Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[GB] Geležinkeliai D.Britanijoje / British Rail
Collapse
X
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO kaip su GSM ryšiu yra TGV/ICE traukiniuose, gal kam teko važiuoti?
SNCF TGV: Lille - Paris: GSM veikia pakenciamai. Wirelesas yra keliuose traukiniuose - galbut irenginejama; kadangi SNCF naudoju reciausiai - nesu tikras.
DB ICE: Bruxelles - Cologne - Frankfurt: GSM turi problemu Aachen regione, beveik visada buna 20-30 min intervalas, kuomet balso sujungimas neissilaiko ilgiau minutes. Pietineje DE puseje rysys geras. ICE3 turi wirelesa kaip ir Thalys, ICE2 - ne.
Eurostar: Bruxelles - London, London - Paris: UK puseje balsas veikia pakenciamai arciau M20, yra didele skyle uz Dartfordo. FR puseje iki Lille prastokai, toliau i Paris puse - kaip ir pusetinai, pusvalandi sujungimas issilaiko, i Bruxelles puse - kiek prasciau. Wireleso nera.
NS: Amsterdam - Maastricht: Is patirties - pats patikimiausias, keleta kartu dvieju valandu pokalbis issilaike be problemu.
Visais atvejais operatorius - Vodafone.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kaip iš traukinio? Bėgiais?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąŠitai sužinoti būtų įdomu. Bet UK šiaip mobilus ryšys yra labai prastas, lyginant kad ir su Lietuvos. Net Londone traukiniuose signalas labai nepastovus, metro išvis nėra signalo (bene vienintelis toks metro, kuriuo teko naudotis), daugelyje pastatų net Londo City ryšys silpnas arba išvis dingsta. Įdomu, ar gali taip būti dėl kažkokių ribojimų?
Metro stotyse sekmingai veikia wirelesas, Circle line - ir traukiniuose. Skirtingoms aplinkoms - skirtingi technologiniai sprendimai, mobile wireless bandyti sudeti i tuneli galima, bet netikslinga.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąBe abejo. Bet kitur taip nėra. Kinijos HSR teko važiuoti 2100km ilgio maršrutą, kur greitis tarpstočiuose visą kelią beveik nekisdamas laikosi apie 308km/h. 3G ryšys veikia net kalnų (!) tuneliuose ir padalų kiekis niekada nebūna mažesnis, nei maksimalus.
Aišku, tam reikalinga brangi fizinė ryšių infrastruktūra. Bet aš visgi to tikėčiausi viename labiausiai apkrautų UK geležinkelio koridorių.
Tas pats ir lektuve - Virgin Atlantic ir BA (tik keliuose lektuvuose) galima naudoti iprasta GSM telefona, jis mato lokalia lektuve esancia BS.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKuo telefonas juda greičiau, tuo duomenų perdavimo kokybė yra prastesnė. Juk ne šiaip sau geležinkeliuose naudoja ne GSM, o GSM-R.
Comment
-
Parašė KT315 Rodyti pranešimą
Metro stotyse sekmingai veikia wirelesas, Circle line - ir traukiniuose. Skirtingoms aplinkoms - skirtingi technologiniai sprendimai, mobile wireless bandyti sudeti i tuneli galima, bet netikslinga.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąKaip paaiškinti tai, kad Londono metro yra bene vienintelis metro (bent jau iš tų, kuriuose teko būti), kur neveikia mobilus ryšys? Kodėl kitur tai daryti "tikslinga", o Londone "netikslinga"?
Tikslingumas susiveda i rysio operatoriu investicijas. Kiek pats butum pasiryzes moketi uz tokia paslauga? Todel ir netikslinga.
Didele dalis TfL tuneliu yra priesistoriniai, ir juose fiziskai per mazai vietos, kad traukinys pats netrukdytu - jis juk metalinis. Leaky kabelio tipo antenos duos viena sektoriu, ir pilnas traukinys ji greitai uzkims (plius didelis klausimas, kaip tai itakos virszemines celes, kai tunelis negiliai).
Labiau tiketina, kad su laiku traukiniuose atsiras individualios TfL kaip operatoriaus (ar VM - jie wirelesa dabar taip duoda) pikoceles, prie kuriu bus galima prisiroaminti.Paskutinis taisė KT315; 2015.09.19, 15:21.
Comment
-
Parašė KT315 Rodyti pranešimąRysys tuneliuose globaliai neveikia zenkliai daugiau vietu, nei kad veikia, tai greiciau isimtis siai dienai.
Tikslingumas susiveda i rysio operatoriu investicijas. Kiek pats butum pasiryzes moketi uz tokia paslauga? Todel ir netikslinga.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąVėlgi, kaip paaiškinti poreikio "nebuvimą" Londone ir jo "buvimą" beveik visur kitur: pradedant Berlynu, baigiant Šanchajumi?
Comment
-
Velaro e320 pradeda servisą
Railway Gazette
Eurostar e320 enters service
Foto šaltinis: http://www.railwaygazette.com/news/h...s-service.html
EUROPE: The first of Eurostar’s 17 Siemens-built Velaro e320 trainsets began operating in limited commercial service on November 20, having been authorised for passenger operation through the Channel Tunnel the previous day.
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąAr tiesa, kad dalis Crossrail linijos jau eksploautojama?
TFL Rail linijos žemėlapis:
O čia Crossrail žemėlapis (rožinė linija parodo kurioje vietoje traukniai važiuos tuneliu):
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąHum. Kažkodėl galvojau, kad visos linijos bus po žeme. Ačiū už informaciją. Jeigu neklystu, tai pats stambiausias geležinkelių infrastruktūros projektas, šiomis dienomis įgyvendinamas Europoje.
Comment
-
BBC video reportažas apie Flying Scotsman garvežį, kuris po ilgos restauracijos vėl rieda bėgiais
Full steam ahead for The Flying Scotsman
Comment
Comment