Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[GB] Geležinkeliai D.Britanijoje / British Rail

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts


    Gana linksma, kaip apibūdinamas paprasčiausias priemiestinis traukinys. Nationalrail.co.uk galima rasti minimo maršruto tvarkaraštį. Tai paprasčiausias traukinys, kuris, tikriausiai, nėra labai populiarus ir kuriuo naudojasi nelabai daug žmonių, bet jis neuždaromas, nes šiaip nenorima kelti triukšmo. O mažų provincijos stočių be bilietų kasų ir automatų UK yra daug kur. Na o "beveik nieka nežinomi" buvo sugalvota šiaip sau (t.y. išlaužta iš piršto), kad suteiktų straipsniui "paslaptingumo".
    Paskutinis taisė John; 2015.07.26, 17:14.

    Comment


      Netoli Lodono (Kento grafystėje) traukinys susidūrė su karvėmis. Du vagonai nuriedėjo nuo bėgių.
      http://www.telegraph.co.uk/news/ukne...e-in-Kent.html
      http://www.tiesa.com/naujienos-ir-zi...leke-nuo-begiu
      Paskutinis taisė Zorro; 2015.07.27, 22:39.

      Comment


        Teko trumpam nulėkti į Birmingham'ą ir tam tikslui pasinaudoti Virgin Trains.

        West Coast Mainline. Maksimalus greitis didžiąją kelio dalį siekia iki 200km/h. Traukinys Class 390 Pendolino.



        unnamed (3)

        Traukinio komfortas nėra idealus, kai kuriuose ruožuose jaučiasi nemenka vibracija, o kai kuriuose staigesniuose posūkiuose būna šiek tiek nemalonių pojūčių, bet turint omeny, kad tai upgreidinta linija, tai galima pateisinti. Užtat nesuprantu vieno dalyko: praktiškai visame ruože tarp Londono ir Birmingham'o mobilus ryšys yra nepastovus t.y. šokinėja pagal reljefą ir traukinio greitį (nekalbant apie tunelius, kur jo išvis nėra). Jeigu internetu naudotis dar įmanoma, tai palaikyti skambutį ilgiau nei 5 sekundes tikriausiai nepavyks. Ir taip yra bene intensyviausiai naudojamame UK geležinkelio koridoriuje.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          Teko trumpam nulėkti į Birmingham'ą ir tam tikslui pasinaudoti Virgin Trains.

          West Coast Mainline. Maksimalus greitis didžiąją kelio dalį siekia iki 200km/h. Traukinys Class 390 Pendolino.

          Atvaizdas


          Atvaizdas
          unnamed (3)

          Traukinio komfortas nėra idealus, kai kuriuose ruožuose jaučiasi nemenka vibracija, o kai kuriuose staigesniuose posūkiuose būna šiek tiek nemalonių pojūčių, bet turint omeny, kad tai upgreidinta linija, tai galima pateisinti. Užtat nesuprantu vieno dalyko: praktiškai visame ruože tarp Londono ir Birmingham'o mobilus ryšys yra nepastovus t.y. šokinėja pagal reljefą ir traukinio greitį (nekalbant apie tunelius, kur jo išvis nėra). Jeigu internetu naudotis dar įmanoma, tai palaikyti skambutį ilgiau nei 5 sekundes tikriausiai nepavyks. Ir taip yra bene intensyviausiai naudojamame UK geležinkelio koridoriuje.
          Vilnius - Kaunas maršrute irgi vietomis ryšys labai silpnas, Kauno tunelyje irgi nėra, apskritai wifi nėra traukiniuose, tik kai kurie autobusai kol kas tą turi.
          Flickr

          Comment


            Balsuok už leiboristus. Corbyn jau pažadėjo nacionalizuoti geležinkelius ir įvesti tvarką.
            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
              Vilnius - Kaunas maršrute irgi vietomis ryšys labai silpnas, Kauno tunelyje irgi nėra, apskritai wifi nėra traukiniuose, tik kai kurie autobusai kol kas tą turi.
              Tas tiesa. Tik keleivių srautas skiriasi kokius 100 kartų

              Comment


                O gal ir gerai, kad nėra, nes dabar daugelis žmonių, ypač jaunimo yra interneto ir mobiliakų zombiai ar narkomanai. Tegul nors pro traukinio langą į gamtą pasižiūri, o ne pornūchą žiūri ir blevyzgas skaito.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  O gal ir gerai, kad nėra, nes dabar daugelis žmonių, ypač jaunimo yra interneto ir mobiliakų zombiai ar narkomanai. Tegul nors pro traukinio langą į gamtą pasižiūri, o ne pornūchą žiūri ir blevyzgas skaito.
                  Kai kuriems aktualu traukinyje dirbti ir tvarkyti reikalus. Nieko gero.
                  Be to, pornuchai užtenka ir trūkinėjančio ryšio. O vat svarbaus skambučio priimti nepavyks.
                  Paskutinis taisė John; 2015.09.17, 12:36.

                  Comment


                    Dirbti reikia darbe. Kelionėje ne darbas. Taip tik sako dauguma, norėdami save pateisinti.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Dirbti reikia darbe. Kelionėje ne darbas. Taip tik sako dauguma, norėdami save pateisinti.
                      Tai išvis kam kur nors važiuoti. Reikia namie sėdėti. Nereikia išvis traukinių

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        Teko trumpam nulėkti į Birmingham'ą ir tam tikslui pasinaudoti Virgin Trains.

                        West Coast Mainline. Maksimalus greitis didžiąją kelio dalį siekia iki 200km/h...
                        Užtat nesuprantu vieno dalyko: praktiškai visame ruože tarp Londono ir Birmingham'o mobilus ryšys yra nepastovus t.y. šokinėja pagal reljefą ir traukinio greitį (nekalbant apie tunelius, kur jo išvis nėra). Jeigu internetu naudotis dar įmanoma, tai palaikyti skambutį ilgiau nei 5 sekundes tikriausiai nepavyks. Ir taip yra bene intensyviausiai naudojamame UK geležinkelio koridoriuje.
                        Kuo telefonas juda greičiau, tuo duomenų perdavimo kokybė yra prastesnė. Juk ne šiaip sau geležinkeliuose naudoja ne GSM, o GSM-R.

                        Comment


                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                          Kuo telefonas juda greičiau, tuo duomenų perdavimo kokybė yra prastesnė. Juk ne šiaip sau geležinkeliuose naudoja ne GSM, o GSM-R.
                          Be abejo. Bet kitur taip nėra. Kinijos HSR teko važiuoti 2100km ilgio maršrutą, kur greitis tarpstočiuose visą kelią beveik nekisdamas laikosi apie 308km/h. 3G ryšys veikia net kalnų (!) tuneliuose ir padalų kiekis niekada nebūna mažesnis, nei maksimalus.

                          Aišku, tam reikalinga brangi fizinė ryšių infrastruktūra. Bet aš visgi to tikėčiausi viename labiausiai apkrautų UK geležinkelio koridorių.
                          Paskutinis taisė John; 2015.09.17, 17:18.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą
                            Be abejo. Bet kitur taip nėra. Kinijos HSR teko važiuoti 2100km ilgio maršrutą, kur greitis tarpstočiuose visą kelią beveik nekisdamas laikosi apie 308km/h. 3G ryšys veikia net kalnų (!) tuneliuose ir padalų kiekis niekada nebūna mažesnis, nei maksimalus.
                            Aš nenustebčiau, jeigu Kinijoje bazinė GSM stotis buvo sumontuota pačiame traukinyje. Tokiu atvėju telefonas nejuda stoties atžvilgiu ir ryšys bus Ok.

                            Comment


                              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                              Aš nenustebčiau, jeigu Kinijoje bazinė GSM stotis buvo sumontuota pačiame traukinyje. Tokiu atvėju telefonas nejuda stoties atžvilgiu ir ryšys bus Ok.
                              Bet signalas visvien turi būti kažkaip perduodamas į kitas stotis. Tam turi būti sukurta infrastruktūra. Tai daryti psimoka ten, kur yra daug naudotojų, kaip kad UK pagrindinės geležinkelio linijos, kur pilni keleiviniai traukiniai kursuoja kas kelias minutes. Jie kažkodėl nesivargina to daryti.

                              Comment


                                O kam dar kažką investuoti, jei ir taip važiuoja?
                                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                Comment


                                  Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                  O kam dar kažką investuoti, jei ir taip važiuoja?
                                  Kas važiuoja? Traukinys? Internetas? Ar Tomuko stogas?

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    Be abejo. Bet kitur taip nėra. Kinijos HSR teko važiuoti 2100km ilgio maršrutą, kur greitis tarpstočiuose visą kelią beveik nekisdamas laikosi apie 308km/h. 3G ryšys veikia net kalnų (!) tuneliuose ir padalų kiekis niekada nebūna mažesnis, nei maksimalus.

                                    Aišku, tam reikalinga brangi fizinė ryšių infrastruktūra. Bet aš visgi to tikėčiausi viename labiausiai apkrautų UK geležinkelio koridorių.
                                    O gal anglai retai keliauja po savo šalį?

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      Tai daryti psimoka ten, kur yra daug naudotojų, kaip kad UK pagrindinės geležinkelio linijos, kur pilni keleiviniai traukiniai kursuoja kas kelias minutes. Jie kažkodėl nesivargina to daryti.
                                      O kaip su GSM ryšiu yra TGV/ICE traukiniuose, gal kam teko važiuoti?

                                      Comment


                                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                        O kaip su GSM ryšiu yra TGV/ICE traukiniuose, gal kam teko važiuoti?
                                        Šitai sužinoti būtų įdomu. Bet UK šiaip mobilus ryšys yra labai prastas, lyginant kad ir su Lietuvos. Net Londone traukiniuose signalas labai nepastovus, metro išvis nėra signalo (bene vienintelis toks metro, kuriuo teko naudotis), daugelyje pastatų net Londo City ryšys silpnas arba išvis dingsta. Įdomu, ar gali taip būti dėl kažkokių ribojimų?

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Tai išvis kam kur nors važiuoti. Reikia namie sėdėti. Nereikia išvis traukinių
                                          Darbui ne vieta traukinyje. Dar kartą kartoju, tie, kas sako, kad "dirba" traukinyje, meluoja arba bando pateisinti save žaisdami su kompiuteriu ar landžiodami po internetą.

                                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                          Aš nenustebčiau, jeigu Kinijoje bazinė GSM stotis buvo sumontuota pačiame traukinyje. Tokiu atvėju telefonas nejuda stoties atžvilgiu ir ryšys bus Ok.
                                          O kaip iš traukinio? Bėgiais?

                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Šitai sužinoti būtų įdomu. Bet UK šiaip mobilus ryšys yra labai prastas, lyginant kad ir su Lietuvos. Net Londone traukiniuose signalas labai nepastovus, metro išvis nėra signalo (bene vienintelis toks metro, kuriuo teko naudotis), daugelyje pastatų net Londo City ryšys silpnas arba išvis dingsta. Įdomu, ar gali taip būti dėl kažkokių ribojimų?
                                          Nenustebčiau, jei būtų kažkokie ribojimai. Nežinau, ar tiesa, bet rašo, kad DB internete ribojamas muzikos ir filmų platinimas, todėl vis dar daug perkama muzikos įrašų fizinėse laikmenose.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X