Gana linksma, kaip apibūdinamas paprasčiausias priemiestinis traukinys. Nationalrail.co.uk galima rasti minimo maršruto tvarkaraštį. Tai paprasčiausias traukinys, kuris, tikriausiai, nėra labai populiarus ir kuriuo naudojasi nelabai daug žmonių, bet jis neuždaromas, nes šiaip nenorima kelti triukšmo. O mažų provincijos stočių be bilietų kasų ir automatų UK yra daug kur. Na o "beveik nieka nežinomi" buvo sugalvota šiaip sau (t.y. išlaužta iš piršto), kad suteiktų straipsniui "paslaptingumo".
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[GB] Geležinkeliai D.Britanijoje / British Rail
Collapse
X
-
Gana linksma, kaip apibūdinamas paprasčiausias priemiestinis traukinys. Nationalrail.co.uk galima rasti minimo maršruto tvarkaraštį. Tai paprasčiausias traukinys, kuris, tikriausiai, nėra labai populiarus ir kuriuo naudojasi nelabai daug žmonių, bet jis neuždaromas, nes šiaip nenorima kelti triukšmo. O mažų provincijos stočių be bilietų kasų ir automatų UK yra daug kur. Na o "beveik nieka nežinomi" buvo sugalvota šiaip sau (t.y. išlaužta iš piršto), kad suteiktų straipsniui "paslaptingumo".Paskutinis taisė John; 2015.07.26, 17:14.
-
Netoli Lodono (Kento grafystėje) traukinys susidūrė su karvėmis. Du vagonai nuriedėjo nuo bėgių.
http://www.telegraph.co.uk/news/ukne...e-in-Kent.html
http://www.tiesa.com/naujienos-ir-zi...leke-nuo-begiuPaskutinis taisė Zorro; 2015.07.27, 22:39.
Comment
-
Teko trumpam nulėkti į Birmingham'ą ir tam tikslui pasinaudoti Virgin Trains.
West Coast Mainline. Maksimalus greitis didžiąją kelio dalį siekia iki 200km/h. Traukinys Class 390 Pendolino.
unnamed (3)
Traukinio komfortas nėra idealus, kai kuriuose ruožuose jaučiasi nemenka vibracija, o kai kuriuose staigesniuose posūkiuose būna šiek tiek nemalonių pojūčių, bet turint omeny, kad tai upgreidinta linija, tai galima pateisinti. Užtat nesuprantu vieno dalyko: praktiškai visame ruože tarp Londono ir Birmingham'o mobilus ryšys yra nepastovus t.y. šokinėja pagal reljefą ir traukinio greitį (nekalbant apie tunelius, kur jo išvis nėra). Jeigu internetu naudotis dar įmanoma, tai palaikyti skambutį ilgiau nei 5 sekundes tikriausiai nepavyks. Ir taip yra bene intensyviausiai naudojamame UK geležinkelio koridoriuje.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąTeko trumpam nulėkti į Birmingham'ą ir tam tikslui pasinaudoti Virgin Trains.
West Coast Mainline. Maksimalus greitis didžiąją kelio dalį siekia iki 200km/h. Traukinys Class 390 Pendolino.
Atvaizdas
Atvaizdas
unnamed (3)
Traukinio komfortas nėra idealus, kai kuriuose ruožuose jaučiasi nemenka vibracija, o kai kuriuose staigesniuose posūkiuose būna šiek tiek nemalonių pojūčių, bet turint omeny, kad tai upgreidinta linija, tai galima pateisinti. Užtat nesuprantu vieno dalyko: praktiškai visame ruože tarp Londono ir Birmingham'o mobilus ryšys yra nepastovus t.y. šokinėja pagal reljefą ir traukinio greitį (nekalbant apie tunelius, kur jo išvis nėra). Jeigu internetu naudotis dar įmanoma, tai palaikyti skambutį ilgiau nei 5 sekundes tikriausiai nepavyks. Ir taip yra bene intensyviausiai naudojamame UK geležinkelio koridoriuje.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąVilnius - Kaunas maršrute irgi vietomis ryšys labai silpnas, Kauno tunelyje irgi nėra, apskritai wifi nėra traukiniuose, tik kai kurie autobusai kol kas tą turi.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO gal ir gerai, kad nėra, nes dabar daugelis žmonių, ypač jaunimo yra interneto ir mobiliakų zombiai ar narkomanai. Tegul nors pro traukinio langą į gamtą pasižiūri, o ne pornūchą žiūri ir blevyzgas skaito.
Be to, pornuchai užtenka ir trūkinėjančio ryšio. O vat svarbaus skambučio priimti nepavyks.Paskutinis taisė John; 2015.09.17, 12:36.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDirbti reikia darbe. Kelionėje ne darbas. Taip tik sako dauguma, norėdami save pateisinti.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąTeko trumpam nulėkti į Birmingham'ą ir tam tikslui pasinaudoti Virgin Trains.
West Coast Mainline. Maksimalus greitis didžiąją kelio dalį siekia iki 200km/h...
Užtat nesuprantu vieno dalyko: praktiškai visame ruože tarp Londono ir Birmingham'o mobilus ryšys yra nepastovus t.y. šokinėja pagal reljefą ir traukinio greitį (nekalbant apie tunelius, kur jo išvis nėra). Jeigu internetu naudotis dar įmanoma, tai palaikyti skambutį ilgiau nei 5 sekundes tikriausiai nepavyks. Ir taip yra bene intensyviausiai naudojamame UK geležinkelio koridoriuje.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKuo telefonas juda greičiau, tuo duomenų perdavimo kokybė yra prastesnė. Juk ne šiaip sau geležinkeliuose naudoja ne GSM, o GSM-R.
Aišku, tam reikalinga brangi fizinė ryšių infrastruktūra. Bet aš visgi to tikėčiausi viename labiausiai apkrautų UK geležinkelio koridorių.Paskutinis taisė John; 2015.09.17, 17:18.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąBe abejo. Bet kitur taip nėra. Kinijos HSR teko važiuoti 2100km ilgio maršrutą, kur greitis tarpstočiuose visą kelią beveik nekisdamas laikosi apie 308km/h. 3G ryšys veikia net kalnų (!) tuneliuose ir padalų kiekis niekada nebūna mažesnis, nei maksimalus.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąAš nenustebčiau, jeigu Kinijoje bazinė GSM stotis buvo sumontuota pačiame traukinyje. Tokiu atvėju telefonas nejuda stoties atžvilgiu ir ryšys bus Ok.
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąO kam dar kažką investuoti, jei ir taip važiuoja?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąBe abejo. Bet kitur taip nėra. Kinijos HSR teko važiuoti 2100km ilgio maršrutą, kur greitis tarpstočiuose visą kelią beveik nekisdamas laikosi apie 308km/h. 3G ryšys veikia net kalnų (!) tuneliuose ir padalų kiekis niekada nebūna mažesnis, nei maksimalus.
Aišku, tam reikalinga brangi fizinė ryšių infrastruktūra. Bet aš visgi to tikėčiausi viename labiausiai apkrautų UK geležinkelio koridorių.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąTai daryti psimoka ten, kur yra daug naudotojų, kaip kad UK pagrindinės geležinkelio linijos, kur pilni keleiviniai traukiniai kursuoja kas kelias minutes. Jie kažkodėl nesivargina to daryti.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO kaip su GSM ryšiu yra TGV/ICE traukiniuose, gal kam teko važiuoti?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąTai išvis kam kur nors važiuoti. Reikia namie sėdėti. Nereikia išvis traukinių
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąAš nenustebčiau, jeigu Kinijoje bazinė GSM stotis buvo sumontuota pačiame traukinyje. Tokiu atvėju telefonas nejuda stoties atžvilgiu ir ryšys bus Ok.
Parašė John Rodyti pranešimąŠitai sužinoti būtų įdomu. Bet UK šiaip mobilus ryšys yra labai prastas, lyginant kad ir su Lietuvos. Net Londone traukiniuose signalas labai nepastovus, metro išvis nėra signalo (bene vienintelis toks metro, kuriuo teko naudotis), daugelyje pastatų net Londo City ryšys silpnas arba išvis dingsta. Įdomu, ar gali taip būti dėl kažkokių ribojimų?
Comment
Comment