Parašė John
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[GB] Geležinkeliai D.Britanijoje / British Rail
Collapse
X
-
Parašė JohnViena pagrindinių šios dienos temų laikraščiuose
Visiška tiesa. Važinėti traukiniu Londone tapo tiesiog per brangu. Tai viena priežasčių, kodėl sėdau ant dviračio (nors tam buvo ir daugiau bei ne mažiau svarbių priežasčių). Bilietų kainos kai kuriuose maršrutuose apie Londoną nuo 2004 padidėjo maždaug tris kartus. Nepaisant to, nuo Sausio kainos tikriausiai vėl didės kokiais 15-20%, traukinių kompanijos paleis PR'o, kad "kainos beveik endidėja", tuo pačiu sumažins kokių nors "advance booking 1st class group ticket" kainą ir toliau lyg niekur nieko su valdžios palaiminimu plėšikaus
Comment
-
Parašė JohnKad viskas būtų taip parasta...
Iš esmės taip. Kapitalizmas. Betn esmė tikriausiai (ne tik) čia.
Tai gana fenomenalu, nes Londonas ir D.Britanija apskritai kažkokiu stebuklingu būdu sugeba egzistuoti su tokia neadekvačia transporto infrastruktūra. Taip tikriausiai yra dėl labai vertinamos miesto globalios pozicijos finansų srityje bei mažos korupcijos, dėl ko stambios pasaulio kompanijos ir bankai yra psirengę tai "kentėti". Visgi, man įdomu, kaip bus ateityje, nes Londono globali sąlyginė svarba neišvengiamai mažėja ir tokie dalykai kaip infrastruktūros neadekvatumas anksčiau ar vėliau ims žaisti lemiamą vaidmenį.
Comment
-
Parašė JohnParadoksas, bet transportas brangus tikriausiai dėl tos pačios konkurencijos trūkumo. Kaip tu, pavyzdžiui, iš kokio nors kraštinio Londono rajono nukeliausi į centrą? Vienintelis variantas dažnai būna traukinys, nes dėl blogų gatvių autobusu arba mašina keliauti yra praktiškai neįmanoma. Dviračiams taip pat dažniausiai nėra tinkamų sąlygų (nors dabar kažkas ta linkme gerinama). Tiesiog nėra galimybės žmonėms rinktis, kaip keliauti, nes visos transporto rūšys ir jų infrastruktūra yra neišvystyta, o ten, kur kokia nors rūšis yra geriau išvystyta (dažniausiai 19a. statyta traukinio linija), teks už tai susimokėti tiek, kad maža nepasirodys.
O gyventojų pajamos didelės ne tik Londone, bet kainos dažnai būna keleriopai mažesnės (žiūr. Singapūrą, kur transportas kainuoja kokius 4-5 kartus pigiau). Tai labiau sietina su neefektyviu transporto valdymu ir jo plėtra bei valstybės požiriu į šitą problemą.
Man keista, kodėl nori, kad viskas mieste, kuriame gyveni, būtų geriausia ar net iš vis tobula, (lyg kokioje nors pasaulio bamboje gyventum) t.y. didžiausi uždarbiai, geriausias kainos kokybės santykis infrastruktūroje, maiste, būste ir t.t.?
Comment
-
Bombardier handed £188m Southern contract
bbc.co.uk
Derby trainmaker Bombardier has been awarded a £188m contract.
The deal, to build 130 carriages for rail company Southern, was part-funded with an £80m government subsidy.
Comment
-
Na ka, statybos vis del to bus pradėtos...
Britanijos vyriausybė pritarė greitojo traukinio tinklo statybai
Didžiosios Britanijos vyriausybė pritarė 33 mlrd. svarų sterlingų vertės greitojo traukinio linijų, jungiančių Londoną ir Birmingamą, tinklo statybai, nepaisant aršaus pasipriešinimo, praneša BBC.
Projekto "High Speed 2" (HS2) pirmasis etapas bus įgyvendintas iki 2026-ųjų, kada bus sukonstruotos Londoną ir Birmingamą jungiančios geležinkelio linijos. Vėliau geležinkelio linijų tinklas bus pratęstas į Šiaurės Angliją.
Transporto ministrė Justine Greening paskelbė apie papildomo 36 kilometrus siekiančio tunelio statybą per pirmą projekto etapą. Pasak jos, tai "sukurs naujų darbo vietų, skatins plėtrą ir klestėjimą". Tačiau kritikai ginčijasi, jog šis projektas kainuos iki 47 mlrd. svarų.
Anot transporto ministrės, ši geležinkelio linija "yra svarbiausias transporto infrastruktūros projektas nuo tada, kai buvo pradėta statyti greitkelius".
Pasitarimai dėl antro projekto etapo prasidės 2014-ųjų pradžioje.
Važiuodami 250 kilometrų per valandą greičiu keleiviai iš Birmingamo į Londoną galės nukakti per 1 val. 5 minutes - kelionės laikas sumažės beveik viena valanda.
Kelionė iš Birmingamo į Lidsą nuo dviejų valandų sumažės iki 57 minučių, o iš Mančesterio į Londoną bus galima nuvažiuoti valanda greičiau.Paskutinis taisė Raptor; 2012.01.10, 19:55.
Comment
-
Parašė Raptor Rodyti pranešimąNa ka, statybos vis del to bus pradėtos...
Britanijos vyriausybė pritarė greitojo traukinio tinklo statybai
- Pasipriešinimas nėra aršus, bet kyla konservatorių tvirtovėje - "home counties". Jie nenori nervinti lojaliausių rinkėjų. Be to baiminamasi dalies parlamentarų maišto, nors pats parlamentas laisvai pritars projektui. Yra pritarimas iš Leiboristų ir Torių. Aišku aršiausi kritikai yra gamtosaugininkai.
- Tuneliai sudarys 22.5 mylias, o ne 225 kilometrus Tai yra 50% ilgesnės atkrapos, nei pradiniame projekte. Naujų požėminių dalių reikalavo Borisas ir taip bandoma nuraminti potencialius maištininkus parlamente.
- Kelionės iš London'o į Birmingham'ą trumpės pusvalandžiu. Dabar trunka 1 h 05 min - 1 h 15 min. Autobusas tą patį atstumą įveikia per 3 h.
考纳斯, 立陶宛
Comment
-
Neradau kur įdėti, tad įdedu čia. UK išbandytas lokomotyvas varomas vandenilio celėmis , plačiau
http://www.railwaygazette.com/news/s...onference.html
Comment
-
Prieš kelias dienas teko pabuvot Anglijoje. Tai truputis mano įspudžių.
Lutonas.
Luton Airport Parkway station.
Lutono AP stotis matoma nuo Airport Way.
Lutono AP stotis (už poros km yra dar Lutono miesto stotis) pastatyta visai neseniai, 1999 metais, aptarnauti Londono Lutono oro uosto keleivius.
Lutono Ap stotis yra valdoma dviejų kompanijų: First Capital Connect (FCC) aptarnauja elektriniais traukinais liniją nuo Bedfordo iki Londono ir Braitono, ir East Midlands Trains aptarnauja dyzeliniais traukiniais nuo Šefildo ir Notingemo iki Londono St. Pankraso.
Vaizdas į stotį. Prie stoties stovį violetinis autobusas išvykstantis kas 10 minučių į oro uostą. Kaina 1,5 svaro.
Pirmame aukšte yra biletų kasos ir turniketai.
Antras aukštas. Išėjimas į 4 platformą. Trečias aukštas veda į pėsčiųjų perėją, vedančia į 1, 2 ir 3 platformas.
Londono kryptis.
Bedfordo kryptis.
First Capital Connect elektrinis traukinis nuo 1 platformos išvyko į Londoną.
Netrukus į Londoną pravažiavo ir East Midlands Trains High Speed Train Class 43 traukinys
Comment
-
Kitą dieną aplankiau Korbio stotį.
Corby. Stotis visiškai nauja, atidaryta 2009 metai. Prieš tai ilgus metus keleiviniai traukiniai nepasiekdavo Korbio ir keleivius vėždavo autobusais iki artimiausios Keteringo stoties. Keleivių vežimas buvo nutrauktas dar 1966/67 metais, vėliau trumpam atstatytas 1987 - 90 metais.
Vaizdai nuo Cottingham Road viaduko.
Vaizdas iš Station Road.
Vaizdai nuo platformos. Iš kairės matosi senosios platformos likučiai.
Už vaikščojimą kur nepriklauso 11 metrų baudinys, oi, t.y. 1000 svarų bauda.
Atviksta traukinys iš Londono. Vėlavo apie 12 minučių. Iš Korbio į Londona kas valanadą išvyksta 13 traukinių, po porą traukinių ryte ir vakare tik iki Keteringo ir į priešingą pusę tik po vieną ryte ir vakare iki Melton Mowbray.
Standart Class vagonas.
2003–2005 metų Bombardier gamybos Class 222 "Meridian" traukinys Nr. 222013.
Stoties interieras.
Iš stoties išvyksta Centrebus kompanijos autobusas.
67-as marštrutas: Gretton - Rockingham - Corby - Stoke Albany - Market Harborough.
Comment
-
Sekančia diena pašokom iki Nortamptono, na užsukom ir prie stoties.
Northampton. Stotis atidaryta 1859 metais. Čia jau kita linija - iš Londono Euston stoties į Birmingemą, Liverpulį, Glazgą ir Edinburgą. Linijos operatorius London Midland.
Beveik visos mano nuotraukos nuo St. James Road viaduko.
Čia matome du Class 350 "Desiro" elektrinius traukinius Nr.350119 ir Nr.350260
Šios traukinius nuo 2005 gamina Siemens.
Ir vaizdas iš stoties aikštės.
Comment
Comment