Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[GB] Geležinkeliai D.Britanijoje / British Rail

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Brangsta UK traukinių bilietai

    Turėtų būti aktualu gyvenantiems Britų salose, dažnai ten besisvečiuojantiems ir visiems besidomintiems UK geležinkeliais

    At-a-glance: Rail fare rises

    Train companies have announced how much their fares will rise in January. They say the average 1.1% overall increase is the lowest since privatisation of the industry in the 1990s, but there are fears some "unregulated" fares - which include cheap day returns - will go up by considerably more. Here is a summary of the changes.

    Vertimas:
    Iš pirmo žvilgsnio: geležinkelio kaina auga

    Traukinių kompanijos paskelbė kiek jų bilietų kainos kils sausio mėn. Yra sakoma, kad vidutiniškai 1.1% bendras padidėjimas yra mažiausias nuo [geležinkelio] industrijos privatizavimo 1990m., tačiau baiminamasi dėl "nereguliuojamų" kainų — į kurias įeina pigūs tos pačios dienos atgaliniai bilietai — jos pakils žymiai daugiau. Yra pasikeitimų santrauka.

    Daugiau (anglų k.): paspaudus nuorodą
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      #42
      Parašė John
      <...> arba seniai pastatyti kažką panašaus į S-Bahn. Planujamas statyti Crossrail bus kažkada apie 2020 (ir tik viena linija), nors to reikėjo jau, ko gero 1980. Galima pagalvoti, kad UK transporto planavimo ir strategijos centruose gyvena ne savo srities profesionalai, bet ufonautai, nesuvokiantys, kas vyksta mūsų planetoje. Kam daryti gerai, jei galima daryti blogai arba išvis nieko nedaryti?
      Per karą per mažai sugriovė Londoną, kad būtų vietos S-bahn pastatyti Bet čia visų miestų, kurie nebuvo "pravalyti" problema, o su dabartine demokratija ir teisių užtikrinimu atlaisvinimo trasoms kaštai yra beprotiškai dideli.

      Comment


        #43
        Perkskaitęs alm pranešimą prisiminiau vieną neseniai matytą šaunią laidą apie tą muziejų Hamburge ir vieno siauruko "atstatymą" Anglijoje.











        You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

        Comment


          #44
          Trumpas BBC nuo bėgių nuvirtusio prekinio traukinio Škotijoj video:
          http://news.bbc.co.uk/1/hi/scotland/...ds/8441120.stm


          Teksto vertimas
          You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

          Comment


            #45
            Keletas traukinių iš Anglijos

            Class 170:

            CrossCountry Class 170 traukinys




            Durys


            Vidus


            NationalExpress Class 170 traukinys



            Keletas vietinių traukinių:


            Class 317:






            Class 317 pirmos klasės vidus


            Ir antros klasės minkštos sėdynės patogesnės nei kai kurių tarpmiestinių traukinių


            Kitas class 317 vidaus variantas
            kaip?

            Comment


              #46
              Atsiprašau, kad įkeliu 3 metų senumo straipsnį, tačiau manau kad informacija, esanti šiame straipsnyje, vis dar yra įdomi ir tokia bus dar kurį laiką

              Artėjant vasarai, vis dažniau kyla noras keliauti. Didžiojoje Britanijoje gausu lankytinų vietų. Tikriausiai ne kartą svajojote nuvykti į Škotiją, Airiją ar tiesiog pasižvalgyti po Londono apylinkes. Ne veltui sakoma, jei nori pažinti tikrąją Angliją, būtinai aplankyk šios šalies mažesnius miestelius ir kaimus. Keliauti galima autobusu, traukiniu ar net lėktuvu. Tačiau kuri susisiekimo priemonė yra geriausia?
              Keliaujant iš Anglijos į Škotiją, Airiją ar Velsą, tenka įveikti ne vieną šimtą mylių. Išvyka iš vieno Anglijos miesto į kitą gali užtrukti ne vieną valandą. Visi žinome, kad teoriškai kelionė autobusu yra pigiausia. Tačiau visuomet tenka susimąstyti, ar turėsime pakankamai laiko ir kantrybės beveik pusę paros praleisti važiuojančiame autobuse. Tuomet tenka ieškoti kitų keliavimo alternatyvų. Kelionė traukiniu trunka gerokai trumpiau nei autobusu. Tačiau visi puikiai žinome, kad važiavimas traukiniu Didžiojoje Britanijoje yra gana brangus malonumas. Panaši nuomonė yra susidariusi ir apie keliavimą lėktuvu. Tačiau kaip yra iš tikrųjų?
              Pastaruoju metu vis dažniau prabylama, kad keliavimas traukiniais yra vienas iš brangiausių susisiekimo būdų. Žinoma, geležinkelio tinklalapiuose mirga pigių bilietų reklamos. Tačiau nusipirkti pigų traukinio bilietą beveik neįmanoma.
              Yra daugiau
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                #47
                Parašė John
                Nuo to laiko, kai buvo parašytas šis straipsnis, mano priemiestinio traukinio bilietas iki Londono centro pabrango maždaug 90%

                O šiaip, pigiausia, patogiausia ir, daugeliu atveju, greičiausia po D.Britaniją keliauti yra mašina. Tai galiotų ir Londonui, jei tik ten būtų automobiliams pritaikytos gatvės.
                Ar tai sakydamas turėjai omeny ir kelių mokestį, draudimą, paskutiniu metu nesveikai pabrangusį benziną (o neduok dieve kasnors sugenda) gerai kad nors autostrados 95% nemokamos Nuomotis mašiną puse velnio nes gausi konkurencija muša kainas.
                O jei apie visuomoeninį transportą, tai UK visgi labai šaunu kad gali visas transporto rūšis palyginti, lengvai rasti kainas internete ir užsisakyti bilietus - žodžiu pasirinkti kas tau labiausiai tinka pagal laiką ir kainą.
                Svarbiausia perkirst sitemą - megabusai pirkt kai tik išmeta porciją bilietų, traukinį prieš 2-3 m, ryanair prieš 1-2 mėn.
                You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                Comment


                  #48
                  7,5h iš Aberdyno į Londoną













                  Viduj



                  Bariukas ir į kelionę paruoštas skanėstų vežimėlis



                  Meniu didelė nuotrauka



                  Esminis įrenginys



                  Per langą, Stonehaven



                  Tay geležinkelio tiltas



                  Forth įlanka



                  Edinburgo oro uosto pakilimo tako galas



                  Kelionė neprailgo

                  You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                  Comment


                    #49
                    Parašė zanaz Rodyti pranešimą
                    7,5h iš Aberdyno į Londoną
                    Atvaizdas
                    Gal skaičiavai, kiek šiame traukinyje vagonų? Kiek buvo keleivių bent Tavajame vagone? (Tiesiog noriu susidaryti įspūdį apie geležinkelio populiarumą UK).
                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      #50
                      Parašė John
                      Puikus reportažas
                      Meniu kainos irgi neatrodo baisios.

                      Koks buvo maksimalus traukinio greitis ir kaip komfortas?
                      Poroj vietų žiūrėjau per GPS, tai 200km/h, pagal wikipedia daugiau lyg ir netraukia. Komfortas labai nieko, netikėta buvo tiek vietos kojom, kad gali išeit neatlenkiant stalelio prieky (kuris nesveikiai girgždėjo jį lenkiant) užkniso tik labai atsikišusi palangė, sunkiai sekės įsitaisyt nusnaust į langą atsirėmus
                      Pagal wikipedia visiems traukiniams neperseniausiai buvo atnaujinti salonai ir pakeisti varikliai. Yra tekę važiuot ir su senais salonais, pilnais tokios 80-ųjų dvasios

                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                      Gal skaičiavai, kiek šiame traukinyje vagonų? Kiek buvo keleivių bent Tavajame vagone? (Tiesiog noriu susidaryti įspūdį apie geležinkelio populiarumą UK).
                      Pagal wikipedia būna 2 motoriniai ir 8-9, mano buvo G tai ko gero 7, po jo iš karto vagon-restoran ir pačiam prieky pirmos klasės 1 ar 2, mačiau per langą ten baltas staltieses, ant kiekvieno staliuko paserviruotus blizgančius įrankius bei taures ir kostiumuotus dėdes su laptopais.
                      Laisvų vietų tikrai nebuvo daug, gal max 10-20%. Teko girdėt kelių žmonių pokalbius kad, kaip ir aš, su akcijiniais bilietais tą penktadienį traukė ilgam savaitgaliui į Londoną. Beje su tais akcijiniais ten ir fokusų visokių yra, bet gal kitą kart apie tai.
                      Beje pasirodo ši linija ir traukiniai yra valstybiniai, nes ankstesniems operatoriams buvo buvo itin nuostolingaaaa. Įdomiausia kaip jiems besikeičiant perdažomi traukiniai. Savom akim mačiau tamsiai mėlynus GNER, paskui perdažyti į sidabrinius/baltus National Express galiausiai kai neseniai perėmė valstybė, buvo nulupti NE logotipai ir neperdažant tik užklijuoti naujo brando East Coast
                      Ir susigaudyk žmogus ar čia konkurentai ankstesniems, ar tikėtis dėl to sumažėjusių kainų ar ankstesni dingo ar kaip čia
                      You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                      Comment


                        #51
                        Parašė John
                        Mašiną juk reikia turėti bet kokiu atveju, todėl kelių mokestį, draudimą ir pan. mokėti visvien reiks. Lieka tik benzinas ir didesnis nusidėvėjimas.
                        Kodel butina? Tipiskas lietuviskas poziuris. Gyvena gi zmones ir be automobilio, vargo nemato...

                        Comment


                          #52
                          Parašė John
                          Taip taip, gal dar sugalvok gyventi ir be batų ar striukės

                          Aišku, išgyventi įmanoma, nemirsi. Bet UK nėra Singapūras, ir jei negyveni Londono centre, be mašinos išsiversti labai sunku. Jau nekalbant apie tokius dalykus, kaip pažintinės kelionės po šalį.
                          Kam tie krastutinumai? Automobilio turejimo butinumas yra pervertintas.

                          Comment


                            #53
                            Parašė John
                            Nežinau, kaip jis gali būti pervertintas. Tiesiog gyvenimas be mašinos nėra pilnavertis mobilumo prasme. Realybė ta, kad gyvendamas UK ir norėdamas kur nors greit palėkti, už traukinį tikriausiai sumokėsiu daugiau, keliausiu ilgiau ir mažiau patogiai, nei mašina. Traukinio privalumai pasireiškia tik commutinant į darbą rytais arba važiuojant ilgais atstumais greituoju traukiniu (200+ km/h)... trumpiems vietiniams atstumams mašina tinka kur kas labiau. Tiesa, UK Pietuose kelių infrastruktūra smarkiai šlubuoja, kas sukelia papildomų sunkumų, bet netgi nepaisant to, be mašinos išsiversti sunku. Jokiu būdu nesakau, kad traukiniai ar kitas viešasis transportas yra blogiau už mašiną, bet esmė ta, kad mašina irgi yra būtina, kaip ir traukiniai... na kaip būtini yra batai, megztinis ir paltas, o ne vien tik paltas ar vien tik batai.
                            "norėdamas kurnors greit palėkti" - ar tikrai jau taip dažnai to prireikia, ar čia jau noras ne paprasto palto, o gerų kailinių
                            O šiaip su mašina UK - visgi turi labai gerai paskaičiuoti ar tau jos tikrai reikia, ar taip dažnai reikia palėkti, ar sugebėsi išlaikyti, susimokėt už viską, ar visgi pakaks visuomeninio transporto.
                            P.S. pvz. mano atveju, dabar kai su šeima, tai gyvenimas be mašinos tikrai daug sudetingesnis būtų, tačiau prieš tai kažkaip visai neblogai be jos išsiversdavau, nors palėkt kurnors oj kaip mėgau
                            You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                            Comment


                              #54
                              Tiems, kuriems graffiti menai domina. Keleta nuotrauku, darytu siandien London Hainault traukiniu/metro depe, kur vandalai nepastebeti diena laimingai sugebejo ismarginti keturis metro vagonus.



                              Comment


                                #55
                                Multimedia ekranai FirstGreatWestern kompanijos traukinyje London Paddington - Swansea.



                                Ekranuose galima žiūrėti TV programas bei filmus (jei gerai pamenu, £2 už valandą, £5 visai kelionei). Nemokamai galima skaityti žinias (tiesa, tik antraštes ir labai trumpas santraukas) bei žiūrėti žemėlapius su realiu laiku rodoma traukinio pozicija bei greičiu.

                                Comment


                                  #56
                                  Kažkiek traukinių ir geležinkelių Škotijoje aprašiau temoje GB. Škotija traukiniais ir šiaip, Edinburgas

                                  kaip?

                                  Comment


                                    #57
                                    Baisu net pažiūrėti, palyginus su senais

                                    Comment


                                      #58
                                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                      Atsiprašau, kad įkeliu 3 metų senumo straipsnį, tačiau manau kad informacija, esanti šiame straipsnyje, vis dar yra įdomi ir tokia bus dar kurį laiką

                                      Artėjant vasarai, vis dažniau kyla noras keliauti. Didžiojoje Britanijoje gausu lankytinų vietų. Tikriausiai ne kartą svajojote nuvykti į Škotiją, Airiją ar tiesiog pasižvalgyti po Londono apylinkes. Ne veltui sakoma, jei nori pažinti tikrąją Angliją, būtinai aplankyk šios šalies mažesnius miestelius ir kaimus. Keliauti galima autobusu, traukiniu ar net lėktuvu. Tačiau kuri susisiekimo priemonė yra geriausia?
                                      Keliaujant iš Anglijos į Škotiją, Airiją ar Velsą, tenka įveikti ne vieną šimtą mylių. Išvyka iš vieno Anglijos miesto į kitą gali užtrukti ne vieną valandą. Visi žinome, kad teoriškai kelionė autobusu yra pigiausia. Tačiau visuomet tenka susimąstyti, ar turėsime pakankamai laiko ir kantrybės beveik pusę paros praleisti važiuojančiame autobuse. Tuomet tenka ieškoti kitų keliavimo alternatyvų. Kelionė traukiniu trunka gerokai trumpiau nei autobusu. Tačiau visi puikiai žinome, kad važiavimas traukiniu Didžiojoje Britanijoje yra gana brangus malonumas. Panaši nuomonė yra susidariusi ir apie keliavimą lėktuvu. Tačiau kaip yra iš tikrųjų?
                                      Pastaruoju metu vis dažniau prabylama, kad keliavimas traukiniais yra vienas iš brangiausių susisiekimo būdų. Žinoma, geležinkelio tinklalapiuose mirga pigių bilietų reklamos. Tačiau nusipirkti pigų traukinio bilietą beveik neįmanoma.
                                      O su kuo lygini? Su Lietuva?
                                      Lyginant pagal Lietuvos atlyginimus ir kainas tai aišku kad ten viskas brangu. Tačiau gal jiems (anglams) tai normalios kainos, juk atlyginimas tenai savaitės toks pats kaip pas mus mėnesinis atlyginimas...

                                      Comment


                                        #59
                                        Laba Diena. As vaziuosi traukinys Anglija. Stansted - Birmingham.. Class 170s..
                                        Anyone need some information on how railways run in the UK,feel free to ask ;o)

                                        Comment


                                          #60
                                          Parašė Flywaver Rodyti pranešimą
                                          Laba Diena. As vaziuosi traukinys Anglija. Stansted - Birmingham.. Class 170s..
                                          Anyone need some information on how railways run in the UK,feel free to ask ;o)
                                          Hello! Put here all the BR photos You have!
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X