Ką siaurukas to platformose veža? Gal kaip kažkada iš Anykščių karjerų į Panevėžio stiklo fabriką kvarcinį smėlį?
Įvažiavimo bėgiai į stiklo fabriką jau gana seniai užpilti asfaltu. Veža smėlį, bet ne iš Anykščių (šiek tiek arčiau) į Panevėžio siaurojo geležinkelio stotį.
Įvažiavimo bėgiai į stiklo fabriką jau gana seniai užpilti asfaltu. Veža smėlį, bet ne iš Anykščių (šiek tiek arčiau) į Panevėžio siaurojo geležinkelio stotį.
Ten ne visai žvyras. Kaip aiškino Siauruko direktorius Gintaras Kerbedis, ten yra tokia masė, sudaryta iš molio, smėlio ir žvyro. Ilgainiui ji kietėja. Gaunasi labai panašiai kaip ąsla.
Įvažiavimo bėgiai į stiklo fabriką jau gana seniai užpilti asfaltu. Veža smėlį, bet ne iš Anykščių (šiek tiek arčiau) į Panevėžio siaurojo geležinkelio stotį.
Forume gal nereikėtų rodytis pernelyg pasikėlusiems, nes nuginčyti norėdamas nuginčysi visada.
Kad siaurukas vagonuose platformose statybines madžiagas veža Anykščių geležinkelio stotyje, matyti...
Bet tas karjeras tikrai yra ne už Anykščių geležinkelio stoties (bent jau ne kitame Šventosios krante nei Anykščių geležinkelio stotis). Pats natųrojęe mačiau ir iš video klipų matyti, kad Anykščių geležinkelio stoties "panevėžiniame" gale ašsišakoja bėgiai, kuriuos galima vadinti atšaka ar privažiavimo keliu. Vadinasi, žiūrint nuo Panevėžio terminas "prieš Anykščius" nėra blogas.
Įdomiau, kur Panevėžyje tos statybinės medžiagos iškraunamos, kur gabenamos toliau?
Kaip ten viskas bebūtų, yra gerai, kad siaurukas ("Aukštaitijos siaurasis geležinkelis") papildomai užsidirba krovinių vežiojimu.
Forume gal nereikėtų rodytis pernelyg pasikėlusiems, nes nuginčyti norėdamas nuginčysi visada.
Kad siaurukas vagonuose platformose statybines madžiagas veža Anykščių geležinkelio stotyje, matyti...
Bet tas karjeras tikrai yra ne už Anykščių geležinkelio stoties (bent jau ne kitame Šventosios krante nei Anykščių geležinkelio stotis). Pats natųrojęe mačiau ir iš video klipų matyti, kad Anykščių geležinkelio stoties "panevėžiniame" gale ašsišakoja bėgiai, kuriuos galima vadinti atšaka ar privažiavimo keliu. Vadinasi, žiūrint nuo Panevėžio terminas "prieš Anykščius" nėra blogas.
Įdomiau, kur Panevėžyje tos statybinės medžiagos iškraunamos, kur gabenamos toliau?
Kaip ten viskas bebūtų, yra gerai, kad siaurukas ("Aukštaitijos siaurasis geležinkelis") papildomai užsidirba krovinių vežiojimu.
Keista jog mano trumpas patikslinimas pasirodė kaip pernelyg pasikėlimas ... dovanokit jeigu taip.
Tas karjeras iš kurio vežamas šis žvyras yra už Anykščių geležinkelio stoties ( kitame Šventosios krante ), o tie """panevėžiniame" gale ašsišakoja bėgiai"" su šiuo žvyru nieko bendro neturi ( anksčiau jais veždavo smėlį iš kvarco karjero - kuriam '' žiūrint nuo Panevėžio terminas "prieš Anykščius" nėra blogas. '')
Žvyras iškraunamas ir naudojamas Panevėžio siaurojo geležinkelio stotyje, tad siaurukas papildomai neužsidirba krovinių vežiojimu.
Keista jog mano trumpas patikslinimas pasirodė kaip pernelyg pasikėlimas ... dovanokit jeigu taip.
Na, čia didelę dalį 'kaltės' tektų prisiimti man, bei pasiteisinti savo dar neišblėsusiu jaunatvišku entuziazmu, kai norisi kuo greičiau atsakyti, prieš tai ne iki galo įsigilinus į klausimą ir nepersistengus susirinkti visų faktų atsakymui
Įdomiau, kur Panevėžyje tos statybinės medžiagos iškraunamos, kur gabenamos toliau?
Kaip ten viskas bebūtų, yra gerai, kad siaurukas ("Aukštaitijos siaurasis geležinkelis") papildomai užsidirba krovinių vežiojimu.
Žvyras iškraunamas ir naudojamas Panevėžio siaurojo geležinkelio stotyje, tad siaurukas papildomai neužsidirba krovinių vežiojimu.
Kaip ir atsako sinoptik, žvyras vežamas ūkiniais, o ne komerciniais tikslais. Aišku, galima tai vertinti kaip netikėtai ir neplanuotai įvykusią PR, kuria parodoma, kad siaurukas tinkamas ne tik keleiviams / turistams, bet ir kroviniams vežti. Dabar yra tvarkoma siauruko stotis bei administracinio pastato aplinka, ten ir naudojamas tas žvyras.
Comment