Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Siaurukas Panevėžys - Anykščiai - Rubikiai (veikiantis)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ar pajudėjo 600 mm pločio geležinkelio keleivinio vagono restauravimo darbai? Mačiau šiandien, kad kažką darė
    "I killed the Bank" - Andrew Jackson

    Comment


      Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
      R22 bėgiai, 152 metrų. Tai maždaug 3,3 tonos geležies...

      Tik ar tikrai R22? Mažiausias profilis, kurį teko matyti, tai buvo R43.
      Siauruko buvusioje katilinėje dar yra išlike ir R16 tipo bėgiai.
      R18 dar kai kuriose ruožuose laiko ryšių stulpus. Yra ir vienas išlikęs aklikelis Panevėžio Depe. Užsuk i svečius ir parodysiu
      Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

      Comment


        Įkaušusi porelė strigo ant siauruko bėgių

        „Aukštaitijos siaurojo geležinkelio“ direktorius Gintaras Kerbedis, sekmadienį grįžęs iš ekskursijos, netoli įstaigos biuro pastebėjo neeilinį įvykį: ant siauruko bėgių stovėjo lengvasis automobilis.



        http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=37644311

        Comment


          Parašė Jotvingis Rodyti pranešimą
          „Aukštaitijos siaurojo geležinkelio“ direktorius Gintaras Kerbedis, sekmadienį grįžęs iš ekskursijos, netoli įstaigos biuro pastebėjo neeilinį įvykį: ant siauruko bėgių stovėjo lengvasis automobilis.



          http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=37644311
          Ar maža debilų Lietuvoje?
          ______________
          The Division Bell

          Comment


            "Lietuvos pašto" atvirutė.

            Comment


              Dar buvo atvirutė su garvežiu... Gaila tik, kad Lietuvos paštas nepadarė paramos siaurukui su šiomis atvirutėmis ir pašto ženklais (kai kurios šalys daro pašto ženklus, kad perkant pašto ženklą numatyta suma eina objekto paramai).

              Comment


                Panašu kad mūsų Vismantas "numirė" ar entuziazmas išblėso, nei čia nebesiro, nei www.sgk.lt Pažiūrėkit kas forume įsisuko (EmilyKing565), visokį "briedą" varo, sudarkė viską....

                Comment


                  Parašė anykštėnas Rodyti pranešimą
                  Panašu kad mūsų Vismantas "numirė" ar entuziazmas išblėso, nei čia nebesiro, nei www.sgk.lt Pažiūrėkit kas forume įsisuko (EmilyKing565), visokį "briedą" varo, sudarkė viską....
                  Tikriausiai koks hakeris arba virusas. Informuosiu Vismantą pagal galimybes. Dėkui, kad pranešei
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    Parašė udrius Rodyti pranešimą
                    Dar buvo atvirutė su garvežiu... Gaila tik, kad Lietuvos paštas nepadarė paramos siaurukui su šiomis atvirutėmis ir pašto ženklais (kai kurios šalys daro pašto ženklus, kad perkant pašto ženklą numatyta suma eina objekto paramai).
                    Turbūt šita.

                    Comment


                      Anykščiai 2005m. Aut. Marco van Uden. Nyderlandai.




                      Paskutinis taisė AutoLiet; 2010.10.30, 08:18.

                      Comment


                        Anykščių stotyje rekonstrukcijos darbai jau "verda", net rajono laikraštis apie tai rašo. Gal ir mes sulauksim tokio varianto: http://narrow.parovoz.com/newgallery...D=11397&LNG=RU

                        Comment


                          Parašė anykštėnas Rodyti pranešimą
                          Anykščių stotyje rekonstrukcijos darbai jau "verda", net rajono laikraštis apie tai rašo. Gal ir mes sulauksim tokio varianto: http://narrow.parovoz.com/newgallery...D=11397&LNG=RU
                          O kaip ir kur būtų galima sužinoti palyginamuosius skaičius, kiek degalų 100km be vagonų sudegina ТУ2К ir 'tradicinis' ТУ2? Gal net ir tokio renovuoto (kaip supratau — kapitaliai, nes ТУ2 naujų nuo 1959m. nebegamina) lokomotyvo ТУ2К kaina yra žinoma?
                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                          Comment


                            Tik jokiu būdu išorės taip sudarkyti negalima. Visų modernizuoti taip pat nereikia, nes tai technikos paminklas jau praktiškai. Atnaujinti nesunkiai galėtų koks VLRD, tai pagrindinis dalykas naujo panašaus galingumo variklio kaina.
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                              Visų [ТУ2] modernizuoti nereikia, nes tai technikos paminklas jau praktiškai.
                              Sutinku. Jeigu neapgauna manęs atmintis, ASG turi 8 ТУ2, iš jų 4 nebevažiuojantys, ir 4 dar naudojami. Jeigu nepasikeitė planai, prie stoties esantis užkonservuotas garvežiukas bus restauruojamas ir vėl tampys vagonus, tik šįkart su turistais, o į jo vietą bus statomas kosmetiškai atnaujintas ir dabar jau nebevažiuojantis ТУ2.
                              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                              Comment


                                Tai ТУ2-013 jau buvo pastatytas 2005 metais, tik aišku ne po stogu, žr. nuotrauką aukščiau, išterlintas visas. Ne gi dėl to jį reikėjo supjaustyti 2007 metais? Panašu kad dar ir padegtas buvo... Paskutinės gyvenimo akimirkos užfiksuotos Udriaus nuotraukoj

                                Comment


                                  Būtų stebuklas jei Lietuvoj atsirastu senųjų mašinistų nostalgija ir pasididžiavimas

                                  Iš veteranų prisiminimų:
                                  1961 m. atgabenti pirmieji čekų gamybos šilumvežiai serijos TU-3. Pirmųjų čekų gamybos šilumvežių numeriai buvo Nr.001, 003. Kaip prisimena J.Bernotavičius, jie tada važiavo kartu su čekų konstruktoriais, ir bandydavo šiuos šilumvežius ruože Panevėžys . Joniškėlis, kadangi čia buvo geras 0 profilis, nebuvo kreivių, todėl pavykdavo išvystyti greitį iki 80 km. per valandą. Po šių išbandymų po trijų ar keturių mėnesių čekiški šilumvežiai pakeitė rusiškus ir pradėjo aptarnauti keleivinius traukinius maršrutais Panevėžys . Švenčionėliai, Panevėžys . Šiauliai, Panevėžys . Biržai. Rusiški šilumvežiai TU2 aptarnaudavo prekinius traukinius. Lyginant čekiškas ir rusiškas mašinas taip pat buvo didžiulis skirtumas. Čekiškų šilumvežių ventiliatorius įsijungdavo automatiškai, gera signalizacija ir skubos matuokliai, pati važiuoklė labai minkšta, triukšmas labai mažas, kurio nepalyginsi su rusiškais TU-2. Sėdįs už pulto jaučiasi labai patogiai, pulto valdymas iš dešinės ir kairės pusės. Mašinistui praradus budrumą automatiškai atleidžiamas pedalas ir šilumvežis sustoja. Puikiai veikdavo dyzeliniai varikliai. Nuo 1961 iki 1970 m. čekiškų šilumvežių buvo 15 ir maždaug apie 15 rusiškų kurių dalis dar stovėjo rezerve. Čekiškus šilumvežius eksploatavo 10 m. po to jie buvo perduoti į Sachalino salą (Rusija).

                                  Comment


                                    Niekada nieko negali žinoti kas ir kaip bus, ir taip jau nemažai technikos privažiavo į Panevėžį... Ir dar žada važiuoti...

                                    Comment


                                      Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                        Variklis toks pats? Kuria prasme? Tik to paties modelio, ar paliktas senas, neremontuotas? Juk ir automobiliai identiško modelio degina nevienodai kuro — naujesnis veikia ekonomiškiau Ir koks tikslas (nebent estetinis) modernizuoti ТУ2 į ТУ2К, jeigu kuro sąnaudos išlieka tos pačios?
                                        Ir ar aš žioplas, ar iš tikrųjų niekur nėra paskelbta 'šviežio' ТУ2К kainos?

                                        Šitas yra TU2K yra viso labo rekonstruotas, jis nėra naujas modelis. Naujas modelis yra TU10

                                        Comment


                                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                          Šitas yra TU2K yra viso labo rekonstruotas, jis nėra naujas modelis. Naujas modelis yra TU10
                                          Čia jau ne rekonstrukcija, o perdarymas...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X