Ar pajudėjo 600 mm pločio geležinkelio keleivinio vagono restauravimo darbai? Mačiau šiandien, kad kažką darė
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Siaurukas Panevėžys - Anykščiai - Rubikiai (veikiantis)
Collapse
X
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąR22 bėgiai, 152 metrų. Tai maždaug 3,3 tonos geležies...
Tik ar tikrai R22? Mažiausias profilis, kurį teko matyti, tai buvo R43.
R18 dar kai kuriose ruožuose laiko ryšių stulpus. Yra ir vienas išlikęs aklikelis Panevėžio Depe. Užsuk i svečius ir parodysiuNe žodžiais, o darbais siauruką mylim!
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Įkaušusi porelė strigo ant siauruko bėgių
„Aukštaitijos siaurojo geležinkelio“ direktorius Gintaras Kerbedis, sekmadienį grįžęs iš ekskursijos, netoli įstaigos biuro pastebėjo neeilinį įvykį: ant siauruko bėgių stovėjo lengvasis automobilis.
http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=37644311
Comment
-
Parašė Jotvingis Rodyti pranešimą„Aukštaitijos siaurojo geležinkelio“ direktorius Gintaras Kerbedis, sekmadienį grįžęs iš ekskursijos, netoli įstaigos biuro pastebėjo neeilinį įvykį: ant siauruko bėgių stovėjo lengvasis automobilis.
http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=37644311
______________
The Division Bell
Comment
-
Panašu kad mūsų Vismantas "numirė" ar entuziazmas išblėso, nei čia nebesiro, nei www.sgk.lt Pažiūrėkit kas forume įsisuko (EmilyKing565), visokį "briedą" varo, sudarkė viską....
Comment
-
Parašė anykštėnas Rodyti pranešimąPanašu kad mūsų Vismantas "numirė" ar entuziazmas išblėso, nei čia nebesiro, nei www.sgk.lt Pažiūrėkit kas forume įsisuko (EmilyKing565), visokį "briedą" varo, sudarkė viską....I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąDar buvo atvirutė su garvežiu... Gaila tik, kad Lietuvos paštas nepadarė paramos siaurukui su šiomis atvirutėmis ir pašto ženklais (kai kurios šalys daro pašto ženklus, kad perkant pašto ženklą numatyta suma eina objekto paramai).
Comment
-
Anykščių stotyje rekonstrukcijos darbai jau "verda", net rajono laikraštis apie tai rašo. Gal ir mes sulauksim tokio varianto: http://narrow.parovoz.com/newgallery...D=11397&LNG=RU
Comment
-
Parašė anykštėnas Rodyti pranešimąAnykščių stotyje rekonstrukcijos darbai jau "verda", net rajono laikraštis apie tai rašo. Gal ir mes sulauksim tokio varianto: http://narrow.parovoz.com/newgallery...D=11397&LNG=RUI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąVisų [ТУ2] modernizuoti nereikia, nes tai technikos paminklas jau praktiškai.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Būtų stebuklas jei Lietuvoj atsirastu senųjų mašinistų nostalgija ir pasididžiavimas
Iš veteranų prisiminimų:
1961 m. atgabenti pirmieji čekų gamybos šilumvežiai serijos TU-3. Pirmųjų čekų gamybos šilumvežių numeriai buvo Nr.001, 003. Kaip prisimena J.Bernotavičius, jie tada važiavo kartu su čekų konstruktoriais, ir bandydavo šiuos šilumvežius ruože Panevėžys . Joniškėlis, kadangi čia buvo geras 0 profilis, nebuvo kreivių, todėl pavykdavo išvystyti greitį iki 80 km. per valandą. Po šių išbandymų po trijų ar keturių mėnesių čekiški šilumvežiai pakeitė rusiškus ir pradėjo aptarnauti keleivinius traukinius maršrutais Panevėžys . Švenčionėliai, Panevėžys . Šiauliai, Panevėžys . Biržai. Rusiški šilumvežiai TU2 aptarnaudavo prekinius traukinius. Lyginant čekiškas ir rusiškas mašinas taip pat buvo didžiulis skirtumas. Čekiškų šilumvežių ventiliatorius įsijungdavo automatiškai, gera signalizacija ir skubos matuokliai, pati važiuoklė labai minkšta, triukšmas labai mažas, kurio nepalyginsi su rusiškais TU-2. Sėdįs už pulto jaučiasi labai patogiai, pulto valdymas iš dešinės ir kairės pusės. Mašinistui praradus budrumą automatiškai atleidžiamas pedalas ir šilumvežis sustoja. Puikiai veikdavo dyzeliniai varikliai. Nuo 1961 iki 1970 m. čekiškų šilumvežių buvo 15 ir maždaug apie 15 rusiškų kurių dalis dar stovėjo rezerve. Čekiškus šilumvežius eksploatavo 10 m. po to jie buvo perduoti į Sachalino salą (Rusija).
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąVariklis toks pats? Kuria prasme? Tik to paties modelio, ar paliktas senas, neremontuotas? Juk ir automobiliai identiško modelio degina nevienodai kuro — naujesnis veikia ekonomiškiau Ir koks tikslas (nebent estetinis) modernizuoti ТУ2 į ТУ2К, jeigu kuro sąnaudos išlieka tos pačios?
Ir ar aš žioplas, ar iš tikrųjų niekur nėra paskelbta 'šviežio' ТУ2К kainos?
Šitas yra TU2K yra viso labo rekonstruotas, jis nėra naujas modelis. Naujas modelis yra TU10
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąŠitas yra TU2K yra viso labo rekonstruotas, jis nėra naujas modelis. Naujas modelis yra TU10
Comment
Comment