Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Siaurukas Panevėžys - Anykščiai - Rubikiai (veikiantis)
Collapse
X
-
-
Šį savaitgalį per vokiečių tv rodys filmą apie Siauruką ir Banitį... Čia reklama:
http://www.swr.de/eisenbahn-romantik...cnl/index.html
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąTęsdamas mintis apie galimą/negalimą papildomų vagonų kabinimą prie automotrisų, pridedu dar dvi rastas nuotraukas. Jose prie lenkiškų automotrisų prikabinti papildomi keleiviniai vagonai
http://www.tgk.rail.pl/details.php?image_id=58
Viršutinėje nuotraukoje – automotrisa, tur būt, tokia kaip važinėja Vilniuje į Oro uostą.
Apatinėje nuotraukoje - Lenkijoje populiari siauruko geležinkelio automotrisa MBxd2 (tokia galėtų važinėti Aukštaitijos siauruoju geležinkeliu. Ir ko gero ekonomiškiau už TU2 ?)
Comment
-
Kelionių romantika su senoviniais traukiniais
http://tv.delfi.lt/video/0VANj2Fj/
Mindaugas Bajarūnas, Robertas Narmontas DELFI.TV
Žavėtis ir kolekcionuoti senovinius automobilius – madinga, tačiau domėtis senoviniais garvežiais ir šimtmečio praeitį menančiais traukiniais – Lietuvoje dar naujiena. Kuo žavi žmones geležinkelių technikos paveldas? Senųjų traukinių mėgėjai sako, kad šis pomėgis – tai kelionių romantikos paieškos ir galimybė pajusti praeities dvelksmą, lėtai važiuojant garvežiu, iš kurio veržiasi baltų dūmų lavina.
Video http://tv.delfi.lt/video/0VANj2Fj/
Vieni geležinkelių entuziastai mėgsta fotografuoti senuosius lokomotyvus, kiti – keliauti kuo didesnius atstumus traukiniais, treti – restauruoja senąją geležinkelių techniką.
Kokį turi geležinkelių technikos palikimą Vakarų Europos šalys, Lietuvos geležinkelių technikos fanams belieka tik pasvajoti. Visuomenės požiūris į technikos paveldą, trumparegiškas ir barbariškas.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąTęsdamas mintis apie galimą/negalimą papildomų vagonų kabinimą prie automotrisų, pridedu dar dvi rastas nuotraukas. Jose prie lenkiškų automotrisų prikabinti papildomi keleiviniai vagonai
http://www.tgk.rail.pl/details.php?image_id=58
Apatinėje nuotraukoje - Lenkijoje populiari siauruko geležinkelio automotrisa MBxd2 (tokia galėtų važinėti Aukštaitijos siauruoju geležinkeliu. Ir ko gero ekonomiškiau už TU2 ?)Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąGal ir optimistiškai skamba, bet jei tokia automotrisa nuvažiuotų greičiau už autobusą tuo pačiu maršrutu, tuomet tikrai atsirastų paklausa. O kadangi siauruoju geležinkeliu greitis nebūna didelis, tai matyt ir pasiliks tik gražia idėja...
Kas liečia atkirčius „mažiau kalbų, daugiau darbų“ vėl pridursiu, kad forumas yra tam, kad rašytume ...
Kas liečia darbus, juos reglamentuoja Darbo įstatymai, jų vykdymą kontroliuoja Darbo inspekcija. Geležinkelyje – dar sudėtinga darbų sauga.
Pinigų lietuvius „į ugnį nemesti“ primena vyresnės kartos žmonių prisiminimai apie finansines aferas 1992-1993 metais...
LG tema primena neoficialų M62 ir 2M62 lokomotyvų „registrą“ (nuo spalvų iki numerių). Tai nieko blogo. Nejaučiu savo blogio pradėjęs rašyti apie automotrisas, kad ir Lenkijoje paplitusias siauruko MBxd2 . Buvo įdomu, kiek tokia automotrisa būtų ekonomiškiau už TU2 su vienu vagonu? Nes traukinį užsisakančių grupių būna visokių (pagal žmonių skaičių ir jų pinigingumą).
Apie siauruko automotrisos (arba traukinio) „lenktynes“ su autobusu minčių neturiu. Pilnai tikiu, kad keleivių vežimui siauruku iš Panevėžio į Anykščius (konkurencijai su autobusais) perspektyvos nėra ir nebus (na gal į Surdegį ar dar kur, bet tokių stotelių yra mažai).
Traukinio reisai iš Panevėžio į Rekstino mišką, iš Anykščių į Rubikius ir Troškūnus yra pramoginiai. Nemaža dalis jų – užsakomieji. Pramogautojai niekur neskuba (greičio ir šiuolaikiško komforto mėgėjai dabar naudojasi dviaukščiu elektriniu Vilnius-Kaunas), ir siauruko greitis neaktualu. Priešingai – dar įdomumo susidarytų traukinukui sustojus ar bent greitį ženkliai sumažinus ant viaduko per plentą ir platųjį geležinkelį Panevėžys-Rokiškis (Panevėžio priemiestis Vaivadai), ant tilto per Šventąją Anykščiuose.
ASG kelionių traukiniais populiarumą rodo papildomi Karazijos vyno traukiniai 2009m. vasario 13 ir 15 d.d. iš Panevėžio į Surdegį http://www.siaurukas.eu/index.php?cid=5889 (pagrindinio vasario 14 d. http://www.siaurukas.eu/get.php?f.5883 neužteko)
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąTai buvo buvo temoje http://www.miestai.net/forumas/showt...512#post322512 (apie LG lokomotyvus).
Kas liečia atkirčius „mažiau kalbų, daugiau darbų“ vėl pridursiu, kad forumas yra tam, kad rašytume ...
Kas liečia darbus, juos reglamentuoja Darbo įstatymai, jų vykdymą kontroliuoja Darbo inspekcija. Geležinkelyje – dar sudėtinga darbų sauga.
Pinigų lietuvius „į ugnį nemesti“ primena vyresnės kartos žmonių prisiminimai apie finansines aferas 1992-1993 metais...
1. Įžymusis Lavasare muziejus - pradėtas kurti dar 1988 metais. Nežinau, koks jo statutas dabar, tačiau jis išlaikomas savanorių, prižiūrimas savanorių. Technika pradėta pirkti dar tarybiniais metais, dabar technika gaunama dovanų.
2. Avinurme 800 metrų siaurojo geležinkelio atšaka. Pradėta kurti ir išlaikoma savanorių. Atstatytas motovežis MUZ-4 - irgi savanorių ir privačiomis lėšomis. Ir tik 2008 metais ši grupė gavo pirmą valstybės paramą technikos perdažymui.
Taigi, Tavo teiginiai " Darbo įstatymai", "Darbo inspekcija" ir pan., yra tik tinginio pasiteisinimas.
Taip niekas netrukdo rašyti ir skaityti forumuose, tačiau aš prisimenu VŠĮ "Karo paveldo centro" posakį - kalbų metas seniai praėjo, dabar reikia darbų. Pavyzdys - jie nusipirko 7 Kauno fortą.
Comment
-
Manau, kad čia yra svarbus ir steigėjų požiūris. Tarkim Latvijoje tebeveikiančiame siaurojo geležinkelio ruože Gulbenė-Alūksnė važiuoja vos 2 autobusai (vienas pirmadieniais, penktadieniais - Alūksnė-Gulbenė, o Alūksnė-Jekabpilis visomis savaitės dienomis; žr. http://www.1188.lv/satiksme/starppilsetu_autobusi/?). Traukinys kursuoja 3 kartus į dieną (http://www.1188.lv/satiksme/vilcieni/). Latvių SIA "Gulbenes-Alūksnes bānītis" steigėjai yra LDZ, Alūksnės, Gulbenės miestų savivaldybės ir Stamerienos pag. Taigi viskas yra padaroma jei to norima. Beje latviai šiuo traukiniu mielai važinėjasi, teko ir man pas draugus į ekspediciją Stamerienoje vykti 2003 m.
O Lietuvoje mūsų siauruko "Aukštaitijos siaurasis geležinkelis" steigėjų yra dar daugiau:
Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija;
Lietuvos Respublikos kultūros ministerija;
Panevėžio apskrities viršininko administracija;
Utenos apskrities viršininko administracija;
Anykščių rajono savivaldybė.
Tai ar negali steigėjai susitarti, kad nuimti kai kuriuos autobusus tam, kad galėtų išsilaikyti traukinio (kad ir automotrisės) linija Panevėžys-Anykščiai. Noro (nedidelio bent) tik reikia.Paskutinis taisė Salvijus; 2009.02.14, 18:07.
Comment
-
Tai, kad Latvijoj irgi ne per gyvenvietes važiuoja. Tiesa šiam labiau pasisiekė, nes maršrutas trumpas - vos 33 km, bet kelionė trunka 1.25 val. Mūsiškiu teko važiuoti iš ekspedicijos 1998 m. - kelionė berods truko 1.50 val. Mūsiškiame ruože yra Raguvėlė, Troškūnai. Na nežinau, bet steigėjai galėtų paskaičiuoti, atlikti galimybių studija (dabar tai madinga), nes "marinti" bėgius be darbo - nuodėmė.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąbet steigėjai galėtų paskaičiuoti, atlikti galimybių studija (dabar tai madinga), nes "marinti" bėgius be darbo - nuodėmė.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąNesinori būti piktam, bet tikrai - tokios šnekos priverčia taip šnekėti. Pateikiu du pavyzdžius iš Estijos :
1. Įžymusis Lavasare muziejus - pradėtas kurti dar 1988 metais. Nežinau, koks jo statutas dabar, tačiau jis išlaikomas savanorių, prižiūrimas savanorių. Technika pradėta pirkti dar tarybiniais metais, dabar technika gaunama dovanų.
2. Avinurme 800 metrų siaurojo geležinkelio atšaka. Pradėta kurti ir išlaikoma savanorių. Atstatytas motovežis MUZ-4 - irgi savanorių ir privačiomis lėšomis. Ir tik 2008 metais ši grupė gavo pirmą valstybės paramą technikos perdažymui.
Taigi, Tavo teiginiai " Darbo įstatymai", "Darbo inspekcija" ir pan., yra tik tinginio pasiteisinimas.
Taip niekas netrukdo rašyti ir skaityti forumuose, tačiau aš prisimenu VŠĮ "Karo paveldo centro" posakį - kalbų metas seniai praėjo, dabar reikia darbų. Pavyzdys - jie nusipirko 7 Kauno fortą.Parašė udrius Rodyti pranešimąŽinai, jei realiai, skaičiau tą studiją. Studijos išvada - reikia statyti pramogų parką prie Piniavos. Jei kam reikia, kažkur kompe ji dar buvo atrodo ...Paskutinis taisė Salvijus; 2009.02.14, 20:32.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąČia tik pavyzdys kaip projektai rašomi... Kadangi turėjau galimybę palyginti Anykščių Kalitos slidinėjimo kalno ir siauruko galimybių studijas, tai patikėkit, skirtumas kaip dangus ir žemė. Aišku, tokios nevykusios studijos, kurią rengė Ekonominių tyrimų centras apie siauruką nemačiau...
Comment
-
Traukinukas važiuoja apsisukti. Tiek mes jį ir tematėme . Priežastis paprasta - vietoj vyno ėjom į Surdegį apžiūrėt bažnyčios (tema Anykščių raj. bažnyčios), kai grįžom kažkodėl tai jis jau buvo išvykęs. Grįžt teko automobiliu su direktoriu G.Kerbedžiu.
Beje, vyno ragaut važiavo ir užsieniečiai. Nenoriu minėt iš kur, nors tai buvo latviai .
Surdegio stotis
Viduje
Gal kažką galima bus išskaityt
Kito traukinio belaukiant...
Paskutinis taisė Almis; 2010.01.01, 13:55.
Comment
Comment