Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Siaurukas Panevėžys - Anykščiai - Rubikiai (veikiantis)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Istorinis garinis garvežys perduotas Aukštaitijos siaurajam geležinkeliui

    http://www.aina.lt/index.php?article=36137
    ______________
    The Division Bell

    Comment


      #22
      Netrukus į pirmą kelionę išriedės atnaujintas siaurukas
      http://whatson.delfi.lt/news/culture...hp?id=15616907
      www.DELFI.lt
      2008 sausio mėn. 15 d. 12:02

      Aukštaitijos siaurasis geležinkelis, panaudodamas dalį Lietuvos geležinkelių valdybos ir AB „Lietuvos geležinkeliai“ 2007 metais skirtų paramos lėšų, kapitaliai suremontavo šilumvežio TU2 variklį ir kėbulą. Traukinys pasikeitė – nuo šiol jis raudonas su žalvariniais akcentais.

      Anot pranešimo spaudai, spalva pasirinkta neatsitiktinai: raudona spalva suteikia traukiniui žaismingumo, patrauklumo mažai saulės lepiname Lietuvos peizaže.

      Į pirmąją kelionę siaurasis geležinkelis pakvietė vykti Panevėžio A.Bandzos ir Obelių vaikų namų globotinius.

      Raudonas atnaujintas traukinukas išvyks 2008 metų sausio 17 dieną 14 val. iš Panevėžio geležinkelio stoties.

      Comment


        #23

        Comment


          #24
          Taip pat noriu pranešti, jog neseniai "Aukštaitijos siaurasis geležinkelis" modernizavo vieną šilumvežį TU2-093. Apie šį įvykį galima pasiskaityti čia.
          Paskutinis taisė Eimantas; 2008.10.29, 23:15.

          Comment


            #25
            Kur remontavo tą TU2?
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              #26
              Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
              Kur remontavo tą TU2?
              Patys savo depe

              Comment


                #27
                Kas žino:
                - ar TU2-013 jau supjaustytas į metalo laužą?
                - koks kitų atgyvenusių šilumvežių TU2, kurie daug laiko stovėjo Panevėžio geležinkelio stotyje, likimas?

                Comment


                  #28
                  56 pranešimai atkelti iš mega temos Geležinkeliai Lietuvoje

                  Comment


                    #29
                    Apie Lietuvos siauruosius geležinkelius daug informacijos yra rusiškai "Parovoze".
                    Ar kas nors universlaus yra lietuviškame interenete, nežinau

                    Узкоколейные железные дороги Литвы [Uzkokolejnyje železnyje dorogi Litvy]
                    Lietuvos siaurieji geležinkeliai

                    http://narrow.parovoz.com/LTA.php

                    Comment


                      #30
                      Patikslinu:
                      http://narrow.parovoz.com/LTA.php - tik Lietuvos Aukštaitijos regionas
                      http://narrow.parovoz.com/LT.php - Dzūkija, Suvalkija, Žemaitija

                      Comment


                        #31
                        Yra ir lietuviškas specializuotas tinklapis
                        Siaurojo Lietuvos Geležinkelio Rėmėjų Sąjunga
                        >Kas naujo tinklapyje?
                        >Naujienos
                        >Siaurųjų geležinkelių istorija
                        >Foto galerija
                        >Filmukai apie geležinkelį
                        >Žemėlapis
                        >Siaurojo geležinkelio technika
                        >Platieji Lietuvos geležinkeliai
                        >Kiti tinklapiai panašia tema
                        ...
                        http://www.ngr.lt/

                        Comment


                          #32
                          Parašė robertas Rodyti pranešimą
                          - koks kitų atgyvenusių šilumvežių TU2, kurie daug laiko stovėjo Panevėžio geležinkelio stotyje, likimas?
                          Toliau sėkmingai rūdyja. Penktadienį ten septynis tokius priskaičiavau.

                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                          Trijuose sakiniuose - penkios klaidos (Visi Pavadinimo Žodžiai Rašomi Didžiosiomis Raidėmis)
                          Netiesa. Paprastai tik pirmas pavadinimo žodis rašomas didžiąja raide (žinoma, yra ir išimčių).
                          Got sun in my face, sleeping rough on the road

                          Comment


                            #33


                            gera gyventi gerai

                            Comment


                              #34
                              Parašė Himleris Rodyti pranešimą
                              Tikri asilai yra tie, kas uždarė liniją Panevėžys-Pasvalys-Biržai.
                              Aš manau kad 'alaus kelio' ekskursija siauruku būtų susilaukusi didžiulio pasisekimo.
                              Traukinuko greitis 15 km/h
                              Ar daug norinčių atsirastų važiuoti 50 km (3 val.) per Joniškėlį iki Pasvalio ir dar 30 km (+ 2 val iki Biržų)?

                              Apie eksploatavimo išlaidas net nekalbu.

                              Comment


                                #35
                                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                Traukinuko greitis 15 km/h
                                Ar daug norinčių atsirastų važiuoti 50 km (3 val.) per Joniškėlį iki Pasvalio ir dar 30 km (+ 2 val iki Biržų)?

                                Apie eksploatavimo išlaidas net nekalbu.
                                Iki Rubikių pakankamai atsiranda

                                Be to, prieš uždarant ten traukiniai važinėdavo iki 80, berods.
                                Paskutinis taisė Taut.; 2008.02.19, 21:13.
                                „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                  Traukinuko greitis 15 km/h
                                  Ar daug norinčių atsirastų važiuoti 50 km (3 val.) per Joniškėlį iki Pasvalio ir dar 30 km (+ 2 val iki Biržų)?

                                  Apie eksploatavimo išlaidas net nekalbu.
                                  Jei važiuoti kaip su paprasta transporto priemone, tai ne. Bet jei būtų surengta kokia nors pramoga, pietūs traukinyje su biržietiško alaus degustacija, tai tas laikas prailgti neturėtų. O dėl didesnio malonumo, sąstatą tampyti galėtų ne šilumvežis, o restauruotas garvežys.
                                  Post in English - fight censorship!

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė Himleris Rodyti pranešimą
                                    Iki Rubikių pakankamai atsiranda

                                    Be to, prieš uždarant ten traukiniai važinėdavo iki 80, berods.
                                    Na jau na jau... techninis lokomotyvo TU2 greitis yra 50 km/h. Taigi, greičiau niekaip., bent jau tarybiniais metais.

                                    Comment


                                      #38
                                      Jei įdomu, apie 1961 ar vėlesnius metus šilumvežis TU2-140 netoli Parnu miesto Estijoje pasiekė 76 km/h greičio rekordą.

                                      Comment


                                        #39
                                        Siaurojo geležinkelio komplekso (G10KP), ruožo Panevėžys-Rubikiai, Panevėžio ir Utenos apskrityse, nekilnojamojo kultūros paveldo apsaugos specialiojo plano sprendiniai ir aiškinamasis raštas.

                                        http://www.heritage.lt/siaurukas/siauruks.htm

                                        Kam įdomu, bus daug skaitymo...

                                        Comment


                                          #40
                                          Štai raudonasai TU2 po kapitalinio remonto:

                                          ČIA

                                          Comment

                                          Working...
                                          X