Aukštaitijos siaurasis geležinkelis, panaudodamas dalį Lietuvos geležinkelių valdybos ir AB „Lietuvos geležinkeliai“ 2007 metais skirtų paramos lėšų, kapitaliai suremontavo šilumvežio TU2 variklį ir kėbulą. Traukinys pasikeitė – nuo šiol jis raudonas su žalvariniais akcentais.
Anot pranešimo spaudai, spalva pasirinkta neatsitiktinai: raudona spalva suteikia traukiniui žaismingumo, patrauklumo mažai saulės lepiname Lietuvos peizaže.
Į pirmąją kelionę siaurasis geležinkelis pakvietė vykti Panevėžio A.Bandzos ir Obelių vaikų namų globotinius.
Raudonas atnaujintas traukinukas išvyks 2008 metų sausio 17 dieną 14 val. iš Panevėžio geležinkelio stoties.
Taip pat noriu pranešti, jog neseniai "Aukštaitijos siaurasis geležinkelis" modernizavo vieną šilumvežį TU2-093. Apie šį įvykį galima pasiskaityti čia.
Kas žino:
- ar TU2-013 jau supjaustytas į metalo laužą?
- koks kitų atgyvenusių šilumvežių TU2, kurie daug laiko stovėjo Panevėžio geležinkelio stotyje, likimas?
Siaurojo Lietuvos Geležinkelio Rėmėjų Sąjunga
>Kas naujo tinklapyje?
>Naujienos
>Siaurųjų geležinkelių istorija
>Foto galerija
>Filmukai apie geležinkelį
>Žemėlapis
>Siaurojo geležinkelio technika
>Platieji Lietuvos geležinkeliai
>Kiti tinklapiai panašia tema
...
Tikri asilai yra tie, kas uždarė liniją Panevėžys-Pasvalys-Biržai.
Aš manau kad 'alaus kelio' ekskursija siauruku būtų susilaukusi didžiulio pasisekimo.
Traukinuko greitis 15 km/h
Ar daug norinčių atsirastų važiuoti 50 km (3 val.) per Joniškėlį iki Pasvalio ir dar 30 km (+ 2 val iki Biržų)?
„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Traukinuko greitis 15 km/h
Ar daug norinčių atsirastų važiuoti 50 km (3 val.) per Joniškėlį iki Pasvalio ir dar 30 km (+ 2 val iki Biržų)?
Apie eksploatavimo išlaidas net nekalbu.
Jei važiuoti kaip su paprasta transporto priemone, tai ne. Bet jei būtų surengta kokia nors pramoga, pietūs traukinyje su biržietiško alaus degustacija, tai tas laikas prailgti neturėtų. O dėl didesnio malonumo, sąstatą tampyti galėtų ne šilumvežis, o restauruotas garvežys.
Siaurojo geležinkelio komplekso (G10KP), ruožo Panevėžys-Rubikiai, Panevėžio ir Utenos apskrityse, nekilnojamojo kultūros paveldo apsaugos specialiojo plano sprendiniai ir aiškinamasis raštas.
Comment