Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Siaurukas Panevėžys - Anykščiai - Rubikiai (veikiantis)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tęsiu toliau. Toliau einu geležinkeliu nuo Anykščių stoties Panevėžio link. Kairėje kylantis pylimas - atšaka į "Anykščių kvarcą".



    Vaizdas atgal, stoties link.



    Prieinu tiltelį per Valaukį.



    O pylime į "Anykščių kvarcą" jam padaryta pralaida.



    Tiltelis magistralinėje linijoje iš šono.



    Gedimino g. pervaža, atšaka į "Anykščių kvarcą".



    Pervažoje bėgių nesimato, bet jie yra neišardyti.



    Tolumoje matosi "Anykščių kvarco" pastatai. Bėgiai žolėje.



    Ties "Anykščių kvarcu". Pavasarį buvo iškirsti krūmai ir pravalyti grioviai. Deja, bėgiai nukentėjo.





    Comment


      Ties "Anykščių kvarcu". Asfaltuotas kelias dešinėje nuo Troškūnų gatvės.



      Kaip ir minėjau, bėgiai nukentėjo valant ir gilinant griovius. Toliau ties "Anykščių kvarco" pastatais ir įvažiavimu bėgiai išardyti.



      Už įvažiavimo į įmonės teritoriją yra išlikęs kelynas su dviem keliais.



      Ten pat, vaizdas į priešingą pusę. Kelynas tolumoje įsiremia į Troškūnų gatvę.



      Toliau judu Panevėžio link. Ties Vikonių pervaža. Panevėžio link.



      Ten pat, Anykščių link.



      Pagojo stotelė. Vaizdas nuo pervažos.



      Pagojo stotelė. Pirmojo pasaulinio karo metais vadinosi Peniankais pagal kaimą šiauriau.



      Naujas ženklas ir kažkodėl tai pakeistas pavadinimas į moteriškos giminės...



      Ties stotelė Anykščių link.



      Pervažos link. Anksčiau pervaža buvo dabartinės stotelės vietoje, nes kelias ties geležinkeliu darė vingį. Dar matosi senas kelio pylimas. Vėliau jį ištiesino.



      Paskutinis taisė Al1; 2021.02.03, 19:16.

      Comment


        Tiltelis per bevardį upelį ties Vagilka.





        46 km. Čia išlikę keli gelžbetoniniai elektros tiekimo linijos, ėjusios palei geležinkelį, stulpai.



        Vaizdas Panevėžio link.



        Ties Smėlynės pervaža. Anksčiau čia būta stotelės. Iš pradžių vadinosi 45 km postu, o jau prie Lietuvos (apie 1992 m.) gavo Smėlynės pavadinimą.



        Ten pat, vaizdas atgal, Anykščių link.



        Už 150 metrų nuo pervažos yra pralaida vietoje buvusio tiltelio per Juostą.



        Iš šono.



        Kita pralaida - Latavos.



        Vaizdas Anykščių link.

        Paskutinis taisė Al1; 2021.02.03, 19:45.

        Comment


          Grįžtant nuo Latavos pralaidos. Priekyje Troškūnų stotis.



          Ties pervaža.



          Stoties keliai.



          Vaizdas atgal.



          Sandėlys.



          Bendras Troškūnų stoties vaizdas.



          Tualetas tipo sortyras.



          Gyvenamasis namas.



          Stoties pastatas.



          Kitą dieną.



          Panevėžio link.



          Stoties pastatas, nors atrodo neblogai, bet iš arti matosi, kad yra puvėsis. Ir ne tik Troškūnuose. Reikia kapitalinio remonto.



          Stoties pastato vaizdas iš priešingos pusės.



          Pakhauzas su rampa.



          Stoties vaizdas nuo pakhauzo (ankstesnę dieną).



          Nuo perono Panevėžio link.



          Tęsinys bus.
          Paskutinis taisė Al1; 2021.02.03, 19:46.

          Comment


            Tęsiu toliau.
            Ties Dubriškio pervaža. Panevėžio link.



            Ten pat, vaizdas atgal.



            Vašuokėnų buvusi stotelė. Likęs tik ženklas ir lokomotyvo ar pirmojo vagono sustojimo vietos ženklo stulpas.



            Paėjus kiek toliau nuo pervažos, stotelės vietos vaizdas į priešingą pusę.



            Kiek kitu rakursu. Vaizdas Anykščių link.



            Ties Vašuokėnų pervaža, Panevėžio link. Einu pirmyn iki tilto per Vašuoką.



            Tiltas per Vašuoką.



            Vaizdas iš šono.



            Tai tiltas ir kartu pralaida. Upelis teka pralaida po tiltu, o po tiltu galima pravažiuoti. Tik neaišku, kam tai padaryta, nes aukšti nedidelis ir traktorius nepralįs. Tik lengvoji mašina. Bet ten nėra kelio... Nebent kaip pergina karvėms...



            Nuo tilto vaizdas Vašuokėnų stotelės link.



            Už 4,3 km geležinkelis vėl kerta Vašuoką. Čia yra pralaida.

            Comment


              Už 800 metrų nuo aukščiau esančios pralaidos yra Surdegio pervaža. Surdegio stoties vaizdas kiek paėjus nuo pervažos šonan.



              Vaizdas nuo pervažos.



              Prie pervažos yra geležinkelininkų gyvenamasis namas.



              Einu į stotį.



              Senas iešmo perjungimo mechanizmas.



              Arba vokiečių įrengtas Pirmojo pasaulinio metais, arba trofėjinis (po Antrojo pasaulinio karo atvežtas iš kokios R. Prūsijos), arba caro laikais buvo perkami importiniai perjungimo mechanizmai.



              Bėgių krūvelė. Vienas iš jų 1896 metų spalio mėn.



              Dabar Surdegyje du keliai. Naujasis įrengtas prieš kelis metus. Jam įrengti buvo skelbtas konkursas (jei neklystu). Bėgių susukimui tarpusavyje panaudoti paprasti (gal tik didesnio tvirtumo klasės) varžtai ir veržlės.



              Bendras stoties vaizdas.

              Comment


                Vaizdas atgal, pervažos link.



                Rūsys.



                Tualetas tipo sortyras.



                Stoties pastatas.



                Šulinys ir ūkiniai pastatai.



                Pakhauzas, rampa ir Panevėžio pusės kelyno galas.



                Stoties pastatas.



                Pakhauzas ir rampa.



                Panevėžio link.



                Stoties vaizdas nuo Panevėžio pusės.

                Comment


                  Pakhauzo konstrukcijoje panaudoti bėgiai.



                  Nuvalytas grindinys link pakhauzo.



                  Kelias (privažiavimo) nuo stoties iki vietinio kelio.



                  Stoties pastatas iš kitos pusės.



                  Nuo Surdegio geležinkelis eina tiesia linija iki Raguvėlės. Ties Raguvėlės pervaža.



                  Ten pat, vaizdas atgal.



                  Einu į stotį



                  Vaizdas atgal.



                  Bendras Raguvėlės stoties vaizdas.



                  Comment


                    Dar paėjus pirmyn. Stotyje darbavosi moteris - ruošė aplinką vasaros sezonui. Pernai jis prasidėjo vėliau.



                    Vandens kolonėlė.



                    Pastatyta 1948 m. Pati kolonėlė gal dar prieškarinė ar dar senesnė.



                    Pakhauzas ir rampa.



                    Stoties pastatas.



                    Sandėlis



                    Rūsiai.



                    Stoties pastatas, peronas ir pakhauzas.



                    Comment


                      Kelyno galas Panevėžio link.



                      Vaizdas atgal.



                      Remontuojamas vandentiekio bokštas.





                      Tualetas.



                      Stoties pastato vaizdas iš aikštės pusės.



                      Kita stotelė - Bajoriškiai. Iki berods 1993 ar 94 m. vadinosi 20 km. Vaizdas nuo pervažos.



                      Peronas.



                      Nuo perono galo Anykščių link.

                      Paskutinis taisė Al1; 2021.02.08, 19:33.

                      Comment


                        Stotelės pavadinimas.



                        Bajoriškių pervaža.



                        Ties pervaža, Panevėžio link.



                        Kita stotelė - Rekstino miškas. Tai jau specialiai siauruko renginiams įrengta stotelė. Anksčiau čia jokios stotelės nebuvo. Vieta atoki, miške. Vaizdas Panevėžio link.



                        Vaizdas atgal, Anykščių link.



                        Yra pervaža.





                        Renginių aikštelė.



                        Vaizdas Panevėžio link.



                        Ten pat, vaizdas atgal.



                        Tęsinys bus.
                        Paskutinis taisė Al1; 2021.02.08, 19:49.

                        Comment


                          Tęsiu toliau.
                          Kita stotelė - Kulbiai. Ji atsirado jau po 1992 metų. Vaizdas Panevėžio link.



                          Paėjus į priekį, Panevėžio link.



                          Kita buvusi stotis - Taruškos. Vaizdas nuo pervažos Panevėžio link.



                          Kiek paėjus į priekį, vaizdas atgal.



                          Stoties pastatas. Dabar gyvenamasis namas. Bet neatrodo, kad jau kelis metus jame kas nors pastoviai gyventų...



                          Sandėliukas. Yra bėgiai drezinai.



                          Stoties pastatas kitu rakursu.



                          Vaizdas Panevėžio link.



                          Comment


                            Tiltas per Sėliupį. Vaizdas Panevėžio link.



                            Bėgis netoli tilto. R-43, 1960 metų.



                            Ties Karšinauka geležinkelis daro paskutinį didelį posūkį prieš Panevėžį.



                            Karšinaukos pervaža.



                            Kiek arčiau. Čia irgi būta stotelės.



                            Ties pervaža, vaizdas atgal. Gal dar neseniai ir buvo likęs peronas, bet matosi, kad prieš 1 ar 2 metus buvo tiestas ar remontuotas dujotiekis, ir viskas buvo sunaikintam, jei dar buvo išlikę.



                            Už pervažos, vaizdas atgal.



                            Bėgis 1897 metų.



                            Comment


                              Tinklų gatvės pervaža. Čia pervaža per platųjį (privažiuojamasis kelias) ir siaurajį geležinkelius.



                              Ties pervaža. Panevėžio link.



                              Vaizdas Anykščių link.



                              Ties Trakiškio g. pervaža. Vaizdas Panevėžio link.



                              Ten pat, vaizdas atgal.



                              Einu geležinkeliu. Čia siaurojo geležinkelio pylimas kyla į viršų - priekyje viadukas.



                              Kiek paėjus pirmyn, vaizdas atgal.



                              Pylimas toliau kyla ir suka dešinėn.



                              Dar kiek paėjus. Jau matosi viaduko turėklai.



                              Ten pat, vaizdas atgal.



                              Dar paėjus pirmyn.



                              Comment


                                Dar kiek paėjus pirmyn.



                                Tarybiniais laikais buvo supiltas pylimas nuvažiavimui į pramoninę teritoriją, pervažiavus viaduką iš Panevėžio stoties pusės. Pylimas pažymėtas rodyklėmis.



                                Čia ta vieta, kur buvo atšakos pradžia. Matosi platesnis pylimas kairėje.



                                Dabar tas pylimas apaugęs. Ortofotonuotrauka sena, ten dar krūmų mažai.



                                Viadukas.



                                Panevėžio stoties pusėn.



                                Panevėžio stoties link.



                                Vaizdas atgal, Anykščių link.



                                Viadukas iš šono.



                                Paskutinis taisė Al1; 2021.02.10, 08:33.

                                Comment


                                  Toliau einu stoties link.



                                  Vaizdas atgal.



                                  Dar paėjus pirmyn.



                                  Ir dar paėjus.



                                  Vaizdas atgal.



                                  Dar paėjus pirmyn. Jau matosi šviesoforas.



                                  Vaizdas atgal.



                                  Čia siaurasis geležinkelis prisišlieja prie plačiojo.



                                  Vaizdas atgal.



                                  Priekyje Smėlynės g. pervaža.





                                  Tęsinys bus.

                                  Comment


                                    Tęsiu toliau.
                                    Už Smėlynės g. pervažos.



                                    Vaizdas atgal.



                                    Panevėžio stoties kelyno pirmasis iešmas iš rytinės pusės.



                                    Ten pat, vaizdas atgal.



                                    Paėjus pirmyn.



                                    Vaizdas atgal.



                                    Dar paėjus pirmyn.



                                    Už pušų arčiau gatvės yra dar viena kelias.



                                    Kelyno vaizdas rytų pusėn.



                                    Peronai ir keliai.



                                    Comment


                                      Naujoji siaurojo geležinkelio stotis.







                                      Pėsčiųjų tilto link.







                                      Nuo pėsčiųjų perėjos, vaizdas atgal.



                                      Šoninis kelias, tilto link.



                                      Nuo pėsčiųjų perėjos.



                                      Vaizdas atgal.




                                      Comment


                                        Siaurojo geležinkelio stoties vaizdai nuo pėsčiųjų tilto. Rytų link.










                                        Vakarų link.



                                        Tolumoje matosi siaurojo ir plačiojo geležinkelio kirtimasis maždaug 45 laipsnių kampu.



                                        Vėl rytų pusė. Nauja stoginė muziejinei technikai.



                                        Kelias į siaurojo geležinkelio depą.



                                        Siaurojo geležinkelio depas tolumoje. Priekyje plačiojo geležinkelio infrastruktūrininkų teritorija.



                                        Paskutinis taisė Al1; 2021.02.11, 11:26.

                                        Comment


                                          Nusileidžiu nuo tilto ir einu depo link.



                                          Vaizdas atgal.



                                          Kairėje pusėje, jei einame nuo tilto, yra plačiojo geležinkelio teritorija ir pastatas iš silikatinių plytų. Už jo yra apgręžimo rato pamatai. Dalis buvusio rato yra po minėtu silikatinių plytų pastatu. Pats ratas pilnas vandens ir varlių. Gal anksčiau buvo naudojamas kaip priešgaisrinis baseinas? Dabar tai ne.



                                          Einu toliau depo link. Vagonai.



                                          Pawafag vagono liekanos.



                                          Žostkas buvo.



                                          Už keleivinio vagono stovi prekinis.



                                          Vaizdas depo link.



                                          Ten pat, atgal.



                                          Einu kitais keliais, kairiau (šiauriau).



                                          Comment

                                          Working...
                                          X