Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Siaurukas Panevėžys - Anykščiai - Rubikiai (veikiantis)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šilumvežis TU3-041 Panevėžyje. SSRS buvo tik 45 tokie lokomotyvai.



    Daugiau apie TU3.
    Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.03.19, 00:46.

    Comment


      Sprendžiant iš nuotraukų parovoze, nemaža dalis jų buvo Lietuvoje
      "I killed the Bank" - Andrew Jackson

      Comment


        Delfis rašo:

        http://www.delfi.lt/news/daily/lithu...hp?id=21268773

        bet įdomiausia štai kas:

        Siaurukui kasa duobę

        Panevėžio apskričiai sumažintas finansavimas pasmerktų ir muziejumi po atviru dangumi paverstą Aukštaitijos regiono pasididžiavimą – vasarą 110-ąjį jubiliejų pasitiksiantį unikalųjį siaurąjį geležinkelį.

        Siauruką naujam gyvenimui prikėlusiai viešajai įstaigai „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ Vyriausybė numačiusi nurėžti pusė milijono litų – tiek, kiek iš valstybės iždo būdavo atseikėjama visiems metams.

        Įstaigos direktorius Gintaras Kerbedis įsitikinęs, kad tokios politikos aukštuomenės užmačios turistų Meka tampantį objektą visiškai sužlugdys. Anot jo, 250 ha užimančią teritoriją prižiūrinčiai įstaigai išgyventi tik iš pačios užsidirbamų lėšų – 740 tūkst. Lt per metus – neįmanoma. Direktorius skaičiuoja, kad jau dabar įstaigos skolos siekia kone tiek pat, kiek ketinama atimti lėšų.

        „Pusė užsidirbtų pinigų tenka atiduoti tiekėjams ir partneriams, kita pusė padengia turizmo sąnaudas. Valstybė nė lito nėra investavusi siaurukui atkurti: patys keičiame pabėgius, remontuojame geležinkelio stotis, prižiūrime vejas. Kultūros paminklo negalima paversti šabakštynu“, – teigė G.Kerbedis.

        Siūlo atiduoti

        Apskrities viršininko nuomone, turistų pamėgtą siauruką būtų įmanoma išgelbėti įstaigą perduodant kito steigėjo globon.

        „Gal galėtų perimti Susisiekimo ministerija, gal „Lietuvos geležinkeliai“, bet palikti siauruką be lėšų negalima. Tai tikrai reikštų jo žlugimą. Finansų ministeriją informuosime apie pasekmes dėl kiekvienos mažinamos sumos“, – teigė V.Trofimovas.

        Daugiau nei 70 kilometrų nuo Panevėžio iki Anykščių besidriekiantis siaurasis geležinkelis jungia 20 kultūros paminklų, keliolika greta esančių gamtos, istorijos ir architektūros paveldo objektų. Unikalų muziejų po atviru dangumi per metus aplanko per 20 tūkst. turistų ne tik iš Lietuvos – daugiau nei šimtmetį skaičiuojantis geležinkelis traukia svečius iš Vokietijos, Didžiosios Britanijos, Čekijos, kaimyninių Lenkijos ir Latvijos.

        Unikaliu kultūros paveldu susidomėjusiesiems siūlomos šventinės kelionės, išvykos dviračiais, organizuojami užsakomieji reisai.
        Išvadas darykitės patys.

        Comment


          Parašė robertas Rodyti pranešimą
          Delfis rašo:

          http://www.delfi.lt/news/daily/lithu...hp?id=21268773

          bet įdomiausia štai kas:



          Išvadas darykitės patys.
          Čia jau tas maginis žodis NUOSTOLINGA - mane baigia užhipnotizuoti.

          Comment


            Vienas sakinys tiesiog verčia iš koto:

            Valstybė nė lito nėra investavusi siaurukui atkurti: patys keičiame pabėgius, remontuojame geležinkelio stotis, prižiūrime vejas. Kultūros paminklo negalima paversti šabakštynu“, – teigė G.Kerbedis.
            Visas straipsnis teigia, kad planuojama valstybės finansavimą sumažinti 0,5 milijono litų. O paskui sakoma, kad "valstybė nė lito nedavė". Ar valstybės pinigai, patekę į įmonės kasą, jau nebesiskaičiuoja už valstybinius?

            Comment


              Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
              Čia jau tas maginis žodis NUOSTOLINGA - mane baigia užhipnotizuoti.
              Na, ko stebetis. Krize. Ir, po velniu, gili gili. Juk net "Maxima" pradejo kai kuriuos PC uzdarineti, "Norfa" taip pat.

              Comment


                www.DELFI.lt 2009 balandžio mėn. 24d. 17:07
                Virš siauruko pakibo išnykimo grėsmė

                Jeigu Seimas pritars Finansų ministerijos pasiūlytam projektui šiemet 72 procentais (0,5 mln. Lt) sumažinti Siaurojo geležinkelio išlaikymo ir priežiūros programos asignavimus, šiam valstybės saugomam kultūros paminklui tai lems sunykimą, o viešajai įstaigai „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ – veiklos pabaigą, rašoma Panevėžio apskrities viršininko administracijos pranešime spaudai. Be to, nutraukus priežiūros programą, gali būti sužlugdytas 7 mln. Lt vertės Siaurojo geležinkelio pritaikymo turizmui projektas, remiamas ES struktūrinių fondų lėšomis.
                „Manome, kad veikiantis siaurasis geležinkelis būtų prarastas visiems laikams. Nors šis valstybės turtas yra iš esmės nusidėvėjęs, jo balansinė vertė tesiekia 3 mln. litų, tačiau nutraukus intensyvią priežiūrą jo būklė gretai taptų kritiška, avarinė, o galimybių studijoje atliktais paskaičiavimais atkūriamoji vertė sudarytų per 110 mln. litų. Vien iš naujo paruošti šilumvežių mašinistus, istorinių riedmenų mechanikus prireiktų mažiausiai dvejų trejų metų.
                Manome, dėl šio sprendimo pasekmių turėtų prisiimti asmeninę atsakomybę priežiūros programos nutraukimo autoriai“, - sako Všį „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ direktorius Gintaras Kerbedis.
                „VšĮ Siaurojo geležinkelio komplekso išlaikymo ir priežiūros programai“ 2009 metais buvo patvirtintas 697 tūkst. Lt finansavimas. 500 tūkst. Lt, t. y. 72 proc., asignavimus sumažinus, reikš, jog šiemet ši programa valstybės biudžeto lėšomis nebebus finansuojama, nes per sausį-balandį jau yra įsisavinta 28 proc. planuotų programos lėšų. Taip būtų sustabdytas ne tik programos įgyvendinimas, bet ir nutrauktas įstaigos egzistavimas.
                Šiuo metu VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ dirba 26 darbuotojai. Vidutinis priskaičiuotas darbo užmokestis 2008 metais buvo 1769 Lt. Apytikriai jų išeitinėms išmokoms reikėtų 140 tūkst. Lt, įstaigos einamiesiems kreditoriniams įsiskolinimams – dar 180 tūkst. litų.
                2008 metais VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ valstybei sumokėjo 437,4 tūkst. Lt įvairių mokesčių. Į siaurojo geležinkelio pritaikymą turizmui jau investuota 2,256 mln. litų. Viešoji įstaiga einamajam remontui iš savo uždirbtų lėšų per pastaruosius trejus metus skyrė per 660 tūkst. litų.
                http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=21835039

                Papildymas iš "Verslo žinių":
                "Siaurukas" pernai vežė 18.800 keleivių, o 2007 m. - 14.700.
                http://vz.lt/Default2.aspx?ArticleID...3-2962f1087ccc

                Comment


                  Skaičiau. Deja.
                  Siarukui išsaugoti reikėjo politinės valios ir imtis kitokių būtinų priemonių - neuždaryti linijų - palikti keleivinius traukinius panašiai kaip Alūksnė-Gulbenė Latvijoje. Tokios ilgos atkarpos siaurukas Lietuvoje negalėjo išgyventi vien iš turizmo. Apie tai jau rašiau.
                  Lengva uždaryti, tačiau atkurti yra žymiai sunkiau.
                  Baisu ir GĖDA pagalvoti kas laukia kitų siauruko linijų - IŠGROBSTYMAS.
                  Paskutinis taisė Salvijus; 2009.04.24, 22:57.

                  Comment


                    Atskirtos temos

                    Išaugus siaurųjų geležinkelių temai pranešimai apie užsienį keliami į atskiras temas.
                    Padarytos atskiros temos kaimyninių šalių siauriesiems geležinkeliams:
                    LV. EE. Siaurieji geležinkeliai Latvijoje ir Estijoje
                    PL. Siaurieji geležinkeliai Lenkijoje

                    Buvusieji Klaipėdos krašto siaurieji geležinkeliai taip pat turi atskirą temą
                    Buvusieji Klaipėdos krašto geležinkeliai .
                    P.S. Al1, jei gali, sumažink žemėlapius iki įskaitomo dydžio.

                    Dar reikėtų atskirų temų siauriesiems geležinkeliams ir kitose šalyse (jei bus nuotraukų):
                    - Kitų Europos šalių
                    - NVS (Rusijos, Ukrainos, ...)
                    - likusio pasaulio (šioje temoje yra nuotraukos iš JAV ir Indijos)

                    Comment


                      "Farrail" informuoja apie palnuojamą užsienio geležinkelių fanų kelionę į Lietuvą ir Latviją:

                      Several times I have been asked why this short trip is that expensive. It’s
                      quite simple: we need to transfer one loco, an ex-Soviet PT-24 type (aka
                      the Chinese C2) by road from Lavassaare in Estonia where they have a length
                      of line which can be measured in metres to Panevezys in Lithuania, two
                      countries away, where they have a really long line. This is not just a
                      matter of road transport – it also involves border controls with all the
                      attendant tax difficulties and the like. In addition the Lithuanian
                      officials want to make an official trial run on the loco on the Panevezys
                      line even though this type of locomotive was used on this line in regular
                      service for several decades. The locomotive we’re transferring is an 0-8-0
                      tender engine, but not the usual Kp4/Px48/C2 style. It’s a German
                      locomotive which was built in the reparation program after WW II.
                      It’s unlikely that such an event could be arranged any cheaper in the
                      future, if it will be possible at all. The price being offered is only
                      possible because the loco is also being used for a celebration of the
                      inauguration of the line at Anyksciai the following week. But then you’ll
                      have hundreds of tourists there and decent shots will be impossible. But we
                      should have all the time we need and use of the line on our own.
                      Taigi, planuojamas garvežio PT-24 atgabenimas iš Estijos į Panevėžį.

                      Galbūt Udrius daugiau su tuo susijęs ir galėtų konkrečiau kažką pasakyti?
                      Paskutinis taisė vectron; 2009.05.27, 17:22.

                      Comment


                        Parašė robertas Rodyti pranešimą
                        "Farrail" informuoja apie palnuojamą užsienio geležinkelių fanų kelionę į Lietuvą ir Latviją.
                        Taigi, planuojamas garvežio PT-24 atgabenimas iš Estijos į Panevėžį.
                        Gaila, kad data nenurodoma. Aš ir pats mielai nulėkčiau ten to garvežiuko bent jau pafotografuoti. Kaip supratau jis važiuos nuo Panevėžio iki Anykščių ar iki pačių Rubikių?
                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          Nieko negaliu dar komentuoti, nes niekas dar nepatvirtinta.

                          Comment


                            Preliminariai nurodoma rugsėjo mėnesį. Lauksim daugiau žinių.

                            Comment


                              Na jei norite fotografuoti su visa grupe, reikės pirkt dalį turo. Jei ne - tada tik šventėse ... Tokios yra vokiečių sąlygos.

                              Comment


                                Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                Na jei norite fotografuoti su visa grupe, reikės pirkt dalį turo. Jei ne - tada tik šventėse ... Tokios yra vokiečių sąlygos.
                                Tas visiškai suprantama, charterinis reisas. Tačiau kainos gali būti "vokiškos" ir ne kiekvienam iš mūsų prieinamos. Teks pasitenkinti švente, škia.

                                Comment


                                  Vakar teko pabendrauti su ASG direktoriumi Gintaru Kerbedžiu. Planų labai daug ir įdomių. Ruošiami projektai rekonstrukcijai. Labai įdomu bus juos pamatyti.
                                  Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    Rekonstukcija dabar naudojamame ruože ar apleistuose?
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      Parašė Vismantas Rodyti pranešimą
                                      Vakar teko pabendrauti su ASG direktoriumi Gintaru Kerbedžiu. Planų labai daug ir įdomių. Ruošiami projektai rekonstrukcijai. Labai įdomu bus juos pamatyti.
                                      Cha, pats Gintaras Kerbedis yra labai įdomus ir, sakyčiau, nestandartinio mąstymo žmogus. Vilniuje jis greičiausiai ištirptų pilkoje masėje, o vat Panevėžyje rado savo nišą.
                                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                        Cha, pats Gintaras Kerbedis yra labai įdomus ir, sakyčiau, nestandartinio mąstymo žmogus. Vilniuje jis greičiausiai ištirptų pilkoje masėje, o vat Panevėžyje rado savo nišą.
                                        Kerbedis - protingas žmogus, turintis daug idėjų ir nedejuojantis, kaip viskas nuostolinga.

                                        Comment


                                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                          Cha, pats Gintaras Kerbedis yra labai įdomus ir, sakyčiau, nestandartinio mąstymo žmogus. Vilniuje jis greičiausiai ištirptų pilkoje masėje, o vat Panevėžyje rado savo nišą.
                                          Kerbedis bent dirba, o ne velniai žino ką daro kaip LG kelevių direkcija.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X