Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Siaurukas Panevėžys - Anykščiai - Rubikiai (veikiantis)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Elektrovežis K-14 iš Estijos.



    Bėgiai, iešmų dalys...



    Depo pastatas.



    Aširačiai.



    Vagonai ir lokomotyvai prie depo.



    TU2-089, už jo ESU3A-8.



    Keleivinis vagonas be vežimėlių ir automotrisė AM1-266.



    Dar vagonai ir vienas TU2.



    Grįžtu atgal. Vaizdas tilto link.



    1914 m. bėgis.



    Comment


      Stoties pastatas ir keliais nuo pėsčiųjų tilto pusės.



      Einu bėgiais į vakarus. Vaizdas atgal, tilto pusėn.



      Kiek paėjus pirmyn. Aklinas siaurojo ir plačiojo geležinkelių susikirtimas.



      Vaizdas stoties pusėn.



      Einu pirmyn. Čia matosi, kad žolė nupjauta ir bėgiais retkarčiais pravažiuojama.



      Dar kiek paėjus pirmyn. Ties medžiais ir krūmais naudojama siaurojo geležinkelio dalis baigiasi.



      Vaizdas atgal.



      Tačiau einu toliau pirmyn. Ir tik ties buvusia Žiedo g. pervaža stovi sustojimo ženklas tarp siaurojo geležinkelio bėgių.



      Ten pat, vaizdas atgal.



      Comment


        Ir pabaigai dar pora nuotraukų.
        Kas žino, o kas ir nežino, bet nutiesus siaurąjį geležinkelį, jo kelynas buvo iš pietinės plačiojo geležinkelio stoties pusės. Todėl toje pusėje buvo ir depas. Jo pastatas išlikęs S. Kerbedžio g. Dabartinis depas buvo įrengtas ir stoties kelynas perkeltas į šiaurinę pusę tarpukaryje, kartu pastačius ir viaduką per platųjį geležinkelį. Tačiau siaurojo geležinkelio kelynas pietinėje pusėje liko, buvo naudojamas kaip privažiuojamieji keliai į sandėlius ir įmones ir galutinai išardytas tik po 1970 m. Jo vietoje buvo nutiesta dabartinė S. Kerbedžio gatvė.



        Šiauriau geležinkelio, Geležinkelio gatvėje yra buvęs siaurųjų geležinkelių valdybos pastatas. Dabar jame veikia laidojimo firma. Vaizdas nuo Geležinkelio gatvės.



        Pabaiga.

        Temoje "Šiaurės Lietuvos buv. siaurieji geležinkeliai (Panevėžys-Joniškis, Gubernija-Biržai)" bus kelios nuotraukos iš Panevėžio nuo stoties iki 3 km posto netoli stiklo fabriko.
        Paskutinis taisė Al1; 2021.02.11, 13:41.

        Comment


          Super! Respect! Ačiū, Al1, už nuostabų fotoreportažą!

          Comment


            Ačiū už puikų reportažą, kuris turbūt turės ir istorinę vertę.

            Comment


              Norint fotografuoti Panevėžio depe, reikia suderinti su vadovybe ar galima laisvai patekti?

              Comment


                Lauke laisvas praėjimas, jokių tvorų. Gal jei prie pat pastatų ir bus žmonių, tai gali ir paklausti, kas toks ir ko fotografuoji. Aš nieko neprašiau ir nieko nemačiau lauke. Nors matėsi, kad depe kažkas dirba ir durys buvo praviros.

                Comment


                  Penktadienį Panevėžio apygardos teismas paskelbė, kad pripažįsta „Aukštaitijos siaurajam geležinkeliui“ vadovavusį Vismantą Užalinską kaltu dėl didelės vertės svetimo turto pasisavinimo, apgaulingo apskaitos tvarkymo ir dokumentų klastojimo. Už šiuos nusikaltimus V.Užalinskui skirta subendrinta bausmė – 500 MGL dydžio, t.y. 25 tūkst. eurų, bauda.
                  Tūkstančius eurų pradanginęs buvęs „Aukštaitijos siaurojo geležinkelio“ vadovas kalėjimo išvengė

                  https://www.15min.lt/naujiena/aktual...YMs4CmpvNPp4ix yPQHFgpU1fp7HY59WhGMxsb134&copied

                  Comment



                    Ieškoma naujo Aukštaitijos siaurojo geležinkelio vadovo – Susisiekimo ministerija šią savaitę paskelbė šių pareigų konkursą.

                    Ministerijos atstovas Dominykas Narbutas BNS informavo, jog buvęs vadovas Mindaugas Jucevičius pareigas savo noru paliko šių metų sausį. Šiuo metu įmonei laikinai vadovauja Linas Čerauskas.
                    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/daily/lith....d?id=86914801

                    Comment


                      Atnaujintame siauruko puslapyje paskelbtas šių metų eismo grafikas. Jie ką, ten su realybe nedraugauja, skelbdami tokią info, kai viskas uždaryta, judėjimo ribojimai, karantinas ir t.t.? Na, būtų suprantama, jei skelbtų vasarai (preliminarų), bet grafikas nuo metų pradžios su kelionėmis vasarį, kovą, balandį... Žinoma, kad jų nebuvo, bet kam tokie grafika iskelbiami?

                      Comment


                        Panevėžietis rekordo sieks važiuodamas rankine drezina

                        Click image for larger version

Name:	DSC_3042-1.jpg
Views:	1044
Size:	157,1 kB
ID:	1879244
                        Jei kelionė drezina bus sėkminga, A. Sutkus rekordų knygoje bus registruotas jau antrą kartą.

                        Aplink pasaulį su namais ant ratų keliavęs, bet dėl karantino nutraukęs šią ekspediciją, panevėžietis Audrius Sutkus ėmėsi naujų idėjų įgyvendinimo – sieks naujo rekordo. 47 metų vyras išbandys geležinkelio technikos entuziastams puikiai pažįstamą pramogą – pasivažinėjimą rankine drezina – savaeigiu geležinkelio vežimėliu, skirtu važiuoti bėgiais ir pervežti žmones. A. Sutkus drezina važiuos 69 kilometrus.

                        „Rekordo idėja gimė visiškai netikėtai. Pasikalbėjom su rekordus registruojančia organizacija ir jie sakė gerai, darykit. Tokio rekordo registruota dar nėra, todėl kas norės, tas galės gerinti”, – kalbėjo A. Sutkus.

                        Kelionė tokia transporto priemone tęsis nuo Panevėžio geležinkelio iki Rubikių geležinkelio stoties. Drezina gali važiuoti maždaug 20 kilometrų per valandą greičiu, bet tai priklauso nuo rankų stiprumo. Atstumą planuojama įveikti maždaug per 4 valandas.

                        Panevėžietis sako, kad važiuoti drezina bandė lygiai 150 metrų: „Pabandžiau, pažiūrėjau, kad viskas gaunasi, ko daugiau reikia“.

                        Į šią kelionę A. Sutkus leisis kartu su kolega, „Auto Bild“ žurnalo redaktoriumi Vitoldu Miliumi. Šių vyrų komanda kartu rekordo siekia jau ne pirmą kartą. Pernai jie į Lietuvos rekordų knygą įsiregistravo kaip greičiausiai vandens dviračiu perplaukę Kuršių marias. Tada iš Nidos uosto į Ventės uostą jie nuplaukė per 2 val. 26 min. 53 sek.

                        Jei kelionė drezina bus sėkminga, A. Sutkus rekordų knygoje bus registruotas jau antrą kartą.

                        Planuojama, kad netradicinė kelionė vyks balandžio 24 dienos rytą.

                        Viešosios įstaigos „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ laikinai einantis direktoriaus pareigas Linas Čerauskas džiaugiasi, kad mūsų mieste yra tokių iniciatyvių žmonių, o geležinkeliečiai su gera nuotaika ruošia saugią trasą rekordininkams.

                        „Dar laukia paskutinis susirinkimas tam, kad įvertinti visus aspektus. Kadangi pas mus yra tik turistinis transportas, traukinių grafiko keisti nereikės, ypatingai šiuo karantino metu, kai nevykdomi jokie keleivių pervežimai. Labiausiai esame suinteresuoti tinkamai paruošti kelią, nes po žiemos dar nė karto nevažiavo traukinys. Patikrinsime ar nėra jokių gedimų, ar bėgiai nuvalyti“, – apie pasiruošimo darbus kalbėjo L. Čerauskas.

                        Skaitykite plačiau JP.lt:
                        https://jp.lt/panevezietis-rekordo-s...ne-drezina/​

                        Comment


                          Rekordas pasiektas: rankine drezina 69 kilometrus nuvažiavo per mažiau nei 6 valandas

                          5 valandos 52 minutės ir 16 sekundžių – tiek reikėjo laiko, kad panevėžietis Audrius Sutkus ir jo kolega „Auto Bild“ žurnalo redaktorius Vitoldas Milius, su rankine drezina nuvažiuotų 69 kilometrus.

                          Click image for larger version

Name:	177972569_923781258462277_2451539985124657255_n-960x686.jpg
Views:	876
Size:	166,3 kB
ID:	1880405

                          Tokį atstumą vyrai įveikė šeštadienį ir taip užfiksavo pasaulio rekordą.

                          Savaeigiu geležinkelio vežimėliu, skirtu važiuoti bėgiais ir pervežti žmones, A. Sutkus ir V. Milius iš Panevėžio geležinkelio stoties išvažiavo šeštadienį, 10 val., o Rubikių geležinkelio stotį pasiekė prieš 16 val.

                          „Rekordo idėja gimė visiškai netikėtai. Pasikalbėjom su rekordus registruojančia organizacija ir jie sakė gerai, darykit. Tokio rekordo registruota dar nėra, todėl kas norės, tas galės gerinti“, – taip prieš pradedant siekti neįprasto rekordo naujienų portalui JP sakė A. Sutkus.

                          Drezina gali važiuoti maždaug 20 kilometrų per valandą greičiu, bet tai priklauso nuo rankų stiprumo. Prieš startą vyrai atstumą planavo įveikti per 4 valandas. Rekordą dar turi užregistruoti specialios institucijos.

                          Šių vyrų komanda kartu rekordo siekia jau ne pirmą kartą. Pernai jie į Lietuvos rekordų knygą įsiregistravo kaip greičiausiai vandens dviračiu perplaukę Kuršių marias.

                          Tada iš Nidos uosto į Ventės uostą jie nuplaukė per 2 val. 26 min. 53 sek.

                          Daugiau nuotrauku spauskite adresa:
                          Skaitykite plačiau JP.lt:
                          https://jp.lt/rekordas-pasiektas-ran...ei-6-valandas/

                          Comment


                            Siaurukas ten turbūt ne baisiai greičiau važiuoja.

                            Comment


                              Teoriškai gali iki 50 km/h išspausti, bet praktiškai apie 30, gal vietomis iki 40, bet vargu, nes kelio būklė nekokia...

                              Comment


                                Mano turimais duomenimis didžiausias greitis buvo pasiektas 32 km/h. Kiek pasakojo jau greičiau nebegalėjo nes labai greitai rankenas judinti reikėjo.
                                Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  Elektrinės moto drezinos didžiausias greitis buvo 53 km/h. Galėjo ir greičiau tačiau ratai turi būti subalansuoti. Labai jau purtė.
                                  Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    2021-05-06

                                    Siaurukui nesurandama vadovo: vėl bus skelbiamas konkursas

                                    Siekdama pritraukti kuo daugiau pretendentų viešosios įstaigos „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ direktoriaus pareigoms eiti, Susisiekimo ministerija atšaukė balandį paskelbtą įstaigos vadovo konkursą ir artimiausiu metu skelbs naują. Balandį skelbtame konkurse dalyvavo trys kandidatai, tačiau tik vienas iš jų atitiko keliamus reikalavimus.
                                    2021-05-19

                                    Aukštaitijos siauruko vadovo ieškoma iš naujo

                                    Aukštaitijos siaurojo geležinkelio vadovo ieškoma iš naujo – Susisiekimo ministerija paskelbė naują konkursą. Pirmą kartą balandį ministerija jį atšaukė norint pritraukti daugiau pretendentų.

                                    Dabar pakoreguoti reikalavimai kandidatams – ieškoma turizmą išmanančių žmonių, gebančių prisidėti prie siauruko išsaugojimo, didinant jo patrauklumą turistams bei mažinant jo finansinę priklausomybę nuo valstybės dotacijų.

                                    Buvęs vadovas Mindaugas Jucevičius pareigas savo noru paliko šių metų sausį. Šiuo metu įmonei laikinai vadovauja Linas Čerauskas.

                                    Skaitykite plačiau JP.lt:
                                    https://jp.lt/aukstaitijos-siauruko-...a-is-naujo/​

                                    Comment


                                      Parašė Audrys Rodyti pranešimą
                                      2021-05-06

                                      Siaurukui nesurandama vadovo: vėl bus skelbiamas konkursas

                                      [B] ​

                                      2021-05-19

                                      Aukštaitijos siauruko vadovo ieškoma iš naujo


                                      p. Audry, ar ne laikas jums kandidatuoti?

                                      Comment


                                        Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                                        p. Audry, ar ne laikas jums kandidatuoti?
                                        Ačiū už pasiulymą, turiu draugą kuris ir vairuoja siauruką, tai manau jis galėtu buti realesnis kandidatas.

                                        Comment


                                          „Siaurukas“ pagaliau turi vadovą: tačiau jo pavardė – kol kas paslaptyje

                                          Comment

                                          Working...
                                          X