Rugpjūčio 26d., sekmadienį, iš Panevėžio geležinkelio stoties išvyksta siaurukas su dviratininkais. Pirmą kartą skelbiamas žemėlapis su rekomendacija kaip patogiausiai privažiuoti dviratininkams prie perono: http://www.siaurukas.eu/index.php?cid=25904
Dėl visa ko įkeliu ir patį žemėlapį. Nežinau kodėl, bet mažesnis niekaip neįsikelia...
Gaila, kad traukinio išvykymas nėra suderintas su atvykusiu keleviniu traukiniu iš Šiaulių (skiria 44 min.) ir atgal išvykimu (skiria 7 min.). Būčiau mielas prisijungęs ir draugų pakvietęs.
Gaila, kad traukinio išvykymas nėra suderintas su atvykusiu keleviniu traukiniu iš Šiaulių (skiria 44 min.) ir atgal išvykimu (skiria 7 min.). Būčiau mielas prisijungęs ir draugų pakvietęs.
Suderinti labai sudėtinga, nes yra reikalavimas (net nežinau, kuo pagrįstas), kad abu traukiniai (LG ir siauruko) kirstų pervažą per Smėlynės gatvę vienu metu. Antra, grįžimo laikas paliktas gana lankstus (+- iki 15 min.), nes turistinė išvyka nėra reguliarioji — gali dviratininkai pavėluoti atminti į traukinio stotelę, gali kažkas tualete užsisėdėti arba šiaip kažkur užsibastyti, be to, kituose vagonuose važiuos piligrimai į Troškūnų bažnyčią-vienuolyną, ir išvyko laiką reikia su visais derinti. Kaip taisyklė, tokiais atvejais nors ir nedaug, bet vėluojama.
Manau, būtų paprasčiau suderinti traukinius ir suteikti daugiau patogumo radviliškiečiams bei šiauliečiams, jeigu LG traukinio maršrutas Klaipėda-Radviliškis būtų pratęstas iki Panevėžio.
Matyt Smėlynės g. pervažoje neveikia siaurojo geležinkelio signalizacija. Bet negi visuomet visi siauruko traukiniai privalo ją kirsti kartu su plačiojo geležinkelio traukiniu? Juk gi yra galimybė ir rankiniam pervažos valdymui.
Matyt Smėlynės g. pervažoje neveikia siaurojo geležinkelio signalizacija. Bet negi visuomet visi siauruko traukiniai privalo ją kirsti kartu su plačiojo geležinkelio traukiniu? Juk gi yra galimybė ir rankiniam pervažos valdymui.
Taip, siauruko bėgių signalizacija jau seniai išjungta dėl mažo traukinių skaičiaus (tik itin retais atvejais važiuoja daugiau negu vienas traukinys per dieną), tačiau rankinis pervažos valdymas yra — mašinistas mobiliuoju telefonu skambina pervažos budėtojui.
Jei traukiniai vienu metu kerta pervažą, tai yra geras momentas fotografavimui!
Taip, proga išties palanki, bet mano nuomone pats idealiausias variantas būtų pagauti tokį momentą, kai siaurukas važiuoja per Vaivadų viaduką, o po viaduku tuo metu važiuoja platusis traukinys. Kol kas vien dėl pervažos tai neįmanoma, nes siaurukas važiuoja lėčiau už greitąjį, plius daro šiokį tokį lanką. Žemėlapyje tai galima matyti.
Klausimas panevėžiečiams. Kur galima pastatyti mašiną su laikikliu dviračiams kad nenukniauktu kas kol būsim išvykę šio sekmadienio išvykoje? Reikalinga saugoma aikštutė ar panašiai.
Klausimas panevėžiečiams. Kur galima pastatyti mašiną su laikikliu dviračiams kad nenukniauktu kas kol būsim išvykę šio sekmadienio išvykoje? Reikalinga saugoma aikštutė ar panašiai.
Yra didelė nesaugoma aikštelė prie pat geležinkelio stoties. Jeigu norisi būtinai saugomos, kitoje nuo stoties gatvės pusėje yra prekybos centras IKI. Šalia jo yra aptverta, mokama ir saugoma autoparkavimo aikštelė.
Bandysiu įdėti krūvelę nuotraukų iš praėjusio sekmadienio Latavos krašto apvažiavimo dviračiais. Buvo smagu!
Buvo smagu? Buvo žiauriai nerealiai faina, aš net pats neįsivaizdavau, kad gali būti toks fantastiškas pojūtis važiuojant kritinėje masėje.
Vakare planuoju sutvarkyti ir įkelti savo nuotraukų.
P.S.: Hmmm, kažkodėl forume nuotraukos žiūrisi geriau negu facebook`e.
Na štai ir mano nuotraukos iš siauruko renginio „Latavos krašto apvažiavimas dviračiais“, rugpjūčio 26d.
Važiavo beveik 100 dviratininkų, + vagonas katalikų ir vagonas stačiatikių maldininkų, + vagonas su muzikantais (jie koncertavo Troškūnų vienuolyno kiemelyje).
Traukinukas pasiruošęs išvykti iš Panevėžio siaurojo geležinkelio stoties.
Dešinėje matomas mažas medinis namukas yra senasis Panevėžio siaurojo geležinkelio stoties pastatas. Dabar nenaudojamas.
Gražuolis lokomotyvas TU-2.
Sulipa paskutiniai keleiviai.
Štai kiek dviračių! Niekam nepritrūko...
Traukinio sąstatas artėja prie Vaivadų viaduko. Kas dar nežinojote, tai yra vienintelė vieta Lietuvoje, kur viename taške susikryžiuoja trys keliai — siaurojo ir plačiojo geležinkelio bėgiai bei gatvė.
Comment