Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Siaurukas Panevėžys - Anykščiai - Rubikiai (veikiantis)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Visai neblogai.

    Comment


      Vicemeras G. Šileikis lankėsi Susisiekimo ministerijoje
      2011-07-13 09:13
      AINA


      Panevėžio miesto mero pavaduotojas Gintaras Šileikis bei VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ direktorius Gintaras Kerbedis lankėsi Susisiekimo ministerijoje, kurioje aptarė siaurojo geležinkelio rekonstrukcijos klausimus.

      „Viceministrui Arūnui Štarui išreiškėme susirūpinimą dėl viaduko būklės. Viadukas - kritinės būklės, norint išvengti nelaimių, jį būtina rekonstruoti skubos tvarka“, - sako G.Kerbedis.
      „Su Susisiekimo ministerijos vadovais ieškosime greičiausių ir priimtiniausių sprendimų. Kaip žinia, šiuo metu „Siauruko“ rekonstravimą stabdo teismai dėl viešųjų pirkimų. Nesveika konkurencija tarp statybos įmonių daro itin didelę žalą investicijoms, todėl galime netekti ir jau skirtų programinių lėšų. Nors ir turime vienintelį Lietuvoje bei Europoje siaurąjį geležinkelį, tačiau Panevėžyje viešintiems svečiams neturime galimybės pasiūlyti išvykų „siauruku“, čia sustabdytas turizmas, VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ praranda lėšas.

      Todėl viceministrui pasiūlėme pasinaudoti Europos Sąjungos struktūrinių fondų projekto lėšomis. Norime kuo skubiau rekonstruoti viaduką ir pasistengti atkurti siaurojo geležinkelio eismą iki Europos vyrų krepšinio čempionato“, - teigia G.Šileikis.

      1996 m. Aukštaitijos siaurojo geležinkelio kompleksas įrašytas į Lietuvos Respublikos nekilnojamų kultūros vertybių registro statinių kompleksų ir ansamblių sąrašą, jam suteiktas kultūros paveldo statusas.

      Comment


        Parašė Vidma Rodyti pranešimą
        Nors ir turime vienintelį Lietuvoje bei Europoje siaurąjį geležinkelį, tačiau
        ?????

        Ką jie rūko, kad Anykščių siaurukas jiems - vienintelis Europoje?

        Comment


          Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
          ?????

          Ką jie rūko, kad Anykščių siaurukas jiems - vienintelis Europoje?
          Ne paslaptis, kad dauguma valdininkų ir politikų apie Aukštaitijos siaurąjį geležinkelį žino nebent iš žiniasklaidos pranešimų. Todėl tokie užaštrinimai veikia kaip savotiškas PR'as, siekiant 'išmušti' pinigų.
          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            Anykščiai



























            „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

            Comment


              Temų pasikeitimai

              2011.04.19 pranešimai apie išardytus siauruosius geležinkelius buvo iškelti į atskirą temą Neveikiantys Lietuvos siaurieji geležinkeliai , kuri 2011.07.23 išskaidyta į tris temas:
              1) Neveikianti Panevėžio - Anykščių - Švenčionėlių ruožo dalis
              2) Šiaurinė siauruko dalis
              3) Likę siaurukai

              1) Buv. (Anykščių) - Rubikių - Utenos - Švenčionėlių - Lentupio siaurasis geležinkelis

              - Rubikių - Utenos - Švenčionėlių
              - Švenčionėlių - Lentupio - Kabylniko
              - Buv. siaurasis geležinkelis iki Berezvečiaus
              Istorija (visas Panevėžio - Švenčionėlių - Berezvečiaus ruožas)

              2. Buv. Šiaurės Lietuvos siaurieji geležinkeliai (Panevėžys-Joniškis, Šiauliai-Biržai)
              Šiaurės Lietuvos siaurukai, uždaryti palyginti neseniai (perkelta 17 psl. pranešimų):
              - Panevėžys - Joniškėlis - Žeimelis - Joniškis
              - Gubernija - Petrašiūnai - Joniškėlis - Biržai (su atšaka į Petrašiūnus)

              3) Pranešimai apie kitus (daugiausia išardytus) siauruosius geležinkelius iškelti į atskirą temą
              Kiti Lietuvos siaurieji geležinkeliai (buv.)
              Šiaurės Rytų Lietuvos
              - Skapiškis - Pandėlys - Suvainiškis
              - Dūkštas - Apsas - Druja
              Užnemunės
              - Kazlų Rūda - Pavilkijys
              - Vilkaviškis - Marijampolė
              Dzūkijos
              - Marcinkonys - Beržtai
              Kiti siaurukai
              - nutiesti vokiečių I pasaulinio karo metais (feldbahn'ai)
              - kai kurių miestų (Kauno, Vilniaus)
              - miško
              - ir t.t.

              2011.04.19 pranešimai apie durpynų siaurukus iškelti į temą
              Durpynų ir pramoniniai siaurieji geležinkeliai Lietuvoje

              Klaipėdos krašto siaurukai ("kleinbahn'ai") turi atskirą temą
              Buvusieji Klaipėdos krašto geležinkeliai

              Užsienio siaurieji geležinkeliams - atskiros temos:
              [LV. EE] Siaurieji geležinkeliai Latvijoje ir Estijoje
              [PL] Siaurieji geležinkeliai Lenkijoje
              Siaurieji geležinkeliai užsienyje (2011.07.23)

              Po temų atskyrimo ir nedidelio replikų valymo šitoje temoje liko tik 41 puslapis:
              - baliai ir kiti siauruko renginiai
              - siauruko entuziastų talkos
              - riedmenys ir muziejaus eksponatų rinkimas (galima atskirti į atskirą temą, bet kas tada čia liks?)

              Kaip ir neliko bendros temos apie siaurukus...
              Paskutinis taisė Romas; 2011.07.23, 02:34.

              Comment


                http://www.lrytas.lt/-13153015731314...-traukinys.htm

                Trūkumas kompetencijos. Rašo apie platuji geležinkelį, o rodo siauruko nuotrauka.
                Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  Ta kad aš matau platųjį. Marcinkonių stotis.

                  Comment


                    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                    Ta kad aš matau platųjį. Marcinkonių stotis.
                    Išėmė siauruką, dieną buvo. Bet argi tai svarbu?

                    Comment


                      Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                      Ta kad aš matau platųjį. Marcinkonių stotis.
                      Buvo taip :

                      Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        Gimtadienio dovana Siaurukui – sušildyta senatvė
                        2011 Rugsėjo 28d.
                        Laisvalaikis, 15min redakcija


                        Antrąjį šimtmetį skaičiuojantis ir vis dar susipažinti viliojantis Lietuvos siaurasis geležinkelis – Siaurukas rugsėjo 29-ąją Anykščiuose pasitinka 112-ąjį gimtadienį. Šitiek metų jau bus prabėgę nuo tos dienos, kai pirmasis garvežys naujais bėgiais pro Anykščius Panevėžio link nutempė pirmąjį krovininį sąstatą...................



                        .................Ir gimtadienio proga, ir kitomis dienomis Siaurukas noriai priima dovanas, bet labiausiai mėgsta jam skiriamą dėmesį – kai gali didžiuotis esąs nepamirštas. Jis kaskart džiaugiasi smalsuoliais, į Anykščių geležinkelio stotį užsukančiais ir taip jį aplankančiais, pasivažinėti ar smagių jo nutikimų pasiklausyti norinčiais.

                        Comment


                          Sučiupti graffiti mėgėjai šveitė, gruntavo ir perdažė „siauruką"
                          2011.10.27 21:20
                          balsas.lt


                          Chuliganams kartais irgi yra už ką padėkoti. Tuo įsitikino komiškos istorijos liudininkais tapę „Aukštaitijos siaurojo geležinkelio“ darbuotojai.

                          Ant siauruko vagonų savo sugebėjimus pademonstravę grafičio mėgėjai galėtų pretenduoti į žiopliausių nusikaltėlių titulą. Keliasdešimties tūkstančių litų nuostolį „Aukštaitijos siaurajam geležinkeliui“ padarę „menininkai“ sprukdami paliko policijos pareigūnams paieškas gerokai palengvinusius įkalčius – dažų pirkimo čekius.

                          Netrukus prieš teismą stosiantys penki 20–21 metų jaunuoliai, kad sušvelnintų gresiančią atsakomybę, keletą mėnesių triūsė šveisdami ir perdažydami pačių išmargintus vagonus.

                          „Dabar istorinio siauruko vagonai gražesni nei buvo“, – džiaugiasi VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ direktorius Gintaras Kerbedis.

                          Neįvertintiems „menininkams“ vasaros atostogas praleisti šveičiant ir dažant vagonus teko, kai per praėjusias Kalėdas Anykščiuose patirtą jų nuotykį išaiškino policijos pareigūnai. .......................


                          Comment


                            Ginčas dėl „siauruko“ įstrigęs teismuose
                            Zina Paškevičienė, Giedrius Vitkauskas
                            LTV „Šiandien“, www.lrt.lt
                            2011 spalio 31 d. 19:52


                            Beveik metai teismuose įstrigęs verslininkų ginčas dėl Aukštaitijos siaurojo geležinkelio pastatų ir kelių renovavimo trukdo jo darbui, nes pasibaigus turizmo sezonui skaičiuojami tik nuostoliai.

                            Kada pasibaigs teismų procesai, neaišku, nors europinės lėšos, skirtos rekonstrukcijai, turi būti panaudotos iki metų pabaigos.

                            Išardžius dalį bėgių ant viaduko Panevėžyje beveik metus traukinys stovi Anykščių stotyje, kursuoja tik po tą rajoną ir negali grįžti atgal į Panevėžį, kur yra administracija ir geležinkelio depas.

                            „Kadangi nevykdėme kelionių iš Panevėžio, netekome maždaug pusantro šimto tūkstančių pajamų. Mes dedam papildomas pastangas, kad aptarnautume techniškai riedmenis Anykščių stotyje, tenka į ten kiekvieną dieną važinėti mūsų žmonėms“, – sako Gintaras Kerbedis, „Aukštaitijos siaurojo geležinkelio“ direktorius.

                            Siaurojo geležinkelio darbas paralyžiuotas dėl verslininkų ginčų teismuose.
                            ......................

                            Comment


                              Penktadienį aplankius ESU 2A 404, kuris buvo laikomas šalia Anykščių geležinkelio stoties, sužinojome baisią naujieną. Šį šilumvežį be mūsų žinios supjaustė ir išvežė į metalo laužą. Šiuo metu vyksta policijos tyrimas.
                              http://forumas.sgk.lt/viewtopic.php?f=8&t=16&p=583#p583
                              Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
                              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                              Comment


                                Parašė Vismantas Rodyti pranešimą
                                Penktadienį aplankius ESU 2A 404, kuris buvo laikomas šalia Anykščių geležinkelio stoties, sužinojome baisią naujieną. Šį šilumvežį be mūsų žinios supjaustė ir išvežė į metalo laužą. Šiuo metu vyksta policijos tyrimas.
                                http://forumas.sgk.lt/viewtopic.php?f=8&t=16&p=583#p583
                                Čia kas, kokie nors vietiniai pasidarbavo?
                                „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                                Comment


                                  O jis labai retas yra?
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    Kaip ir visa siauruko technika Lietuvos žemėje retas reiškinys. Daugiausia juos mato kaip metalo laužą kuri pridavus galima gerai užsidirbti. Sveria apie 15 t.
                                    Jie naudojami kelio remonto darbams. Dažniausiai tai bėgių klojiko energijos šaltinis. Jis turi 6okw generatorių, jame gali važiuoti 6 darbininkai.
                                    Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      Aš suprantu, kad ne 500 jų yra, bet gali būti paskutinis, o gali būti dar keli ir kuriuos galima išsaugoti.
                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment


                                        Taip, bet viskas remiasi į pinigus.

                                        Comment


                                          Žurnalas "Geležinkelininkas" 1938m.



                                          Comment

                                          Working...
                                          X