Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Siaurukas Panevėžys - Anykščiai - Rubikiai (veikiantis)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Jeigu siaurukas būtų modernizuotas (deja panašiai dabar ir yra daroma), jį įsivaizduočiau maždaug taip:

    Kodėl deja? Čia svarbu apsispręsti į ką orientuojamasi. Jei tikslas - išsaugoti paveldą ateities kartoms, tuomet galima palikti daugiau mažiau kaip yra dabar, gaunamas pajamas kišti į amortizacines išlaidas ir vis tiek dar kartas nuo karto gali tekti prašyti dotacijų iš Vyriausybės ar savivaldos.

    Pateiktas modelis Kanadoje kitoks - čia parodoma gamta ir susirenkami pinigai. Pažiūrėk kas daugiausia važiuoja tuo traukiniu? Vyresni žmonės. Tie, kurie per savo gyvenimą užsidirbo pakankamai pinigų ir dabar nori poilsiaudami pamatyti pasaulio. Jie turi pinigų ir mielai juos atiduoda kelionės organizatoriams. Ar jiems įdomu laipioti stačiais laiptais į vagoną ir gamtinius reikalus atlikti rusiškose būdelėse? Tokių yra labai mažai

    Dabartiniu siauruku galima sudominti entuziastus bei jaunesnio amžiaus žmones - aktyvaus poilsio mėgėjus (dviratininkus ir pan.). Ar jie gali daug mokėti? Entuziastai gal ir gali, jaunimas - ne. Tada klausimas kiek gali atsirasti tokių dosniai mokančių entuziastų ir kaip juos pritraukti? Na čia jau verslo planas gali į tai atsakyti

    Žinoma orientuotis į keliones turtingiems pensininkams Lietuvoje gal dar ir ankstoka, nes tokių dar nėra tiek jau daug (situaciją puikiai parodo prabangių senelių namų esama liūdna padėtis). Bent jau aš tikiuosi, kad ASG vadovas pasinagrinėjo įvairius variantus ir pasirinko kryptį besivadovaudamas logika ir atmesdamas visas bereikalingas emocijas
    Visos forumo temos apie Panevėžį:
    http://www.miestai.net/forumas/tags.php?tag=panevezys

    Comment


      Parašė TAUchix Rodyti pranešimą
      Kodėl deja?
      Pirmenu, kad siaurukas šiandien dar tebėra didžiausias pagal plotą nekilnojamojo turto ir transporto paveldas Lietuvoje.
      Galima ir nesutikti, kiekvieno požiūris skirtingas. Labai gerai, kad pasirinkta koncepcija, jog kiekvienas šventinis reisas yra kažkuo kitoks ir net savotiškai unikalus. Tačiau tokių renginių organizavimas suryja ne tik daug laiko, bet ir finansų. Tokios linijos nereikia atsisakyti, bet vien to (+ reguliarūs reisai iš Anykščių į Rubikius ir Troškūnus, + užsakomieji reisai) ilganiui ims nebepakakti, nes iki šiol nebuvo rimtai investuojama į pačius bėgius, o ir dabar ši veikla bendra prasme yra nepelninga (galima pateisinti, kad tai yra muziejus po atviru dangumi, o muziejai paprastai ir nebūna pelningi).
      Mano supratimu, jau laikas orientuotis į užsienio turistus. Tai nėra lengva, nes nei Panevėžyje, nei Anykščiuose nėra oro uosto, tačiau Panevėžys maždaug vienodai nutolęs nuo Vilniaus, Kauno ir Rygos. Beje, siaurukas yra miesto turizmo 'vinis'. Dabar įsivaizduok, atvyksta turistai tarkim iš Londono, Paryžiaus, Berlyno, Briuselio, etc., ir ką jie tikisi pamatyti? Stočių ir stotelių euroremontą, betoninius pabėgius, švieslentes, automatizuotas bilietų kasas ir panašiai? Nesvaikime, tokių dalykų pilna jų pačių panosėje, net nebūtina taip toli skristi. Logiška, kad jie tikisi pamatyti XIXa. ir XXa. sandūros paveldą, maksimalią autentiką. Čia tik tualetai gali būti išimtis, bet tada jie turėtų būti šiek tiek atokiau nuo stočių, kad nors fotografuojant/filmuojant nepatektų į kadrą. Juk ir patys nuvažiavę į vakarus paturistauti bėgate ne šiuolaikinių PC ar hi-tec gamyklų apžiūrinėti, o pėdinate su fotoaparatu į Senamiestį, lankote pilis ir dvarus. Ar važiuotumėte Vakarų Europoje geležinkeliu už dvigubą/trigubą kainą vien todėl, kad jo bėgiai siauresni? O gal ir Gedimino pilyje darom euroremontą, grindžiame trinkelėmis taką į kalną, pilyje įrengiame modernų tualetą, o pačioje pilyje sustatome plastikinius langus?
      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

      Comment


        Atsipeikėk žmogau dėl to turizmo - koks glai būti turizmas mieste , kuriame viešbučių kainos yra dvigubai didesnės nei Rygoje, Taline ar Vilniuje? Turistų tokiame mieste niekada nebus. O dėl užsienio turistų - vienas siaurukas yra per mažas objektas, jie ima visą pabaltijį, tada gerai.

        O euroremontas dabar po šių "investicijų" jau bus, jis bus kitais metais...

        Beje, pats žinai už ką turistai moka, betn užsieniečiai - jie moka už garą ir seną techniką. O servisas - gali jis būti ir sename vagone, tačiau tada jis turi būti a lia 30-tieji... O dabar kas padaryta iš vagonų restoranų ? Onan... nesikeikiant...
        Paskutinis taisė udrius; 2010.07.21, 22:07.

        Comment


          Parašė udrius Rodyti pranešimą
          Atsipeikėk žmogau dėl to turizmo - koks glai būti turizmas mieste , kuriame viešbučių kainos yra dvigubai didesnės nei Rygoje, Taline ar Vilniuje? Turistų tokiame mieste niekada nebus. O dėl užsienio turistų - vienas siaurukas yra per mažas objektas, jie ima visą pabaltijį, tada gerai.

          O euroremontas dabar po šių "investicijų" jau bus, jis bus kitais metais...
          Čia ne tema viešbučiams, bet nakvynė būtų pigesnė Anykščiuose. Beje, girdėjau, kad ir Troškūnų vienuolynas priima pernakvoti. Kitas klausimas, kodėl nakvynė tokia brangi Panevėžyje.
          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            Žinau kad nakvynė pigiau Anykščiuose ir Šiauliuose. Bet viešbučių kaina parodo požiūrį į turistą...

            Comment


              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
              Pirmenu, kad siaurukas šiandien dar tebėra didžiausias pagal plotą nekilnojamojo turto ir transporto paveldas Lietuvoje.
              Galima ir nesutikti, kiekvieno požiūris skirtingas. Labai gerai, kad pasirinkta koncepcija, jog kiekvienas šventinis reisas yra kažkuo kitoks ir net savotiškai unikalus. Tačiau tokių renginių organizavimas suryja ne tik daug laiko, bet ir finansų. Tokios linijos nereikia atsisakyti, bet vien to (+ reguliarūs reisai iš Anykščių į Rubikius ir Troškūnus, + užsakomieji reisai) ilganiui ims nebepakakti, nes iki šiol nebuvo rimtai investuojama į pačius bėgius, o ir dabar ši veikla bendra prasme yra nepelninga (galima pateisinti, kad tai yra muziejus po atviru dangumi, o muziejai paprastai ir nebūna pelningi).
              Mano supratimu, jau laikas orientuotis į užsienio turistus. Tai nėra lengva, nes nei Panevėžyje, nei Anykščiuose nėra oro uosto, tačiau Panevėžys maždaug vienodai nutolęs nuo Vilniaus, Kauno ir Rygos. Beje, siaurukas yra miesto turizmo 'vinis'. Dabar įsivaizduok, atvyksta turistai tarkim iš Londono, Paryžiaus, Berlyno, Briuselio, etc., ir ką jie tikisi pamatyti? Stočių ir stotelių euroremontą, betoninius pabėgius, švieslentes, automatizuotas bilietų kasas ir panašiai? Nesvaikime, tokių dalykų pilna jų pačių panosėje, net nebūtina taip toli skristi. Logiška, kad jie tikisi pamatyti XIXa. ir XXa. sandūros paveldą, maksimalią autentiką. Čia tik tualetai gali būti išimtis, bet tada jie turėtų būti šiek tiek atokiau nuo stočių, kad nors fotografuojant/filmuojant nepatektų į kadrą. Juk ir patys nuvažiavę į vakarus paturistauti bėgate ne šiuolaikinių PC ar hi-tec gamyklų apžiūrinėti, o pėdinate su fotoaparatu į Senamiestį, lankote pilis ir dvarus. Ar važiuotumėte Vakarų Europoje geležinkeliu už dvigubą/trigubą kainą vien todėl, kad jo bėgiai siauresni? O gal ir Gedimino pilyje darom euroremontą, grindžiame trinkelėmis taką į kalną, pilyje įrengiame modernų tualetą, o pačioje pilyje sustatome plastikinius langus?
              Ar TU2 buvo sukurtas tuo autentikos laikotarpiu?

              Comment


                Tai ką ir aš sakau - galėjo bet vieną šilumvežį palikti autentišką... Na bet dabar jau velnias nematė... Yra toks siauruko klubas...

                Comment


                  Parašė Jotvingis Rodyti pranešimą
                  Ar TU2 buvo sukurtas tuo autentikos laikotarpiu?
                  TU2 buvo gamintas 1955m.-1959m.. Beje, ir sovietmečiu, kada dar veikė siaurukas (vežė keleivius), buvo naudojami ir garvežiai, ir šilumvežiai. Deja, bet dabar beveik visi garvežiai supjaustyti į metalo laužą, kiek žinau, liko tik 2, bet abu užkonservuoti ir tarnauja kaip paminkliniai eksponatai. Tuo pačiu verta atkreipti dėmesį, kad išskyrus Panevėžį, sovietizmų dar likusioje naudojamoje siauruko linijoje yra sąlyginai nedaug.
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    Iš kitos pusės - nuvažiuok į Lavasare Estijoje, pamatysi dar ne to. O ir sovietizmas - irgi autentinka :0 beje, Wycka , siauruko garvežių yra 3 Turėtum žinoti kaip siauruko fanas

                    Comment


                      Parašė udrius Rodyti pranešimą
                      Iš kitos pusės - nuvažiuok į Lavasare Estijoje, pamatysi dar ne to. O ir sovietizmas - irgi autentinka :0 beje, Wycka , siauruko garvežių yra 3 Turėtum žinoti kaip siauruko fanas
                      Et, tas skubėjimas. Pamiršau tą trečiąjį Anykščiuose (muziejuje).
                      Estijoje sukauptas didelis riedmenų muziejus, bet Lietuvoje kai kuriais riedmenimis dar ir pasivažinėti gali
                      Sovietizmas — tikra autentika Visų didmiesčių komiblokus reikia į paveldą įrašyti
                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        Tada koks Visaginas ar didžioji Elektrėnų dalis, juose vežiotų turistus, kaip Gedimino pily

                        Comment


                          Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
                          Kada pradės veikti šiaurinis ruožas (bent jau siaurojo geležinkelio klubo mintyse)? Ir dar... negi nėra ką vežti (krovinių) traukiniais siaurojo geležinkelio ruožu? Sovietinė pramonė beveik sunyko (Panevėžy ne tik sovietinė, bet ir smetoninė), bet galima būtų pvz. vežti grūdus, maisto produktus, t.y. orientuotis į agrarinę pramonę
                          Tai kad nelabai... Vienintelis dar kažkiek logiškas variantas būtų vežti smėlį iš Anykščių karjero į „Panevėžio stiklą“, bet reikia kad pats gamintojas to pageidautų ir atkapstyti užasfaltuotus bėgius į fabriką. Beje, kažin ar dar yra išlikę pakankamai birių krovinių vagonų.
                          „Anykščių vynas“ taip pat mažina apsukas, juos nuspirko „Alita“. Darbuotojai šneka, kad visa degtinės gamyba iškelta į Alytų, liko tik 'rašalų' ir vyno „Voruta“ gamyba. Praktiškai ir norint nelabai liko ką vežt, nebent keleivius
                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                          Comment


                            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                            Et, tas skubėjimas. Pamiršau tą trečiąjį Anykščiuose (muziejuje).
                            Estijoje sukauptas didelis riedmenų muziejus, bet Lietuvoje kai kuriais riedmenimis dar ir pasivažinėti gali
                            Sovietizmas — tikra autentika Visų didmiesčių komiblokus reikia į paveldą įrašyti
                            Parašė Jotvingis Rodyti pranešimą
                            Tada koks Visaginas ar didžioji Elektrėnų dalis, juose vežiotų turistus, kaip Gedimino pily
                            Sovietizmas irgi autentika bei paveldas. Kuo daugiau praeina laiko, tuo labiau tai, kas išlieka, yra vertinami. Taip kad reikia dar labai nedaug, ir sovietinis paveldas bus toks pat vertingas, kaip, tarkim, tarpukario...

                            Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
                            P.S. Lenkai savo siaurukus iš numirusiųjų kelia, o Lietuvoje? Kada pradės veikti šiaurinis ruožas (bent jau siaurojo geležinkelio klubo mintyse)? Ir dar... negi nėra ką vežti (krovinių) traukiniais siaurojo geležinkelio ruožu? Sovietinė pramonė beveik sunyko (Panevėžy ne tik sovietinė, bet ir smetoninė), bet galima būtų pvz. vežti grūdus, maisto produktus, t.y. orientuotis į agrarinę pramonę

                            Lenkijoje beveik visi siaurieji veikia tik vasarą. Yra reguliarūs (ne turistiniai reguliarūs kaip pas mus) reisai. Žiemą veža tik pagal užsakymus. Berods 1 ar 2 linijos gali pervežti plačiojo geležinkelio vagonus ant specialaus transporterio.

                            Comment


                              Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
                              P.S. Lenkai savo siaurukus iš numirusiųjų kelia, o Lietuvoje? Kada pradės veikti šiaurinis ruožas (bent jau siaurojo geležinkelio klubo mintyse)? Ir dar... negi nėra ką vežti (krovinių) traukiniais siaurojo geležinkelio ruožu? Sovietinė pramonė beveik sunyko (Panevėžy ne tik sovietinė, bet ir smetoninė), bet galima būtų pvz. vežti grūdus, maisto produktus, t.y. orientuotis į agrarinę pramonę
                              Tiesiog krovinių kiekis per mažas turbūt, o nusipirkti fūrą pigiau negu sutvarkyti ir išlaikyti geležinkelį.

                              Comment


                                Parašė lietus Rodyti pranešimą
                                Tiesiog krovinių kiekis per mažas turbūt, o nusipirkti fūrą pigiau negu sutvarkyti ir išlaikyti geležinkelį.
                                Deja, bet tas pats pasakytina ir apie plačiuosius. Siaurukas (garvežiai, vagonai, net bėgiai) jau yra tiek pjaustyti ir ardyti, kad tiesiog mažas stebuklas, kad dar kažkas liko nors turistams vežti
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  ...
                                  Lenkijoje beveik visi siaurieji veikia tik vasarą. Yra reguliarūs (ne turistiniai reguliarūs kaip pas mus) reisai. Žiemą veža tik pagal užsakymus. Berods 1 ar 2 linijos gali pervežti plačiojo geležinkelio vagonus ant specialaus transporterio.
                                  Apie tai nemažai minčių ir video klipų yra šios temos 4,5, 7, 11 puslapiuose.
                                  Dar kartą verta pažiūrėti šitą klipą
                                  http://www.youtube.com/watch?v=IBgnJ...eature=related
                                  Paskutinis taisė Vitas; 2010.07.28, 12:19.

                                  Comment


                                    Vakar perLTV Pinigų kartoje pasakojo apie pramogas siauruke. Laitos siužetas yra čia:

                                    Comment


                                      /\ Dalyviai dešimbale sistema vertino alaus kelią, vasaros rogutes, o būtent siaurukas taip ir liko aiškiai neįvertintas. Bet viena problema pagaliau buvo viešai aiškiai įvardinta — siaurukas daugiausia skirtas entuziastams ir vyresniojo amžiaus žmonėms. Labai trūksta pramogų išskirtinai vaikams, paaugliams ir jaunimui. Juk tas pats alaus/sūrio kelias puikiausiai gali būti pristatytas susietai su siauruku. Vaikams puikiai tiktų ir pieno kelias siauruke, kada būtų degustuojami saldieji sūriai, varškės sūreliai, ledai, etc..
                                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        Šiuo metu remontuojamas Vaivadų viadukas, todėl bene pirmą kartą šiais metais šventinė kelionė prasideda ne Panevėžyje, o Anykščiuose.


                                        Siauruku vyksime į Surdegio stotelę, kur degustuosime puikiausius aukštaitiškus Rokiškio sūrius ir siauruko pakelės legendinius vynus iš juodųjų serbentų ir vyšnių, pagamintus pagal Balio Karazijos receptą.
                                        Kartu į kelionę ketina vykti žymiausio Anykščių krašto vyndario Balio Karazijos dukra Dalia Karazijaitė-Laucius, šiuo metu gyvenanti JAV.
                                        Išvykstame rugpjūčio 11 d. 19 val. iš Anykščių geležinkelio stoties.
                                        Bitieto kaina — 40 Lt
                                        Bilietai parduodami Anykščių geležinkelio stotyje
                                        Vilties g. 2, Anykščiai
                                        Darbo laikas: trečiadieniais-sekmadieniais
                                        9:00-13:00 ir 14:00-17:00
                                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment


                                          „Aukštaitijos siaurojo geležinkelio“ darbuotojams neleis pasididinti atlyginimų"


                                          Visuotiniame viešosios įstaigos „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ dalininkų susirinkime dalyvausiantis savivaldybės administracijos direktorius Vilius Juodelis praėjusiame rajono tarybos posėdyje įpareigotas susilaikyti balsuojant darbotvarkėje numatytais klausimais.

                                          Rajono tarybos narius papiktino tai, kad ne pačius lengviausius laikus išgyvenanti įstaiga susiruošė savo darbuotojams kelti atlyginimus, posėdyje kalbėta apie tai, kad „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis" yra beveik ant bankroto ribos.

                                          Naujos kelionės organizavimas nėra inovacijos diegimas, o įstaigos pagalba mokiniui, mokytojui ir mokyklai neatitinka tų kriterijų, už kuriuos „Aukštaitijos siaurajam geležinkeliui" galėtų būti suteikta aukštesnė kategorija, - nutarė rajono tarybos nariai.

                                          http://www.aina.lt/naujienos/aukstai...tlyginimu.html

                                          Comment

                                          Working...
                                          X