Tai kiek ASG turi važiuojančių TU2?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Siaurukas Panevėžys - Anykščiai - Rubikiai (veikiantis)
Collapse
X
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąTai kiek ASG turi važiuojančių TU2?Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Vismantas Rodyti pranešimąBuvo veikiantys keturi. Vienas neseniai užsilenkė. Liko trys.„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąvisai neblogas variantas butu pirtis ant ratu tokioje) Zinoma, juokauju..
Comment
-
Keletas gerų filmuku su garvėžiu.
Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Gyventojai baigia išgraibstyti nepigiai kainuojančius bilietus į šio mėnesio Aukštaitijos siauruko reisus, skirtus vynui degustuoti. Galbūt ne be reikalo skuba pasidžiaugti unikalia atrakcija. Mat ateityje kelionė siauruku gali būti skirta tik adrenalino fanatikams. Viešosios įstaigos „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ direktorius Gintaras Kerbedis teigia, kad dėl prastos siaurojo geležinkelio būklės iškilusi nelaimingų atsitikimų grėsmė.
Direktorius nesuinteresuotas gąsdinti keleivių, kad siaurukas vieną dieną gali nulėkti nuo bėgių, bet ir nenori laukti sudėjęs rankų, kol taip įvyks.
Jis stengiasi užbėgti nelaimei už akių ir prašo Seimo kitais metais siaurajam geležinkeliui išlaikyti ir jam prižiūrėti skirti dvigubai daugiau lėšų nei šiemet – 1,2 milijono litų.
Kitų metų biudžeto projekte siaurukui numatyti tik 447 tūkstančiai litų. „Aukštaitijos siaurojo geležinkelio“ prašymas sunkmečiu iš skylėto biudžeto papildomai atseikėti dar 753 tūkstančius litų G.Kerbedžiui neatrodo nerealus.
„Kitų metų pradžioje, matyt, neverta tikėtis daugiau pinigų, tačiau viduryje – galbūt“, – optimistiškai nusiteikęs įstaigos vadovas.
Aukštaitijos siaurukui viltį išgyventi teikia tai, kad nuo kitų metų vidurio jį planuojama perduoti Susisiekimo ministerijos žinion, o tai reiškia ir geresnę finansavimo perspektyvą.
Šie metais unikaliam kultūros paveldo objektui buvo numatyta skirti 697 tūkstančius litų, tačiau vėliau ši suma sumažinta 50 tūkstančių – iki 647 tūkstančių litų.
Pasak G.Kerbedžio, turint tiek pinigų neįmanoma vykdyti einamojo kelio remonto: keisti pabėgių, išlaikyti kelio reljefą, kirsti krūmų ir kitų.
Jis jau nekalba apie tai, kad 2010-aisiais siaurukas turėtų išgyventi su dar 200 tūkstančių litų mažesniu biudžetu.
Be kelio nebus ir turistų
Dabar veikiantis 68,4 kilometro ilgio siaurojo geležinkelio ruožas Panevėžys – Rubikiai, einantis per Taruškas, Raguvėlę, Surdegį, Troškūnus, Anykščius, Bučius, yra nusidėvėjęs, tačiau nuolat prižiūrimas. Įstaiga visus gaunamus pinigus – apie 700 tūkstančių litų per metus – skiria kelio priežiūrai. Pasak G.Kerbedžio, nutraukus priežiūrą, geležinkelio būklė greitai taptų avarinė.
Be to, nutraukus kelio priežiūrą, gali būti sužlugdytas 8 milijonų litų vertės Siaurojo geležinkelio pritaikymo turizmui projektas, jam net 7 milijonus litų skiria Europos Sąjungos struktūriniai fondai.
„Aukštaitijos siaurajame geležinkelyje“ dirba 22 žmonės.
Planuojama rekonstruoti penkių stočių pastatus, Panevėžio depą, viaduką, pakeisti dalį geležinkelio ruožo bėgių, įrengti stoteles prie turizmui patrauklių vietų.
Apskaičiuota, kad, įgyvendinus projektą, išaugtų susidomėjimas siauruku ir būtų kelis kartus daugiau turistų nei dabar.
„Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ pernai aptarnavo beveik 20 tūkstančių keliautojų. Maždaug tiek pat jų prognozuojama ir šiemet.
„Nors krizė, mes nepajutome, kad turistų sumažėtų. Žmonės tik renkasi pigesnes paslaugas, bet keliaujančiųjų siauruku tiek pat, kaip ir pernai“, – kalbėjo G.Kerbedis.
Pasak direktoriaus, šiais metais įstaigos pajamos bus maždaug 15 procentų mažesnės nei pernai. Įvertinus sunkmetį, tai nėra daug.
„Visuomenė labai domisi siauruku. Kasdien vien mūsų interneto svetainėje apsilanko keli šimtai žmonių. Galėtume pasiūlyti dar įvairesnių ir įdomesnių projektų. Jeigu apleisime kelio priežiūrą, siauruko nebeturėsime“, – tikino G.Kerbedis.
Kovojo dėl išlikimo
Aukštaitijos siaurukui grėsmė išnykti jau buvo kilusi šių metų pavasarį, kai Finansų ministerija pasiūlė 500 tūkstančių litų sumažinti jo išlaikymo ir priežiūros programos asignavimus. Kitaip sakant, vietoj planuotų beveik 700 tūkstančių litų, siaurukui siūlė duoti mažiau kaip 200 tūkstančių.
G.Kerbedžiui pradėjus skambinti pavojaus varpais, tąkart siauruko stojo ginti Panevėžio apskrities viršininko administracija, Kultūros ministerijos vadovai, Valstybinės kultūros paveldo komisija.
Finansavimas buvo sumažintas, tačiau ne puse milijono, o 50 tūkstančių litų.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Pavasarį iš Lietuvos išvežtas, Estijoje suremontuotas siaurojo geležinkelio šilumvežis TU4-2091 atvyko į Suomiją ir dirbs 14 km ilgio turistiniame geležinkelyje. Nors keleiviniai traukiniai traukiami tik garvežiais, didesnis ir greitesnis dyzelinis lokomotyvas buvo geležinkeliui reikalingas. 1970 m. gamybos TU4-2091 yra jauniausias siaurojo geležinkelio lokomotyvas Suomijoje.
Nuotraukų galerija geležinkelio puslapyje:
http://www.jokioistenmuseorautatie.f...iset&Itemid=68
Comment
-
Panevėžyje yra toks tik tikrai nėra didžiuotis kad mes ji turime. Jo būklė baisi ir greitu laiku ji tikrai nepagerės.
Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Taigi, ar prisimenate šią cisterną?
Dėka narrow.parovoz.com pavyko sužinoti kas tai! Tai "This is an German wagon WW2 type: "leichter Feldbahnwagen Bauart 2 ohne Bremse". Load weight 3000kg." - žodžiu antro pasaulinio karo vokiško vagono važiuoklė!
Dar pora foto su tokiomis važiuoklėmis:
Ir dar:
O čia šio vagono brėžiniai:
http://www.febalok.de/temp/HF_73.pdf
http://www.febalok.de/temp/HF_74.pdf
http://www.febalok.de/temp/HF_114.pdf
http://www.febalok.de/temp/HF_115.pdf
Taigi dar kartą dėkui narrow.parovoz.com bei asmeniškai Marcus Mandelartz!
Na tik kada pradėsime šį daiktą remontuoti ....
Comment
-
Karališko vyno krašte, Burgundijoje (Prancūzija), Beaujolais regione, anksčiau nei kitur subręsta jaunas vynas iš Gamay rūšies vynuogių. Todėl kasmet, trečiąjį lapkričio ketvirtadienį, visame pasaulyje degustuojamas šių metų derliaus vynas Beaujolais Nouveau.
Speciali šio jauno vyno siunta pasiekia ir Troškūnų vienuolyną.
Lapkričio 19, 20, 21 dienomis „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ suteikia galimybę ir Jums dalyvauti jauno vyno degustavimo šventėje.
Jums paruošta kelionė siauruku, romantiška Troškūnų vienuolyno aplinka, muzikinės programos traukinyje ir vienuolyne, vakarienė ir, žinoma, taurė jaunojo Beaujolais.
Naujiena! Norintys galės įsigyti ir padegustuoti šių metų, ką tik subrendusio juodųjų serbentų vyno „Voruta“, pagaminto Anykščių vyninėje pagal senovinį Balio Karazijos receptą.
Bilieto kaina — 80 Lt
Išvykstame iš Panevėžio geležinkelio stoties
Lapkričio 19, 21 dienomis — 16 val., lapkričio 20 dieną — 19 val.
Keleiviams netilpus į Beaujolais reisus lapkričio 19, 20, 21 dienomis, skelbiamas dar vienas papildomas Beaujolais reisas lapkričio 28 dieną.
Išvykstame 16 val. iš Panevėžio geležinkelio stoties.
Ar yra forumiečių tarpe tokių, kurie TIKRAI vyks į vieną iš šių reisų?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment