sestadieni vakare netiketai uzsukom i siauruko muzieju, darbo laikas iki 5, galvojom pavepsosim i traukinius stovincius ir tiek... bet apturejom puikia eksursija, nors buvo jau beveik 7 vakaro, ileido i muzieju ir aprode eksponatus, sunus ir drezina pasivazinejo taip pat teko stebet kaip silumvezis perstumdo vagonus. manau su tokiu poziuriu siaurukas tikrai turi sansu, labai maloniai nustebino. beliko tik kokia diena i eksursija atvaziuot pasivazinet
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Siaurukas Panevėžys - Anykščiai - Rubikiai (veikiantis)
Collapse
X
-
2. Kelias į cukraus fabriką. Siauruko žymiu neliko. Eina tik platusis geležinkelis. Cukraus fabrika kiek žinau demontoja. Palieka tik pasttus itrauktus į Kultūros registro saraša.
Geležinkelio vartai.
Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
3. Geriausiai išsilaikė Stiklo fabriko siauruko ruožas. Viskas yra likę.
Prieš iešma į stiklo fabriką tvirtinimo detalė.
Iešmas į stiklo fabrika.
Atšaka veda į teritorija.
Teritorijoje yra vienas iešmas kuris išsišakoja į gamykla, o kita atšaka eina iki kelio ir pasibaigia.
Viso teritorijos tvoros stulpeliai padaryta iš geležinkelio bėgių. Ant kai kurių matėsi ir užrašai.
Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Vismantas Rodyti pranešimą2. Kelias į cukraus fabriką. Siauruko žymiu neliko. Eina tik platusis geležinkelis. Cukraus fabrika kiek žinau demontoja. Palieka tik pasttus itrauktus į Kultūros registro saraša.
Geležinkelio vartai.
Atvaizdas
Comment
-
-
Savaitgali važiavau Anykščiai-Rubikiai su siauruku. Vaizdas iš ties atsiveria gražus. Pastebėjau kad labai apaugę medžiais ir kad atsivertu visas vaizdas reikia praretinti medžius. Labai daug sausu medžių stovi.
Vakarinio ruožo neužmirštame. Kaip ir buvo minėta pradžioje reiktu atkurti Panevėžys-Petrašiunai-Linkuva ruožą. Oficialiai jis priklauso LG. Iš pokalbių su LG supratau kad siauruko tas ruožas jiems kaip rakštis minkštoje vietoje. Nori kuo greičiau atsikratyti. LG manau greitai perduotų visa ruoža siaurukui tik iš kur tokios investicijos kad ta ruoža vėl atstatyti. Dabar ir vyksta derybos (jei taip galima pavadinti) dėl to ruožo.Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Vismantas Rodyti pranešimąSavaitgali važiavau Anykščiai-Rubikiai su siauruku. Vaizdas iš ties atsiveria gražus. Pastebėjau kad labai apaugę medžiais ir kad atsivertu visas vaizdas reikia praretinti medžius. Labai daug sausu medžių stovi.
Vakarinio ruožo neužmirštame. Kaip ir buvo minėta pradžioje reiktu atkurti Panevėžys-Petrašiunai-Linkuva ruožą. Oficialiai jis priklauso LG. Iš pokalbių su LG supratau kad siauruko tas ruožas jiems kaip rakštis minkštoje vietoje. Nori kuo greičiau atsikratyti. LG manau greitai perduotų visa ruoža siaurukui tik iš kur tokios investicijos kad ta ruoža vėl atstatyti. Dabar ir vyksta derybos (jei taip galima pavadinti) dėl to ruožo.
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąbutu tikrai nerealu jei tai virstu realybe. Dar pries pora metu domejausi galimybe 2% pervesti ASG. Kad tai ir lasas juroje, bet bent jau elektrini ar benzinini pjukla medziams praretinti galetumem isigyti
dauginam iš 50 (kad būtų ne 2 o 100 proc. mokesčių) gaunam 40000Lt mokesio per metus, dauginam iš 5 (grubiai - 21 proc. pajamų mokestis) 200K metinis atlyginimas. dalinam iš 12 mėnesių ir - 16, 5K Lt per mėnesį.
tai va kodėl tokios butų kainos
P.S. radau 200Lt pigesnį vistiek 12.5K Lt per mėnesį.
P.P.S pavydžiu tokios algosSilpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Parašė aesde Rodyti pranešimąpigiausia varna už 800 Lt.
dauginam iš 50 (kad būtų ne 2 o 100 proc. mokesčių) gaunam 40000Lt mokesio per metus, dauginam iš 5 (grubiai - 21 proc. pajamų mokestis) 200K metinis atlyginimas. dalinam iš 12 mėnesių ir - 16, 5K Lt per mėnesį.
tai va kodėl tokios butų kainos
P.S. radau 200Lt pigesnį vistiek 12.5K Lt per mėnesį.
P.P.S pavydžiu tokios algos
Comment
-
Parašė dariuks Rodyti pranešimąmanai, kad jis vienas pervedinetu, buhalteri?Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąo gal rimtai rengiam akcija atrakcija? Ne pats geriausias laikas zinoma, bet geriau dabar nusiteikti ir kitamet jau tureti apciuopiamos naudos deklaruojant. Nors tai butu laselis juroje, bet vis savas...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė PukiS Rodyti pranešimąsestadieni vakare netiketai uzsukom i siauruko muzieju, darbo laikas iki 5, galvojom pavepsosim i traukinius stovincius ir tiek... bet apturejom puikia eksursija, nors buvo jau beveik 7 vakaro, ileido i muzieju ir aprode eksponatus, sunus ir drezina pasivazinejo taip pat teko stebet kaip silumvezis perstumdo vagonus. manau su tokiu poziuriu siaurukas tikrai turi sansu, labai maloniai nustebino. beliko tik kokia diena i eksursija atvaziuot pasivazinet
Pirmiausia po pačią stotį:
Vandens bokštas
Drezina netrukus bus ant bėgių
Akmeninis stoties grindinys ir atviras keleivinis vagonas
Štai kaip sukabinami siaurojo geležinkelio vagonai
Nelabai į temą, bet tokia lenta kabo Anykščių geležinkelio stotyje
Anykščiai
Paskutinis taisė Wycka; 2009.08.20, 02:23.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Muziejuje:
Garvežys. Muziejaus direktorius pasakojo, kad šį garvežį teoriškai dar galima "prikelti iš numirusiųjų", tačiau reikėtų daug į tai investuoti, nes kone viskas iš vidaus surūdiję
Tokį (ar panašų) vaizdą matydavo garvežio mašinistas
Garvežio pečiaus/krosnies vidus
Prietaisų skydelis
Mašinisto kabina iš toliau
Ko gero paskutinė išlikusi siaurojo geležinkelio cisterna Lietuvoje
Motodrezina. Fone — muziejaus direktorius Antanas Verbickas (šaunus žmogus ir specialistas, jam puikiai sekasi sudominti auditoriją)
Paskutinis taisė Wycka; 2009.08.20, 02:58.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąKo gero paskutinė išlikusi siaurojo geležinkelio cisterna Lietuvoje
Atvaizdas
Comment
Comment