Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Garvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Comment


      Vilnius. Žurnalas "Švyturys" 1959m.

      Comment


        Žurnalas "Geležinkelininkas" 1939m.





        Comment


          Pabandysime prikelti siaurojo geležinkelio garvėžį Kp4-708. Šiam momentui jau aišku kad reiks keisti visus katilo vamzdelius. Daugiau viskas kaip ir gerame stovyje. Plačiau...
          Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            Gera žinia. Garvežys siaurukui duos didelį impulsą.

            Comment


              N. Vilnia.

              Comment


                Žmonės trėmė, o ne metalo gabalas.
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  Ne tas, bet tokiuose.

                  Comment


                    Turiu Ignalinos paminklo nuotraukų, ikelsiu jei rasiu

                    Comment


                      Dabar Radviliškyje atsargos bazėje likęs tik vienas garvežys. O Vilniun atvarytų kol kas nejudina.

                      Comment



                        Nekelk į PART.LT nes nerodo iš šitos talpyklos...
                        Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

                        Comment


                          Ignalinos vasaros vaikų stovykla

                          (LG foto)
                          Paskutinis taisė Ignalina; 2012.06.19, 17:51.

                          Comment


                            Parašė Sefas210 Rodyti pranešimą
                            Nekelk į PART.LT nes nerodo iš šitos talpyklos...
                            Tai nebekelsiu, kitur kažkur reiks

                            Comment


                              Surankiojau informacijos apie PKP Vilniaus direkcijos turėtus garvežius. Neaišku, ar visi jie 1939 m. rugsėjo 1 d. bazavosi Vilniaus direkcijoje ir kurie konkrečiai bazavosi Vilniuje (kai kurie nurodyti, kad bazavosi). Vilniaus direkcija buvo pagal plotą bene didžiausia to meto Lenkijos geležinkelių direkcija. Tai, kad garvežiai priklausė Vilniaus direkcijai, nereiškia, kad jie nuolat dirbo Vilniuje ar kai kuriuose kituose dabartinės Lietuvos stotyse, tuomet priklausiusiose Lenkijai.

                              Taigi, sąraše skliaustuose pateikiau trumpą informacija apie garvežius. Kaip matyti, dauguma garvežių buvo Prūsijos geležinkelių garvežiai, patekę į Lenkiją po Pirmojo pasaulinio karo.

                              -Pd5 (prūsų S6)
                              -Pk1 (prūsų S10)
                              -Pn12 (austrų 310 serijos)
                              -Pt31 (lenkiški, Fablok)
                              -Od2 (prūsų P4.2)
                              -Ok1 (prūsų P8, dalis pagaminta PKP užsakymu 1922-23 m)
                              -Oi1 (prūsų P6)
                              -Ok22 (pagamintas PKP užsakymu remiantis P8 konstrukcija)
                              -Os24 (austrų 570 tipo, gamintas Lenkijoje 1924-1927 m.)
                              -OKe1 (prūsų T5.1)
                              -Ti4 (prūsų T5.4)
                              -Tp2 (prūsų G7.2)
                              -Tp3 (prūsų G8)
                              -Tp4 (prūsų G8.1)
                              -Tr103 (rusų Щ)
                              -Tw1 (prūsų G10 serijos, nors gamintojų daug, kai kurie pagaminti PKP užsakymu, 1939 m vienas bazavosi Vilniuje)
                              -Ty23 (sukurtas pagal prūsų G10, gamino keletas fabrikų Lenkijoje ir užsienyje)
                              -TKi3 (prūsų T9.3)
                              -TKt1 (prūsų T14)
                              -TKw1 (prūsų T16)
                              -TKh1 (prūsų T3)
                              -Tr20 (Baldwin 7001 serija, pagaminti Lenkijos užsakymu)
                              -Tp104 (rusų ОВ; raidės rusiškos, B viršutiniame indekse)
                              -Pp2. -??? Gal šarvuoto traukinio lokomotyvas? Pp - pociąg pancerny.

                              Prasidėjus Antrajam pasauliniam karui, dauguma Vilniaus direkcijos garvežių pateko Tarybų Sąjungon, nedidelė dalis pateko vokiečiams. Žinoma, kad du garvežiai, Vokietijai užpuolus Lenkiją, iš Turmanto "pabėgo" į Latviją. Ar buvo grąžinti, neaišku.

                              "Geležinkelių žinyne" (www.epaveldas.lt) lyginant garvežių kuro normų lenteles iki 1939 spalio ir prijungus Vilniaus kraštą, matyti, kad atsirado naujų garvežių.

                              Konkrečiai:
                              K9-41 buvo PKP Ok22, koks numeris, niekur neradau.
                              T11-141, galbūt buvęs PKP OKi1, pavadintas T11, nes OKi1 buvęs prusų T11.
                              T5-801 - koks buvęs PKP neaišku, galbūt OKe1 (prūsų T5.1).
                              P9-251 ir 261 - kokie buvę PKP neaišku
                              T14-501, galbūt PKP TKt1, buvęs prusų T14
                              Taip pat K8 serija pasipildė dviem lokomotyvais. Gali būti, kad du PKP Ok1 tapo K8. Nes tai ta pati prūsų serija P8.
                              P7 serija pasipildžiusi 4 vienetais. Tikriausiai tai PKP Tp2. LG P7 yra prūsų G7.2, kaip ir lenkų Tp2.
                              T9 serija pasipildžiusi net 10 vienetų garvežių. LG T9 buvo prūsų T9.3, kaip ir PKP TKi3.
                              Paskutinis taisė Al1; 2012.06.28, 11:31.

                              Comment


                                Traukinio lokomotyvas su užrašu Panevėžys, apie 1915 -1918 m.

                                ebay.de

                                Comment


                                  Prijungus Klaipėdos kraštą prie Lietuvos, LG gavo ne tik geležinkelio infrastruktūrą, bet ir vagonų bei 17 garvežių. Tačiau 1939 atidavus Klaipėdos kraštą, teko grąžinti ir riedmenis, taip pat ir 17 garvežių.
                                  "Geležinkelių žinyne" (www.epaveldas.lt) kuro normų lentelėse, deja, tai neatsispindi, nes normos kartais pateikiamos garvežių serijai nurodant ir numerius, o kartais tik seriją ir depus, kuriems garvežiai priskirti. Ir būtent laikotarpiui iki Klaipėdos atidavimo bei po jo, kuro normos pateiktos nurodant garvežių priskyrimo depus. Todėl nėra aišku, kuriuos garvežius teko atiduoti. Bet tik aišku, kad nebuvo atiduoda Vokietijai pilnai nei viena iš garvežių serijų. Perduoti tikriausiai buvo tie patys garvežiai, kurie buvo perimti iš Vokietijos 1923 m. Nebent kurie nors iš tų garvežių buvo nurašyti, tai tuomet juos galėjo pakeisti kitais.

                                  Comment


                                    Gal žinot koks garvežys elėktros depe stovėjo?) Ir koks jo tolimesnis likimas?

                                    Comment


                                      Kada jis ten stovėjo ir kokiu pavidalu?
                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment


                                        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                        Kada jis ten stovėjo ir kokiu pavidalu?
                                        90-ujų viduryje, stovėjo iš įvažiavimo pusės ir galiu klysti, bet jis stovėjo ne ant geležinkelio. O naudojamas buvo, kaip katilinė.

                                        Comment


                                          Na va mano rankose dar spaustuvės dažai kvepianti Toms Altbergs knyga "Lietuvos geležinkelių garvežiai 1919 - 1940 m. "
                                          Paskutinis taisė udrius; 2012.08.05, 08:48.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X