Kur ten jie bus miskuose ar dar kokiuose bunkeriuose, jai ju yra tai gal kokiam depe ant atsarginiu begiu kur stovi ir tai gal vienas kitas per visa Lietuva, pastatyk garvezi miske tai po keliu dienu ten jo jau nebus...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Garvežiai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė etherKaip prisimenu,kar labai daug garveziu buvo Subaciaus stotyje. Ten ne tik garvezius laike,bet ir senus keleivinius vagonus,dyzelinius traukinius. Dabar tiesa pasakius pro ten su traukiniu nevazineju tai net nezinau ar jei dar ten tebestovi.
Remiantis paskutinėmis žiniomis, abi rezervinės bazės, kuriose buvo laikoma sena LG technika Švenčionėliuose ir Subačiuje, yra uždarytos. Švenčionėlių bazėje teko pačiam lankytis - ten nieko nėra, o Subačiuje neteko būti. Gal ir likę pora surūdijusių ir nenaudojamų traukinių.
Comment
-
www.parovoz.com
Atrodo toks kranas buvo Klaipėdoje ir dar po Nepriklausomybės atkūrimo kažkiek važinėjo, jei gerai atsimenu. Įdomu kokie eksponatai bus LG muziejuje, greičiau jie padarytų lauko ekspoziciją.
Comment
-
Sveiki,
Taigi Vilniuje pastatytas kaip paminklas dar vienas garvezys. Gal kas mate ir turi foto jo atvezimo/pastatymo?
Kadangi lig siolei islike garveziai nebuvo paskelbti technikos paminklais, todel buvo galima juos gan sekmingai varyti i metalo lauza. Tikiuosi , juos technikos paminklais paskelbs artimiausiu laiku. Kas nezino, garvezius galima rasti siuose vietose - kaip paminklus -
L tipo - Vilnius, Ignalina
TE - N. Vilnia, Radviliskis
9P- Kaunas
Kiti - SO17, TE, L - laukia savo likimo Radviliskyje
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąSveiki,
Taigi Vilniuje pastatytas kaip paminklas dar vienas garvezys. Gal kas mate ir turi foto jo atvezimo/pastatymo?
Kadangi lig siolei islike garveziai nebuvo paskelbti technikos paminklais, todel buvo galima juos gan sekmingai varyti i metalo lauza. Tikiuosi , juos technikos paminklais paskelbs artimiausiu laiku. Kas nezino, garvezius galima rasti siuose vietose - kaip paminklus -
L tipo - Vilnius, Ignalina
TE - N. Vilnia, Radviliskis
9P- Kaunas
Kiti - SO17, TE, L - laukia savo likimo Radviliskyje„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąKiek jų ten yra?
Parašė Himleris Rodyti pranešimąo kur ta Kaune galima rasti ?
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąNeprisimenu, garbes zodis... Pasiziurek www.parovoz.com, ten visas foto sudejau ir sarasas yra....
Restorane "Prie svarstykliu". Jis , kaip mano draugai sako yra "Disneilendas" o as kaip sakau - geriau toks, nei metalo lauze (beje, restorano savininkas butent ji ispirko is metalo lauzo supirktuves)
http://193.219.79.161/forum/files/img_0775_459.jpg
http://193.219.79.161/forum/files/img_0777_277.jpg
http://193.219.79.161/forum/files/img_0785_139.jpg„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Jau norėjau rašyti, kad gerai būtų ir Klaipėdoje garvežį turėti Kur ir kas jį restauruoja?
Neblogai jį būtų nufotografuoti kelyje į Klaipėdą, bet žinok kokią dieną gabens.Paskutinis taisė Eimantas; 2007.06.09, 01:00.
Comment
-
Sveiki,
Islikusiu garveziu sarasas lietuvoje:
http://www.parovoz.com/history/exist...LOC=®ION=LT
Prie restorano esantis garvezys yra nudazytas raudonai geltonai ir visai kitaip. Nera kabinos nei soniniu baku tai tiek.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąJau norėjau rašyti, kad gerai būtų ir Klaipėdoje garvežį turėti Kur ir kas jį restauruoja?
Neblogai jį būtų nufotografuoti kelyje į Klaipėdą, bet žinok kokią dieną gabens.„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
2007.06.08 Vilniaus geležinkelio stotyje – paminklas istorijai
www.litrail.lt
Vilniaus geležinkelio stotyje naujas eksponatas - garvežys.
Nuo šiol traukinių keleiviai ir visi, užsukę į Vilniaus geležinkelio stotį, galės grožėtis garvežiu. Jis stovi šalia filialo „Vilniaus geležinkelių infrastruktūra“ administracinio pastato. Garvežys pastatytas gegužės 30 d. filialo iniciatyva. „Šitaip mes išreiškiame pagarbą geležinkelių technikos istorijai, siekiame, kad ji taptų artimesnė mums visiems. Norime, kad šis garvežys taptų Vilniaus geležinkelio stoties ir mūsų filialo simboliu“ – sakė filialo vyriausioji inžinierė Jadvyga Burak.
Prekinis garvežys L-0236 pagamintas 1947 m., Kolomnos mašinų gamykloje. Jį sukonstravo inžinierius A. Lebedenskis.
Tai jau antras garvežys, puošiantis filialo „Vilniaus geležinkelių infrastruktūra“ valdas. Pirmasis stovi moksleivių vasaros poilsio stovykloje „Ignalina“. Beje, šį nugabenti į vietą ir užkelti ant specialaus postamento buvo dar sudėtingiau negu „vilniškį“.
Gegužės 30 d. Vilniaus geležinkelio stotyje darbavosi du Vilniaus ir Klaipėdos infrastruktūrų filialų kranai, būrys pagalbinio traukinio darbininkų. Garvežiui perkelti prireikė 6 valandų. Ilgainiui jam apšviesti naktį bus įrengtas specialus apšvietimas.
Garvežys ilgą laiką buvo saugomas Radviliškio lokomotyvų depe. Į Vilniaus lokomotyvų depo Kauno cecho meistrų rankas jis pateko gana prastos būklės. Teko keisti daugumą surūdijusių skardų, kai kurias detale reikėjo pagaminti iš naujo. Restauravimo darbai truko pusę metų. Darbas labai kruopštus, atidus, tačiau ir labai mielas. Juolab, kad ceche yra žmonių, kurių tėvai valdė tokius garvežius. Jautėme, kad prisidedame prie istorijos išsaugojimo“ – sakė cecho viršininkas Eugenijus Tauklys. Šiuo metu ceche restauruojamas trečias garvežys. Jis stovės Klaipėdoje. Tokia restauracija yra tik dalinė, nes garvežiai negali važiuoti. Cecho viršininko Eugenijaus Tauklio nuomone restauruoti garvežį taip, kad jis važiuotų, taip pat nebūtų sudėtinga.
Aurika Usonienė
„Geležinkelininko“ vyriausioji redaktorė
Comment
Comment