Parašė X3dO
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Garvežiai Lietuvoje
Collapse
X
-
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
-
Parašė X3dO Rodyti pranešimąAr man cia atrodo ar jis istikruju labai didelis,noreciau pamatyti nuotrauka kurioje butu zmogus stovintis salia.
Comment
-
Parašė railman Rodyti pranešimą"1944 m. iš Alytaus besitraukdama hitlerinės Vokietijos kariuomenė susprogdino miesto geležinkelio stotį ir išardė geležinkelio bėgius iki Šeštokų. Tik po 15 metų (1959 m.) Alytuje vėl nuaidėjo skardus traukinio švilpukas."
Iš straipsnio: Geležinkelis - Alytaus istorijos dalis (2009-03-03)
http://www.miesto.lt/index.php?optio...1736&Itemid=42
Tie, kuri tingit skaityt visą straipsnį, tai dar pora eilučių čia įmesiu: "Rašte AB „Lietuvos geležinkeliai“ generaliniam direktoriui meras prašė dovanoti miestui seną garvežį, kaip buvusios geležinkelio linijos istorinį akcentą. „Lietuvos geležinkelių“ bendrovės vadovas atsakė, kad pritaria alytiškių norui įamžinti geležinkelio liniją, kaip miesto istorijos puslapį."
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGarvezi pastatyti ant pylimo kur nors tarp PC "Jotvingis" ir Statybininku gatviu butu tikrai nebloga ideja. Kitur as nematau prasmes jo statyti.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąL serijos jiems reikia, o SO palikti geresniems laikams ir įdomesniems reikalams
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąSO įmanoma restauruoti, kad važinėtų?
Kiek pamenu, Alytaus meras norėjo garvežį pastatyti kažkokiame parke prie pesčiųjų tako, kuris ankščiau buvo geležinkeliu. Jo noras atšalo, kai buvo paprašyta susimokėti už garvežio parengimo eksponavimui, transportavimo išlaidas.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąSO įmanoma restauruoti, kad važinėtų?
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąImanoma praktiskai viskas, tik viskas i pinigus ir siokia tokia logika remiasi..
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąLogika kužda, kad anksčiau ar vėliau bent vienas važiuojantis garvežys turi būti.
O del veikiancio garvezio, be abejo, sutinku - turetu buti nors vienas veikiantis, reprezentuojantis imone. Taciau jei tai nebuvo padaryta "gerais" laikais, dabar, sunkmeciu, tikrai apie tai niekas net negalvos..
Comment
-
Man sunku tikėti, ar tikrai kas nors imtųsi investuoti pinigus į garvežio restauraciją. Restauruoti garvežį ir pastatyti jį ant postamento yra viena, tačiau kas kita - jį prikelti antram gyvenimui.
Šiais laikais veikiantis garvežys tikrai netemptų maršrutinių keleivinių sąstatų, o galėtų būti naudojamas tik specialiems, turistiniams reisams.
Comment
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąPamąstymui: kodėl ukrainiečiai 2008 metais supjaustė į metalo laužą paskutinius veikiančius garvežius?Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Comment
-
Kai dar negyvenome krizės laikotarpiu, tikrai buvo mastoma apie 1 gavežio (L serijos) atstatymą, panaudojant jį reprezentacinėms reikmėms. Problema ta, kad mūsų turimi garvežiai lauke prastovėję apie 60 metų yra taip paveikti korozijos, kad pusę visų mazgų reikia keisti. Kiek žinau, keletas gamyklų buvo sutikę atlikti garvežio kapitalinį remontą, tačiau pareikalavo pateikti tikslius garvežio brėžinius. O tokių brėžinių net Kolomnoje neišliko.
Comment
-
Manau, kad sekančiame žurnalo "Baltic Railways Magazine" numeryje galėtų būti viena iš temų , pvz.: "Pomirtinis garvežių gyvenimas Lietuvoje, Ar tai įmanoma ? ". Kadangi šia tema domiuosi seniai, tai dalį problemų kodėl taip yra, drįsčiau teigti, kad žinau, manau kitą dalį problemų žino forumo dalyviai.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąKai dar negyvenome krizės laikotarpiu, tikrai buvo mastoma apie 1 gavežio (L serijos) atstatymą, panaudojant jį reprezentacinėms reikmėms. Problema ta, kad mūsų turimi garvežiai lauke prastovėję apie 60 metų yra taip paveikti korozijos, kad pusę visų mazgų reikia keisti. Kiek žinau, keletas gamyklų buvo sutikę atlikti garvežio kapitalinį remontą, tačiau pareikalavo pateikti tikslius garvežio brėžinius. O tokių brėžinių net Kolomnoje neišliko.
Comment
-
TE - rusų trofėjiniai, atsirado pas mus po II pasaulinio karo. Juos gamino apie 10-14 vokietijos ir austrijos kompanijų. Ten juos vadino BR 52. Jie buvo gaminami karo tikslams. Viso buvo pagaminta beveik 8000 vienetų.
SO serijos prekinius garvežius (ordžanikidzes) daugiausia gamino Krasnojarske, Brenske ir kitur.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąTE - rusų trofėjiniai, atsirado pas mus po II pasaulinio karo. Juos gamino apie 10-14 vokietijos ir austrijos kompanijų. Ten juos vadino BR 52. Jie buvo gaminami karo tikslams. Viso buvo pagaminta beveik 8000 vienetų.
SO serijos prekinius garvežius (ordžanikidzes) daugiausia gamino Krasnojarske, Brenske ir kitur.
Comment
Comment