Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Garvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Būtinai visus reikia išsaugoti, tiek ir beliko. Dar galėtų Kretingoje (ten žmonių praeina, nėra visiškai tuščia stotis) ir kitose stotyse sustatyti. O vieną veikiantį padaryti. Yra keleivinių garvežių Lietuvoje? L kiek žinau krovininis, o kiti kaip?
    Lietuvoje yra šių markių garvežiai - L, TE(vokiški) ir SO17. So17 pats seniausias, ir beje ilgiausiai naudotas. Dėl veikiančių - gi žinai, koks bus LT1 atsakymas. Beje, dalis iš jų įtraukti į kilnojamų vertymių sąrašą. Aišku, tai nesakysim kas tai padarė ( :-) ), bet aišku, tik ne LG.

    Comment


      #62
      SO17 ir TE irgi krovininiai?
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        #63
        Šiaulių pagalbinio traukinio teritorijoje stovi garvežys L-0106. Ruošiamas dažynui, veliau bus pastatytas IF-3 teritorijoje. Veliau bus nuotraukų.

        Comment


          #64
          Normaliai kaip paminklas?
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            #65
            Taip. Bus pastatytas kaip paminklas

            Comment


              #66
              Tai kad Šiauliuose ir taip jau stovi paminklinis garvežys
              „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

              Comment


                #67
                Parašė Himleris Rodyti pranešimą
                Tai kad Šiauliuose ir taip jau stovi paminklinis garvežys
                tai ten stovi siauryko garvežys PT-4. Savo laiku jis dirbo Pavenčių cukraus fabrike ir su Lietuvos geležinkeliais nieko bendro neturi.

                Comment


                  #68
                  Parašė udrius Rodyti pranešimą
                  tai ten stovi siauryko garvežys PT-4. Savo laiku jis dirbo Pavenčių cukraus fabrike ir su Lietuvos geležinkeliais nieko bendro neturi.
                  Tai taip, bet argi jo neužtenka.
                  „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                  Comment


                    #69
                    O be to ir tas L nieko bendro su nepriklausomos Lietuvos geležinkeliais neturi.
                    „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                    Comment


                      #70
                      [/IMG]
                      Garvežys L-0106 ruošiamas dažymui. Veliau jis stovės IF-3 teritorijoje kaip paminklas.

                      Comment


                        #71
                        Oi tiesa, sako į Kauną šiandien atvažiavo garvežys L, tik va numerio nežinau... Ryt žinosiu. Stovės jis netoli tunelio, tik va nudažyti reikia. Kažkodėl IF myli garvežius, o va.. LG ne...

                        Comment


                          #72
                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                          Oi tiesa, sako į Kauną šiandien atvažiavo garvežys L, tik va numerio nežinau... Ryt žinosiu. Stovės jis netoli tunelio, tik va nudažyti reikia. Kažkodėl IF myli garvežius, o va.. LG ne...
                          O kaip tu manai, kam prilauso tie IF'ai ?

                          Comment


                            #73
                            Kauną puoš atnaujintas senukas garvežys

                            „Pagaliau ir mūsų miestą papuoš daugeliui tik kino filmuose ar senose nuotraukose matytas garvežys“,- džiaugėsi bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ Kauno infrastruktūros direktorius Olegas Slepakovas.

                            Šios bendrovės Vilniaus lokomotyvų depo Kauno cecho meistrai netrukus pradės restauruoti 1950 metų gamybos garvežį „L-0814“. Vakar iš Radviliškio geležinkelio depo į Kauną atbuksyruotas garvežys buvo smarkiai surūdijęs, aptekėjęs mazutu ir aprūkęs suodžiais.

                            „Padirbėti teks iš peties, tačiau mūsų meistrams tai ne naujiena. Jau turime neblogos patirties aprūpindami restauruotais garvežiais kitus Lietuvos miestus“, – sakė Kauno cecho direktorius Eugenijus Tauklys.

                            Iš pradžių nuvalys rūdis

                            Tai jau ketvirtasis garvežys, kurį kauniečiai atnaujina. Panašius meistrų dailiai atnaujintus lokomotyvus jau turi Ignalina, Vilnius ir Klaipėda.

                            Nedidelis garvežys jau senokai puošia ir Šiaulių geležinkelio stotį. Meistrams iš pradžių teks smarkia smėlio srove nuvalyti visas rūdis ir tepalą. Kitais metais bus iš naujo perdaryta visa cilindrinė dalis, perdažyta ir atnaujinta mašinisto kabina.

                            „Tikimės, kad garvežys bus restauruotas kitų metų rudenį“,- sakė O.Slepakovas.

                            Pastatys greta tunelio

                            Vilniuje ir uostamiestyje garvežiai pastatyti šalia geležinkelio stoties. Kaune buvo ketinta suremontuotą garvežį pastatyti priešais Geležinkelio stotį, tačiau paaiškėjo, kad 106 tonas sveriančios „senienos“ gali neatlaikyti pėsčiųjų perėjos perdangos.

                            Galiausiai nuspręsta pastatyti garvežį miesto pusėje, greta įvažos į geležinkelio tunelį.

                            „Šią mintį man pasufleravo sena nuotrauka“, – sakė O. Slepakovas, rodydamas archyve rastą 1929 metų nuotraukos kopiją. Joje užfiksuotas iš tunelio išvažiuojantis garvežys.

                            Trauks turistus

                            Šiai minčiai pritarė ir miesto meras Andrius Kupčinskas, pažadėjęs, kad iki garvežio bus įrengtas privažiavimas ir sutvarkyta aplinka.

                            Tikimasi, kad ši vieta taps nauju ne tik turistų, bet ir jaunųjų kauniečių traukos centru.

                            Šiai idėjai pritarė atvykusi pasižiūrėti į seną garvežį ir Kultūros paveldo departamento Kauno padalinio vadovė Irena Vaškelienė.

                            „Geležinkelininkai jį stato savo teritorijoje, tad mes jokių nurodymų negalime duoti“, – sakė I.Vaškelienė.

                            Dar likusios kelios senienos

                            Aštuntame praėjusio amžiaus dešimtmetyje dar buvo galima išvysti keletą garvežių, pūškuojančių įvairiose geležinkelio atkarpose.

                            Vėliau nurašyti garvežiai buvo nuvežti į Radviliškio geležinkelio depą ir palikti likimo valiai. Keletas jų buvo išardyti ir parduoti kaip metalo laužas.

                            Šiuo metu čia dar yra likę keletas garvežių. O.Slepakovas viliasi, kad ateityje pavyks vieną iš jų prikelti naujam gyvenimui.

                            „Linksminančiais turistus panašiais garvežiais garsėja Lenkija, Vokietija, kitos šalys. Kuo mes prastesni už jas?“ – svarstė O.Slepakovas.
                            Lrytas.lt
                            gera gyventi gerai

                            Comment


                              #74
                              Atvažiavo būsimas eksponatas

                              Comment


                                #75
                                Ne atvažiavo, o atitempė šilumvežis vakar ryte apie 7 valandą išriedėjo iš Radviliškio ir apie 10 valandą jau buvo stotyje.

                                Tai L-0814 serijos garvežys, kuris po resturacijos papuoš Kauno tunelio prieigas. Specialiai bus įrengta aikštelė privažiavimui.

                                Comment


                                  #76
                                  Šiaip jau foto kad iš laikraščio tai bent parašyti būtų galima

                                  Comment


                                    #77
                                    Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                    Šiaip jau foto kad iš laikraščio tai bent parašyti būtų galima
                                    Taip, iš "15 minučių".

                                    Comment


                                      #78
                                      Kiek dar liks garvežių be jau pastatytų paminklais, šio ir tų kur stovės Šiauliuose ir Klaipėdoje?
                                      Pats ir atsakysiu, jei gerai suskaičiavau, tik keturi
                                      Paskutinis taisė Eimantas; 2008.01.30, 23:43.
                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment


                                        #79
                                        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                        Pats ir atsakysiu, jei gerai suskaičiavau, tik keturi
                                        Labai blogai skaičiavai, sėsk, tamistai du

                                        Remiantis http://www.parovoz.com/history/exist...LOC=&REGION=LT buvo tiek kiek parašyta.

                                        Dabar šiek tiek pasikeitė lokacijos kai kurių:
                                        L0106(Šiauliai)
                                        L0221-Radviliškis, depas(?)
                                        L0236 (Vilnius)
                                        L0814 (Kaunas)
                                        L1160 (klaipėda)
                                        L2289(Ignalina)
                                        SO17-744- Radviliškis depas
                                        TE0313 - Radviliškis paminklas
                                        TE4567- Radviliškis depas (?)
                                        TE7517 - Naujoji Vilnia
                                        9P- Kaunas, restoranas

                                        Tiek žinių pradžiai)

                                        Comment


                                          #80
                                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                          Labai blogai skaičiavai, sėsk, tamistai du

                                          Remiantis http://www.parovoz.com/history/exist...LOC=&REGION=LT buvo tiek kiek parašyta.

                                          Dabar šiek tiek pasikeitė lokacijos kai kurių:
                                          L0106(Šiauliai)
                                          L0221-Radviliškis, depas(?)
                                          L0236 (Vilnius)
                                          L0814 (Kaunas)
                                          L1160 (klaipėda)
                                          L2289(Ignalina)
                                          SO17-744- Radviliškis depas
                                          TE0313 - Radviliškis paminklas
                                          TE4567- Radviliškis depas (?)
                                          TE7517 - Naujoji Vilnia
                                          9P- Kaunas, restoranas

                                          Tiek žinių pradžiai)
                                          Udriau, galiu patikslinti, kad TE-4567 yra tikrai paminklinis, pastatytas prie Radviliskio gelezinkelio stoties. Štai nuotrauka:

                                          http://lietuva.photos.us.com/p39978257.html

                                          Comment

                                          Working...
                                          X