P.S. Manau kad 10 išsaugotų garvežių kraštui, su tokio dydžio geležinkelių sistema yra ganėtinai daug.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Garvežiai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Taut. Rodyti pranešimąOk, tai taip išeina kad hipotetinės garvežių dislokacijos šiemet bus tokios:
Л-0106 – Paminklas, Šiauliai
Л-0236 – Paminklas, Vilnius
Л-2289 – Paminklas, Ignalina
Л-0814 – Paminklas, Kaunas
Л-0221 – ???
Л-1160 – Paminklas, Klaipėda
СО17-744 – Geležinkelių muziejus, Vilnius
ТЭ-4567 – Paminklas, Radviliškis
ТЭ-7517 – Paminklas, Naujoji Vilnia
ТЭ-0313 – Geležinkelių muziejus, Vilnius
9П-13231 – Garvežio liekanos Kaune, Petrašiūnai
Klausimas žinovams - kur randasi L-0221? Ar jį taip pat pastatys muziejuje, o gal paliko Radviliškyje?
Comment
-
Parašė r08n Rodyti pranešimąKur šitas yra?„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Parašė Taut. Rodyti pranešimąP.S. Manau kad 10 išsaugotų garvežių kraštui, su tokio dydžio geležinkelių sistema yra ganėtinai daug.Paskutinis taisė Kosovo; 2012.03.13, 00:18."I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąĮdomu, kokiu būdu buvo papildytos garvežio vandens atsargos Vilniuje? Su gaisrininkų žarna? Ar to nereikėjo? Aplamai, kiek km gali garvežys vidutiniškai nuvažiuoti nepapildęs vandens?
Kybartuose pasitaikė matyti atvejų, kaip nuo prekinio traukinio atkabintas garvežys nuvažiuoja link Kauno ir už kokio pusvalandžio partraukia kitą prekinį, kurio garvežyje būna pasibaigęs vanduo.
Apie nuotraukoje užfiksuotą turistinį traukinį 2001m. vasarą rašė "Kauno diena". Straipsnis vadinosi "Į Kauną buvo atvažiavęs garvežys". Kauno stotyje garvežį vandeniu papildė gaisrininkai. Taip pat (kiek prisimenu) straipsnyje rašė, kad garvežš Kaune bepildant vandeniu mašinistas keitė nudegusį žibinto- prožektoriaus laidą.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąIš vaikystės prisimenu, kad į traukinių Maskva-Kaliningradas garvežius vandenį pildavo Kaune ir Kybartuose. Kitose stotyse (kaip Kazlų Rūda, Vilkaviškis ir kt.) atskiri traukiniai (pvz. "Gintaras") nestodavo. Guseve daugelis tų traukinių stodavo, bet vandenį į garvežius nepildavo.
Kybartuose pasitaikė matyti atvejų, kaip nuo prekinio traukinio atkabintas garvežys nuvažiuoja link Kauno ir už kokio pusvalandžio partraukia kitą prekinį, kurio garvežyje būna pasibaigęs vanduo.
Apie nuotraukoje užfiksuotą turistinį traukinį 2001m. vasarą rašė "Kauno diena". Straipsnis vadinosi "Į Kauną buvo atvažiavęs garvežys". Kauno stotyje garvežį vandeniu papildė gaisrininkai. Taip pat (kiek prisimenu) straipsnyje rašė, kad garvežš Kaune bepildant vandeniu mašinistas keitė nudegusį žibinto- prožektoriaus laidą.
Keleiviniamas - apie 120-150 km.
Comment
-
Kaip supratau Lietuvoje yra 10 paminklinių garvežių. Juos reikėjo bent jau vizualiai suremontuoti, nudažyti tai pat atgabenti į naujas amžino polisio vietas. Kažkiek kainavo ir tų postamentinių vietų įrengimas. Ar sudėjius visas šias išlaidas, jų nebūtų užtekę vieno garvežio remontui? Na, kad jis galėtų važiuoti? Ar garvežiai buvo jau "atvažiavę" savo, ir tiesiog techniškai neapsimokėjo jų remontuoti ? Tik pamąstymai...
Comment
Comment