Manau, jog ilgai dar nematysim... nebent Latvijos iniciatyva. Neveltui jau trečias mėnuo ldz.lv interneto portale yra apklausa, kurioje paminėtas variantas, "ko pasigendate - susisiekimo su Lietuva" ar panašiai...
Nesuprantu, kodėl su lenkais ir baltarusiais pavyko susitarti dėl tarpvalstybinių pervežimų, o su latviais — niekaip? Juk kaip tik mažiausiai problemų iškiltų maršrutui tarkim Šiauliai-Ryga, nes nereikia nei vėžės keisti, nei kirsti išorinės ES sienos.
Nesuprantu, kodėl su lenkais ir baltarusiais pavyko susitarti dėl tarpvalstybinių pervežimų, o su latviais — niekaip? Juk kaip tik mažiausiai problemų iškiltų maršrutui tarkim Šiauliai-Ryga, nes nereikia nei vėžės keisti, nei kirsti išorinės ES sienos.
O ko nesuprasti? Latviai yra konkurentai krovinių pervežime, vežant krovinius į uostus, o Baltarusija ir Lenkija - tranzito šalys.
Pas latvius su estais kita situacija. Traukiniai ir taip važinėjo, tik tereikėjo suderinti tvarkaraštį. Jei Lietuvos ir Latvijos pasienio stotys Šiaulių - Jelgavos linijoje būtų taip kaip Vilniaus - Daugpilio linijoje yra Turmanto ir Zemgalės stotys, tai galbūt eismas su persėdimu ir vyktų minimaliai vienos iš šalių traukiniui įvažiuojant į kitos šalies teritoriją iki stoties. Dabar gi nei viena pusė nenori išlaidų, tačiau nori infrastruktūros mokesčius plėšti. Iš tiesų tai labai įdomu, ką gi darys Edelraudtee, kai, gavus visus naujus Stadlerius, valstybė Edelraudtee išspirs iš pervežimų... Kur jie dės tuos traukinius. Tuo labiau, kad iš Talino į Sankt Peterburgą tai važinėja. Gabūt Edelraudtee mesis į Latvijos ir Lietuvos rinkas. Kadangi savininkai tie patys, kaip ir Lux Express, tai panaikinus dalį autobusų, galima būtų paleisti traukinius tarp Vilniaus ir Rygos, bei Rygos ir Talino... Galbūt netgi Kauno ir Rygos...
Tarp Joniškio ir Jelgavos lygiai tokia pat padėtis su stotimis traukiniams kaip ir tarp Šeštokų ir Suvalkų, iki pasienio stočių atstumai tie patys 19 ir 22 km.
Tarp Joniškio ir Jelgavos lygiai tokia pat padėtis su stotimis traukiniams kaip ir tarp Šeštokų ir Suvalkų, iki pasienio stočių atstumai tie patys 19 ir 22 km.
Manyčiau kad ne visai, pastukinė stotis Latvijoje yra Meitene, iš ten iki Joniškio kaip rusai sako - ranka paduoti... Bet kas iš to, reikia kontakto bent iki šiaulių...
Taip pat gruodžio 31 d. paskelbtas didelis LG nekilnojamojo turto pardavimo konkursas. Parduodami butai, ūkiniai pastatai, tarp jų tualetas Linkaičių stotyje ,
privažiuojamieji stočių keliai, Utenos stoties pastas (parduodamas kaip administracinis pastatas Ąžuolijos kaime, bet tai tikriausiai ir yra stoties pastatas), Joniškio ir Dūkšto vandens bokštai...
Stiprinamas uosto ir geležinkelio bendradarbiavimas
Vykdydama savo misiją inicijuoti ir aktyviai dalyvauti sprendžiant uostui aktualius klausimus, Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacija surengė pirmąjį šių metų susitikimą su AB "Lietuvos geležinkeliai" vadovybe. Sutarta kryptingai bendradarbiauti stiprinant šalies transporto-tranzito industrijos konkurencingumą Rytų Baltijos regione.
Comment