Semaforų tikrai nėra.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTurbūt Yandex rodo tik važiuojančius traukinius.
<...>
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNa, pažiūrėk čia http://www.google.com/m/url?client=m...Ewq9hdFd_pPNbw, gal surasi ką nors naudingo. Šiaip, mano nuomone (nepretenduoju į geležinio žmogaus titulą), schemas bendramoksliai nusibraižę patys arba jiems pasitaikę stotys, kurių viršininkai dar neprarado žmogiškumo jausmo (tokių dabar nedaug).
Braižant schemą, užtenka įdėmiai apžiūrėti stoties kelyną kad ir internete naudojant kokį žemėlapį-palydovą. Geriausia naudoti bing.com/maps ir jame birds eye režimą. Pažiūrėjau Lentvario stotį- puikiai matosi visi stoties elementai- kelynas, semaforai, pervaža, atšakos ir tt.
Comment
-
Manau, bus įdomu. http://www.konkuren.lt/index.php?sho...ew&nut_id=1309
LIETUVOS RESPUBLIKOS KONKURENCIJOS TARYBA
NUTARIMAS
DĖL AB „LIETUVOS GELEŽINKELIAI“ VEIKSMŲ ATITIKTIES LIETUVOS RESPUBLIKOS KONKURENCIJOS ĮSTATYMO 9 STRAIPSNIO NUOSTATOMS TYRIMO NUTRAUKIMO
2011 m. rugsėjo 15 d. Nr. 1S-184
Tyrimo metu buvo nagrinėjama keleivių vežimas vietinio susisiekimo maršrutuose. Taip pat buvo nagrinėjamas atskirų krovinių rūšių vežimas tranzitu per Lietuvos Respublikos teritoriją.
Comment
-
Iš pat pradžių buvo aišku, kad nieko nelaimės, taigi, čia LG. Kodėl nebuvo reguliuojami minimalūs kainų tarifai, kai didėjo su tiesiogine šių įmonių veikla susiję kaštai? Taigi, būtent tokie argumentai leidžia pakelti kartelę, kodėl lygiagrečiai nebuvo daroma su minimalia kaina... Visos autobusų ir geležinkelių rinkos lyginimas taip pat yra nelogiškas, nes geležinkeliai nei iš tolo neturi tokio plataus tinklo ir tik jo dėka padaromo kilometražo, o lyginama, lyg būtų lygiaverčiai.
Comment
-
Eligijus Masiulis pakvietė Kinijos verslininkus vežti krovinius per Lietuvą
E. Masiulis Sičuano provincijos gubernatoriui pristatė konteinerinio traukinio "Saulė" projektą. Antradienį pirmasis bandomasis traukinys iš Kinijos ir Kazachstano pasienio išvyks į Lietuvą.
Susisiekimo ministro tikinimu, užtikrinus patogų susisiekimą, greitą valstybių sienų kirtimą ir konkurencingas paslaugų kainas, naujas maršrutas per Lietuvą turėtų būti sėkmingas.
Pagal susitarimus su Kinija, konteineriniai traukiniai į Lietuvą turėtų kursuoti iš Sičuano provincijos Čongčingo miesto, esančio Kinijos centre.
Comment
-
Traukinys „Saulė“ sujungs Rytus ir Vakarus
Konteinerinio traukinio „Saulė“, kursuosiančio tarp Lietuvos ir Kazachstano, operatorė bus UAB „VPA Logistics“. Tai spalio 20 d. parašais patvirtino AB „Lietuvos geležinkeliai“ generalinis direktorius Stasys Dailydka ir UAB „VPA Logistics“ generalinis direktorius Darius Beinortas.Konteineriniai traukiniai reguliariai kursuos maršrutais Draugystės geležinkelio stotis (Lietuva)–Dostyko geležinkelio stotis (Kazachstanas)–Draugystės geležinkelio stotis (Lietuva) ir Šeštokų geležinkelio stotis (Lietuva)–Dostyko geležinkelio stotis (Kazachstanas)–Šeštokų geležinkelio stotis (Lietuva). Ateityje kroviniai bus vežami tarp Kazachstano ir Kinijos bei tarp Lietuvos ir Belgijos.
Comment
-
„Saulė“ rieda į Vakarus
Pagal planuotą grafiką vyksta šaudyklinio konteinerinio traukinio „Saulė“ iš Kinijos važiavimas į Lietuvą. Startavęs spalio 28 d. traukinys lapkričio 3 d. atvyko į Kazachstano pasienio stotį Dostyk, kur operatyviai per 4 val. 20 min. konteineriai buvo perkrauti ant 1520 mm pločio vėžės platformų ir vėl pajudėjo Lietuvos link. Šiandien 41 vagono sąstatas, kurio konteineriuose kompiuterinė technika, nuo Kinijos sienos jau yra nuvažiavęs per 1700 km ir planuojama , kad mūsų šalies sieną „Saulė“ kirs lapkričio 11 d. Kenos stotyje, kuri dar vadinama simboliniais vartais tarp Rytų ir Vakarų.
Sėkmingas šaudyklinio konteinerinio traukinio „Saulė“ projekto diegimas buvo nulemtas Lietuvos Respublikos Prezidentės Dalios Grybauskaitės vizito Kazachstane metu. Kad “Saulė“ kuo greičiau startuotų dar šiemet susitarė spalio pradžioje Astanoje viešėjusi Lietuvos Respublikos Prezidentė Dalia Grybauskaitė ir Kazachstano Prezidentas Nursultanas Nazarbajevas. Po vizito Prezidentė pabrėžė, kad šis traukinys tai ne tik dešimtmečiams užtikrinta nauda šalies ekonomikai, bet ir geriausias pasiūlymas jungčių ieškančioms Europai ir Kinijai.
Pasak „Lietuvos geležinkeliai“ generalinio direktoriaus Stasio Dailydkos šis projektas yra bendro ir efektyvaus kelerių metų Prezidentūros, Susisiekimo ministerijos, Klaipėdos uosto, „VPA Logistics“, Lietuvos ir kitų šalių geležinkelių administracijų darbo vaisius. Tai bendrų pastangų rezultatas, didelis iššūkis visai Lietuvos transporto sistemai. Bet Susisiekimo ministerijos vykdomos transporto politikos dėka pasiekta sinergija tarp šalies oro uostų, geležinkelių bei Klaipėdos uosto leis pasiekti geriausių rezultatų bei didžiausios naudos valstybių ekonomikai“.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO kodėl šis traukinys vadinamas šaudyklinu?
Angliškai būtų - Shuttle train, rusiškai - Челночный поезд.
Comment
-
Šaudyklė - yra toks įtaisas.
http://lt.wikipedia.org/wiki/Šaudyklė
Tokiu principu veikia ir traukinys - konkrečiu maršrutu pirmyn atgal.
Comment
-
Tai dauguma traukiniu yra saudykliniai? Na pvz. vaziuojantys Vilnius-Kaunas ir atgal?
O realiai tai papasakokit apie siuntu gabenimo ikainius siuo traukiniu is Kinijos i Lietuva tarkime. Kaip kaina lyginant su juros ir oro transportu? Ar populiarumas garantuotas (jei kaina ir greitis optimalus) ar reikes rimciau padirbeti?
Ir kaip pasiskirstys pajamos uz siuos pervezimus?
Comment
-
Dauguma traukinių kursuoja po kelis šimtus kilometrų tarp paskirstymo stočių. Atvažiavęs į tokią stotį traukinys išformuojamas. Iš to traukinio o taip pat kitų traukinių atvežtų vagonų formuojami nauji traukiniai, kurie vėl važiuoja iki sekančios paskirstymo stoties ir t.t.
Turbūt aišku, kad tokiu būdu keliaujančio krovinio pristatymo laikas gerokai pailgėja, o ir jį patį praktiškai neįmanoma prognozuoti. Tačiau geležinkelių požiūriu tai yra efektyvu, nes laidžia visomis kryptimis formuoti pilnus traukinius ir palaikyti konkurencingus tarifus kroviniams kuriems nesvarbus pristatymo laikas ir grafikas.
Šaudykliniai traukiniai važiuoja pagal grafiką nuo pradinio iki galinio taško, nepriklausomai nuo to ar yra ar nėra surinkta pakankamai krovinio pilnam traukiniui. Pakeliui jie nėra pilnai performuojami, tarpinėse stotyse gali būti tik prikabinami/atkabinami atskiri vagonai arba tiesiog nuimami/uždedami atskiri konteineriai.
Šio konkretaus traukinio kainom ir sąlygom nesidomėjau, bet bendra tendencija tokia, kad maršrute Kinija-Europa galima gabenant traukiniu, lyginant su laivu, laimėti nuo poros savačių iki mėnesio, geriausiu atveju. Gabenimo kaina gaunasi grubiai apie du kartus daugiau. Be to nereikia pamiršti, kad tokiu maršrutu gabenamų krovinių pristatymą gan smarkiai gali paveikti eilinis Rusijos ar kitos NVS šalies muitininkas, kas tas kelias laimėtas savaites gali sumažinti iki minimumo ar net dar blogiau.
Su krovinių gabenimu aviacija, net nelyginsiu - tai visai kita lyga, tiek pinigais, tiek ir pristatymo laiku.
Comment
-
Parašė darijusk Rodyti pranešimąDauguma traukinių kursuoja po kelis šimtus kilometrų tarp paskirstymo stočių. Atvažiavęs į tokią stotį traukinys išformuojamas. Iš to traukinio o taip pat kitų traukinių atvežtų vagonų formuojami nauji traukiniai, kurie vėl važiuoja iki sekančios paskirstymo stoties ir t.t.
Turbūt aišku, kad tokiu būdu keliaujančio krovinio pristatymo laikas gerokai pailgėja, o ir jį patį praktiškai neįmanoma prognozuoti. Tačiau geležinkelių požiūriu tai yra efektyvu, nes laidžia visomis kryptimis formuoti pilnus traukinius ir palaikyti konkurencingus tarifus kroviniams kuriems nesvarbus pristatymo laikas ir grafikas.
Šaudykliniai traukiniai važiuoja pagal grafiką nuo pradinio iki galinio taško, nepriklausomai nuo to ar yra ar nėra surinkta pakankamai krovinio pilnam traukiniui. Pakeliui jie nėra pilnai performuojami, tarpinėse stotyse gali būti tik prikabinami/atkabinami atskiri vagonai arba tiesiog nuimami/uždedami atskiri konteineriai.
Šio konkretaus traukinio kainom ir sąlygom nesidomėjau, bet bendra tendencija tokia, kad maršrute Kinija-Europa galima gabenant traukiniu, lyginant su laivu, laimėti nuo poros savačių iki mėnesio, geriausiu atveju. Gabenimo kaina gaunasi grubiai apie du kartus daugiau. Be to nereikia pamiršti, kad tokiu maršrutu gabenamų krovinių pristatymą gan smarkiai gali paveikti eilinis Rusijos ar kitos NVS šalies muitininkas, kas tas kelias laimėtas savaites gali sumažinti iki minimumo ar net dar blogiau.
Su krovinių gabenimu aviacija, net nelyginsiu - tai visai kita lyga, tiek pinigais, tiek ir pristatymo laiku.N N N
Comment
-
Parašė LinS Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė r08n Rodyti pranešimąAr iki Antverpeno irgi važiuos geležinkeliu, ar laivu iš Klaipėdos? (Kadangi nurodyta paskirties vieta yra uostamiestis, tai tikriausiai laivu?)
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąiš teksto video:
Atvaizdas
Comment
Comment