Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nesvarbu, iš kur iešmai valdomi. Stoties riba nebūtinai pagal tai nustatoma.
    2011-2012 metų traukinių eismo grafiko "siūluose"
    http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpai...das?p_id=46118
    radau, kad buvusi Pamario stotis dabar įvardinta kaip Palemono 202/204 iešmas (iešmai?).

    Comment


      Įdomus straipsnis (PIRMAJAME LIETUVOS ŽINIŲ PUSLAPYJE ?!!!!):

      Bėgiais dunda (ne)reali galimybė

      http://www.lzinios.lt/lt/2011-07-20/..._galimybe.html

      Gal taip kaip tik proga ir Railfanams prisidėti prie temos aštrinimo šiuo klausimu? Ypač, kol visa tai - pirmajame spaudos puslapyje

      Comment


        Bet aš tai dabar galvoju - kiek prisimenu mechanizmas toks yra įdėtas Lietuvoje - ar tai Mockavoje , ar tai Šeštokuose... Bet ar jis buvo bent kartą realiai panaudotas, va klausimas...

        Comment


          Parašė udrius Rodyti pranešimą
          Bet aš tai dabar galvoju - kiek prisimenu mechanizmas toks yra įdėtas Lietuvoje - ar tai Mockavoje , ar tai Šeštokuose... Bet ar jis buvo bent kartą realiai panaudotas, va klausimas...
          Penkis metus (berods 2000-2005?) važinėjo naktinis tiesioginis keleivinis traukinys Varšuva-Vilnius. Vagonai buvo su kintamo dydžio aširačiais. Šeštokuose persėsti nereikėjo, vagonų aširačiai būdavo pailginami arba patrumpinami Mockavoje. Šis procesas trukdavo apie pusvalandį - tiek traukinys prabūdavo Mockavoje.

          Comment


            Taip iškreipiama problematika. Rail Baltica ne dėl vėžės statoma.

            Comment


              Praktiškai net nereikia traukinių. Pakaktų nupirkti kelis RIC gabaritų vagonus su keičiamo pločio vežimėliais.

              Comment


                Parašė statyba Rodyti pranešimą
                Įdomus straipsnis (PIRMAJAME LIETUVOS ŽINIŲ PUSLAPYJE ?!!!!):

                Bėgiais dunda (ne)reali galimybė

                http://www.lzinios.lt/lt/2011-07-20/..._galimybe.html

                Gal taip kaip tik proga ir Railfanams prisidėti prie temos aštrinimo šiuo klausimu? Ypač, kol visa tai - pirmajame spaudos puslapyje
                Pora klausimų perskaičius straipsnį:
                1. kodėl nuo 196?m, kai sukurta Talgo sistema Ispanijoje, ji taip ir nebuvo pradėta naudoti kroviniame traukinių eisme?

                2. kodėl prie 10 metų suomiai ir švedai atsisakė šios sistemos naudojimo?

                3. kodėl Ukrainos vicepremjeras nežino, kad Ukrainos/Lenkijos pasienyje yra alternatyvi sistema (SUW2000)?


                Į pirmus dvejus galiu atsakyti paprastai - NEAPSIMOKA.
                o va į trečia - nežinau
                Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                Comment


                  Laikas eina, poreikiai ir ekonominiai aspektai taip pat keičiasi.
                  Krovinių pervežimui kintamo pločio aširačių įdiegimas reikalauja milžiniškų investicijų. Su keleiviniais daug paprasčiau - pakanka kelių traukinių ar kelių dešimčių vagonų. Gi prekinių vagonų parkas šimtus kartų bet kurioje šalyje didesnis nei keleivinių. Aišku, nebūtina visų vagonų keisti ar modernizuoti, bet turi būti labai konkretu, kokie kroviniai keliaus, kokio tipo vagonų reikia ir t.t. V. Europoje vėžės plotis buvo vienodas, išskyrus Ispaniją ir Portugaliją. O šios šalys iki pat aštuntojo dešimtmečio vidurio buvo diktatūros, nepriklausė EB.

                  1960-1990 m buvo geležinkelių regreso Vakaruose metai. Paskutinį XX a. dešimtmetį prasidėjo geležinkelių atgimimas V. Europoje, o pas mus buvo priešingas procesas - po TSRS subyrėjimo geležinkeliai užleido pozicijas automobilių transportui ir prieš 10 metų pradėjo užleidinėti pozicijas aviacijai.


                  Dėl suomių ir švedų - gal jiems nelabai yra reikalas. Kroviniai jūra, o keleiviai gali ir persėsti.

                  Dėl traukinio su kintama vėže pirkimo, tai iš tiesų reikia kalbėti apie vagonus, o ne traukinį. Lenkijoje elektrifikacija prasideda atvykstant iš Suvalkų nuo Sokulkos (elektrovežiai keleivinius tempia nuo Bialystoko), be to į Varšuvos centrinę stotį dyzelinio traukinio savo eiga neįleis. O dvisisteminis (dyzelinis/elektrinis) būtų per daug brangus malonumas.
                  Paskutinis taisė Al1; 2011.07.20, 18:52.

                  Comment


                    Gal galit pagelbėti. Kokios klasės stotis buvo Gudžiūnuose? 5?

                    Comment


                      Penktos klasės lyg ir nebuvo. Caro laikais tai tikrai nebuvo. Nebent prie Lietuvos.

                      Comment


                        turėjo būti, nes architektūra tipinė, plytų stiliaus.. bet va niekur nerandu jos klasės.. nebent buvo kokia tarpstotė, stotelė..
                        o beje ar tarpukariu irgi buvo pastatai projektuojami pagal klases? gal kasnors yra jas išskyręs?

                        Comment


                          Pasirodo, dabar Rusijoje yra 6 stočių klasės : 1-5 ir neklasinė (didmiesčių stotys ir pan.).
                          Gal ir caro laikais ta pati sistema veikė?
                          Gudžiūnai vadinosi Michelmondu.

                          Comment


                            tai vat ir mastau, kad ji galejo but 5 kl..
                            dar gal kas pagelbes.. ar yra zinoma, kada statyti vandens bokstai Kretingoje arba Lentvaryje? Vienas autorius priskiria Kretingos boksta sovietmeciui. Bet ar jis negrybauja?
                            Paskutinis taisė Mazgelis; 2011.07.31, 12:09.

                            Comment


                              Gal ir klystu, bet tokie vandens bokštai - tipinis tarpukario projektas. Žinoma, per karą jis galėjo nukentėti, todėl viršutinė dalis gali būti pokarinė.

                              Comment


                                va butent, as taip pat manau, kad tarpukaris. Bet nerandu konkreciu irodymu zinau tik tiek, kad 1931 m. Kretingoje jis dar nestovejo. Tai greiciausiai statytas 4 desimtmetyje. Bet gal yra kas tai zino tiksliai?

                                Comment


                                  Nors gali būti ir pokarinio. Lentvaryje yra vandens bokšas lygiai toks pat, tik žemesnis. O juk Lentvaris tarpukaryje buvo lenkų. Ir kažkaip mažai tikėtina, kad atgavus Vilniaus kraštą būtų pastatytas naujas vandens bokštas. Ką, lenkai gyveno be jo? Abejoju. Eismas buvo net intensyvesnis nei prijungus Vilniaus kraštą prie Lietuvos. Galbūt pagal lietuvišką tarpukario projektą bokštas galėjo būti pastatytas pokaryje.
                                  Dar viena versija - pagal lietuvišką projektą vandens bokštas Lentvaryje pastatytas vokiečių okupacijos metu.
                                  Paskutinis taisė Al1; 2011.07.31, 13:16.

                                  Comment


                                    na mano mintys vistiek labiau linksta prie to, kad tai vistik tarpukariu suprojektuotas statinys.. visko gali buti, kad igyvendintas veliau.. Lentvari neveltui paminejau, nes abu bokstai tipiniai. Bet abejose stotyse nepavyksta nustatyti kada jie atsirado dar liko vienas variantas nepatikrintas..

                                    Comment


                                      O konstuckija betoninė ar plytinė? jei betoninė, tai ir klausimų nekiltų...

                                      Comment


                                        Yra ir plytų, ir betono. Betono nedaug. O ką, tarpukaryje betono nenaudojo? Naudojo.

                                        Comment


                                          betonas naudojamas ir tarpukariu, ir cariniu laikotarpiu..cia ne rodiklis.. va plytos ju man artimesnes tarpukariui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X