Šių metų klausimyną sudarė 181 klausimas. 89 klausimai iš TNN, 53 iš GST ir 39 iš GET. Egzamino dieną Eismo saugumo revizorius atsitiktinai surašo 30 klausimų (10 iš TNN, 10 iš GST ir 10 iš GET). Po egzamino raštu, kviečiami po vieną egzaminui žodžiu. Kuo daugiau klaidų - tuo daugiau klausimų žodžiu.
Jau išsilaikiau aš tą pažymėjimą. Bet kad jokio klausimyno prieš tai nebuvo, klausimus pirmą kartą tik egzamino dieną pamačiau. 30 testinių klausimų buvo iš GET, GST ir TNN, kad išlaikytum, 24 teigingai reikia atsakyti ir viskas, po egzamino jokio atsakinėjimo žodžiu nebuvo. Laikiau Vilniuje, Geležinkelių inspekcijoje
Kiek suprantu, sio forumo temose kalbama keliones metu norimas pamatyti gelezin kelio stosis, tiltus, kitus gelezinkelio infrastrukturos objektus, traukiniu eismo valdymo ypatumus stotyse ir pan., o jei dar kas nors, tai Rudiskiu apylinkese tokie kaimai kaip Odesa ir Varsuvele, Vilkoksnio ezaras, nuo kurio beveik nuo pat pradzios vandens turizmui jau tinka istekanti upe Verkne...
Dar kiek zinau, netoli Rudiskiu yra galimybe i apylinkes pasizvalgyti is "paukscio skrydzio"- yra aerodromas, kuriame bazuojasi keli "Cesna" tipo lektuvai...
Zinoma, butinai i Rudiskes vaziuoti as nesiulau...
Geležinkelių transporto srityje į TEN-T siūloma įtraukti penkis papildomus geležinkelių ruožus: Vilnius–Turmantas–Latvijos siena, Vilnius–Stasylos–Baltarusijos siena, Palemonas–Kauno oro uostas, Klaipėda–Pagėgiai ir Kaunas–Marijampolė–Lenkijos siena. Pastarąjį ruožą, kuriame šiuo metu vyksta projekto „Rail Baltica“ darbai, siūloma žymėti ne kaip planuojamą, o jau esamą TEN-T jungtį.
LG tarptautinis skyrius leidžia šiokį tokį naujienlaiškį LG darbuotojams, pavadintą "Naujienos iš viso pasaulio trumpai". tiesa, nežinau, ar visdar gyvas jis, nes paskutinis numeris, kurį turiu - mėnesio senumo.
šiaip ar taip - visi turimi numeriai
Siekdama efektyviau bendradarbiauti su Lenkija krovinių vežimo srityje, AB „Lietuvos geležinkeliai“ aktyviai dirba jau ne pirmus metus. Planuojama, kad Šeštokų geležinkelio stotyje išplėtus konteineriniams sandėliuoti skirtą aikštelę, įsigijus mobilų kaušinį biriųjų krovinių krautuvą bei sukūrus stotyje biriųjų krovinių terminalą, jau kitais metais Lenkijos kryptimi gabenamų krovinių srautas gali išaugti iki 16-os kartų.
Prekiauti alkoholiniais gėrimais vagonuose-restoranuose iki 13 laipsnių gal gal gal ir jau daugoka, bet apribojimas iki 10 laipsnių jau būtų pats tas. Abejoju, ar kas nors spėtų tame vagone prisigerti, o uždraudus LG tikrai negaus papildomų pajamų. O tada ir 'atia' restoranams maršrute Vilnius-Klaipėda galima tikėtis. Keista tik tai, kad vieni politikai reikalauja išlaikyti ir taip nuostolingą keleivinių traukinių važiavimą, o kiti prisidengdami įvairiomis dingstimis neleidžia padidinti pajamas. Juk LG neprašo dotacijų, o tik galimybės daugiau patiems užsidirbti.
tik ka per lnk zinias pranese, jog traukiniais is Baltarusijos ir Rusijos masinistai gabendavo cigaretes
sent from touch diamond
Šeštadienio Lietuvos Ryto priede "Sostinė" buvo straipsnis šia tema. Ten tiek cigaretės, tiek dyzeliną mašinistai išmesdavo Pavilnyje. Greitis tame ruože sumažinamas dėl to labai patogu mėtyti "slaviškas" gėrybes
Gal kas žinot, kodėl Lietuvoj negalima naudoti Eurail/Interrail pass'o? Užklausiau LG, bet per mėnesį nieko neatsakė. Vėžės plotis čia niekuo dėtas, juk net Suomijoj galioja.
Situacija bloga su nuoma. Nauju nusipirkti LG siuo metu nesigales, beto ir nera tikslo keleriems metams pirkti naujus.
O kas bus po kelerių metų? Nuo sienos su Baltarusija iki N. Vilnios elektrifikuos? Bet ir taip jokio skirtumo, nes šį ruožą aptarnauja baltarusių šilumvežiai. Aptarnaus elektrovežiai. Toliau į Kaliningradą nuo Vilniaus traukinius temps šilumvežiai. Užtektų turimų TEP70 ir BS'ų, bet yra dar traukinys į Sankt Peterburgą ir traukiniai į Klaipėdą. Ar iki to laiko Klaipėdos maršrutui nupirks naujų dyzelinių IC tipo traukinių?
Įdomu. Ką gi reiškia dviejuose pirkimuose paminėti dviaukščiai elektriniai traukiniai? Pagal kaina gaunasi, kad vienu atveju perkami 5 traukiniai, o kitu - 6. Modulinis traukinys - ar kartais ne mandras "trauk-stumk" traukinio pavadinimas. T.y. keleiviniai vagonai + galinis vagonas su valdymo kabina. O tokį traukinį temptų ar stumtų paprastas lokomotyvas (kad ir Siemens), kurį galima būtų valdyti ir nuotoliniu būdu iš galinio vagono su valdymo kabina.
Comment