Na ir kas iš to? Valstybė reikalauja iš įmonių kuo daugiau sunešti į biudžetą, bet jai nusispjauti kam ir kaip tos įmonės dirba. Taigi LG gali uždaryti beveik visus kelevinius maršrutus - nuostoliai sumažės, daugiau bus pinigų į biudžetą įnešta. Valdžia paplos per petį vadovui - puikiai dirbat. Paštas gali uždaryti daug nuostolingų kaimo skyrių. Gal tuomet ims pelningai dirbti. Jei taip, valdžia vėl plos per petį vadovui... Bet kas iš to? Ar valstybei turi rūpėti tik tai, kiek tos įmonės įneša pinigų į biudžeta?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė artexs Rodyti pranešimąPapurtė auksinį avinėlį, pabiro pinigai - visi patenkinti.Panašu, kad Dailydka liks poste, nes žino kada reikia nusileisti. Kažin kaip bus kitais metais...
Na dar gali parduoti poilsio bazę Giruliuose ir uždaryti vaikų stovyklą Ignalinoje. Dar bus kažkiek pinigų Bubiliui.Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.
Comment
-
Parašė JohnNa bet judinti tą širšių lizdą jau seniai reikėjo. Gerai, kad tai pagaliau daroma. Tik man įdomu, kodėl to niekas nedarė anksčiau? Manau, reiktų žiūrėti kiek plačiau, nei ar "apsimokės" per artimiausius finansinius metus išmesti Dailydką ar kitus nekompetentingus ir atgyvenusius kadrus, bet kaip tai atsilieps geležinkeliams ir visai šalies transporto sistemai bent jau vidutinio ilgio laikotarpyje. O kad LG valdoma neefektyviai, visiškai akivaizdu.
Comment
-
Naujienos
2010-12-01 AB „Lietuvos geležinkeliai“ ieško papildomų lėšų valstybės biudžetui
AB „Lietuvos geležinkeliai“, suprasdama sudėtingą valstybės ekonominę situaciją, ėmėsi vykdyti žodinį Lietuvos Respublikos Ministro Pirmininko tarnybos siūlymą – rasti papildomų galimybių prisidėti prie Vyriausybės tikslų mažinti šalies biudžeto deficitą.
Bendrovės specialistai išnagrinėjo visas galimybes ir, suderinę su Lietuvos Respublikos Susisiekimo ministerija, pateikė susisiekimo ministrui Eligijui Masiuliui ekonominiais bei finansiniais skaičiavimais paremtus pasiūlymus minėtajam klausimui spręsti. Galimų sprendimų sąrašas pateiktas remiantis siekiu nepažeisti AB „Lietuvos geležinkeliai“ gyvybingumo ir sėkmingos veiklos funkcijų.
Susisiekimo ministerijai pateiktas galimo parduoti nekilnojamojo turto, kuris nepriklauso viešajai geležinkelių infrastruktūrai ir nėra būtinas komercinei veiklai vykdyti, sąrašas. Nepriklausomų vertintojų duomenimis, šio turto vertė gali siekti 15 mln. Lt.
AB „Lietuvos geležinkeliai“ taip pat pateikė siūlymą dėl antrinių įmonių, užsiimančių geležinkelių statybos ir remonto darbais, dalies akcijų pardavimo. Bendrovės specialistų skaičiavimais, priklausomai nuo to, kokia akcijų dalis (nuo 30 proc. iki 100 proc.) būtų parduota, didžiausia pardavimo kaina galėtų siekti iki 50 mln. Lt.
AB „Lietuvos geležinkeliai“ kartu su Susisiekimo ministerija ir toliau nagrinėja galimybes rasti papildomų resursų Valstybės biudžetui remti.
www.litrail.lt
Comment
-
/\ Ar čia tik man vienam taip atrodo, ar iš tikrųjų Lietuvoje (ne tik geležinkeliuose) prireikus pinigų pirmiausia yra ieškoma ką parduoti, o ne kaip mažinti išlaidas, didinti veiklos apimtis, ir tokiu būdu, pelną. Juk jau vien šiame forume yra keliolika idėjų kaip būtų galima optimizuoti keleivių pervežimo sferą. Šių (nekonkretizuosiu) idėjų įgyvendinimas, mano nuomone, duotų nemažai "santaupų", o kur dar krovinių vežimas. Aišku, turbūt paprasčiau eiti lengviausiu keliu.
Comment
-
Parašė Robert Rodyti pranešimą/\ Ar čia tik man vienam taip atrodo, ar iš tikrųjų Lietuvoje (ne tik geležinkeliuose) prireikus pinigų pirmiausia yra ieškoma ką parduoti, o ne kaip mažinti išlaidas, didinti veiklos apimtis, ir tokiu būdu, pelną. Juk jau vien šiame forume yra keliolika idėjų kaip būtų galima optimizuoti keleivių pervežimo sferą. Šių (nekonkretizuosiu) idėjų įgyvendinimas, mano nuomone, duotų nemažai "santaupų", o kur dar krovinių vežimas. Aišku, turbūt paprasčiau eiti lengviausiu keliu.
Comment
-
Vyriausybei paspaudus, didžiausias valstybės įmones valdančios Susisiekimo ir Energetikos ministerijos jau mato galimybių kitų metų biudžetui surasti šimtus milijonų litų. Tiesa, į biudžeto pajamas tokios sumos neįtrauktos.
Didžiausios valstybės valdomos įmonės kitąmet turi surasti ir į biudžetą sumokėti 300 mln. litų daugiau, nei planavo iki šiol. Taip vakar nurodė ministrų kabinetas.
Susisiekimo ministerija jau pateikė planą, kaip iš jų valdomų įmonių sumokėti 150 mln. litų.
(...)
Susisiekimo ministerijos įmonės biudžetui kitais metais sumokės 95 mln. litų.
Iš jų daugiausia — 80 mln. litų — skirs „Lietuvos geležinkeliai”.
Dar 55 mln. litų bus išmokėta pardavus „Lietuvos geležinkelių” turtą. Tai patvirtino susisiekimo viceministras Arūnas Štaras.
„Visada, gerai pasikrapščius, gali surasti nelabai reikalingų daiktų, kuriuos galima perduoti Valstybės turto fondui parduoti”, — aptakiai parduoti numatytą turtą apibūdino A.Štaras.
Viceministro teigimu, ministerijos įmonės anksčiau tokių sumų biudžetui neskyrė, nes to nebuvo pareikalavusi Vyriausybė.
„Geležinkelininkams bus sunku, bet tai jų pečiams pakeliama suma”, — sakė A.Štaras. Dividendus taip pat mokės „Smiltynės perkėla”, Lietuvos radijo ir televizijos centras, įvairios kitos įmonės.
(...)I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Kad tik nebūtų taip, jog įmonės bus įvarytos į skolas, o dar kitais metais, kai vėl reikės lopyti biudžetą, nebūtų sugalvota kai kurių parduoti... Jei neparduoti, tai bent padaryti kiaulystę valdžiai, ateisiančiai po rinkimų. Juk dabartinės valdančiosios partijos vis tiek nelaimės daugumos...
Comment
-
2010-12-06, 10:24
Geležinkeliai didins tarifus
Bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ nuo 2011 metų sausio 1 dienos didins krovinių gabenimo įkainius. Įvertinusi kuro, metalo produkcijos kainų, vidutinio atlyginimo kilimą, bendrovė pritaikė 1,065 indeksaciją. Tai atitinka 6,5 proc. tarifų didėjimą. Tokiu pat procentu didės ir papildomų paslaugų, tokių, kaip vagonų atgabenimo į kompanijas, įkainiai. Sprendimas jau priimtas „Lietuvos geležinkelių“ bendrovės valdyboje.
Comment
-
Parašė Aleksas666 Rodyti pranešimąGalų gale, taip seniai to laukiau. Dabar bent turės didesnes galymybes, pavyždžiui tikrų traukinukų paekspuonuoti, pavyzdžiui kaip daugelyje europos valstybių. Aišku neturėsim kažko panašaus į tai :http://en.wikipedia.org/wiki/Nuremberg_Transport_Museum , bet visgi geriau nei ankščiau. Dar teko girdėti, kad LG traukiasi iš būstinės mindaugo - basanavičiaus gatvėje, o tą pastatą nuomos
Comment
-
Parašė Joint Rodyti pranešimąKad eismo valdymo centras persikels į buvusias priemiestines kasa, tai jau žinoma, bet dėl visos direkcijos perkėlimą neteko girdėt, gal galima plačiau?Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.
Comment
-
2010-12-06, 12:16
Klaipėdos uosto siekis – didesni greičiai ir apyvartos
http://www.jura24.lt/lt/naujienos/uo...s-316632/psl-2
Comment
-
Parašė Joint Rodyti pranešimąO kam šis pastatas priklauso, jei jį LG nuomojasi? Valstybei?
Comment
-
Aukščiausiasis Teismas patenkino AB „Lietuvos geležinkeliai“ skundą
Lietuvos Respublikos Aukščiausiasis Teismas 2010 m. gruodžio 10 d. nutartimi, tenkindamas AB „Lietuvos geležinkeliai“ kasacinį skundą, paliko galioti pirmosios instancijos teismo sprendimą, kuriuo buvo atmestas AB „Orlen Lietuva“ pareikštas ieškinys dėl nuostolių, susijusių su krovinio gabenimu, atlyginimo. Pagal minėtą teismo nutartį, AB „Orlen Lietuva“ privalės grąžinti AB „Lietuvos geležinkeliai“ visas gautas sumas bei padengti bylinėjimosi išlaidas.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAukščiausiasis Teismas patenkino AB „Lietuvos geležinkeliai“ skundą
teismas sprendė, kad atsakovas AB „Lietuvos geležinkeliai“ neužtikrino tinkamos vagono techninės būklės, dėl ko ieškovui priklausantis dyzelinas ištekėjo iš vagono. Teismas laikė, kad atsakovas AB „Lietuvos geležinkeliai“ yra atsakingas už ieškovo patirtus nuostolius.
Teismas atmetė ieškinius, nurodydamas, kad ieškovas ir trečiasis asmuo praleido 9 mėnesių trukmės ieškinio senaties terminą
Comment
Comment