Stojant pakaks ir lietuvių kalbos, ir traukinio mašinisto pažymėjimui gauti pakaks lietuvių kalbos, tačiau jeigu įsidarbinsite LG ir norėsite, tarkim valdyti prekinius ar keleivinius traukinius į kaimynines valstybes - privalėsite laikyti rusų kalbos egzaminą tam, kad gautumėte ankščiau minėtą sertifikatą.
O be sertifikato galima dirbti LG teritorijoje mašinistu?
Be sertifikato negalėsite, tačiau jeigu žinosite tik lietuvių kalbą, galėsite valdyti elektrinius traukinius tarp Vilniaus ir Kauno ar dirbti manevriniame eisme kažkurioje didelėje geležinkelio stotyje, ar valdyti kelio remonto mašinas. Sertifikate bus pažymėta, kad Jūs žinote tik lietuvių kalbą.
Būna būna visokių gedimų, ypač kai tokie seni šilumvežiai...
Šilumvežiai seni, geležinkelio remonto darbai, nuvirtę medžiai, bėgių deformavimasis nuo karščio, užpustyti bėgiai, žmonės ant bėgių - o kažkurioje laidoje aš dar girdėjau, kad geležinkelius mažiausiai veikia pašaliniai veiksniai...
Vakar pateikiant kitų metų Lietuvos nacionalinio biudžeto projektą nemaži pinigai numatyti Susisiekimo ministerijos sferai: žvyrkeliams asfaltuoti, aplinkeliams tiesti ir t. t.
Įdomu kiek lėšų numatyta geležinkelių infrastruktūrai (reportaže neužsiminta nė žodžiu)? Apie RailBalticą taip pat nė žodžiu neužsiminta.
RailBalticos kitais metais vis tiek statyti nepradės. Geležinkelių infrastruktūra matyt bus atnaujinama daugiausia tik ES lėšomis. Jei finansavimas bus gautas, tai likusią dalį sukrapštys ministerija, bet daugiausiai skirs visgi pati LG.
RailBalticos kitais metais vis tiek statyti nepradės. Geležinkelių infrastruktūra matyt bus atnaujinama daugiausia tik ES lėšomis. Jei finansavimas bus gautas, tai likusią dalį sukrapštys ministerija, bet daugiausiai skirs visgi pati LG.
2010 m. sausio–rugsėjo mėn. AB „Lietuvos geležinkeliai“ vežė 34,8 mln. tonų krovinių, tai 13 procentų daugiau nei tuo pačiu 2009 m. laikotarpiu, praneša Statistikos departamentas.
Palyginti su 2009 m. sausio–rugsėjo mėn., tarptautinis krovinių vežimas per devynis šių metų mėnesius padidėjo 18,1 procento ir sudarė 24,9 mln. tonų, vidaus vežimas – 1,9 procento ir sudarė 9,9 mln. tonų.
Ar spalio 27 d. ruože Kybartai-Kaunas ir atgal, nėra jokių kliūčių normaliam eismui? Ar važinės visi traukiniai?
www.litrail.lt "perversmą" pranašauja Žemaitijoje, apie Kybartų kryptį nerašo nieko.
Šiandien (X.26) 12 val. buvau Kauno geležinkelio stotyje, tai apie kažkokias laikinas permainas Kybartų kryptimi informacijos nėra.
Kompanijos “Rusijos geležinkeliai” vadovas V. Jakuninas užsiminė, kad krovinių pervežimas tarp Rusijos ir Lietuvos toliau augs ir kitais metais pasieks iki krizės buvusį lygį. Teigiamai paveikti tarifus ir tokiu būdu pritraukti dar daugiau krovinių, anot jo, Lietuva galėtų tuomet, jei prisijungtų prie Nepriklausomų valstybių sandraugos pasirašyto susitarimo dėl tarifų.
V. Jakunino žodžiais tariant, nepaisant to, kad praėjusiais metais „prekinių krovinių pervežimai tarp Rusijos ir Lietuvos dėl su krize susijusių priežasčių sumažėjo 23 proc., praktiškai pagal visas ryšių formas (eksportą, importą ir tranzitą) 2010m. jie vėl įgijo pagreitį“.
Jo turimais duomenimis krovinių pervežimas tarp Rusijos ir Lietuvos per pirmuosius 8 šių metų mėnesius išaugo 24 proc. lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai. Jis taip pat pastebėjo, kad šį augimą labiausiai nulėmė sparčiai augantis krovinių judėjimas į Rusijos pusę.
„Kitais metais planuojame užtikrinti iki krizės buvusį krovinių pervežimo lygmenį,“ – optimizmą demonstravo V. Jakuninas.
Kalbėdamas apie galimas kliūtis didinant krovinių gabenimą per Klaipėdos uostą jis priminė, kad „2010-2011m. planuojamą krovinių pervežimo geležinkeliais nulems didelės apimties krovinių pervežimo tarifų suvienodinimas“.
Tai turėtų sudaryti sąlygas užtikrinti lygius tarifus krovinių pervežimui tiek Klaipėdos, tiek Kaliningrado uostų kryptimis.
Kompanijos “Rusijos geležinkeliai” vadovas V. Jakuninas užsiminė, kad krovinių pervežimas tarp Rusijos ir Lietuvos toliau augs ir kitais metais pasieks iki krizės buvusį lygį. Teigiamai paveikti tarifus ir tokiu būdu pritraukti dar daugiau krovinių, anot jo, Lietuva galėtų tuomet, jei prisijungtų prie Nepriklausomų valstybių sandraugos pasirašyto susitarimo dėl tarifų.
V. Jakunino žodžiais tariant, nepaisant to, kad praėjusiais metais „prekinių krovinių pervežimai tarp Rusijos ir Lietuvos dėl su krize susijusių priežasčių sumažėjo 23 proc., praktiškai pagal visas ryšių formas (eksportą, importą ir tranzitą) 2010m. jie vėl įgijo pagreitį“.
Jo turimais duomenimis krovinių pervežimas tarp Rusijos ir Lietuvos per pirmuosius 8 šių metų mėnesius išaugo 24 proc. lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai. Jis taip pat pastebėjo, kad šį augimą labiausiai nulėmė sparčiai augantis krovinių judėjimas į Rusijos pusę.
„Kitais metais planuojame užtikrinti iki krizės buvusį krovinių pervežimo lygmenį,“ – optimizmą demonstravo V. Jakuninas.
Kalbėdamas apie galimas kliūtis didinant krovinių gabenimą per Klaipėdos uostą jis priminė, kad „2010-2011m. planuojamą krovinių pervežimo geležinkeliais nulems didelės apimties krovinių pervežimo tarifų suvienodinimas“.
Tai turėtų sudaryti sąlygas užtikrinti lygius tarifus krovinių pervežimui tiek Klaipėdos, tiek Kaliningrado uostų kryptimis.
tuoj atims ordena is Jakunino, bus prieskrizinis lygis jauciu...
Comment