Būtent, nebūtų ši vieta Giruliai nebūtų tiek triukšmo.
Tokių probleminių gyvenviečių prie geležinkelio Lietuvoje šimtai. Kad ir Radviliškis.
Gal nevisai į temą, bet apie Radviliškio stotį ir jos reikalingumą geležinkelio sistemai jau teko girdėti neigiamu atsiliepimų. Sako, kad užtenka ir vienos sortiravimo stoties LG, tai yra Vaidotų
Gal nevisai į temą, bet apie Radviliškio stotį ir jos reikalingumą geležinkelio sistemai jau teko girdėti neigiamu atsiliepimų. Sako, kad užtenka ir vienos sortiravimo stoties LG, tai yra Vaidotų
Ta pati situacija ir su šilumvežiais. Sako, kad užtenka ER20CF ir 2M62M. O kai pakils srautai, tai vėl trauks iš patvorių viską, ką turi, nors ir techninės būklės nebetinkamos. Ne pirmas ir ne paskutinis kartas...
Nėra temos, skirtos geležinkelių darbuotojams, todėl rašau čia, pačioje bendriausioje temoje.
2009m. sausį vienoje geležinkelių temoje kalba pasisuko apie LG mašinistų atlyginimus. LDB puslapyje netyčia radau pranešimą, kur viena Vilniaus įmonė ieško mašinisto ir siūlo atlyginimą. Žinoma, tai nereiškia, kad tokius pačius atlyginimus moka ir LG, tačiau tai galėtų būti atspirties taškas:
ti kad pasalpa cia ne atlyginimas ,
nors radviliskis algas daug mazesnes gauna nei vilniuje, del neva pragyvenimo lygio .
nors kiek vilniuje buvau tai kainos tos pacios (vis tik nurodyta alga yra mazoka net padejejui)
Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
radviliski kainos gal ir tos pacios, bet isikurimo islaidos daug mazesnes - tarkim buto kaina, vilniuj paskola mokesi 25 metus po 1500 Lt o radviliski (nors tiksliai nzn bet speju) kad kokius 600-700 Lt.
o del atlyginimo dydzio tai bent as taip isivaizduoju kad darbas ten daug maziau intensyvus nei LG, jei gamykla pvz kokia vilniaus elektrine tai ten tu vagonu gal 10 per savaite buna tai tiek ir to darbo
taigi parašyta, kad "nurodyta suma už mėnesį, ..... mokama du kartus per mėnesį".
taigi 2 x1500 = 3000Lt
„Nurodyta suma už mėnesį, mokama du kartus per mėnesį“, reiškia maždaug 25 mėnesio dieną gauni 750 litų ir maždaug 10 kito mėnesio dieną gauni 750 litų. Pats tokiu rėžimu dirbu, tiesa, toli gražu ne mašinistu
O kas daugiau gauna-elektrinių ir dyzelinių traukinių mašinistas ar lokomotyvo mašinistas? Žadu ateitį stot į VGTVPM (www.vgtvpm.lt), ir gal žinot kokią profesiją (elektrinių ir dyzelinių traukinių mašinistu ar lokomotyvo mašinistu) pasirinkt?
O kas daugiau gauna-elektrinių ir dyzelinių traukinių mašinistas ar lokomotyvo mašinistas? Žadu ateitį stot į VGTVPM (www.vgtvpm.lt), ir gal žinot kokią profesiją (elektrinių ir dyzelinių traukinių mašinistu ar lokomotyvo mašinistu) pasirinkt?
Mokinkis kur nori tik ne cia , nes perspektyvos liudnos ir zmogaus
mazai paliks , jei LG dirbsi
Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Mokinkis kur nori tik ne cia , nes perspektyvos liudnos ir zmogaus
mazai paliks , jei LG dirbsi
O jeigu tai žmogaus pašaukimas. Negi geriau dirbti populiarų, bet nemėgstamą darbą. Visada taip nebus, kaip dabar. Ateis laikas ir pasikeis viskas, o jauna, motyvuota, karta gali būti puiki pamaina esamiems vadovams.
O kas daugiau gauna-elektrinių ir dyzelinių traukinių mašinistas ar lokomotyvo mašinistas? Žadu ateitį stot į VGTVPM (www.vgtvpm.lt), ir gal žinot kokią profesiją (elektrinių ir dyzelinių traukinių mašinistu ar lokomotyvo mašinistu) pasirinkt?
Baigęs būsi tiesiog traukinio mašinistas. Jokios reikšmės nėra. Specializaciją (teisę valdyti konkrečius riedmenis, konkrečiomis geležinkelio linijomis) įgysi, kai įsidarbinsi ir gausi mašinisto sertifikatą.
Baigęs būsi tiesiog traukinio mašinistas. Jokios reikšmės nėra. Specializaciją (teisę valdyti konkrečius riedmenis, konkrečiomis geležinkelio linijomis) įgysi, kai įsidarbinsi ir gausi mašinisto sertifikatą.
Jau yra įsigaliojusi traukinio mašinisto pažymėjimų išdavimo tvarka ir nuo kitų metų rugsėjo mėnesio, asmenys baigę specializuotus mokymus mašinistų rengimo centre ir sėkmingai išlaikę egzaminus valstybinėje geležinkelių inspekcijoje, gaus traukinio mašinisto pažymėjimus, kurie galios visoje ES.
Valdyti tam tikros rūšies traukinius ar riedmenis, konkrečiomis geležinkelio linijomis ar kitur, mokys darbdavys. Jeigu ir čia mašinistas sėkmingai įsisavins žinias, darbdavys šiam mašinistui išduos specialų, tai patvirtinantį sertifikatą.
Tam, kad asmuo galėtų valdyti traukinį, jis privalės turėti du dokumentus: traukinio mašinisto pažymėjimą ir sertifikatą.
Jau yra įsigaliojusi traukinio mašinisto pažymėjimų išdavimo tvarka ir nuo kitų metų rugsėjo mėnesio, asmenys baigę specializuotus mokymus mašinistų rengimo centre ir sėkmingai išlaikę egzaminus valstybinėje geležinkelių inspekcijoje
...
O kiek laiko trunka tie mokymai iš 10-ties klasių?
O kiek laiko trunka tie mokymai iš 10-ties klasių?
Būsimas traukinio mašinistas privalo būti baigęs ne mažiau, kaip 9 klases. Pradėti dirbti traukinio mašinistu asmuo galės tik, kai jam sukaks 20 metų.
Kol kas mokymų trukmė dar nėra aiški, kadangi viskas tik kuriama. Tačiau manau, kad traukinio mašinistų teorinė mokymų dalis neturėtų trukti ilgiau kaip 6 mėnesius. Su praktika sudėtinga, kadangi dar neapsispręsta, ar traukinio valdymo įgūdžiai bus įsisavinami specializuotais treniruokliais mokymų centre, ar valdant traukinius tam tikrais poligonais.
Tai reiškias kad norint dirbt mašinistu nereikia stot čia http://www.vgtvpm.lt/. O norint dirbt mašinistu kur reikia duot paraiškas į mokymus?
Kol kas dar mokyklų, turinčių licencijas rengti mašinistu pagal ES reikalavimus, nėra. Šiaip tai patarčiau vis dėl to stoti į vgtvpm, kadangi įgysi kvalifikaciją, išmanysi žymiau daugiau nei tie, kurie ateityje baigs tik kursus.
Šiaip ir dabar baigę minėtą mokyklą mašinistais iš karto netampa. Tam, kad jie galėtų savarankiškai valdyti traukinius (šilumvežius, dyzelinius ar elektrinius traukinius) turi turėti ne mažesnį kaip 1,5 metų mašinisto padėjėjo darbo stažą ir baigti specialius kursus.
O tai kad aš dar stosiu po ... po 4 metų D. Tuomet gal bus visi standartai ir licencijos... O tuoj vgtvpm tai daug metų mokytis reiktų... Jau man geriau tuos kursus išlaikyt...
I tuos kursus sius tik tada jei pvz LG padejeju dirbsi, o kokioj privacioje imoneje
, kad butu renkama masinistu pamaina sunkoka net isivaizduoti, nes kainos tu kursu bus
astronomines.
Sekmingai EU masinisto pazymejimus galetu isdavineti ir dabartine tvarka, bet ne kazkam juk reikia
atsiriekti pinigo grazaus.
Kursai juk bus organizuojami kazkur panasiai kaip vairavimo mokyklose (cia neabejoju VGI klerkai prasisuks).
Ir dar Kaip rase Specialistas VGI perlaikyti egzaminus reikes visiems is esmes pilieciams turintiems
masinisto pazymejima ir norintiems toliau jais dirbti(i nauja pasikeisti)
ir kas juokingiausia , kad egzaminuos VGI kur tik po kablelio procentaliai yra
zmoniu suprantanciu apie gelezinkeli.
Masinisto sertifikatas bus kaip ir dabartinio formuliaro atitikmuo.
O ten stot gali ir po 12klasiu , tada liktai tik metus pasimokinti uztenka
zinai tu gal kol kas matematika, fizika, istorija ir kalbas gerai pasimokink, tada po 4 metu kai stot kazkur reikes ir kitaip atrodys ir apsisprest lengviau bus.
Comment