Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nemokant akcizo visiškai, prasidėtų aferos su kuro perpardavimu. Akcizas sudaro ženklią kuro kainos dalį, todėl pagunda nemenka.

    Comment


      Kas tiesa, tas ne melas. Bus ūmai netikėtai, kad iš 7000 litrų kuro Siemense liks tik 6500 litrai, o kiti nukliuksės į geležinkelininkų automašinas. Akcizas turi būti, bet dalis to akcizo turi grįžti į LG kaip infrastruktūrai skirti pinigai. „Linava“, žinoma, su pinigais skirtis nemėgsta, bet bėgiai yra ne mažiau valstybės turtas nei žvyrkelis ar magistralė.

      Aišku, mandagumo dėlei reikėtų užtikrinti, kad tie akciziniai pinigai tikrai nusės infrastruktūros išlaikyme, o ne pagal kitas paskirtis.

      Comment


        na beakcizinis kuras yra dazytas , LG sieke kazkada , nors ir nenorom,
        taip , kad problemos tame nelabai izvelgciau.
        o kuro machinacijoms yra SBA naftos koncernas .
        Baigesi tie laikai , kada LG lokomotyvai pildavosi kura pvz.:Sovietske pas direkcijos
        darbuotojo isteigta "degaline"
        Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

        Comment


          Rugpjucio pabaigoje buvo sulaikyti du asmenys, bande pavogti ~110 litru dyzelino. Dyzelinas buvo supilstytas i 2-5l talpos plastikines taras ir ismestas tarpstotyje. Veliau susirinko ir susidejo i savo automobilius. "Gelsauga" darbuotojai pastebejo, ir sulaike siuos darbuotojus. Darbuotojai atleisti is darbo.

          Comment


            /\ Jei ne paslaptis, kuris čia tarpstotis? Ir ar tokie sulaikymai dažni?
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment



              „Lietuvos geležinkeliai“ siūlo Mažeikių naftos perdirbimo įmonei „Orlen Lietuva“ kartu ieškoti, kaip geriau išspręsti jos produktų išvežimo problemas.
              „Lietuvos geležinkeliai“ sako sutinkantys iš naujo sėsti prie derybų stalo su savo didžiausiu klientu.
              Tačiau iš karto perspėja ketinantys tartis tik dėl abiem pusėms naudingų sprendimų. Kol neatstatyta geležinkelio atšaka nuo Mažeikių iki Latvijos sienos, „Orlen Lietuva“ norėtų dar mažesnių tarifų per Joniškį vežamiems produktams.
              „Lietuvos geležinkeliai“ su konkursą laimėjusia ispanų bendrove „Ardanuy Ingineria“ pasirašė projektavimo sutartį geležinkelio ruožui nuo Mažeikių iki Rengės (prie Latvijos sienos) rekonstruoti. 19 kilometrų geležinkelio ruožo projektą ispanai turi parengti iki 2012-ųjų.
              „Oreln Lietuva“ jau senokai reikalauja atnaujinti šią prieš kelerius metus neva dėl nusidėvėjimo išardytą geležinkelio atšaką, kuri gerokai sutrumpintų Mažeikių produkcijos kelią į Ventspilio uostą.
              „Mes kol kas siūlome tokį variantą: galime nekalbėti apie laiką, per kurį bus atstatyta (atšaka), jeigu geležinkeliai sutiks laikinai sumažinti tarifus per Joniškį iki to lygio, (koks būtų), jeigu jinai egzistuotų“, – sako Jacekas Komaras, „Orlen Lietuva“ atstovas spaudai.
              Pastaruoju metu įmonę valdantis lenkų koncernas „PKN Oreln“ laiku nesprendžiamas Mažeikių logistikos problemas nurodo kaip priežastį, dėl ko „Orlen Lietuva“ gali būti parduota.
              „Lietuvos geležinkelių“ teigimu, į tai, kad Rengės atšakos atnaujinimas gali užtrukti, buvo atsižvelgta prieš pusantrų metų su Mažeikių įmone pasirašant naują ilgalaikę produktų vežimo sutartį. Jau tuomet tarifas per Joniškį buvo gerokai sumažintas.
              Tačiau „Lietuvos geležinkeliai“ sako sutinkantys iš naujo sėsti prie derybų stalo su savo didžiausiu klientu, tik perspėja lauksiantys abiem pusėms naudingų pasiūlymų.
              „Mūsų esminis numatomų derybų principas, kurio mes laikomės su visais partneriais, – tik tada mes priimame siūlymą, jei yra paritetinė nauda abiem pusėms. Mes nesutinkam su tokiais sprendimais, kada tik viena pusė gauna naudos, o „Orlen Lietuva“, natūralu, nori geresnių sąlygų negu šiuo metu reglamentuoja sutartis“, – teigia Albertas Šimėnas, bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ generalinio direktoriaus pavaduotojas.
              „Oreln Lietuva“ nuomone, tarifus per Joniškį vėl reikia peržiūrėti, nes pasikeitė bendra ekonomikos padėtis.
              „Mes nenorim nieko išnaudoti, bet norim rasti kompromisą. Tačiau jis turi būti pagrįstas rinkos pagrindais“, – tvirtina J. Komaras.
              „Lietuvos geležinkeliai“, tik „Jukos“ valdymo laikais išsivadavę iš diskriminacinių naftos produktų vežimo sąlygų (sutartimi su „Williams“ Mažeikių įmonei buvo numatyti itin maži lengvatiniai tarifai), nenori grįžti į buvusią padėtį.
              Neseniai su „Orlen Lietuva“ įmonės vadovu susitikęs Premjeras irgi akcentavo, kad naftos perdirbėjų logistikos problemos negali būti sprendžiamos Lietuvos įmonių sąskaita.
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                Gal kas zino, kas ten pergales traukiny nutiko? Ar tikrai kazkas pasmaikstavo ir atkabino vagonus
                You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                Comment



                  Vieninteliame veikiančiame Lietuvoje geležinkelio tunelyje, traukinius pasitinkančiame ties Kaunu, saugumas bus padidintas šiuolaikinėmis priemonėmis. Istoriniam tuneliui elektronines apsaugos sistemas suprojektuos ir įdiegs inžinerinių sprendimų bendrovė „Fima“.
                  „Numatyti darbai vyks apie du mėnesius, tačiau galime patikinti, kad traukinių eismas tuneliu dėl to nebus sustabdytas - keleiviams nepatogumų nekils, jie nekliudomi galės keliauti įprastais traukinių maršrutais“,- teigia Algis Palionis, AB „Lietuvos geležinkeliai“ atstovas spaudai.
                  Pasak jo, Kauno tunelis yra svarbus strateginis valstybės objektas, tad jame turi būti užtikrintas maksimalus saugumas, siekiant apsaugoti statinį nuo galimų teroristinių ar kitokio pobūdžio išpuolių. Taip pat jis įrašytas į Kultūros vertybių apsaugos departamento saugomų objektų sąrašą, tad tunelį aktualu saugoti ir nuo vandalų atakų. Pagaliau, apsauga reikalinga ir dėl pačių žmonių saugumo, nes patekusiam į tunelį kyla rizika būti sužalotam pravažiuojančių traukinių.
                  Kauno tunelis šiuo metu yra nuolat saugomas Viešojo saugumo tarnybos karių. Diegiamos technologijos padės kariams darbą atlikti dar efektyviau.
                  Iki šių metų spalio pabaigos „Fima“ tunelio prieigose sumontuos vaizdo stebėjimo kameras, kurių dalis bus valdomos nuotoliniu būdu. Taip pat bus įrengta tunelio prieigų perimetro apsaugos sistema, kuri „praneš“ apie bet kokius teritorijos pažeidimus.
                  Kamerų vaizdas bus perduodamas į specialiai įrengtą apsaugos postą, kur monitoriuose jį stebės Viešojo saugumo tarnybos prie LR vidaus reikalų ministerijos ginkluoti kariai ir reaguos, pastebėję pavojų.
                  „Fima“ dalyvavo ir pernai baigtame Kauno tunelio rekonstrukcijos projekte. Bendrovė įdiegė inžinerinius sprendimus, užtikrinančius didžiausią statinio bei jame dirbančių žmonių saugumą: įrengė naują eismo valdymo sistemą, gaisro pavojaus identifikavimo ir gaisro gesinimo sistemas, gruntinio vandens stebėjimo sistemą, saugumo ir ryšio sistemas, pastatė traukinių gabaritus identifikuojančius vartus.
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                    /\ Jei ne paslaptis, kuris čia tarpstotis? Ir ar tokie sulaikymai dažni?
                    Baisogala - Gimbogala. Šiandien gauta iš Radviliškio ataskaita, buvo patikrinti beveik visi šilumvežiai ir paskaičiuotas degalų sunaudojimas. Beveik visuose nesutampa kuro bako ir kuro skaitiklių parodymai. Tai byloja apie dyzelino grobstymą. Mašinistai būkit atsargūs
                    Paskutinis taisė Gelezinkelietis; 2010.09.06, 15:22.

                    Comment


                      Parašė Gelezinkelietis Rodyti pranešimą
                      Baisogala - Gimbogala. Šiandien gauta iš Radviliškio ataskaita, buvo patikrinti beveik visi šilumvežiai ir paskaičiuotas degalų sunaudojimas. Beveik visuose nesutampa kuro bako ir kuro skaitiklių parodymai. Tai byloja apie dyzelino grobstymą. Mašinistai būkit atsargūs
                      Gal nereikėtų toleruoti vagysčių, o atvirkščiai- tikėtis, kad bent represijomis bus stabdomas grobstymas, jeigu jau patys žmonės tokie yra...
                      Skrydis- lyg amžinybės blyksnis

                      Comment


                        Parašė Gelezinkelietis Rodyti pranešimą
                        Baisogala - Gimbogala. Šiandien gauta iš Radviliškio ataskaita, buvo patikrinti beveik visi šilumvežiai ir paskaičiuotas degalų sunaudojimas. Beveik visuose nesutampa kuro bako ir kuro skaitiklių parodymai. Tai byloja apie dyzelino grobstymą. Mašinistai būkit atsargūs
                        Byloja tik tai , kad nesutampa.

                        Labai jau daug faktoriu lemia netiksluma , pvz ar tikslus tie skaitikliai (VMT sertifikatu nera)
                        Dykai ir ilgai baust negali .... galai lazdos juk du.
                        Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                        Comment


                          Na bet kai per 2 darbo valandas kuro bake sumazeja 300l, o skaitiklis rodo 180, negali buti tokios paklaidos. Juolab, kad tikrinama buvo ne viena karta ir skirtumas svyruoja nuo 10l iki 120l...

                          Comment


                            Parašė Gelezinkelietis Rodyti pranešimą
                            Na bet kai per 2 darbo valandas kuro bake sumazeja 300l, o skaitiklis rodo 180, negali buti tokios paklaidos. Juolab, kad tikrinama buvo ne viena karta ir skirtumas svyruoja nuo 10l iki 120l...
                            Raskite bent keletą „lokomotyvščikų“, važinėjančių benzinu/dujomis varoma mašina. . . Nebent tik iš meilės tokiai, o ne iš išskaičiavimo.
                            Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                            Comment


                              maciau siandien isgriauta atkarpa ties JIESE link HE,kokius ten darbus atlieka?
                              Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

                              Comment


                                Parašė Combat Rodyti pranešimą
                                Raskite bent keletą „lokomotyvščikų“, važinėjančių benzinu/dujomis varoma mašina. . . Nebent tik iš meilės tokiai, o ne iš išskaičiavimo.
                                asmeniškai pazistu masinistus su benzininemis masinomis, ir vien tik del to, kad "nebutu kalbu"...
                                kuro vagystes atvejai yra daznas reiskinys, taciau kiekviena atveji reikia nagrineti individualiai

                                Comment


                                  Parašė Sefas20 Rodyti pranešimą
                                  maciau siandien isgriauta atkarpa ties JIESE link HE,kokius ten darbus atlieka?
                                  Neblogas srautas turetu eit per Kauno stoti, iki kada idomu remontas bus?
                                  Ir dar klausimas ar visa para dabar nevaziuoja per Kauno apvaziavima?

                                  Comment


                                    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                                    Neblogas srautas turetu eit per Kauno stoti, iki kada idomu remontas bus?
                                    Mažiausiai iki spalio mėn.

                                    Comment


                                      Taip, visi prekiniai nukreipti per Kauno stotį. Dėl šios priežasties elektriniai keleiviniai traukiniai parkuojami nebe 1 ir 2 kelyje, o aklikeliuose.

                                      Comment


                                        Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                                        Taip, visi prekiniai nukreipti per Kauno stotį. Dėl šios priežasties elektriniai keleiviniai traukiniai parkuojami nebe 1 ir 2 kelyje, o aklikeliuose.
                                        O kodėl po iškart tunelio remonto ir atidarymo nebuvo elektriniai traukiniai parkuojami tuose aklakeliuose?

                                        Comment


                                          Jie yra atokiau nuo stoties pastato, todėl ne taip patogu keleiviams. Ir šiaip, jei yra galimybė, geriau aklakelių nenaudoti

                                          Comment

                                          Working...
                                          X