Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
    Tai, kad tas ruožas egzistavo - juk kadaise kursavo dyzelinis Kaunas-Marijampolė-Šeštokai-Alytus.
    Europinės vėžės tiesimą Lietuvoje turiu omeny
    "I killed the Bank" - Andrew Jackson

    Comment


      Tai kai nuties tuomet galėsim kalbėti apie naujų linijų nutiesimą. Bet po kol kas naujų linijų nematau.

      Comment


        http://foto.terpe.lt/inkelti/2010071...o...dfdfdf.jpg

        Kur vazineja 2 ir 3 nuo apacios traukiniai?

        Comment


          Parašė Gator Rodyti pranešimą
          http://foto.terpe.lt/inkelti/2010071...o...dfdfdf.jpg

          Kur vazineja 2 ir 3 nuo apacios traukiniai?
          Važinėja Lietuvoj. Tik tam saraše neatitinka spalvos. Tikrosios spalvos:


          Parašė robertas
          Jei dedat nuotraukas iš interneto, tai malonėkit užrašyti autorių arba bent puslapio adresą
          Jei jums nuo to geriau štai http://train-photo.ru/data/media/217/ra2-035.jpg
          Paskutinis taisė Romas; 2012.08.19, 18:02.

          Comment


            Nu, kad Lietuvoj vazineja tai as pats supratau, visgi tai ir yra Lietuvoje vazinejanciu traukiniu sarasas. As klausiu kokiu marsrutu vazineja mineti traukiniai

            Comment


              Parašė Hitas
              Tai kad tie maršrutai vos nekasdien keičiami...
              Na tiesiog nepastebejau tokiu traukiniu. Kai atsirado tas dviausktis, buvo sioks toks PR tai is daugelio kanalu pasieke ir mano ausis. Kai atsirado tas vilniaus oro uosto traukinukas irgi per daug kanalu pasieke viesieji rysiai mano ausis, o apie tuos 2 nei girdehau nieko, nei maciau. Todel ir idomu

              Comment


                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                Na tiesiog nepastebejau tokiu traukiniu. Kai atsirado tas dviausktis, buvo sioks toks PR tai is daugelio kanalu pasieke ir mano ausis. Kai atsirado tas vilniaus oro uosto traukinukas irgi per daug kanalu pasieke viesieji rysiai mano ausis, o apie tuos 2 nei girdehau nieko, nei maciau. Todel ir idomu
                Na kai įsigijo (2008m.) tai važinėjo pora dienų Marijampolė-Kaunas ir Kaunas-Marijampolė. Dar važiavau su juo iš Kazlų Rūdos į Kauną ir iš Kauno. Po to jau nebevažinėjo, matyt kažkur kitur nusiuntė.

                Comment


                  RA2 Radviliškyje bazuojasi. Tik dabar du ar trys Vilniuje jau gan ilgą laiką depe stovi.

                  O laviai tegul, jei nenori sirgti hemorojumi, pakelia subines, ir atvažiuoja į Lietuvą susupažinti su geležinkeliais.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    RA2 Radviliškyje bazuojasi. Tik dabar du ar trys Vilniuje jau gan ilgą laiką depe stovi.

                    O laviai tegul, jei nenori sirgti hemorojumi, pakelia subines, ir atvažiuoja į Lietuvą susupažinti su geležinkeliais.
                    Nu tokius naujus isigijo ir laiko prastovose, kas cia per pokstai?

                    Comment


                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                      Nu tokius naujus isigijo ir laiko prastovose, kas cia per pokstai?
                      Ne pokštai o išnaudoja DR1A, kurie seniau važinėjo Kaunas-Marijampolė ir Kaunas-Kybartai. Dabar nevažinėja nes remontuojamas depas.

                      Comment


                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                        Na tiesiog nepastebejau tokiu traukiniu. Apie tuos 2 nei girdehau nieko, nei maciau. Todel ir idomu
                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        RA2 Radviliškyje bazuojasi. Tik dabar du ar trys Vilniuje jau gan ilgą laiką depe stovi.
                        Papildysiu: RA2 važinėjo (gal ir tebevažinėja) maršrutais Šiauliai-Rokiškis ir Radviliškis-Mažeikiai. Gal ir klystu, bet taip pat Radviliškis-Klaipėda.
                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          Tebevažinėja, bet pusė jų (2 iš 4) ar net 3/4 (3 iš 4) stovi Vilniuje.

                          Comment


                            Parašė John
                            Įdomiai jie ten diskutuoja. Vienas apie batus, kitas apie ratus. Iš pradžių žirgai ėmėsi lietuviškų traukinių, bet pamatę, kad nelabai kas išeis, staiga išplėtė diskusijos geografiją ir jau ėmė kalbėti apie geležinkelius apskritai. Gavę priminimą, kad kalbame visgi apie traukinius, pradėjo kalbėti dar labiau į šoną. Kaži, ar čia koks tautinis bruožas ar dar kas nors?
                            Visokių rašytojų esama ir Lietuvos forumuose. Viskas priklauso nuo lankytojų kultūros, išprusimo ir forumo šeimininkų priežiūros. Aš išmėginau daug forumų ir įsitikinau, jog kai kurių šeimininkai yra ne ką geresni už rašeivas-netikėlius. Suprantama, į kai kuriuos rašyti nustojau, stengiuosi netgi kad į ten nepatektų informacija apie kai kuriuos renginius...
                            Matyt, kažkas panašaus dedasi ten.
                            Tvarkai daryti kažkiek galioja tokios kraštutinės priemonės kaip banai, tai jei toliau kažkas rašinės nesąmones, gal verta kreiptis į to forumo šeimininkus su prašymu netiesą rašantiems autoriams taikyti poveikio priemones.

                            Comment


                              Jeigu autorius nesupyks, manyčiau šis pranešimas, nors ir anglų kalba, yra vertas patalpinimo ir lietuviškame geležinkelių forume. Sunkiai suprantantiems anglų kalbą, čia yra palyginti kai kurie populiaresni LDZ (latvių) ir LG (lietuvių) geležinkelių kompanijų maršrutų vidutiniai greičiai. Kas ir kaip geriau spręskite patys, o norintys sekti tolimesnę diskusiją gali tai padaryti čia.
                              Paima iš http://www.skyscrapercity.com/showpo...postcount=1294

                              Let's compare the average speeds of services (based on timetables of LDz and LG available on their websites)

                              LDz

                              Riga - Jelgava
                              - 43km,
                              - 49min
                              - average speed: 52.6km/h

                              Riga - Tukums1
                              - 68km
                              - 1h 24min.
                              - average speed: 48.6km/h

                              Riga - Aizkraukle
                              - 82km
                              - 1h 28min.
                              - average speed: 55.9km/h

                              Riga - Saulkrasti
                              - 48km
                              - 60min.
                              - average speed: 48km/h

                              Riga - Daugavpils
                              - 218km
                              - 3h 47min.
                              - average speed: 57.6km
                              ...etc..

                              So all in all we see that the average speed of "non backward" LDz is somewhere between 45 and 55km/h... I'm sorry but my grandma could probably walk faster than that.

                              Let's compare this with the "more backward" LG services

                              Vilnius - Kaunas (slowest)
                              - 104km
                              - 1h 40min.
                              - average speed: 62.4km/h

                              Vilnius - Kaunas (fastest)
                              - 104km
                              - 60min.
                              - average speed 104km/h (also, air-conditioned )

                              Vilnius - Klaipeda
                              - 376km
                              - 4h 30min.
                              - average speed: 83.5km/h

                              Vilnius - Siauliai
                              - 212km
                              - 2h 31min.
                              - average speed: 84.2km/h

                              Vilnius - Ignalina
                              - 101km
                              - 1h 28min.
                              - average speed: 68.8km/h

                              So now we see that not only LG trains are better as well as better maintained, more comfortable but also they are MUCH FASTER!

                              All in all the conclusion is that Latvian Railways are desperately backward and hopelessly slow. Hopefully some day they will catch up with Lithuanian railways
                              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                              Comment


                                Parašė John

                                Oho, žiauru. Nejau Latvijoje tokia prasta situacija su traukinių greičiais?
                                Nu jap...
                                Latviai verkia, kad tai dėl daug stotelių, neva pas juos tik vienas didmiestis, todėl praktiškai visi maršrutai tik priemiestiniai (kaip LTU Vilnius-Trakai).
                                Net pusiau tarptautinis Ryga-Lugazi (Valka) https://ticket.ldz.lv/SAREXR/ 168km greičiausiai nuvažiuoja per 3:08h, t.y. vidutinis greitis 53,62km/h (vargšai tie keleiviai, kurie traukiniu keliauja iš Rygos į Taliną, nebent jie yra railfanai). Palyginimui Vilnius-Šeštokai http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...255JSNBO1R46/# 198km nuvažiuoja per 2:48h, t.y. vidutinis greitis 70,71km/h.
                                Spręskite patys
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  Klausimas ne į temą, bet ar tu pats, Wycka, dalvauja tame forume?
                                  Būtų gerai, jeigu padėtum gerinti mūsų geležinkelių įvaizdį.

                                  Comment


                                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                    Nu jap...
                                    Latviai verkia, kad tai dėl daug stotelių, neva pas juos tik vienas didmiestis, todėl praktiškai visi maršrutai tik priemiestiniai (kaip LTU Vilnius-Trakai).
                                    Net pusiau tarptautinis Ryga-Lugazi (Valka) https://ticket.ldz.lv/SAREXR/ 168km greičiausiai nuvažiuoja per 3:08h, t.y. vidutinis greitis 53,62km/h (vargšai tie keleiviai, kurie traukiniu keliauja iš Rygos į Taliną, nebent jie yra railfanai). Palyginimui Vilnius-Šeštokai http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...255JSNBO1R46/# 198km nuvažiuoja per 2:48h, t.y. vidutinis greitis 70,71km/h.
                                    Spręskite patys
                                    Na šis palyginimas ne labai vietoj, nes Vilnius-Šeštokai pusiau greitasis (nestoja kiekvienoje stotelėje), o Ryga-Valga grynai priemiestinis, stojantis kiekvienoje stotelėje.
                                    Man keista, kodėl nepaleidžia greitojo Jelgava-Ryga su 1 sustojimu Uolainėje. Tiesa toks buvo Ryga-Rengė, kuris stodavo tik Uolainėje, o nuo Jelgavos jau kiekvienoje.

                                    Comment


                                      Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                                      Klausimas ne į temą, bet ar tu pats, Wycka, dalvauja tame forume?
                                      Būtų gerai, jeigu padėtum gerinti mūsų geležinkelių įvaizdį.
                                      Atsakymas (taip pat ne į temą) — dalyvauju tik kaip stebėtojas. Mielai prisijungčiau, gal taip ir padarysiu, bet žmona mane tikriausiai iš namų išmes kaip priklausomą nuo kompiuterio. Tiesiog vis bijau jungtis, nes galiu „paskęsti“ SSC

                                      Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                      Na šis palyginimas ne labai vietoj, nes Vilnius-Šeštokai pusiau greitasis (nestoja kiekvienoje stotelėje), o Ryga-Valga grynai priemiestinis, stojantis kiekvienoje stotelėje.
                                      O kas neleidžia latviams Ryga-Valga padaryti taip pat pusiau greitojo ar net greitojo? Juk ne paslaptis, kad jis paleistas su idėja, kad žmonėms bus galimybė persėsti į estų traukinį ir važiuoti nors iki Tartu. Taigi manau labai nenusišneku vadindamas šitą maršrutą pusiau tarptautiniu.
                                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        Parašė John
                                        Sprendžiant iš to, latviams tikrai nereiktų labai didžiuotis prieš Lietuvos geležinkelius. Kaip suprantu, kai kurių reisų 104km/h vidutinis Vilnius-Kaunas greitis jiems yra nepasiekiama svajonė. Įdomu, kokie reikalai Estijoje?
                                        Tai kad jiems nėra tokio tikslo. Ryga, iš esmės, yra „tupikinė“ sostinė. Latvijoje nėra tokio dydžio miestų kaip Kaunas, taip pat ir tranzitu pravažiuojančių keleivinių traukinių (be sustojimų, nes kiekvienas sustojimas mažina ruožo greitį). Todėl jiems nėra jokio tikslo leisti greituosius traukinius savo teritorijoje. Nebent tik pasipiltų traukiniai iš Maskvos, Sankt Peterburgo, panaikinus vizas tarp ES ir Rusijos.
                                        Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                                        Comment


                                          Parašė Combat Rodyti pranešimą
                                          Tai kad jiems nėra tokio tikslo. Ryga, iš esmės, yra „tupikinė“ sostinė. Latvijoje nėra tokio dydžio miestų kaip Kaunas, taip pat ir tranzitu pravažiuojančių keleivinių traukinių (be sustojimų, nes kiekvienas sustojimas mažina ruožo greitį). Todėl jiems nėra jokio tikslo leisti greituosius traukinius savo teritorijoje. Nebent tik pasipiltų traukiniai iš Maskvos, Sankt Peterburgo, panaikinus vizas tarp ES ir Rusijos.
                                          Taip, tas tiesa, bet kodėl jie negali paleisti ekspreso Ryga-Valmiera-Valka? Ir ar ne jie patys kalti, kad vis dar nėra maršruto Ryga-Šiauliai-Vilnius?
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X