Galetu per ten leist i Daugpily prekinius, dabar veza is Vilniaus i Radviliski, o is ten i Daugpily, o siaip kokiu daznumu uzklysta prekiniai iki Svencioneliu
Tai manau,kad ir vežti prades pro čia,nes i šita ruoza tau kas sukista daug,irangos kiek pastebejau....temperaturos ratu matavimo irenginiai stovi Ignalina-Turmantas ruoze 5 tokie,ir dar visko kito...kas bus tas bus..pvz jei čia IAE nebutu,isvis sito ruozo net nebutu arba jau senai butu nurinktas... 2Pack gali nerasyt man tu neidomus geriau tawes cia nebutu
Tai manau,kad ir vežti prades pro čia,nes i šita ruoza tau kas sukista daug,irangos kiek pastebejau....temperaturos ratu matavimo irenginiai stovi Ignalina-Turmantas ruoze 5 tokie,ir dar visko kito...kas bus tas bus..pvz jei čia IAE nebutu,isvis sito ruozo net nebutu arba jau senai butu nurinktas... 2Pack gali nerasyt man tu neidomus geriau tawes cia nebutu
O kelinta valanda nakties atvaziuoja M62 ir kokiu daznumu?
O kelinta valanda nakties atvaziuoja M62 ir kokiu daznumu?
Kekviena diena vakare po 21h arba 22h nes dbr i IAE daug veža ir i Panevežio keliai firma tai Dūkšte apie 10-15 vagonu iskrovineja,ir i IAE kazkur 6-10vagonu... Jei didelis sastatas tai m62 jei keli tai cme...
Keleiviniai traukiniai iš Vilniaus ir Rygos į Sankt Peterburgą Latvijos Rezeknės mieste bus sujungiami į vieną sąstatą, pranešė “Latvijas dzelzcelš” (“Latvijos geležinkeliai”).
Toks bendras Lietuvos, Latvijos ir Rusijos geležinkelių sprendimas priimtas įvertinus keleivių srautus, siekiant sumažinti eksploatacijos išlaidas.
„Iki šiol ir Lietuvos, ir Latvijos geležinkelių traukiniai kasdien vykdavo į Sankt Peterburgą. Nuo 2010-05-30 Rusijos geležinkeliai Lietuvai ir Latvijai skiria tik vieną reisą per dieną, taigi norint ir toliau išlaikyti kasdieninį keleivių vežimą į Sankt Peterburgą, nutarta jungti Lietuvos ir Latvijos geležinkelių sąstatus ir taip neprarasti keleivių bei nepatirti didesnių nuostolių.“ – www.gelsistemos.lt tinklalapiui sprendimo priežasti komentavo AB „Lietuvos geležinkeliai“ keleivių vežimo direkcijos direktoriaus pavaduotojas komercijai Dalijus Žebrauskas. Jo duomenimis, pirmąjį šių metų ketvirtį AB „Lietuvos geležinkeliai“ maršrutu Vilnius – Sankt Peterburgas – Vilnius pervežta apie 15 tūkst. keleivių.
Keleiviniai traukiniai iš Vilniaus ir Rygos į Sankt Peterburgą Latvijos Rezeknės mieste bus sujungiami į vieną sąstatą, pranešė “Latvijas dzelzcelš” (“Latvijos geležinkeliai”).
Toks bendras Lietuvos, Latvijos ir Rusijos geležinkelių sprendimas priimtas įvertinus keleivių srautus, siekiant sumažinti eksploatacijos išlaidas.
„Iki šiol ir Lietuvos, ir Latvijos geležinkelių traukiniai kasdien vykdavo į Sankt Peterburgą. Nuo 2010-05-30 Rusijos geležinkeliai Lietuvai ir Latvijai skiria tik vieną reisą per dieną, taigi norint ir toliau išlaikyti kasdieninį keleivių vežimą į Sankt Peterburgą, nutarta jungti Lietuvos ir Latvijos geležinkelių sąstatus ir taip neprarasti keleivių bei nepatirti didesnių nuostolių.“ – www.gelsistemos.lt tinklalapiui sprendimo priežasti komentavo AB „Lietuvos geležinkeliai“ keleivių vežimo direkcijos direktoriaus pavaduotojas komercijai Dalijus Žebrauskas. Jo duomenimis, pirmąjį šių metų ketvirtį AB „Lietuvos geležinkeliai“ maršrutu Vilnius – Sankt Peterburgas – Vilnius pervežta apie 15 tūkst. keleivių.
Idomu, kaip bus su lokomotyvais, nebus taip, kad LDZ trauks nuo pat Vilniaus iki Rezeknes ir is ten trauks RZD lokomotyvas?
Idomu, kaip bus su lokomotyvais, nebus taip, kad LDZ trauks nuo pat Vilniaus iki Rezeknes ir is ten trauks RZD lokomotyvas?
O kodėl negali LG lokomotyvas traukti iki pat Rėzeknės? Girdėjau, kad latviai TEP70BS neįsileidžia, bet dar yra TEP70 arba blogiausiu atveju kad ir TEP60.
O kodėl negali LG lokomotyvas traukti iki pat Rėzeknės? Girdėjau, kad latviai TEP70BS neįsileidžia, bet dar yra TEP70 arba blogiausiu atveju kad ir TEP60.
Pritariu.
Ir iš kur tos nesąmonės, kad nuo Vilniaus trauktų LDZ?
Dedelė nedidelė, priklauso nuo maršruto, kur važiuoji. "Kautra" tik nedaugeliu maršrutų veža dviračius. Be to, jei dviračiais norės važiuoti grupė keleivių, tiesiog autobuse nebus tiek vietų dviračiams. Be to prastu oru dviratis autobuso gale bus apneštas purvu. Tiesa, prastu oru mažai kas dviračius vežasi. Bet visko nutinka, oras subjursta...
Dedelė nedidelė, priklauso nuo maršruto, kur važiuoji. "Kautra" tik nedaugeliu maršrutų veža dviračius. Be to, jei dviračiais norės važiuoti grupė keleivių, tiesiog autobuse nebus tiek vietų dviračiams. Be to prastu oru dviratis autobuso gale bus apneštas purvu. Tiesa, prastu oru mažai kas dviračius vežasi. Bet visko nutinka, oras subjursta...
Va tame ir reikalas, kad „Kautra“ jau ir apie tai pagalvojo. Dabar greitosiomis nerasiu iš kur pacituoti, tačiau esmė tame, kad pritrūkus autobuso bagažinėje vietos visiems dviračiams, keleivis važiuoja be dviračio, o kompanija įsipareigoja jį atvežti pirmu po to važiuosiančiu autobuso maršrutu. Aišku, patogumas ne 'superinis', tačiau įvertinus kainos ir paslaugos kokybės santykį... Tad ir klausimas, ar tikrai LG uždirba auksinius pinigus iš dviračių pervežimo? Juk dviratis vienas traukinyje nevažiuoja, o jį vežantis asmuo perka keleivio bilietą. Taigi dar vienas retorinis klausimas: LG dėl tokios dviračių vežimo kainodaros daugiau išlošia ar praranda?
O jei tas kitas autobusas tik kitą dieną. Nemanau, kad kas susigundys taip vežti dviratį. Jokios garantijos. Traukinyje vietos visada yra. O net ne visi autobusai turi bagažines. Taip, konkurencija yra, bet ne visaapimanti.
O jei tas kitas autobusas tik kitą dieną. Nemanau, kad kas susigundys taip vežti dviratį. Jokios garantijos. Traukinyje vietos visada yra. O net ne visi autobusai turi bagažines. Taip, konkurencija yra, bet ne visaapimanti.
Konkurencija bent jau svarbiausiuose maršrutuose iš Kauno. Maršrute Vilnius-Kaunas LG jau kaip ir nebeturi keleivių-dviratininkų, išskyrus railfanus ir lėtuosius traukinius, kurie stoja atokesnėse nuo autostrados stotelėse. LG dar turi savotišką dviračių vežimo monopolį tokiuose maršrutuose kaip Vilnius-Turmantas, Vilnius-Marcinkonys, Šiauliai-Rokiškis, bet tik tol, kol dviračių vežimo paslauga rimtai neužsiėmė TOKS ir mažesnių miestelių AP.
Man rodos, kad mikriukai veža iš Vilniaus už 70 Lt. ten-atgal
Tranzuodamas gali ir beveik nemokamai iš Vilniaus iki Palangos nusigauti
Jeigu rimčiau, tai už servisą reikia primokėti — daugiau vietos, saugumo, yra restoranas, gal vieną kitą suvilioja ir ekologinės idėjos.
Kainoje aš įžvelgiu problemą, nors reiktų paminėti aukščiau patalpintame skelbime 30% nuolaidą jaunimui + 15% nuolaidą perkant atgalinį arba išankstinį bilietą
Ir šiaip pergalvojęs pripažįstu, kad 21% PVM'as VT yra nelabai protingas žingsnis. Vadinasi, nelegalus vežėjas gali vežti 1/5 pigiau. Pasiūlyk žmogui tą patį atstumą per tą patį laiką (ar net greičiau) nuvažiuoti 10% pigiau, ir daugelis sutiks, nes jie žiūri savų interesų (ir tas yra normalu, nes valstybės interesų turėtų žiūrėti pareigūnai, kurie už tai algas gauna). Ir tau apsimoka rizikuoti, nes nuo kiekvieno keleivio uždirbi likusius 11% Tarkim veži lengvuoju automobiliu 4 keleivius iš Vilniaus į Palangą, taigi tokiu būdu į vieną pusę papildomai uždirbi 50Ltx11%x4=22Lt. Jeigu į dieną sugebi 'sureisuoti' dukart į Palangą ir atgal, jau turi kišenėje papildomus 88Lt Aišku, su šešiaviečiu automobiliu ar mikroautobusu uždirbsi dar daugiau. O dar pridėkime, kad antkainį užsideda ne tik legalūs, bet ir nelegalūs vežėjai, + machinacijos su kuru ir GPM, taigi skaičiukai gaunasi tokie, kad tam nelegaliam vairuotojui natūraliai kyla klausimas — o kam man legaliai dirbti? Per tiek metų avarijų nebuvo, policija nestabdo arba jeigu retkarčiais sustabdo, atsiperku taip, kad man vis tiek dar lieka. Lieka tik pensijos klausimas. Bet fiktyviai įsidarbinu tarkim taksistu už minimalią algą (gal net puse etato), moku darbdaviui visas įmokas, ir kažkiek tos pensijos vis tiek prisikaups, ir man dar pinigų liks.
Prie ko vedu? Pasikartosiu, kad 21% VT nėra protingas sprendimas, nors tikriausiai krizės metu neišvengiamas. Jau artimoje ateityje jį reikėtų arba gerokai sumažinti, arba išvis panaikinti. Tokia pati nesąmonė yra tai, kad LG, pirkdama degalus, tuo pačiu susimoka ir kelių mokestį, nors jais praktiškai nesinaudoja (juk bėgius tiesia ir prižiūri iš savų lėšų). Aišku, iš bendros veiklos (keleiviai + kroviniai + infrastruktūra + papildoma veikla) pelno uždirba, bet jis atsiranda didžiąja dalimi dėl labai didelės struktūros (didesnis ūkis paprastai yra efektyvesnis), o tai savo ruožtu išsilaiko dėl monopolinės padėties geležinkelių pervežimuose.
Tikriausiai nieko naujo neparašiau. Esmė ta, kad keleiviui mažai rūpi, kas veža, jam svarbiausia už kiek ir kaip greitai veža. Valstybė savo ruožtu skiria nepakankamai dėmesio VT, tokiu būdu netiesiogiai skatindama nelegalią/pusiau legalią veiklą pervežimų srityje.
Comment