Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Visuomenei pristatytas unikalus ir modernus „Lietuvos geležinkelių" duomenų centras

    Kovo 2 d. „Lietuvos geležinkeliai" visuomenei pristatė modernų, ekologišką, naujos kartos duomenų centrą, kuris leis užtikrinti duomenų saugumą, informacijos greitį, sklandžią ir efektyvią įmonės veiklą bei plėtrą ateityje.

    Jį diegusi bendrovė „Fima" panaudojo dar netaikytus Baltijos šalyse inžinerinius sprendimus, dėl kurių duomenų centras atitinka aukščiausius patikimumo ir saugumo reikalavimus, o unikali įranga veikia taupiai ir ekologiškai naudodama elektros energiją.

    „Duomenų centre veikia įmonės veiklos ir finansų valdymą užtikrinančios sistemos, bilietų rezervavimo sistemos. Taip pat čia apdorojama ir saugoma informacija apie krovinius gabenančių traukinių sąstato ilgį, svorį, krovinio tipą ir kitus duomenis, būtinus eismo valdymui. Turėdami galingą duomenų centrą esame technologiškai pasirengę priimti daugiau krovinių iš užsienio rinkų – plėsti verslą į Šiaurės, Rytų, Vakarų regionus" – pristatymo metu kalbėjo AB „Lietuvos geležinkeliai" vadovas Stasys Dailydka.

    „Pagal įdiegtas technologijas „Lietuvos geležinkelių" duomenų centras yra moderniausias šalyje tokio pobūdžio įgyvendintas projektas" - teigė Gintaras Juknevičius, UAB „Fima" generalinis direktorius. Jo manymu, greitas, efektyvus milžinišų informacijos srautų paskirstymas ir saugumas yra gyvybiškai svarbūs „Lietuvos geležinkeliams" siekinat užtikrinti bendrą eismo saugumą. „Kaip ekspertai leidžiame sau teigti, kad šiandien atidaromas duomenų centras yra saugiausias ir moderniausias duomenų centras toli gražu ne tik Lietuvoje, bet, pagal daugelį parametrų, ir visoje postsovietinėje erdvėje." – sakė G. Juknevičius.

    Daugelis sprendimų diegiant šį centrą buvo panaudota pirmą kartą Baltijos šalyse. Vienas tokių yra aukščiausio patikimumo ir didžiausio galingumo Baltijos šalyse - nepertraukiamo elektros tiekimo sistema. „Ją diegiant pirmą kartą Lietuvoje buvo sumontuoti du rezervinio maitinimo įrenginiai - dyzeliniai generatoriai su kinetinės energijos kaupikliais. Generatoriai, nutrūkus pagrindiniam elektros energijos tiekimui, duomenų centro veikimą gali palaikyti net 20 valandų be kuro papildymo",- pažymėjo Valdas Vrubliauskas, „Fima" Automatizavimo ir duomenų perdavimo sprendimų departamento direktorius.

    Skaityti visą >>>


    Kaunastrans.lt, kartu su gelsistemos.lt
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Parašė amiko Rodyti pranešimą
      Visuomenei pristatytas unikalus ir modernus „Lietuvos geležinkelių" duomenų centras
      Ir kaina jo ypač įspūdinga – 39 mln litų. . . . . Man tokios sumos tokiems mažiems geležinkeliams neįsivaizduojamos.
      Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

      Comment






        Bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ magistralinis šilumvežis su 70 vagonų sąstatu pirmą kartą nuo Lietuvos pasienio stoties Kenos atvyko tiesiai į jūrų krovinių kompaniją „Bega“. Eksperimentinio reiso metu buvo tikrinamos galimybės geležinkelio sąstato nestabdant Klaipėdos pietinėje dalyje esančioje Draugystės stotyje ir neišskaidant sąstato pasiekti uosto krovos kompanijas.
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
          Kas čia tas nesąmones išgalvojo? kokiu būdu greičiau važiuos? Prasilenkimui juk tos stotys, atvirkščiai esan didesniam traukinių srautui dar lėčiau nuvažiuos iš punkto Ą į punktą B. O Šienlaukis jau ne vienerius metus neturi jokios įtakos eismui (turbūt užkonservuotos stotie statusas): iešmai demontuoti (šoniniai keliai atskirti ir apleisti), šviesoforai neveikia, sovietinis stoties pastatas užmūrytais langais.
          Nėra stoties - nėra su ja susijusių traukinio važiavimo reikalavimų - paprasčiausiai taip galima atsakyti trumpai...
          Traukinys pristabdytas ar pilnai sustabdytas gali būti paprasčiausiai dėl budėtojo nerangumo.
          Kartą važiuodamas traukiniu girdėjau dviejų mmoerų geležinkelininkių pokalbį. Viena, kaip supratau - neseniai dirbanti budėtoja, juokaudama pasakojo kaip naktį budint mažoje stotyje neatsilaikė nuovargiui ir snustelėjo. Atsibusdusi žiūri -stovi traukinys... Tai "greit atidarė išėjimo signalą", ir traukinys pajudėjo...
          Bereikalingas sustojimas traukinio kelionės laiką pailgino...

          Comment


            Traukiniai į Kovo 11-osios renginius veš pigiau
            http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=29640411
            Gal kas nors tiksliau zinote? Kaip del Vilnius Kaunas marsruto? Turbut reikia is anksto isigyti bilietus, kad vaziuoti per pus pigiau?
            Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

            Comment


              šiandien, pakeliui į "sustojimą"

              Comment


                2010-03-16
                Direkcija kratosi uosto geležinkelių
                http://jura.diena.lt/lt/naujienos/uo...inkeliu-267787
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  Turiu tik vieną klausimą Al1 - kodėl 2008 metais šilumvežio kaina su infrastruktūros mokesčiu 1 km Latvijoje kainavo 25 lt, o Lietuvoje 50 lt?

                  Comment


                    Parašė udrius Rodyti pranešimą
                    Turiu tik vieną klausimą Al1 - kodėl 2008 metais šilumvežio kaina su infrastruktūros mokesčiu 1 km Latvijoje kainavo 25 lt, o Lietuvoje 50 lt?
                    Nepamenu, kad lokomotyvų kaina būtų skaičiuojama kilometrais. Dešimtims bendrovių nuomojami įvairių serijų lokomotyvai ir kaina juos tenkina. Lokomotyvai nuomojami pagal jų vienos darbo valandos nustatytą įkainį. Lokomotyvo nuomos kaina priklauso nuo lokomotyvo serijos ir ar nuomininkas pageidauja lokomotyvo brigados paslaugų.
                    Nepasakyčiau, kad lokomotyvų nuomos kaina LG diskriminuojanti, kadangi tų pačių latvių viena privati kompanija jau ilgą laiką naudoja iš LG išsinuomotą magistralinį lokomotyvą bei ketina dar išsinuomoti tris.

                    Comment


                      Parašė udrius Rodyti pranešimą
                      Turiu tik vieną klausimą Al1 - kodėl 2008 metais šilumvežio kaina su infrastruktūros mokesčiu 1 km Latvijoje kainavo 25 lt, o Lietuvoje 50 lt?
                      Kaip tai siejasi su pervezimais? Gelezinkeliai, tiek Lietuvos, tiek Latvijos, teikia pervezimo paslauga. O ne nuomoja lokomotyva pervezti vagonu sastata per jiems priklausancius begius nuo tasko A iki tasko B. Gal as klystu?
                      Paskutinis taisė Al1; 2010.03.23, 19:34.

                      Comment


                        Parašysiu kaimietiškai. Lokotovyvas traukia tiek Lietuvoje , tiek Latvijoje tą patį vagoną. Lietvuoje už lokomtyvo darbą + visi kiti mokesčiai (tame tarpe ir infrastruktūros) - kainuoja už 1 km 50 lt. Latvijoje 25 lt. Tai jei taip skiriasi įkainiai tai kas čia dabar gaunasi ???

                        Comment


                          Manau, cia tik pliko lokomotyvo nuomos kaina. O jei parduodama paslauga (pervezimas) - tai skaiciai visai kiti. Ir, pavyzdziui, 50 vagonu sastato pervezimas nuo tasko A iki tasko (tarkim, 100 km), kainuoja panasiai tiek pas mus, tiek Latvijoje.

                          Klasimas zinovams. Kaip formaliai vadinasi LG paslaugos, jei as turiu 50 vagonu ir noriu is Vilniaus i Radviliski juos nuvaryti: lokomotyvo nuoma ar pervezimo paslauga?

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Klasimas zinovams. Kaip formaliai vadinasi LG paslaugos, jei as turiu 50 vagonu ir noriu is Vilniaus i Radviliski juos nuvaryti: lokomotyvo nuoma ar pervezimo paslauga?
                            Čarteris
                            Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Manau, cia tik pliko lokomotyvo nuomos kaina. O jei parduodama paslauga (pervezimas) - tai skaiciai visai kiti. Ir, pavyzdziui, 50 vagonu sastato pervezimas nuo tasko A iki tasko (tarkim, 100 km), kainuoja panasiai tiek pas mus, tiek Latvijoje.
                              Vat tai tame ir reikalas kad čia kaina su viskuom.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Manau, cia tik pliko lokomotyvo nuomos kaina. O jei parduodama paslauga (pervezimas) - tai skaiciai visai kiti. Ir, pavyzdziui, 50 vagonu sastato pervezimas nuo tasko A iki tasko (tarkim, 100 km), kainuoja panasiai tiek pas mus, tiek Latvijoje.

                                Klasimas zinovams. Kaip formaliai vadinasi LG paslaugos, jei as turiu 50 vagonu ir noriu is Vilniaus i Radviliski juos nuvaryti: lokomotyvo nuoma ar pervezimo paslauga?
                                Vežimo paslauga pagal tam tikrus tarifus. Lokomotyvo nuomotis šiam reikalui nereikia. Lokomotyvų nuomos sutartys (su ne LG struktūriniais padaliniais) šiuo metu sudaromos atlikti įvairiems geležinkelio remonto darbams, manevravimo darbams privažiuojamuose stočių keliuose, ar darbui kitų valstybių geležinkelių administracijose.

                                Comment


                                  Tai nera ko stebetis. Nuoma yra viena, o pervezimo paslauga - kita. Butu idomu palyginti LDz ir LG pervezimo tarifus.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Tai nera ko stebetis. Nuoma yra viena, o pervezimo paslauga - kita. Butu idomu palyginti LDz ir LG pervezimo tarifus.
                                    LG beveik dvigubai didesni, kažkur forume neseniai buvo parašyta
                                    "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                                    Comment


                                      Vėl geros naujienos



                                      Išankstiniais Statistikos departamento duomenimis, bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ 2010 m. sausio–kovo mėn. vežė 11,8 mln. tonų krovinių, tai 20,2 procento daugiau nei per tą patį 2009 m. laikotarpį.
                                      Palyginti su 2009 m. sausio–kovo mėn., tarptautinis krovinių vežimas 2010 m. sausio–kovo mėn. padidėjo 35,7 procento ir sudarė 9,3 mln. tonų, o vidaus vežimas sumažėjo 14,6 procento ir sudarė 2,6 mln. tonų.
                                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        kaunieciai, nufotkinkit rytoj is ryto tarnybini traukini, isvyksta 7.00 link Jiesios

                                        Comment


                                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą


                                          Išankstiniais Statistikos departamento duomenimis, bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ 2010 m. sausio–kovo mėn. vežė 11,8 mln. tonų krovinių, tai 20,2 procento daugiau nei per tą patį 2009 m. laikotarpį.
                                          Palyginti su 2009 m. sausio–kovo mėn., tarptautinis krovinių vežimas 2010 m. sausio–kovo mėn. padidėjo 35,7 procento ir sudarė 9,3 mln. tonų, o vidaus vežimas sumažėjo 14,6 procento ir sudarė 2,6 mln. tonų.
                                          "Batiuška" įtariu prie to prisidėjo ryškiai, nes į Klaipėdą labai daug vagonų iš Baltarusijos paskutiniu metu važiuoja
                                          "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                                          Comment

                                          Working...
                                          X