Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ar neplanuojama, kad daugiau traukinių tarp Kaliningrado ir Minsko vėl stotų Kaune, kai tunelis vėl atidarytas. Jei gerai matau tvarkaraščius, dabar stoja tik vienas. Ar čia nelabai yra galimybių dėl supaprastinto tranzito ir Kauno stoties infrastruktūros?

    Atrodo, kad plečiantis Ryanair Kaune būtų galima sulaukti padidėjusio srauto keleivių iš Minsko ir Kaliningrado, norinčių pigiai skristi į Europą jei tik patogus susisiekimas būtų.
    kaip?

    Comment


      Parašė alm Rodyti pranešimą
      Ar neplanuojama, kad daugiau traukinių tarp Kaliningrado ir Minsko vėl stotų Kaune, kai tunelis vėl atidarytas. Jei gerai matau tvarkaraščius, dabar stoja tik vienas. Ar čia nelabai yra galimybių dėl supaprastinto tranzito ir Kauno stoties infrastruktūros?

      Atrodo, kad plečiantis Ryanair Kaune būtų galima sulaukti padidėjusio srauto keleivių iš Minsko ir Kaliningrado, norinčių pigiai skristi į Europą jei tik patogus susisiekimas būtų.
      Matai, stoja tik tie, kurie važiuoja iš Kaliningrado (ir atgal) ne į Rusiją, o į Baltarusiją ar Ukrainą. Tarp Kaliningrado ir tikrosios Rusijos važiuojantys naudojasi specialiu vizų režimu, tad ir stoja tik pasieniuose bei Vilniuje, kur įrengti pasienio ir muitinės postai. Kaune to nėra.

      Comment


        Turbut kad neplanuoja. Reikia irengti aptverta perona, irengti muitine ir pasu kontroles posta. Bei juos islaikyti. Aisku, infrastrukturai - aptvertam peronui, kontroles postu pastatu ar patalpu irengimui, kitiems dalykams pinigu butu galima iskaulyti is ES. Kazkiek turetu prisideti ir valstybe bei patys LG. Taciau del dvieju traukiniu kasdien ir vieno kas ketvirta diena ziemos rudens - pavasario metu islaikyti muitines, pasu kontroles postus su nuolat dirbanciais zmonemis, kainuotu nemazai. Vasara butu dar pora traukiniu kasdien.

        Dabar praktiskai kaliningradieciai gali atvykti i Kauna tik su persedimu i dyzelini traukini Kybartuose arba vaziuoti i Vilniu ir grizti i Kauna traukiniu ar autobusu. Taip pat ir is Kauno vykstantiems i Kaliningrada traukiniu, yra tik viena galimybe - vaziuoti kas antra diena kursuojanciu traukiniu arba vaziuoti dyzeliniu i Kybartus ir persesti i Rusijos traukini. Be to LG nenaudinga, kad traukinys sustotu Kaune, nes tokiu budu LG prarastu daug keleiviu is Kauno, vykstanciu i Maskva ir Sankt. Peterburga LG traukiniais is Vilniaus. Taip pat, jei kaunieciai vaziuoja traukiniu i Rusija, Baltarusija is Vilniaus, jie dazniausiai LG elektriniu traukiniu atvyksta i Vilniu.
        Man atrodo, kad paprasciau butu Vilniuje kabinti prie Maskvos - Kaliningrado traukinio Nr G29 (is Vilniaus 4.41) papildoma LG vagona i Kaliningrada. Keleiviai, atvyke is Rusijos ir Baltarusijos ir vykstantys i Kauna ar Kybartus turetu Vilniuje persesti i ta vagona, pries tai dar papildomai praeje pasu kontrole.
        Vagonas, atvaziavus traukiniui is Kaliningrado, butu atkabinamas Vilniuje, juo vaziuotu is Kaliningrado keleiviai, vykstantys tik i Kybartus, Kauna ir Vilniu. Is Kybartu ir Kauno i Baltarusija ar Rusija vykstantys keleiviai Vilniuje turetu persesti i Rusijos traukinio vagonus.
        LG vagono tamburo durys turetu buti uzrakintos ir uzplombuotos bei tikrinamos pasienyje. Tuomet Kaune pakaktu tik aptverti perona ir reiketu keliu budinciu policininku, kurie stebetu, ar niekas is Rusijos traukinio vagonu nebando islipti. Galbut is Kybartu i Vilniu ir is Vilniaus i Kybartus traukinyje papildomai turetu vaziuoti pasienietis, kuris priziuretu, ar niekas nebando pereiti i LG vagona is RŽD traukinio vagonu, nepasant to, kad durys uzrakintos ir uzplombuotos. Galima butu vezti ir keleivius salies viduje tarp Kybartu, Kauno ir Vilniaus. Pakaktu vagono su sedimomis vietomis ar plackarto.
        Bet niekam is LG ir LR valdzios tas nerupi.
        Paskutinis taisė Al1; 2010.02.10, 09:48.

        Comment


          Palaukit siek tiek... Gal kas pasikeis http://www.delfi.lt/news/daily/lithu....d?id=28793637

          Comment


            Parašė WILD_WEST Rodyti pranešimą
            Palaukit siek tiek... Gal kas pasikeis http://www.delfi.lt/news/daily/lithu....d?id=28793637
            Rusijos premjeras Vladimiras Putinas susitikime su Lietuvos prezidente Dalia Grybauskaite trečiadienį gali iškelti tranzito į Kaliningradą klausimą
            Tikiuosi, kad atsakymas į tą klausimą bus 42.

            Comment


              Ale kam Jūs taip sudėtingai galvojate? manau būtų žymiai papraščiau pratęsti traukinius Vilnius - Maskva iki Kauno, arba Vilnius Gomelis... Bet to niekas nedarys, deja...

              Comment


                Parašė udrius Rodyti pranešimą
                Ale kam Jūs taip sudėtingai galvojate? manau būtų žymiai papraščiau pratęsti traukinius Vilnius - Maskva iki Kauno, arba Vilnius Gomelis... Bet to niekas nedarys, deja...
                O dar iki 2004 metų Kaunas - Maskva važinėjo....

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Dabar praktiskai kaliningradieciai gali atvykti i Kauna tik su persedimu i dyzelini traukini Kybartuose arba vaziuoti i Vilniu ir grizti i Kauna traukiniu ar autobusu. Taip pat ir is Kauno vykstantiems i Kaliningrada traukiniu, yra tik viena galimybe - vaziuoti kas antra diena kursuojanciu traukiniu arba vaziuoti dyzeliniu i Kybartus ir persesti i Rusijos traukini. Be to LG nenaudinga, kad traukinys sustotu Kaune, nes tokiu budu LG prarastu daug keleiviu is Kauno, vykstanciu i Maskva ir Sankt. Peterburga LG traukiniais is Vilniaus. Taip pat, jei kaunieciai vaziuoja traukiniu i Rusija, Baltarusija is Vilniaus, jie dazniausiai LG elektriniu traukiniu atvyksta i Vilniu.
                  Man atrodo, kad paprasciau butu Vilniuje kabinti prie Maskvos - Kaliningrado traukinio Nr G29 (is Vilniaus 4.41) papildoma LG vagona i Kaliningrada. Keleiviai, atvyke is Rusijos ir Baltarusijos ir vykstantys i Kauna ar Kybartus turetu Vilniuje persesti i ta vagona, pries tai dar papildomai praeje pasu kontrole.
                  Parašė udrius Rodyti pranešimą
                  Ale kam Jūs taip sudėtingai galvojate? manau būtų žymiai papraščiau pratęsti traukinius Vilnius - Maskva iki Kauno, arba Vilnius Gomelis... Bet to niekas nedarys, deja...
                  O ar nebūtų paprasčiau, jeigu LG formavimo traukiniai Vilnius-Maskva/Sankt Peterburgas pradėtų kelionę iš Kauno stoties (ir ten pat grįžtų)? Tada ir keleiviai iš Daugpilio, Visagino, Švenčionėlių, Pabradės galėtų tiesiogiai atvykti į Kauną (ko dabar nėra). Jeigu LG nesiruošia paleisti traukinio maršruto Kaunas-Kaliningradas, tai kam trukdyti baltarusiams užsiimti maršrutu Gomelis-Kaliningradas? Jie kaip supratau mielai sutiktų...
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                    Jeigu LG nesiruošia paleisti traukinio maršruto Kaunas-Kaliningradas, tai kam trukdyti baltarusiams užsiimti maršrutu Gomelis-Kaliningradas? Jie kaip supratau mielai sutiktų...
                    Iki 2009 lapkričio buvo atskiras traukinys Gomelis-Kaliningradas. Buvo panaikintas BČ noru dėl mažo keleivių skaičiaus - dabar vagonai Gomelis-kalainingrdas kabinami prie Charkovo traukinio.
                    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                    Comment


                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                      Iki 2009 lapkričio buvo atskiras traukinys Gomelis-Kaliningradas. Buvo panaikintas BČ noru dėl mažo keleivių skaičiaus - dabar vagonai Gomelis-kalainingrdas kabinami prie Charkovo traukinio.
                      Jeigu Charkovo traukinys stoja Kaune — tai esmė ta pati
                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                        O ar nebūtų paprasčiau, jeigu LG formavimo traukiniai Vilnius-Maskva/Sankt Peterburgas pradėtų kelionę iš Kauno stoties (ir ten pat grįžtų)? Tada ir keleiviai iš Daugpilio, Visagino, Švenčionėlių, Pabradės galėtų tiesiogiai atvykti į Kauną (ko dabar nėra). Jeigu LG nesiruošia paleisti traukinio maršruto Kaunas-Kaliningradas, tai kam trukdyti baltarusiams užsiimti maršrutu Gomelis-Kaliningradas? Jie kaip supratau mielai sutiktų...
                        LG mano, kad atvykes i Vilniu, Kauna pasieks elektriniu traukiniu. Taip pat ir isvykstantis is Vilniaus kaunietis i sostine atvyks elektriniu traukiniu. Gainioti viena ar du vagonus su TEP-60 ar 70 tarp Vilniaus ir Kauno neapsimoka. 15.30 is Kauno i Vilniu vaziuoja greitasis dviaukstis, kuris atvyksta 16.42. I Maskva traukinys isvyksta 17.00 (LG) ir 17.42 (Kaliningradas - Maskva). Pora vagonu su TEP'u greiciau neatvyks, be to juos reikes prikabinti prie sastato. Taip kad laiko nei kiek nesusitaupo. Tik tiek, kad galima butu sedeti vagone...
                        I Sankt Peterburga 18.20 (LG). Is Kauno atvykti galima dyzeliniu Sestokai - Vilnius. Tik beda, kad jis veluoja ne taip jau retai...
                        Is Maskvos LG traukinys atvyksta 8.00. Buna, kad ir veluoja. Cia yra galimybe vaziuoti stojanciu visose stotelese 8.36... Jei paveluoja daugiau nei puslavaldi, 10.20 yra dviaukstis. Tas pats is su traukiniu is Sankt Peterburgo (LG), atvykstanciu i Vilniu 8.15.

                        Comment


                          Parašė trilobitas Rodyti pranešimą
                          Geležinkeliai išlaikė sunkmečio egzaminą
                          Geležinkeliai dirba ir karo metu. Tik man įspūdžio nekelia būsimos „Lietuvos geležinkelių“ išlaidos dėl jų vykdytos krovinių gabenimo prievartinio – savanoriško „maršrutizavimo“ „Mažeikių naftos“ (dabar – Orlen Lietuva) atžvilgiu.. . . http://www.alfa.lt/straipsnis/103146...10-02-10_14-55 („PKN Orlen“ ir„Lietuvos geležinkelių“ vadovai pirmą kartą sės prie derybų stalo 2010.02.12)
                          Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                          Comment


                            Uždaromos trys tarpinės prekinių traukinių stotys

                            Lietuvoje atsisakoma trijų prekinius traukinius aptarnaujančių tarpinių stočių. Nutarta uždaryti Batakių ir Šienlaukio stotis geležinkelio ruože Radviliškis–Pagėgiai bei netoli Latvijos sienos esančią Obelių geležinkelio stotį.

                            Comment


                              Uždarius mažai naudojamas tarpines stotis, prekiniai traukiniai galės važiuoti didesniu greičiu, todėl bus galima aptarnauti didesnį krovinių srautą ir sumažinti krovinių vežimo sąnaudas.
                              Kas čia tas nesąmones išgalvojo? kokiu būdu greičiau važiuos? Prasilenkimui juk tos stotys, atvirkščiai esan didesniam traukinių srautui dar lėčiau nuvažiuos iš punkto Ą į punktą B. O Šienlaukis jau ne vienerius metus neturi jokios įtakos eismui (turbūt užkonservuotos stotie statusas): iešmai demontuoti (šoniniai keliai atskirti ir apleisti), šviesoforai neveikia, sovietinis stoties pastatas užmūrytais langais.
                              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                              Comment


                                Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                Kas čia tas nesąmones išgalvojo? kokiu būdu greičiau važiuos? Prasilenkimui juk tos stotys, atvirkščiai esan didesniam traukinių srautui dar lėčiau nuvažiuos iš punkto Ą į punktą B. O Šienlaukis jau ne vienerius metus neturi jokios įtakos eismui (turbūt užkonservuotos stotie statusas): iešmai demontuoti (šoniniai keliai atskirti ir apleisti), šviesoforai neveikia, sovietinis stoties pastatas užmūrytais langais.
                                Šienlaukis išties nebeturi net stoties statuso, o tvarkaraštis per Batakius, tiesą sakant, irgi yra sudarytas taip, kad traukiniai ten nestoja ir prasilenkti tiesiog nėra kam, tokie manevrai atliekami Viduklėje arba Tauragėje. Jei eismo intensyvumas leidžia, išties, kam laikyti tokią nefunkcionalią stotį? Neliks perteklinių iešmų, gal galės traukinys važiuoti visą ruožą 80 km/h ar koks ten greitis...

                                Comment


                                  Pagrindiniu keliu ir taip 80km/h, taigi greičiui jokios įtakos, kaip ir rašiau. Aišku tik bus sutaupyta finansų.

                                  O Obeliuose jokios vietinės krovos nėra?
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                    O Obeliuose jokios vietinės krovos nėra?
                                    Nėra. Analogiška situacija - traukinių į Latviją prasilenkimai paskirstyti tarp Rokiškio ir Eglainės, o Obeliai stovi be darbo, nes išvežamieji traukiniai važiuoja tik iki Rokiškio.

                                    Comment


                                      Pries pora metu Batakiuose dar buvo krova. Maciau kelis vagonus su mediena isvezimui ir akmens anglimi.
                                      Galbut stoti ir galima uzdaryti. Bet krova tokiose buvusiose stotyse reikia palikti. Reikalui esant, ja galetu vykdyti gretimos stotys. Vietiniu kroviniu srautai mazeja. Kaipgi nemazes, jei krova vykdoma tik stambiose stotyse...

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Pries pora metu Batakiuose dar buvo krova. Maciau kelis vagonus su mediena isvezimui ir akmens anglimi.
                                        Galbut stoti ir galima uzdaryti. Bet krova tokiose buvusiose stotyse reikia palikti. Reikalui esant, ja galetu vykdyti gretimos stotys. Vietiniu kroviniu srautai mazeja. Kaipgi nemazes, jei krova vykdoma tik stambiose stotyse...
                                        Marijampolės cukraus fabrike krova taip pat vyksta, nors tai ne stotis. Atšaka į Cukraus fabriką atsiskiria ne stotyje.
                                        Kažkada krova vyko Krosnoje, nors tai irgi ne stotis. Galėtų vykti ir dabar, tikslinga būtų nuo Šeštokų nutiesti 1435 mm bėgius, nes Šeštokų stotis jau perpildyta mediena: pakrauti į lenkiškus vagonus jau nespėjama.

                                        Comment


                                          Visuomenei pristatytas unikalus ir modernus „Lietuvos geležinkelių" duomenų centras

                                          Kovo 2 d. „Lietuvos geležinkeliai" visuomenei pristatė modernų, ekologišką, naujos kartos duomenų centrą, kuris leis užtikrinti duomenų saugumą, informacijos greitį, sklandžią ir efektyvią įmonės veiklą bei plėtrą ateityje.

                                          Jį diegusi bendrovė „Fima" panaudojo dar netaikytus Baltijos šalyse inžinerinius sprendimus, dėl kurių duomenų centras atitinka aukščiausius patikimumo ir saugumo reikalavimus, o unikali įranga veikia taupiai ir ekologiškai naudodama elektros energiją.

                                          „Duomenų centre veikia įmonės veiklos ir finansų valdymą užtikrinančios sistemos, bilietų rezervavimo sistemos. Taip pat čia apdorojama ir saugoma informacija apie krovinius gabenančių traukinių sąstato ilgį, svorį, krovinio tipą ir kitus duomenis, būtinus eismo valdymui. Turėdami galingą duomenų centrą esame technologiškai pasirengę priimti daugiau krovinių iš užsienio rinkų – plėsti verslą į Šiaurės, Rytų, Vakarų regionus" – pristatymo metu kalbėjo AB „Lietuvos geležinkeliai" vadovas Stasys Dailydka.

                                          „Pagal įdiegtas technologijas „Lietuvos geležinkelių" duomenų centras yra moderniausias šalyje tokio pobūdžio įgyvendintas projektas" - teigė Gintaras Juknevičius, UAB „Fima" generalinis direktorius. Jo manymu, greitas, efektyvus milžinišų informacijos srautų paskirstymas ir saugumas yra gyvybiškai svarbūs „Lietuvos geležinkeliams" siekinat užtikrinti bendrą eismo saugumą. „Kaip ekspertai leidžiame sau teigti, kad šiandien atidaromas duomenų centras yra saugiausias ir moderniausias duomenų centras toli gražu ne tik Lietuvoje, bet, pagal daugelį parametrų, ir visoje postsovietinėje erdvėje." – sakė G. Juknevičius.

                                          Daugelis sprendimų diegiant šį centrą buvo panaudota pirmą kartą Baltijos šalyse. Vienas tokių yra aukščiausio patikimumo ir didžiausio galingumo Baltijos šalyse - nepertraukiamo elektros tiekimo sistema. „Ją diegiant pirmą kartą Lietuvoje buvo sumontuoti du rezervinio maitinimo įrenginiai - dyzeliniai generatoriai su kinetinės energijos kaupikliais. Generatoriai, nutrūkus pagrindiniam elektros energijos tiekimui, duomenų centro veikimą gali palaikyti net 20 valandų be kuro papildymo",- pažymėjo Valdas Vrubliauskas, „Fima" Automatizavimo ir duomenų perdavimo sprendimų departamento direktorius.

                                          Skaityti visą >>>


                                          Kaunastrans.lt, kartu su gelsistemos.lt
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X