Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Per 2009 m. AB „Lietuvos geležinkeliai“ vežė 42,7 mln. tonų krovinių, tai 22,4 procento mažiau nei 2008 m. Palyginti su 2008 m., tarptautinis krovinių vežimas 2009 m. sumažėjo 24,9 procento ir sudarė 29,7 mln. tonų, o vidaus vežimas sumažėjo 15,9 procento ir sudarė 12,9 mln. tonų. (http://www.stat.gov.lt/lt/news/view?...49407267e5ef7f)
    Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

    Comment


      Parašė Inspiron Rodyti pranešimą
      Gal kam bus įdomu, radau tokį žemėlapi lietuvos, iš knygutes "Mano tėvynė" Margučio leidinys 1951 Chicago

      Atvaizdas
      Matos, kad autorius iš tos tėvynės matyt išvyko dar nė 1930 m. nesulaukęs
      "I killed the Bank" - Andrew Jackson

      Comment


        Parašė John
        Estijos


        Latvijos


        Kažkodėl tiek estai, tiek latviai 2009 laikėsi žymiai geriau už LG.

        Estai: -2,7%
        Latviai: -4,2
        Lietuviai -22,4

        Kodėl taip?
        Labai ženkliai krito Kaliningrado tranzitas, Klaipėdos uoste 7 procentais mažiau krauta.
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          Pervažoje žuvo motina ir sūnus
          http://www.ve.lt/?data=2010-01-25&ru...rub=1190113119

          Comment


            Parašė WILD_WEST Rodyti pranešimą
            Ar toje vietoje nėra nei šlagbaumo, nei garsinio signalo?
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              Parašė WILD_WEST Rodyti pranešimą
              Tragedija... Per 3 dienas tas pats TEP70BS-003 nusinešė 3 gyvybes (penktadienį mirtinai traumuota moteris prie Telšių), tuoj pelnytai bus vadinamas "prakeiktuoju" turbūt.

              Comment


                Parašė robertas Rodyti pranešimą
                Tragedija... Per 3 dienas tas pats TEP70BS-003 nusinešė 3 gyvybes (penktadienį mirtinai traumuota moteris prie Telšių), tuoj pelnytai bus vadinamas "prakeiktuoju" turbūt.
                Pats laikas kryziukus ant jo piest ((

                Comment


                  Parašė kaktusas
                  Pats laikas visuomenei laikytis nustatytų taisyklių, ir nereiks nekaltos mašinos "prakeikta" vadinti
                  Būtent, pirmiausia reikia laikytis KET taisyklių.
                  Pamenu kaip kadaise penktadienį sausakimšas maršrutinis autobusas Šiauliai-Joniškis-Naujoji Akmenė prie Joniškio-Žagarės pervažos, atsibodus laukt apvažiavo priekyje laukiančius 2-3 automobilius ir nuo Meitenės pusės artėjant prekiniam traukiniui kirto pervažą (per autobuso langą pats mačiau ir širdis į kulnus nusirito). Čia būtų buvę ne 1 ir ne 2 - mažiausiai apie 40-50.
                  Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.26, 23:54.

                  Comment


                    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                    Būtent, pirmiausia reikia laikytis KET taisyklių.
                    Pamenu kaip kadaise penktadienį sausakimšas maršrutinis autobusas Šiauliai-Joniškis-Naujoji Akmenė prie Joniškio-Žagarės pervažos, atsibodus laukt apvažiavo priekyje laukiančius 2-3 automobilius ir nuo Meitenės pusės artėjant prekiniam traukiniui kirto pervažą (per langą pats mačiau). Čia būtų buvę ne 1 ir ne 2 - mažiausiai apie 40.
                    Tokiems vairuotojams snukį išdaužyti per maža. Gerai, kad tokie iš Lietuvos genomo dingsta, bet blogai, kad 40 su nesugadintais genais kartu pasiima. Apskritai, Lietuvoje labai madoje „taupyti laiką“: pravažiuoti per pervažą, eiti per gatvę ne vietoje. Sutaupo žmogus kokią minutę, trykšta džiaugsmu, koks gudrus yra, o juk savo gyvenimą užstatinėja su tokiu „taupymu“. Tegul ir nematė moteriškė tų šviesoforų mirksint, bet tai negi negalėjo apsidairyti prieš pervažą? Garsinis signalas birbia, galų gale...

                    Comment


                      nedirbe gelezinkelyje nesupras, kad neaiskus signalas reiskia ta pati, kaip ir raudonas. tai pat ir su pervazom - jei nesi isitikines, kad traukinio nera, manyk, kad jis atvaziuoja.
                      paskutiniu atveju garantuotai langai kazkiek aprasoje buvo, "radijuska" grojo, saule akino. gal nieko nera... BUUUM!
                      P.S. garsini pervazos signala savo "kibiriuke" sededamas isgirstu tik isjunges varikli arba atsidares langus.
                      P.P.S. 15 minuciu zurnaliugos reitingus keliasi is tokiu atveju, kaip ir si karta - interneto skaitytojams pateikta nuotraukoje - negyvas vaikelis metalo gniauztuose. neuzteko, matyt, sulamdyto automobilio vaizdo, reikejo kraujo.
                      Paskutinis taisė dariuks; 2010.01.26, 02:17.
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        Net ne KET, o bendrų saugumo taisyklių nesilaikymas čia kaltas.
                        Nors, įmanomas ir savižudybės atvejis... http://www.youtube.com/watch?v=nRSNOodc708

                        Aš kirsdamas pervažas ir tai nepasitikiu elektronika - pasiužiūriu, ar nėra traukinio.
                        Paskutinis taisė Nikas; 2010.01.26, 03:28.

                        Comment


                          Apksritai, šis mėnuo labai sunkus LG eismo saugos atžvilgiu, jau 5 riktai yra įvykę, vien per vakar dieną 2 turime..

                          Comment


                            Parašė Technarius LT-1 Rodyti pranešimą
                            Apksritai, šis mėnuo labai sunkus LG eismo saugos atžvilgiu, jau 5 riktai yra įvykę, vien per vakar dieną 2 turime..
                            O gal kas gali pasakyt kiek ivykiu skaiciu itakojo oro salygos?

                            Comment


                              Parašė dariuks Rodyti pranešimą
                              nedirbe gelezinkelyje nesupras, kad neaiskus signalas reiskia ta pati, kaip ir raudonas. tai pat ir su pervazom - jei nesi isitikines, kad traukinio nera, manyk, kad jis atvaziuoja.
                              paskutiniu atveju garantuotai langai kazkiek aprasoje buvo, "radijuska" grojo, saule akino. gal nieko nera... BUUUM!
                              P.S. garsini pervazos signala savo "kibiriuke" sededamas isgirstu tik isjunges varikli arba atsidares langus.
                              P.P.S. 15 minuciu zurnaliugos reitingus keliasi is tokiu atveju, kaip ir si karta - interneto skaitytojams pateikta nuotraukoje - negyvas vaikelis metalo gniauztuose. neuzteko, matyt, sulamdyto automobilio vaizdo, reikejo kraujo.
                              Zurnaliugas ir spaudos savininkus reikia kastruoti uz tokius dalykus. O pedrylos is ES pasiusti na**** is priimti dar grieztesnius istatymus del nepilnameciu apsaugos ir spaudos cenzuros nuo smurto ir sekso...

                              Comment


                                Užtvarų panaikinimas Kretingos apylinkėse buvo klaidingas sprendimas...
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                                  O gal kas gali pasakyt kiek ivykiu skaiciu itakojo oro salygos?
                                  Paprastai riktus įtakoja daugelis faktorių, tai yra visa grandinė kažkieno neteisingų veiksmų, kurių pasekmė yra nuriedėjęs šilumvežis ir pan., o avarinė situacija tai yra vieno žmogaus klaida arba vienas faktorius. Į oro sąlygas atsižvelgiama, tačiau tai niekada netraktuojama įvykio priežastimi.

                                  Comment


                                    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                    Užtvarų panaikinimas Kretingos apylinkėse buvo klaidingas sprendimas...
                                    O kas šiaip turėtų įrengti užtvarus? LG ar Kelių direkcija?

                                    Comment


                                      LG.
                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment


                                        Arba savivaldybe.

                                        Comment


                                          Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                          Užtvarų panaikinimas Kretingos apylinkėse buvo klaidingas sprendimas...
                                          Gyvenimo praktika rodo, kad tai neturiu jokios įtakos įžūliems ir žiopliems vairuotojams. Labiau teigiamą įtaką daro pervažose sumontuotos vaizdo stebėjimo kameros, kurių pagalba galima nustatyti pažeidėjus. Tačiau, dėl jų kyla grėsmė LG darbuotojų gyvybei ir sveikatai.

                                          Praeitais metais vieno miestelio vietinės "faunos" normaliai išgėrę atstovai, nakties metu taip nusivairavo, kad sulaužė pakeliamą pervažos užtvarą. Pamatę, kad pervaža stebima, nutarė nueiti pas stoties budėtoją, kurio patalpoje įrengta stebėjimo įranga. Nuėję ir kaip reikiant paauklėję stoties budėtoją, išsinešė vieną kompiuterį ir taip manė, kad įkalčių nebeliks. Tačiau, štai čia nuo jų fortūna ir nusisuko. Išsinešė ne tą kompiuterį .........

                                          Comment

                                          Working...
                                          X