priemiestiniame traukinyje turetu pakakti ir kavos automatu.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Carnifex Rodyti pranešimąDELFI primena, kad susisiekimo ministras anksčiau pasiūlė Alkoholio kontrolės įstatymo pataisas, leidžiančias traukinių maršrutuose Vilnius-Kaunas ir Vilnius-Klaipėda pardavinėti nestiprų alkoholį.
Vilnius-Klaipėda visiškai sutinku, Vilnius-Šeštokai visiškai sutinku, bet Vilnius-Kaunas - griežtai ne. Palikim priemiestinius traukinius, kuriuose sunkiau užtikrinti keleivių saugumą, be pusgirčių individų, o tai ir mašinisto padėjėjo su gelžgaliu neužteks studentijos grietinėlei lėbaujant vagone.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDyzeliniame traukinyje i Sestokus tai neimanoma. Alkoholiniai gerimai traukiniuose turi buti parduodami pilstomi, o ne buteliais.
kalbu ne apie absoliutu draudima, pritariu pasiulymui apie prekyba pilstomu alkoholiu, kad nesinestu i kita vagona buteliais. pasedes restorane ir tiek, nes kai prisinesa gert i kupe, ten ir prasideda "tu mane gerbi, tu manes negerbi, gal i snuki nori"...
Comment
-
Parašė Carnifex Rodyti pranešimąTeisybė, vartoja, bet užtat pritrūkę prisidurti negali, kai jau proto aptemimai prasideda.
Comment
-
Vgtvpm
Sveiki, noriu stoti mokytis i Vilniaus gelezinkelio transporto ir verslo paslaugu mokykla. Gal kas mokosi lokomotyvo ar dyzeliniu ir elektriniu traukiniu studiju programos? Gal jau kas yra baiges ir dirba? Kokios perspektyvos? Esu 23 metu. Dirbu troleibusu vairuotoju, taciau jokiu perspektyvu cia ir atlyginimai ne kokie. Pries pora metu baigiau Vilniaus kolegijoje vadyba. Pagal profesija darbu pasiulos nera, altyginimai minimalus. Aciu.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąTam reikalui yra policija - artmiausioje stotyje gali išlaipint.
Comment
-
Parašė Combat Rodyti pranešimąSunkiai įsivaizduoju. Lietuvoje, skirtingai nei likusioje ES, – 1520 mm vėžė, kitokie riedmenys, sukabinimo sistemos, lokomotyvai, signalizacijos sistema ir visa krūva visokiausių taisyklių ir instrukcijų, be to, būtina ir kalbą žinoti.
Jei visa tai ES būtų harmonizuota (taisyklės ir instrukcijos tokios pačios nepaisant kalbos barjerų), riedmenys – vieningų standartų, būtų galima kalbėti apie tai, kad Prancūzijoje žmogus, išsilaikęs mašinisto teises, gali juo dirbti Lietuvoje.
Buvosioje TSRS tai buvo savaime suprantama – viena kalba, vieni standartai, bet šiame jovale. . .It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąTai, kad ir toj pačioj Europoj daugelis dalykų skiriasi, bendra tik vėžė. ...Paskutinis taisė Mørtã; 2010.01.18, 10:18.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąTai, kad ir toj pačioj Europoj daugelis dalykų skiriasi, bendra tik vėžė. Ir tai netrukdo prancūzų TGV atvažiuot į Vokietiją, o vokiečių ICE nesutrukdys nuvažiuot iki Londono.
Comment
-
Parašė JohnGal kas žino, kur rasti info apie LG pervežtų krovinių kiekį per visus 2009 metus? Latvijos ir Estijos geležinkeliai tokią info jau paviešino, nors LG rasti nepavyko. Įdomu, kaip LG atrodo šia prasme lyginant su kaimynais.
Gal LG neturi gerų rezultatų ir todėl nenori "reklamuotis" prieš kaimynus? Šiaip informacijos atžvilgiu mūsų LG žymiai paslaptingesnė - KGB bylas lengviau gauti Ypatingąjame archyve.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.22, 07:16.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąO kur buvo apie Estijos?
Gal LG neturi gerų rezultatų ir todėl nenori "reklamuotis" prieš kaimynus? Šiaip informacijos atžvilgiu mūsų LG žymiai paslaptingesnė - KGB bylas lengviau gauti Ypatingąjame archyve.
Comment
-
Per 2009 m. AB „Lietuvos geležinkeliai“ vežė 42,7 mln. tonų krovinių, tai 22,4 procento mažiau nei 2008 m. Palyginti su 2008 m., tarptautinis krovinių vežimas 2009 m. sumažėjo 24,9 procento ir sudarė 29,7 mln. tonų, o vidaus vežimas sumažėjo 15,9 procento ir sudarė 12,9 mln. tonų.
http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=28107041
Comment
-
Parašė JohnGal kas žino, kur rasti info apie LG pervežtų krovinių kiekį per visus 2009 metus? Latvijos ir Estijos geležinkeliai tokią info jau paviešino, nors LG rasti nepavyko. Įdomu, kaip LG atrodo šia prasme lyginant su kaimynais.Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
Comment