Tada taisau žodį maršrutai į ruožai. pvz: jei yra ruožas Vilnius - Turmantas į kurį įeina Vilnius - Ignalina ir Vilnius - Turmantas maršrutai, proto daug nereikia, kad suprastum, jog maršrutų nereikia sumuot, kad sužinot ruožo ilgį.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Nu, pabandžiau paskaičiuoti:
Vilnius-Klaipėda 376 km
Kaišiadorys-Kaunas 37 km
Kaunas-Kybartai 86 km
Kazlų Rūda-Šeštokai 57 km
Linkaičiai-Rokiškis 134 km
Kužiai-Mažeikiai 63 km
Klaipėda-Šilutė 50 km
Lentvaris-Marcinkonys 82 km
Senieji Trakai-Trakai 4 km
Vilnius-Turmantas 147 km
Naujoji Vilnia-Kena 20 km
Vilnius- Stasylos (per Kirtimus) 40 km
Paneriai-Valčiūnai 11 km
Iš viso 1107 km
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąNu, pabandžiau paskaičiuoti:
Vilnius-Klaipėda 376 km
Kaišiadorys-Kaunas 37 km
Kaunas-Kybartai 86 km
Kazlų Rūda-Šeštokai 57 km
Linkaičiai-Rokiškis 134 km
Kužiai-Mažeikiai 63 km
Klaipėda-Šilutė 50 km
Lentvaris-Marcinkonys 82 km
Senieji Trakai-Trakai 4 km
Vilnius-Turmantas 147 km
Naujoji Vilnia-Kena 20 km
Vilnius- Stasylos (per Kirtimus) 40 km
Paneriai-Valčiūnai 11 km
Iš viso 1107 kmI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąLabai ačiū už šiuos skaičius, tik teisingumo dėlei dar pridėkime 22km europinės vėžės ruožą Šeštokai-LT/PL siena
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąNa aš skaičiavau tik geležinkelius, kuriais vyksta vietinio susisiekimo traukiniai. Nes tada dar reikėtų pridėti ruoželį nuo Kenos iki Valstybės sienos.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
O čia palyginimui Latvija:
Rīga-Renģe - 117 km
Glūda-Liepāja - 164 km
Tornakalns (Rīga)-Ventspils - 173 km
Rīga-Daugavpils - 218 km
Rīga-Valga - 168 km
Pļaviņas-Gulbene - 99 km
Krustpils-Zilupe - 150 km
Zemitāni (Rīga)-Skulte - 52 km
Gulbene-Alūksne - 33 km (750 mm, tačiau nuolat į parą kursuoja 3 keleiviniai)
Daugavpils-Kārsava - 133 km (tarptautinis Vilnius-S. Peterburgas, tačiau nuvažiuoti įmanoma)
Viso: 1307 km
Keleiviniui nenaudojama - tik prekiniams.
Jelgava-Meitene (valst. siena) - 32,9 km
Krustpils-Jelgava - 138 km
Jelgava-Tukums - 56 km
Grīva (Daugavpils)-Turmantas (valst. siena) - 22 km (tiesa šiuo ruožu važiuoja tarptautinis Vilnius-S. Peterburgas, tačiau sustojimų šioje latviškoje atkarpoje nėra)
Daugavpils-Eglaine (valst. siena) - 37 km
Daugavpils-Indra (valst. siena) - 76 km
Viso: 361,9 km
Nenaudojamas:
Liepāja-Vainode (valst. siena) - 67
Priekule-Kalēti (valst. siena) - 20 km
Viso: 87 km
Šiemet nurinkta:
Ventspils-Liepāja - 121 km
Jānavārti (Rīga)-Ergļi - 92 km
Ieriķi-Žiguri (vals. siena) - 102,2 km
Viso: 315,2 km
iki 2000 m. nurinkta:
Ipiķi-Skulte - 114,9 km
Taigi viso iki nurinkimo keleiviniai kursavo:
1870,8 km
P. S. Gali būti šiek tiek paklaidų.Paskutinis taisė Salvijus; 2009.12.09, 07:32.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąHmm, galvoju gal tikrai reikėjo suformuluoti "LG formavimo traukiniai". Nes t.p. prijungti atkarpėlę nuo Turmanto iki Valstybinės sienos
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąGeriau kas nors paskaičiuokite, kiek per dieną Lietuvoje nuvažiuoja VISI keleiviniai LG traukiniai
Šalia to dar vienas klausimas. Lankiausi ryšių muziejuje Kaune, ten radau įdomų žemėlapį:
Nejaugi XIXa. buvo geležinkelio linija Klaipėda-Palanga? Gal tai žemėlapio klaida, nes labai keista, kad Vokietijos-Rusijos (šiauriau Nemuno) siena kertama geležinkeliu net 3 vietose: Pagėgiai-Tauragė, Klaipėda-Kretinga (įdomu tai, kad čia nepavaizduotas Klaipėda-Skuodas-Priekulė ruožas) ir štai dar Klaipėda-Palanga. Ar teko ką nors girdėti apie pastarąją liniją?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Keli žemėlapiai iš Lietuvos TSR atlaso. Berods anksčiau niekas nebuvo įkėlęs, tai pasidalinsiu. (tikiuos dydis pakankamas, kad eitų ką įskaityt)
Teritorijos nutolimas nuo artimiausių geležinkelių (1976 m.):
Keleivių pervežimas geležinkeliu (srautai 1973 m. rugpjūčio mėn.):
Keleivinių traukinių eismo intensyvumas (1976 m. vasara):
Krovinių srautai geležinkelio linijose (1975 m.)
Krovinių atvežimas ir išvežimas geležinkelių stotyse (1975 m.)
Paskutinis taisė adju; 2009.12.09, 14:19.
Comment
-
Labai geri žemėlapiai. Įdomu, kad siauruku būdavo pervežama keleivių daugiau nei Radviliškio-Pagėgių ruože.
O per Joniškį srautas kaip ir per Kėdainius.
Nepriekaištingai paskirstyti krovininių srautai - nemažai tranzito į Kaliningradą tekdavo Daugpilio-Šiaulių-Pagėgių koridoriui.
Gerokai apkrautos linijos buvo iš Mažeikių į Latviją.
Dabar realybė kitokia.Paskutinis taisė Salvijus; 2009.12.09, 16:24.
Comment
-
Jeigu jau 'užšokom ant' žemėlapių — gal ir šitas bus kam nors įdomus:
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąKelintų čia metų?
Bet kad ir kaip ieškojau, tikslios datos neradauPagal sienas turėtų būti 1939m. vasara
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąŽemėlapį radau http://forum.istorija.net/photos/sho...22&photoid=240
Bet kad ir kaip ieškojau, tikslios datos neradauPagal sienas turėtų būti 1939m. vasara
Paskutinis taisė Salvijus; 2009.12.10, 18:44.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąKad nelabai 1939 m. - nėra daug iki 1939 m. nutiestų geležinkelių (nei siaurųjų Šiaurės Lietuvoje, nei plačiojo Kužiai-Kretinga, nei Liepoja-Glūda - visas eismas vyko per Mažeikius). Turėtų būt iki 1923 m.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąNa gal, gal... Visgi keista, kad Lietuvos prekybos ir banko skyriai yra ir Klaipėdoje, ir Vilniuje. Na ok, Vilniuje galėjo užsilikti (realiai greičiausiai nebeveikiantis) skyrius po Vilniaus krašto netekimo 1920m. spalio mėn., bet Klaipėdoje?.. Na gal vietiniai geriau žinos, ar 1918m.-1923m. Lietuvos kompanijos kūrė (ne pavieniai atvejai) savo atstovybes Klaipėdos krašte? Pagaliau neatmestinas ir variantas, kad bankas paėmė seno pavyzdžio žemėlapį ir ant jo sužymėjo jau vėlesnių laikų skyrius (tokiu atveju tie skyriai tikriausiai veikė jau 1939m. rudenį iki TSRS okupacijos)
O dėl bankų visai kitas reikalas - kapitalui dažnai sienų nėra. Liepoja juk Lietuvai niekada nepriklausė, o ten pažymėta banko atstovybė. Liepoja iki 1923 m. pagrindinis Lietuvos uostas puikiai susietas su geležinkeliais (kaip tai nebūtų pikta Mažeikių-Rengės geležinkelio nurinkimo šalininkams).
Gali būti ir atstovybės.
Wycka ar istorijos nesimokei?Paskutinis taisė Salvijus; 2009.12.10, 19:07.
Comment
Comment