Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    To RailFanLT. Sunku priprasti prie grafiko. Naujieji metai o tu dirbi......... Kaledos tu dirbi.... aisku ne visada. Ir ziurint kur dirbi. Ar keleiviniuose dyzeliukuose, ar Keleiviniuose silumveziuose ar krovininiuose. Dyzelistai gauna berods maziausiai. padejejai. Apie masinistus negaliu pasakyti, nes ju klases skiriasi ir pan. Antroje vietoje Keleiviniai silumveziai. (kalbu apie padejejus, nes nuo jo ir pradesi). Pirmoje vietoje (ne krizes laikotarpiu, nes db jie gauna maziausiai) gaudavo daugiausiai. Bet viena problema kad nera grafiko krovininiuose.... nzn kada grisi. nzn kai grisi ar duos iseigine ar po 12h poilsio vel vaziuosi. Turbut geriausias variantas keleiv.silumveziai. Bet ir tai pagalvok gerai, nes gert kaip ir negalima )) nes tikrina. turi keltis nakti. ar grizti nakti. vaziuoti per sventes. Kai pripranti tai viskai gerai. Ar negeriau butu stoti tau i Petro Vileisio gelezinkelio fakulteta (kolegija) ir ten atsimokyti. Ir ateiti i gelezinkeli kaip specialistui. (db tu matai tik pravaziuojancius traukinius) ir matai tik trecdali. Nematai viso kito....... Gali labai nusivilti.... Labai daug padejeju ir masinistu mokosi kolegijoje......

    Comment


      Labai dėkingas padejejui už atsakymą,tačiau kodėl siūlai stoti geriau į P. Vilešio geležinkelio transporto fakultetą?Nemanau,kad ten bus kas nors geresnio...

      Comment


        Parašė padejejas Rodyti pranešimą
        To rokoliux: Zinai man toks jausmas kad kyla nepasitenkinimas jog tave girta pagavo. ar priputei ir nueme KAD. db sedi su 1000lt ir pyksti........ Tai pries metus buvo geriau. Didesnes alogos. Bet ir db nera jau taip blogai. tikrai ne 800lt gaunam...... Nebent kas specas
        Darbas kelyje......... o ko cia nesuprast? Didesnis pavojus kelyje...... Nesedi kabinete uzsidares. O vaziuoji. Vyksta veiksmas
        )
        uz tavo pavardintas prazangas kiek zinau is darbo meta ! (ar LT-1 depe cia
        nieko tokio?)
        as rasiau apie darbdavio ir darbuotojo santykius, uzknisanti popierizma,
        ir dar kai kuriuos apsurdiskus dalykus LG.....
        Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

        Comment


          Parašė Sovijus
          Latvijos Susisiekimo ministerijos oficialioje svetainėje perskaičiau, kad neva artimiausiu metu LG įvyks liberalizacija.
          Įdomu kaip ji pasireikš? Kada?
          Kiek ši informacija patikima? Šiaip valstybinė institucija kaip, kad Susisiekimo ministerija neturėtų nešioti gandų - ne "geltonoji spauda".

          Šaltinis: http://www.sam.gov.lv/?cat=8&art_id=1614
          o SM kiek zibalo nuo rinkimu jau papile??? .....
          Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

          Comment


            Parašė Sovijus
            Prie ko čia LG ir Latvijos Susisiekimo ministerija ir rinkimai - ten jie jau seniai praėjo?
            citata: Kiek ši informacija patikima? Šiaip valstybinė institucija kaip, kad Susisiekimo ministerija neturėtų nešioti gandų - ne "geltonoji spauda".bet nesioja tiek LT tiek LV (prisimink ka zadejo Masiulis, kodel latviai
            paspaust savotiskai negali???(t.y. pvz .: valstybes vidaus imoniu))


            rinkimai uz savotiska atskaitos taska
            Paskutinis taisė rakolioux; 2009.10.22, 22:40.
            Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

            Comment


              Parašė robertas Rodyti pranešimą
              Kažkas naujo:

              http://www.gelsistemos.lt/

              Gal bus alternatyva šiam forumui?
              uu, maciau - ten ir straipsniu skilti kasdien pildo

              Comment


                Į e.bilietus „Lietuvos geležinkeliai“ investuoti nežada

                http://www.15min.lt/naujiena/aktualu/pinigai/58/62391/

                Še tau kad nori... Kuo jie ten mąsto, aš nesuprantu. Mano manymu, tokia sistema tikrai būtų patogi.
                You might surprise yourself.

                Miestai.net FB

                Comment


                  Parašė spirit Rodyti pranešimą
                  Į e.bilietus „Lietuvos geležinkeliai“ investuoti nežada

                  http://www.15min.lt/naujiena/aktualu/pinigai/58/62391/

                  Še tau kad nori... Kuo jie ten mąsto, aš nesuprantu. Mano manymu, tokia sistema tikrai būtų patogi.
                  Smegenim mąsto... Kadangi keleivių pervežimas nuostolingas, o ir tų maršrutų nėra daug, matyt, nuspręsta investuoti į sritis, kurios pelningos - krovinių pervežimą.
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                    Smegenim mąsto... Kadangi keleivių pervežimas nuostolingas, o ir tų maršrutų nėra daug, matyt, nuspręsta investuoti į sritis, kurios pelningos - krovinių pervežimą.
                    Man atrodo, kad tai galėtų būti vienas iš tų būdų, kur galėtų pritraukt keleivių.
                    You might surprise yourself.

                    Miestai.net FB

                    Comment


                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                      Smegenim mąsto... Kadangi keleivių pervežimas nuostolingas, o ir tų maršrutų nėra daug, matyt, nuspręsta investuoti į sritis, kurios pelningos - krovinių pervežimą.
                      Turbut valdininku dirbi?
                      考纳斯, 立陶宛

                      Comment


                        Čia radau vieną įdomų skelbimą:

                        Projekto „Regioninės reikšmės geležinkelių linijų rekonstravimas (Lentvaris–Marcinkonys–v.s. su Baltarusija, Švenčionėliai–Utena, Mažeikiai–v.s. su Latvija, Jonava–Rizgonys, Šeštokai–Alytus, Kretinga–Skuodas–v.s. su Latvija, Bugeniai–v.s. su Latvija)“ galimybių studijos parengimo paslaugos

                        Įdomu, ką tai reiškia...

                        Comment


                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                          Čia radau vieną įdomų skelbimą:

                          Projekto „Regioninės reikšmės geležinkelių linijų rekonstravimas (Lentvaris–Marcinkonys–v.s. su Baltarusija, Švenčionėliai–Utena, Mažeikiai–v.s. su Latvija, Jonava–Rizgonys, Šeštokai–Alytus, Kretinga–Skuodas–v.s. su Latvija, Bugeniai–v.s. su Latvija)“ galimybių studijos parengimo paslaugos

                          Įdomu, ką tai reiškia...
                          Iš kur informacija?
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Parašė spirit Rodyti pranešimą
                            Man atrodo, kad tai galėtų būti vienas iš tų būdų, kur galėtų pritraukt keleivių.
                            Keleivių vien elektroniniais bilietais nepritrauksi.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                              Keleivių vien elektroniniais bilietais nepritrauksi.
                              Jeigu geležinkelių e-bilieto sistema veiktų kartu su viešojo transporto e-bilietu būtų nemažai privalumų, nors kažin ar tai padidintų keleivių srautus.

                              Comment


                                Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimą
                                Jeigu geležinkelių e-bilieto sistema veiktų kartu su viešojo transporto e-bilietu būtų nemažai privalumų, nors kažin ar tai padidintų keleivių srautus.
                                Užtat kainodara galėtų labai padidinti. Pigesni bilietai perkant ankčiau, dienos bilietai, regioniniai bilietai, bilietai keliems keleiviams ir taip toliau. O jiems mat net bilietai nepririšti prie konkretaus išvykimo laiko neįveikiama problema.
                                kaip?

                                Comment


                                  Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                  Iš kur informacija?
                                  pirkimai.eviesiejipirkimai.lt , ten beje visai įdomių dalykų būna...

                                  Comment


                                    Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                    Čia radau vieną įdomų skelbimą:

                                    Projekto „Regioninės reikšmės geležinkelių linijų rekonstravimas (Lentvaris–Marcinkonys–v.s. su Baltarusija, Švenčionėliai–Utena, Mažeikiai–v.s. su Latvija, Jonava–Rizgonys, Šeštokai–Alytus, Kretinga–Skuodas–v.s. su Latvija, Bugeniai–v.s. su Latvija)“ galimybių studijos parengimo paslaugos

                                    Įdomu, ką tai reiškia...
                                    Labai įdomu,buvau prieš tris savaites Marcinkonyse,tai mačiau pabegius keite link Varėnos puses.

                                    Comment


                                      Parašė spirit Rodyti pranešimą
                                      Į e.bilietus „Lietuvos geležinkeliai“ investuoti nežada

                                      http://www.15min.lt/naujiena/aktualu/pinigai/58/62391/

                                      Še tau kad nori... Kuo jie ten mąsto, aš nesuprantu. Mano manymu, tokia sistema tikrai būtų patogi.
                                      Jie niekuo nieko nemąsto. Ta direkcija tik laiką švaisto ir pinigus. Progresas neįdomu. Juk visiem tokiem projektam belekiek pinigų Europa duoda.
                                      Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                                      Comment


                                        Parašė praetor Rodyti pranešimą
                                        Jie niekuo nieko nemąsto. Ta direkcija tik laiką švaisto ir pinigus. Progresas neįdomu. Juk visiem tokiem projektam belekiek pinigų Europa duoda.
                                        Nera zodziu..

                                        Comment


                                          Čia info apie regioninių geležinkelių būklę paskelbtame konkurse dėl šių geležinkelių ruožų rekonstrukcijos galimybių studijos (žr. Udriaus panešimą aukščiau). Tik čia rasit visokių netikslumų - Mažeikiai-Rengė jau nebeegzistuoja ir ten pabėgiai berods buvo tik betoniniai, kaip Venta-Vainiuodė - mačiau tik betoninius pabėgius...

                                          1.3.Regionines reikšmės geležinkelių linijų infrastruktūros būklė
                                          Lentvario-Marcinkonių-v.s. su Baltarusija, Švenčionėlių-Utenos, Mažeikių-v.s. su Latvija, Jonavos-Rizgonių, Šestokų-Alytaus, Kretingos-Skuodo-v.s. su Latvija ir Bugenių-v.s. su Latvija kaip regioninės reikšmės geležinkelių linijos yra patvirtintos 2004 m. rugsėjo 8 d. Lietuvos Reipublikos susisiekimo ministro įsakymu Nr. 3-453. Šios geležinkelių linijos dėl lėšų stygiaus nebuvo kapitališkai remontuojamos ar rekonstruojamos, o jų techninis lygis buvo palaikomas
                                          atsižvelgiant į jomis pervežamų krovinių apimtis bei užtikrinant saugaus eismo reikalavimus. Todėl šių linijų infrastruktūros buklė tapo prasta.
                                          Lentvario-Marcinkonių-v.s. su Baltarusija vienkelis (dvikelis geležinkelio ruožas tik nuo Lentvario iki Senųjų Trakų) geležinkelio ruožas (98,7 km) sujungia Lietuvą su kaimynine Baltarusija. Kasmet šia linija perežama vidutiniškai apie 1,1 mln. tonų krovinių. Kelio ruože tarp Marcinkonių ir v.s. su Baltarusija traukinių eismas nutrauktas. Geležinkelio linijos techninė būklė:83 proc. (81,5 km) kelio yra uždelstas kapitalinis remontas; 34 proc. pabėgių yra visiškai supuvę; ruožo pusiau automatinė kelio blokuotės įrenginiai bei ryšių linijos ir įrenginiai yra pasenę.
                                          Švenčionelių-Utenos vienkeliu geležinkelio ruožu (48,1 km) kasmet pervežama vidutiniškai apie 0,2 mln. tonų krovinių. Geležinkelio linijos techninė būklė: 100 proc. (48,1 km) kelio yra uždelstas kapitalinis remontas; 29 proc. pabegių yra visiškai supuvę; ruožo pusiau automatinė kelio blokuotės įrenginiai bei ryšių linijos ir įrenginiai yra pasenę.
                                          Mažeikių-v.s. su Latvija (Rengės kryptis) vienkeliu geležinkelio ruožu (19,5 km) kasmet perežama vidutiniškai apie 1,4 mln. tonų krovinių. Geležinkelių linijos būklė: 27 proc. pabėgių yra visiškai supuvę; linijos 13,36 km atkarpoje yra nustatyti sankasos viršaus pločio normų pažeidimai; linijos 15 km atkarpoje balasto užterštumas didesnis kaip 20 proc.; bloga sąvaržų būlklė, todėl neužtikrinamas nustatų nomų bėgių temperaturinis režimas; ruožo pusiau automatinės kelio
                                          blokuotės įrenginiai bei ryšių linijos ir įrenginiai yra pasenę.
                                          Jonavos-Rizgonių vienkeliu geležinkelio ruožu (22,8 km) kasmet pervežama vidutiniškai apie 0,6 mln. tonų krovinių. Geležinkelio linijos techninė būklė: 98 proc. (22,4 km) kelio yra uždelstas kapitalinis remontas; 46 proc. pabėgių yra visiškai supuvę; ruožo pusiau automatinė kelio blokuotės įrenginiai bei ryšių linijos ir įrenginiai yra pasenę. Visoje linijoje balasto užterštumas
                                          didesnis kaip 20 proc.
                                          Šeštokų-Alytaus vienkeliu geležinkelio ruožu (38,1 km) kasmet pervežama vidutiniškai apie 0,5 mln. tonų krovinių. Geležinkelio linijos techninė būklė: 100 proc. (38,1 km) kelio yra uždelstas kapitalinis remontas; 48 proc. pabėgių yra visiškai supuvę; ruožo pusiau automatinės kelio blokuotės įrenginiai bei ryšių linijos ir įrenginiai yra pasenę. Visoje linijoje balasto užterštumas didesnis kaip 20 proc.
                                          Kretingos-Skuodo-v.s. su Latvija vienkeliu geležinkelio riožu (51,6 km) kasmet pervežama apie vidutiniškai 0,1 mln. tonų krovinių. Geležinkelio linijos techninė būklė: 46 proc. (23,1 km) kelio yra uždelstas kapitalinis remontas; 76 proc. pabėgių yra visiškai supuvę; linijos 2 km atkarpoje yra nustatyti sankasos viršaus pločio normų pažeidimai; ruožo ruožo pusiau automatinė kelio blokuotės įrenginiai bei ryšių linijos ir įrenginiai yra pasenę. Visoje linijoje balasto užterštumas
                                          didesnis kaip 20 proc.
                                          Bugenių-v.s. su Latvija (Vainiuodės kryptis) vienkeliu geležinkelio ruožu (12,6 km) nuo 1999 m. traukinių eismas nutrauktas. Geležinkelio llinijos techninė būklė: 77 proc. (9,7 km) kelio yra uždelstas kapitalinis remontas; 26,3 proc. pabėgių yra visiškai supuvę; linijos 1,55 km atkarpoje yra nustatyti sankasos viršaus pločio normų pažeidimai; ruožo pusiau automatinės kelio blokuotės įrenginiai bei ryšių linijos ir įrenginiai yra pasenę. Visoje linijoje balasto užterštumas didesnis kaip 20 proc.
                                          Paskutinis taisė Salvijus; 2009.10.31, 22:41.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X