Maty, Dailydka yra gavęs LSDP nurodymą išlikti bet kuriomis priemonėmis. Gi ten ir Kirkilienė dirba, ir Biržiškio žentai pristeigę uabų, dirbančių geležinkeliams. . . .
Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Gal kas nors žinot, koks papildomas traukinys šiandien vyko į Marcinkonis (apie 11.30h. pirmyn ir po keleivinio iš Marcinkonių apie 13.20h. atgal)? Džiaugiausi dzūkijos miško gėrybėmis ir nespėjau pamatyti reto reginio - tame ruože išskyrus keleivinį transportą nelabai kas važiuoja...
DLRR - ko gero ER-3 metu (...) kaip paaiskejo nei karto nebuvo darytas KR-2
(...)
dabar del 0993 istorijos po DLRR - kiek VLRD krapstesi su hidorstatika? kiek priemejas sedejo Daugpily kol prieme ta 0993? prisiminkit? sakot geras silumvezis..beje tuos 100.000 km jis ir nuvaziavo deka to, kad VLRD po DLRR ji nors minimaliai sutvarke..ir galu gale, jei versija apie bloga VLRD kokybe jus tai propaguojat - tai gal ir varykit i TP-3 ir ER-1 i Daugpili??
Paprastai vienos organizacijos darbuotojai apie savo darbo problemas diskutuoja savo darbe (virtuvėlėse, rūkyklose, intranetu, telefonu, Lotusais, lempučių mirksėjimais, skaipu, ir t.t.).
Kiekviena profesija turi savo žargoną.
Bet jei esat viešoj erdvėj (tubūt ne dėl to, kad nėra galimybės kitaip bendrauti, o dėl to, kad ta problema svarbi ne tik jums vieniems), būkit žmonės, parašykit, kad visi suprastų, kas tas LT-1, DLRR, TP-3, ER-1.
Tik prašom nesiųsti iš 2638 pranešimo į paaiškinimą kažkur tarp 1500-ojo ir 1900-ojo pranešimų.
O jei ta problema įdomi tik trims vieno padalinio specialistams, tai gal reikės atsiųsti nuorodą, kaip išmokti naudotis elektroniniu paštu...
Citata:
Parašė Wycka
Kaip tik rugpjūčio 10d. važiavau į Anykščius. Pakeliui sustojau Jonavoje, ties geležinkelio tiltu. Nors tiltas dabar yra vienkelis, susidarė įspūdis, kad jis projektuotas su galimybe ant jo nutiesti antrąjį kelią. Traukiniai įvažiuoja į Jonavą (nuo Kaišiadorių) dešiniąją tilto puse.
dariuks:
panasu i tai,kad tamsta teisus. reiks dar pasikapstyt internete...
idomiausia tai, kad juo esu vaziaves daug kartu - gal simta, gal du... niekad rimciau demesio neatkreipdavau. dazniausiai miegodavau
vaziuodamas pro sali, pats uzsiropsciau ant tilto, kad pamatyt ir isitikint, jog tiltas buvo statytas kaip dvikelis.
uz keliu minuciu is Gaiziunu puses atleke greitukas.
anksciau tilta saugojo ginkluota sargyba. dabar like 2 bunkeriai, tape bomzu nakvynes namais...
Paprastai vienos organizacijos darbuotojai apie savo darbo problemas diskutuoja savo darbe (virtuvėlėse, rūkyklose, intranetu, telefonu, Lotusais, lempučių mirksėjimais, skaipu, ir t.t.).
Kiekviena profesija turi savo žargoną.
Bet jei esat viešoj erdvėj (tubūt ne dėl to, kad nėra galimybės kitaip bendrauti, o dėl to, kad ta problema svarbi ne tik jums vieniems), būkit žmonės, parašykit, kad visi suprastų, kas tas LT-1, DLRR, TP-3, ER-1.
Tik prašom nesiųsti iš 2638 pranešimo į paaiškinimą kažkur tarp 1500-ojo ir 1900-ojo pranešimų.
O jei ta problema įdomi tik trims vieno padalinio specialistams, tai gal reikės atsiųsti nuorodą, kaip išmokti naudotis elektroniniu paštu...
VLRD - Vilniaus lokomotyvų remonto depas, DLRR - Daugavpils Lokomotīvju remonta rūpnīca, LT-1 - Vilniaus lokomotyvų depas, LT-2 - Radviliškio lokomotyvų depas, KR - kapitalinis remontas, ER - einamasis remontas, TP - techninė priežiūra, NR - neplaninis remontas.
Specialistai patarė iškelti diskusiją apie gaisro priežastis į konkretesnę temą.
Ieškokite temoje Traukos riedmenys. Bendro pobūdžio diskusijos :
- kas kaltas - DLRR ar VLRD , o gal LT-1;
- kas buvo bogai atlikta - KR, TR, o gal TP.
Gal kas nors žinot, koks papildomas traukinys šiandien vyko į Marcinkonis (apie 11.30h. pirmyn ir po keleivinio iš Marcinkonių apie 13.20h. atgal)? Džiaugiausi dzūkijos miško gėrybėmis ir nespėjau pamatyti reto reginio - tame ruože išskyrus keleivinį transportą nelabai kas važiuoja...
nuo 2009 11 02 keiciasi tvarkarasis traukiniams Vilnius-Turmantas. traukiniai nr664 ir 666 bus vaziuoti sutrumpinto marsruta Vilnius-Dukstas.pilnai atsauktas traukinys 660 Vinius-Ignalina.sutrumpino ir sustovimais kiekis.bus nesustos Santaka Pailgis Skersabaliai Pazeimene Zeimena Pakretuone. kas dabar daruose negaliu supranti. del kuo sutrumpina sustovimais ir del kuo sutrumpina iki Duksto
Nu va, prasideda maksimalių pokyčių metas...
Nors sprendimas protingas - sustojimai prie kiekvienos pakeliui esančios trobos 14 kartų per dieną - per didelė prabanga.
Tiesa, pakeitimai jau yra ir www.litrail.lt.
Įdomu, kokie pokyčiai kituose maršrutuose laukia...
Mano manymui,mažas stoteles uždaryti...O Stotys palikti,vat peticija studentai rašys tikrai,o vasara tai jooo...daug kas važineja,gal ka pakeis,vis del to...
jei gamykla gamina makaronus ir makaronu nieks neperka ka ji daro?
a. mazina pardavimo vietu skaiciu kad maziau juos veziot
b. maziau gamina ir neteikia makaronu i kai kurias vietoves apskritai
c. perziuri rinkodara, mazina kaina, skelbia akcijas ir visaip kitaip galvodami del ko neperka bando pakeisti butent neprikimo priezastis
Normali gamykla daro tik c, o LG daro tik a ir b, nes turi "uznugari" kroviniu vezima ir zino kad net uzdarius keleivinius vistiek visi tures darbo kroviniuose del to ir nepersistengia galvodami kaip padaryt kad zmones vaziuotu traukiniais, kaip beje visa europa sekmingai ir daro.
Prie to paties: mazmenineje prekyboje sumazinus kainas apie 15% ir siek tiek pristacius tokia akcija pardavimai dideja 3-5 kartus. Akcijos savikaina buna tik 5-8% apyvartos. Todel jei paruosi pakankamai atsargu prekybos vietose (LG biznije tai butu pervezimo pajegumai) akcija save atperka vien per akcijos metu buvusius didesnius pardavimus, o veliau dar 2-4 kartus ilgiau nei truko akcija fiksuojami didesni pardavimai (tolygiai mazejantys), del to eini i nebloga pliusa. Gal visdel to laikas nustot verkt kad nuostolinga, pasisamdyt profus ir pradet eit i bizni o ne linijas nurinkinet, stoteles, stotis ir marsrutus naikint.
Normali gamykla daro tik c, o LG daro tik a ir b, nes turi "uznugari" kroviniu vezima ir zino kad net uzdarius keleivinius vistiek visi tures darbo kroviniuose del to ir nepersistengia galvodami kaip padaryt kad zmones vaziuotu traukiniais, kaip beje visa europa sekmingai ir daro.
Tik nereikia pamiršti, kad Varkarų europos geležinkeliai gauna dotacijas/subsidijas už keleivių vežimą. Ir visokiausių akcijų dėl keleivių pritraukimo vis mažiau palieka. Tuo tarpų LG iš valstybės beveik nieko negauna (net nulinio dyzelino akcizo).
LG galėtų be problemų paleisti traukinį į Klaipėdą nors kas 2 valandas, bet kur įkišti krovininius? Gal patarsit?
Comment