Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Lietuvos rytas rašo: Pakistanietis ir afganistanietis nelegaliai į Lietuvą patekti ketino traukinio bėgiais.
    Daugiau: http://www.lrytas.lt/-12532661691252...C4%97giais.htm

    Comment


      Maty, Dailydka yra gavęs LSDP nurodymą išlikti bet kuriomis priemonėmis. Gi ten ir Kirkilienė dirba, ir Biržiškio žentai pristeigę uabų, dirbančių geležinkeliams. . . .
      Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

      Comment


        Parašė kaktusas
        O labai įdomu, iš ko tu esi gavęs nurodymą?
        O prie ko čia jis?
        You might surprise yourself.

        Miestai.net FB

        Comment


          Degė traukinys „Kaliningradas-Maskva“
          http://www.lrytas.lt/-12535149481253...das-maskva.htm
          R. Dichavičius: „Turi būti alkanas fotografijos“

          Comment


            Parašė _Bead_ Rodyti pranešimą
            Degė traukinys „Kaliningradas-Maskva“
            http://www.lrytas.lt/-12535149481253...das-maskva.htm
            kiek daugiau informacijos http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...9/56991/?fid=2

            Comment


              Gal kas nors žinot, koks papildomas traukinys šiandien vyko į Marcinkonis (apie 11.30h. pirmyn ir po keleivinio iš Marcinkonių apie 13.20h. atgal)? Džiaugiausi dzūkijos miško gėrybėmis ir nespėjau pamatyti reto reginio - tame ruože išskyrus keleivinį transportą nelabai kas važiuoja...
              Paskutinis taisė statyba; 2009.09.23, 21:42.

              Comment


                Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
                DLRR - ko gero ER-3 metu (...) kaip paaiskejo nei karto nebuvo darytas KR-2
                (...)
                dabar del 0993 istorijos po DLRR - kiek VLRD krapstesi su hidorstatika? kiek priemejas sedejo Daugpily kol prieme ta 0993? prisiminkit? sakot geras silumvezis..beje tuos 100.000 km jis ir nuvaziavo deka to, kad VLRD po DLRR ji nors minimaliai sutvarke..ir galu gale, jei versija apie bloga VLRD kokybe jus tai propaguojat - tai gal ir varykit i TP-3 ir ER-1 i Daugpili??
                Paprastai vienos organizacijos darbuotojai apie savo darbo problemas diskutuoja savo darbe (virtuvėlėse, rūkyklose, intranetu, telefonu, Lotusais, lempučių mirksėjimais, skaipu, ir t.t.).
                Kiekviena profesija turi savo žargoną.
                Bet jei esat viešoj erdvėj (tubūt ne dėl to, kad nėra galimybės kitaip bendrauti, o dėl to, kad ta problema svarbi ne tik jums vieniems), būkit žmonės, parašykit, kad visi suprastų, kas tas LT-1, DLRR, TP-3, ER-1.

                Tik prašom nesiųsti iš 2638 pranešimo į paaiškinimą kažkur tarp 1500-ojo ir 1900-ojo pranešimų.

                O jei ta problema įdomi tik trims vieno padalinio specialistams, tai gal reikės atsiųsti nuorodą, kaip išmokti naudotis elektroniniu paštu...

                Comment


                  Citata:
                  Parašė Wycka
                  Kaip tik rugpjūčio 10d. važiavau į Anykščius. Pakeliui sustojau Jonavoje, ties geležinkelio tiltu. Nors tiltas dabar yra vienkelis, susidarė įspūdis, kad jis projektuotas su galimybe ant jo nutiesti antrąjį kelią. Traukiniai įvažiuoja į Jonavą (nuo Kaišiadorių) dešiniąją tilto puse.

                  dariuks:
                  panasu i tai,kad tamsta teisus. reiks dar pasikapstyt internete...
                  idomiausia tai, kad juo esu vaziaves daug kartu - gal simta, gal du... niekad rimciau demesio neatkreipdavau. dazniausiai miegodavau
                  vaziuodamas pro sali, pats uzsiropsciau ant tilto, kad pamatyt ir isitikint, jog tiltas buvo statytas kaip dvikelis.



                  uz keliu minuciu is Gaiziunu puses atleke greitukas.




                  anksciau tilta saugojo ginkluota sargyba. dabar like 2 bunkeriai, tape bomzu nakvynes namais...


                  Paskutinis taisė dariuks; 2009.09.27, 00:09.
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                    Paprastai vienos organizacijos darbuotojai apie savo darbo problemas diskutuoja savo darbe (virtuvėlėse, rūkyklose, intranetu, telefonu, Lotusais, lempučių mirksėjimais, skaipu, ir t.t.).
                    Kiekviena profesija turi savo žargoną.
                    Bet jei esat viešoj erdvėj (tubūt ne dėl to, kad nėra galimybės kitaip bendrauti, o dėl to, kad ta problema svarbi ne tik jums vieniems), būkit žmonės, parašykit, kad visi suprastų, kas tas LT-1, DLRR, TP-3, ER-1.

                    Tik prašom nesiųsti iš 2638 pranešimo į paaiškinimą kažkur tarp 1500-ojo ir 1900-ojo pranešimų.

                    O jei ta problema įdomi tik trims vieno padalinio specialistams, tai gal reikės atsiųsti nuorodą, kaip išmokti naudotis elektroniniu paštu...
                    VLRD - Vilniaus lokomotyvų remonto depas, DLRR - Daugavpils Lokomotīvju remonta rūpnīca, LT-1 - Vilniaus lokomotyvų depas, LT-2 - Radviliškio lokomotyvų depas, KR - kapitalinis remontas, ER - einamasis remontas, TP - techninė priežiūra, NR - neplaninis remontas.

                    Comment


                      Parašė _Bead_ Rodyti pranešimą
                      Degė traukinys „Kaliningradas-Maskva“
                      http://www.lrytas.lt/-12535149481253...das-maskva.htm
                      Specialistai patarė iškelti diskusiją apie gaisro priežastis į konkretesnę temą.
                      Ieškokite temoje Traukos riedmenys. Bendro pobūdžio diskusijos :
                      - kas kaltas - DLRR ar VLRD , o gal LT-1;
                      - kas buvo bogai atlikta - KR, TR, o gal TP.

                      Comment


                        Parašė statyba Rodyti pranešimą
                        Gal kas nors žinot, koks papildomas traukinys šiandien vyko į Marcinkonis (apie 11.30h. pirmyn ir po keleivinio iš Marcinkonių apie 13.20h. atgal)? Džiaugiausi dzūkijos miško gėrybėmis ir nespėjau pamatyti reto reginio - tame ruože išskyrus keleivinį transportą nelabai kas važiuoja...
                        Važiuoja rinktiniai krovininiai iš Vilniaus:
                        http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture

                        http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture

                        http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture

                        http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture

                        http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          Kam įdomu ir dar nematė, gali pažiūrėti http://www.litrail.lt/wps/wcm/connec...00e110616810c8

                          Comment


                            įdomus video klipas. ačiū, kad įkėliai.
                            Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                            Comment


                              Parašė traukinio masinistas Rodyti pranešimą
                              nuo 2009 11 02 keiciasi tvarkarasis traukiniams Vilnius-Turmantas. traukiniai nr664 ir 666 bus vaziuoti sutrumpinto marsruta Vilnius-Dukstas.pilnai atsauktas traukinys 660 Vinius-Ignalina.sutrumpino ir sustovimais kiekis.bus nesustos Santaka Pailgis Skersabaliai Pazeimene Zeimena Pakretuone. kas dabar daruose negaliu supranti. del kuo sutrumpina sustovimais ir del kuo sutrumpina iki Duksto
                              Nu va, prasideda maksimalių pokyčių metas...
                              Nors sprendimas protingas - sustojimai prie kiekvienos pakeliui esančios trobos 14 kartų per dieną - per didelė prabanga.
                              Tiesa, pakeitimai jau yra ir www.litrail.lt.
                              Įdomu, kokie pokyčiai kituose maršrutuose laukia...

                              Comment


                                Mano manymui,mažas stoteles uždaryti...O Stotys palikti,vat peticija studentai rašys tikrai,o vasara tai jooo...daug kas važineja,gal ka pakeis,vis del to...

                                Comment


                                  jei gamykla gamina makaronus ir makaronu nieks neperka ka ji daro?

                                  a. mazina pardavimo vietu skaiciu kad maziau juos veziot
                                  b. maziau gamina ir neteikia makaronu i kai kurias vietoves apskritai
                                  c. perziuri rinkodara, mazina kaina, skelbia akcijas ir visaip kitaip galvodami del ko neperka bando pakeisti butent neprikimo priezastis

                                  Normali gamykla daro tik c, o LG daro tik a ir b, nes turi "uznugari" kroviniu vezima ir zino kad net uzdarius keleivinius vistiek visi tures darbo kroviniuose del to ir nepersistengia galvodami kaip padaryt kad zmones vaziuotu traukiniais, kaip beje visa europa sekmingai ir daro.

                                  Prie to paties: mazmenineje prekyboje sumazinus kainas apie 15% ir siek tiek pristacius tokia akcija pardavimai dideja 3-5 kartus. Akcijos savikaina buna tik 5-8% apyvartos. Todel jei paruosi pakankamai atsargu prekybos vietose (LG biznije tai butu pervezimo pajegumai) akcija save atperka vien per akcijos metu buvusius didesnius pardavimus, o veliau dar 2-4 kartus ilgiau nei truko akcija fiksuojami didesni pardavimai (tolygiai mazejantys), del to eini i nebloga pliusa. Gal visdel to laikas nustot verkt kad nuostolinga, pasisamdyt profus ir pradet eit i bizni o ne linijas nurinkinet, stoteles, stotis ir marsrutus naikint.
                                  Paskutinis taisė JlL; 2009.10.11, 22:23.

                                  Comment


                                    Tarkim kolega LT-1, kuris su LG susijęs daugiau ir stoja jų pusėn, vis tiek kokį pagrindimą šitam bezpredelui išvartytų
                                    Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                                    Comment


                                      Parašė JlL Rodyti pranešimą
                                      Normali gamykla daro tik c, o LG daro tik a ir b, nes turi "uznugari" kroviniu vezima ir zino kad net uzdarius keleivinius vistiek visi tures darbo kroviniuose del to ir nepersistengia galvodami kaip padaryt kad zmones vaziuotu traukiniais, kaip beje visa europa sekmingai ir daro.
                                      Tik nereikia pamiršti, kad Varkarų europos geležinkeliai gauna dotacijas/subsidijas už keleivių vežimą. Ir visokiausių akcijų dėl keleivių pritraukimo vis mažiau palieka. Tuo tarpų LG iš valstybės beveik nieko negauna (net nulinio dyzelino akcizo).
                                      LG galėtų be problemų paleisti traukinį į Klaipėdą nors kas 2 valandas, bet kur įkišti krovininius? Gal patarsit?

                                      Comment


                                        Čia tiktų naujai temai apie geležinkelio ruožą Pagėgiai-Tauragė-Šiauliai-Joniškis-Jelgava (nutiestas 1916 m.), tačiau ar bus rašančių?

                                        Čia straipsnis: http://www.balsas.lt/naujiena/185615...onai-zemaitija

                                        Įdomus faktas iš šio straipsnio, kad 1939 m. buvo numatyta tiesti Kazlų Rūdos-Jurbarko-Tauragės geležinkelį.

                                        Gal kas turite Lauksargių stoties nuotraukų?
                                        Paskutinis taisė Salvijus; 2009.10.13, 07:12.

                                        Comment


                                          Kažkas naujo:

                                          http://www.gelsistemos.lt/

                                          Gal bus alternatyva šiam forumui?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X