Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė kaskas Rodyti pranešimą
    LT-1 jus kaip matau esate už LG ir turbūt dirbate LG? Tai manau būtų gerai pasiūlyti vadovams (valdybai), jog kuo greičiau įrengtų grūdvežių gamyklą, tuomet galima bus pigiai prisigaminti užtektinai grūdvežių. Ir darbo vietų Lietuvoje bus sukurta.
    kaip anksciau buvo pastebeta - kodel LG turi tureti 3000 grudoveziu ir juos laikyti stotyse nenaudojamus 8 menesius per metus? kodel tokie Kauno ir Panevezio grudu pramones milzinai nenusiperka sau nors po 50 grudoveziu ir nepasandeliuoja savose teritorijose tuos 8 menesius? "Achema", "Lifosa", tuometine "Mazeikiu nafta" juk prisipirko vagonu, ir pakrovos problemu nebera.
    as dirbau LG ir esu uz LG.
    bet ne "POLITIKA + LG".
    Mazeikiu - Renges ruozas ir yra "POLITIKA + LG".

    geriau nekalbekim apie politika, nes @-policija suims mane uz terorizmo propagavima.
    Paskutinis taisė dariuks; 2009.09.05, 11:06.
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      Parašė dariuks Rodyti pranešimą
      tai - ne propaganda, kaip kazkas sake (a gal i man koki medaliuka? ), bet gryna patirtis darbo nuo zemiausio iki vidurinio sluoksnio LG hierarchijoj. testi karjera ir uzlipti auksciau ruginuke sutrukde...
      Na, dariau, viskas taip, kaip parašei, ir tavo pateikti duomenys – tikrai ne propaganda, kai kalba eina apie SNG šalių grūdų siuntėjų poreikių tenkinimą (gi nesuplanuosi taip tiksliai vagonų su grūdais iš kokio nors Kazachstano atsiuntimą kartu su laivo atvykimu).

      Ten mes „kalėmės“ apie Lietuvos grūdų siuntėjus, apie tai, kad grūdų siuntėjai turi tvarkingas grūdų saugyklas, o LG – pakankamą vagonų parką, kad patenkinti Lietuvos siuntėjų poreikius (kitų buvo motyvuota, kad vagonų trūksta dėl to, kad žemdirbiai juose laiko grūdus kai sandėliuose).

      Grūdų sandėliavims vagonuose rodo, kad yra techninio ir komercinio darbo organizavimo nemenkų spragų, kurių LG atkakliai nenori pripažinti, nes visa kaltė buvo suversta uostininkams: ana va, mes atvilkom vagonus su grūdais vietinių siuntėjų, bet laivo nėra. . . Štormas – tai tikrai nenugalima jėga, dėl kurios uostininkų kaltinti negalima. Bet diskusija vyko apie tai, kad grūdvežiai stovi krauti vietinių siuntėjų, kai laivo nėra ne dėl nenugalimų jėgų.

      Na, turiu dar du medalius, bet juos norėčiau patausoti „specialistui“ . Jis labai gerai dirba LG oficialiosios politikos propagandinį darbą.
      Paskutinis taisė Combat; 2009.09.05, 11:01.
      Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

      Comment


        vietines reiksmes susisiekime krautas vagonas ilgiau, kaip para, nestovi - rinktinis traukinukas juos isveza.
        kalba eina apie grudovezius. kur gi jie dingsta, tie astuoni simtai, jei net issinuomavus neuztenka?
        jie issibarsto visame kelyje nuo Kazachstano iki Lietuvos. keletas paru praeina, kol vagonas nuvyksta i viena puse. per menesi vagonas pakraunamas 2-3 kartus. taigi, vienai diena kraunasi apie 60-65 vagonai, kiti vaziuoja i viena, ar i kita puse.
        like kelios desimtys vagonu turi tenkinti vietinius uzsakymus.tiesa, cia apyvarta greitesne - vagonas per menesi pakraunamas 10-15 kartu.
        grudoveziu problema butu ispresta, jeigu jie butu universalesni. dabar gi, jei vagonu buvo veztos trasos, juos reikia kaip reikiant isplauti, nes sanepideminis neleis krauti grudu. toks dvigubas vagono varinejimas- vezu krovini, paskui vaziuoju plautis, nera pelningas...
        dalis grudoveziu budavo naudojami cukrui vezti i Baltarusija. bet tai irgi budavo epizodiski kroviniai - keletas laivu atplukde 200 000t cukraus, per tris savaites krovinys isveztas. didesne dalis grudoveziu, kaip taisykle, nuo gruodzio iki liepos stovi nenaudojami.
        Paskutinis taisė dariuks; 2009.09.05, 11:27.
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          Parašė LT-1
          Trasos grudveziuose jau keli metai neveziojamos. Dabar grudveziai naudojami tik maisto ir kitiems biriems produktams (pvz medzio pjuvenu granulems), kuriuos galima lengvai isplauti ir nelieka tikimybes pakenkti po to vezamiems maisto produktams.
          O iš kur į kur vežamos tos granulės?
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
            O iš kur į kur vežamos tos granulės?
            Visaip, ir Lietuvos viduje, ir iš kitų valstybiu.

            Comment


              Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
              O iš kur į kur vežamos tos granulės?
              Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
              Visaip, ir Lietuvos viduje, ir iš kitų valstybiu.
              Granulės tikriausiai vežamos iš medžio apdirbimo įmonių (lentpjūvių), tačiau kas jas perka? Elektros ir šilumos gamintojai ar dar kas nors? Kur į užsienį jos vežamos? Baltarusiai pastaraisiais metais gana aktyviai kirto savo miškus, nemanau kad jie dar ir pjuvenų granules pirktų.
              Paskutinis taisė Wycka; 2009.09.05, 13:55.
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                Gal galima gerbti save ir kitus ir rašyti lietuviškomis raidėmis ir be klaidų? Čia - ne sąvartynas.
                Paskutinis taisė 2Pack; 2009.09.05, 15:47.

                Comment


                  Parašė LT-1
                  Sakai uzsakyti vagonu? Iš šiaures asigalio gal, kur nera javapjutes ? Manai labai paprasta uzsakyti vagonu?? Tik pateikei uzsakyma, ir va, po valandos vagonai jau stovi pas mus O nezinai, kad vagonus galima nebent issinuomoti (o tuo visose salyse uzsiima patys klientai ,kurie nori vezti krovini). Pries pat grudu pervezimo sezona niekas tikrai realiom kainom nenuomos, o nuomotis pries keleta men iki sezono ir laikyti vagonus keleta men, kol bus pervezimo pikas, jokia imone, dirbanti pagal ekonomine logika, to nedarytu. Nebent tada zymiai pakelti pervezimo tarifa, kad atsipirktu tas stovejimas.. Bet tada vel butu "ukio zlugdymas"..
                  Ghmmm... Keista logika - žinai puikiai, kad yra toks dalykas kaip išankstiniai kelionių pirkimai. Kelionės užsakomos prie gerą pusmetį, ir beje gaunamos geriausios kelionių kainos. Tas pats ir su lėktuvų bilietais - perki skrydžiui po pusmečio - moki 100 lt, perki dieną prieš skrydį - moki 700 lt... Dar klausimų yra? Dirbti reikia, o ne idiotais visus vadinti

                  Comment


                    Parašė LT-1
                    Kodel neatsakete, kodel nepadarete. Ne karta buvo sakyta, kad cia diskutuoja asmenys, o ne LG. Asmenys turi savo asmenine nuomone. Kiek galima kartoti, - kada bus atsakymas? Cia esantys neprivalo teikti jokiu atsakymu, nes yra privatus asmenys, bendraujantys ne kaip LG atstovai, o paprasti pilieciai.
                    dar - apie kokia nuoma is LDZ kalbi?? Truputi pasidomek, ka rasai. LG is LDZ nesinuomoja nei vieno vagono.
                    Del elevatoriu "puikaus darbo"- visiski mazarmai is tavo puses. Gal kiekvienas elevatorius kaip atskiras vienetas dirba gerai, taciau tokiems kiekiams grudu perdirbti infrastruktura (elevatoriu, sandeliu sistema visoje Lietuvoje, iskaitant ir uosto pajegumus) yra nepakankamai isvystyta. Ir ja isvystyti tikrai ne LG darbas..
                    Kad grūdvežiai nomuojami (ar jais naudojasi kitokių sutarčių pagrindu) iš LDZ tai yra geležinkeliečių teiginiai (ne mano).
                    Joniškio, Kretingos, Panevėžio, Kauno, Plungės ir kitų elevatorių apimtys yra pakankamos - galima sukaupti atsargų keliems metams. Apie naujai įsteigtus nekalbu. Niekas grūdų į lauką nepila.
                    Jei mūsų Klaipėdos uoste yra problemos su krova niekas netrukdo vežti per kaimyninius Liepojos ir Ventspilio uostus, nes dabar juk rinkos ekonomika - klientas renkasi pagal kainą, darbo operatyvumą. Nereikėtų kaip monopolistui užsigrobti visą rinką jei nesugebama po to su logistika susitvarkyt.
                    Beje, dėl ko mes čia pyskatmės? Jeigu mūsų uostas ir geležinkeliai turi problemų pervežant grūdus tuomet pervežimus per savo uostus galėtų atlikti latvių LDZ. Visi būtų patenkinti: grūdų augintojai - nes parduotų savo produkciją, ir "LG", nes ši problema nebekvaršintų galvos, ir uostas jeigu jis tam nepasirengęs, ir latviai, kad gavo gerą progą uždirbti ir dar paauginti savo pervežimus dar kokiais 10 proc. Ir svarbiausia mes diskutuotume ramiai be emocijų.

                    P. S. Šiaip viską mums neišmanantiems galim paiaškinti ramiai, be emocijų, profesionaliai kaip tai padarė forumietis Dariuks.
                    Paskutinis taisė Salvijus; 2009.09.09, 23:34.

                    Comment


                      Parašė udrius Rodyti pranešimą
                      Ghmmm... Keista logika - žinai puikiai, kad yra toks dalykas kaip išankstiniai kelionių pirkimai. Kelionės užsakomos prie gerą pusmetį, ir beje gaunamos geriausios kelionių kainos. Tas pats ir su lėktuvų bilietais - perki skrydžiui po pusmečio - moki 100 lt, perki dieną prieš skrydį - moki 700 lt... Dar klausimų yra? Dirbti reikia, o ne idiotais visus vadinti
                      Galima lėktuvo bilietą dieną prieš skridį nupirkti už 100 Lt (jeigu nepopuliarus laikas), o galima prieš pusmetį tik biznio klasė nupirkti, nes eilinis pasaulio čempionatas.
                      Taip ir su grudovėžiais - ju prireikia VISUOSE geležinkeliuose beveik tuo pačiu laikotarpiu (plius-minus pora savaičių), todėl ir UZ, ir BČ, ir kiti nuomoja tik mažą dalį savo vagonų parko. Štai pusvagonius - prašau imk bet kada, kaina bus vienoda.
                      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                      Comment


                        Bet jei ši problema kyla metai iš metų, negi taip sunku pasiruošti? Negi taip sunku užsisakyti laisvus vagonus iš anksto ? Pagaliau jei tokių vagonų trūkumas - turėkime daugiau ir nuomuokime kitiems.

                        Comment


                          Na tingiu ginčytis, bet pats sakai - vagonų trūksta ne tik Lietuvoje Tai kodėl iš to nedaryti biznio? Beje, siauruke buvo tokie konteineriai smėliui vežti:

                          http://www.ngr.lt/php_func/foto_demo...teineriai1.jpg

                          Ar tai nebūtų sprendimas?
                          Paskutinis taisė udrius; 2009.09.05, 19:42.

                          Comment


                            Parašė LT-1
                            Suprask - vagonų trūkumas jauciamas NEILGA LAIKO TARPA. Kitu metu, kai nera grudu pervezimo sezono, gali ju tuskatncius gauti.
                            O nauji sie vagonai kainuoja jie brangiai.
                            Jeigu čia jau gavosi toks Gordijaus mazgas, tai gal išeities reikia ieškoti dar kitur. Pasaulinėje logistikoje vis labiau populiarėja konteinerinis pervežimas. Yra tokie konteineriai biriems kroviniams gabenti. Patogu pervežti platforminiu vagonu, patogu greitai perkrauti į laivą.
                            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              tai va toks sprendimas ir pateiktas šioje fotonuotraukoje:



                              Esant butinybei konteineris su smėliu atkabinamas, o platforma naudojama kitiems tikslams. Kaip žinia, kas nauja - tai pamiršta sena. Tačiau, kaip žinia, ne kuriems žmonėms giliai ant istorijos nusispjauti.

                              Beje, niekaip nesuprantu - dėl ko dirba LG ? Dėl savęs ar dėl klientų?

                              Comment


                                Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                Jeigu čia jau gavosi toks Gordijaus mazgas, tai gal išeities reikia ieškoti dar kitur. Pasaulinėje logistikoje vis labiau populiarėja konteinerinis pervežimas. Yra tokie konteineriai biriems kroviniams gabenti. Patogu pervežti platforminiu vagonu, patogu greitai perkrauti į laivą.
                                Girdejai, kad jais butu vezami labai dideli kiekiai grudu?

                                Comment


                                  Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                                  Girdejai, kad jais butu vezami labai dideli kiekiai grudu?
                                  Lietuvoje kol kas dar ne, bet gal tai dar viena neišnaudota galimybė?
                                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    Ai tingiu aiškintis Pavyzdys - Omnitelis - jiems vienu metu buvo giliai nusispjauti į klientus. Kadangi šioje rinkoje konkurencija, tai rezultatas dabar yra toks kad vadybininkai labai įkyriai skambinėja ir prašo grįžti pas juos. Taigi, patariu mokintis iš svetimų klaidų, o ne iš savo

                                    Comment


                                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                      Lietuvoje kol kas dar ne, bet gal tai dar viena neišnaudota galimybė?
                                      nezinau, tad nediskutuosiu, bet itariu, taip gerokai brangiau butu..

                                      Comment


                                        Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                        Ai tingiu aiškintis Pavyzdys - Omnitelis - jiems vienu metu buvo giliai nusispjauti į klientus. Kadangi šioje rinkoje konkurencija, tai rezultatas dabar yra toks kad vadybininkai labai įkyriai skambinėja ir prašo grįžti pas juos. Taigi, patariu mokintis iš svetimų klaidų, o ne iš savo
                                        Lygini nepalyginamus dalykus, bet aiskinti tingiu ir as

                                        Comment


                                          Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                          Šiuo metu nėra. Jeigu išgyvensime šį visiems nepalankų laikotarpį, manau, kad atsiras.
                                          Išgyvensit, ne kur dėsitės...
                                          Aš ne Dievas ir neteisiu, bet manau, kad LG turėtų mastyti plačiau, pasaulietiškai, o ne žiūrėt siaurų savo (arba kaip dažnai sakoma - valstybės) interesų, tada ir ateis ir klestėjimas ir naujos linijos ir nauji riedmenys (apie platų mąstymą manau turėtų susimastyti ne vien LG, o ir visa valdžia su savo filialais ir įmonėmis, bet, kaip sakoma, reikia pradėti keistis nuo savęs ir jeigu bus teigiamų pasikeitimų iš LG, tuomet aš patikėsiu, kad mes negyvename sovietų sąjungos išprievartautų pasaulietinių interesų plotmėje)

                                          P.S. A. Smetona, nors jo valdžia ir nebuvo demokratinė, bet jis, 1940 m. Birželio 16-os naktį (t.y. 1940.06.16 apie 2:00 h 24 valandų skaičiavimo skalėje) kai paliko Lietuvą sovietams, verkė... Ir tą patvirtina ir K. Musteikio ir pačio A. Smetonos ir tuo metu visų kitų su juo pabėgusių valstybės veikėjų prisiminimai...
                                          Prezidentas verkė, kad sovietai sugriaus Lietuvą, sunaikins atsiradusią inteligentiją, išnaikins visą buvusią visuomenę ir sugriaus visą kraštą... Deja, bet taip ir įvyko, skirtumas tik tas, kad valstybės griūtis tęsiasi iki šiol, tik jau ne komunizmo rėmuose, o kapitalizmo... O toji griūtis kituose rėmuose netgi pavojingesnė negu komunizmo... O žinote kodėl? Ogi todėl, kad reikia darytis sau į kišenę, nes mūsų naujoji visuomenė ir išrinktieji patikėjo, kad popierius visagalis, o kas ant jo parašyta, tai išvis vos ne Dievui prilyginama...
                                          Susimastykite, mieli Lietuvos Respublikos piliečiai...
                                          Man nesvarbu jūsų tautybė, ar jūs žydas ar lenkas ar rusas, bet mes galime kurti valstybę, kurioje gyvename, išdidžią, galingą ekonomine prasme ir padaryt bent kiek gyvenimą joje prasmingesnį... O kodėl nepradėjus to kurti nuo geležinkelių? Juk transportas yra ekonomikos "širdis" ir "pagrindinė arterija". Juk galime kartu pasiekti tiek daug, vien pavyzdys gali būti "Aukštaitijos siaurasis geležinkelis" (ASG), taigi kodėl tokiais pačiais arba netgi kitokiais metodais negalime padaryti vienos pagrindinių valstybės ekonomikos "aortų" savo nacionaliniu pasididžiavimu? Kodėl vadovų tamsuoliškumas ir "beprotiškumas" bei trumparegiškumas turi žlugdyti visą valstybę? Taip, aš nesakau, gal geležinkelio nuardymas ruože Mažeikai - Rengė gal ir buvo naudingas mūsų valstybei, bet nesuprantu, kodėl reikėjo ardyti visą ruožą? Juk būtų užtekę tik vienoje vietoje išimti bėgius, o ne visuose ~17 km., kad būtų valstybei naudingiau? Kodėl LG parodo savo, kaip griovėjo, o ne kūrėjo įvaizdį? Juk Dievas ir tai yra kūrėjas, o ne griovėjas... Kodėl griaunamas mūsų valstybės "kraujas" ne nuo nereikalingų organų, o iš karto griebiama už "širdies"? Juk žmogui, kuriam miršta galūnė ar koks kitas organas, tai jį daktarai nupjauna, bet jie nepjauna iškart širdies ar nešalina kraujagyslių? Ir iškyla iš viso to tik vienas trumpas klausimas.... Kodėl? Kodėl taip vyksta? Ir užtektų sąžiningo ir melu nepersmelkto atsakymo ir sugalvotų sąmokslo teorijų... Kodėl griebiamasi dažnai paskutinio šiaudo? T.y. kitaip mąstantys apšaukiami nepatriotais, valstybės priešais... kodėl taikoma stalinistinė pasenusi metodika? Juk jinai šiais laikais beveik neveikia... Taigi vienas trumpas klausimas... Kodėl?
                                          Paskutinis taisė Kosovo; 2009.09.06, 04:18.
                                          "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                                          Comment

                                          Working...
                                          X