Parašė aesde
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąNieko naujo - kaip visada geležinkeliai nekalti...
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąSuprantama, daugelis verslininkų nepatenkinti, kai laiku negauna to ko nori. LG specializuotų vagonų (grūdvežių) turi tam tikrą kiekį. Pusė jų žiemą ir pavasarį beveik nenaudojami, na o rudenį, vienu metu jų visiems prireikia.
Didžiausia šių vagonų trūkumo priežastis, tai uostininkų piktnaudžiavimas. Dėl vėluojančių laivų, uostininkams pigiau gūdus sandėliuoti vagonuose, nei terminaluose.. Tipo, uostininkai kalti dėl to, kad geležinkeliai pakrovė žemdirbių grūdus į vagonus , ir nežino ką su jais dabar daryti, nes nėra laivo.
Kaip jau kažkur minėjau, specialistas yra piktas ant darbo normavimo ir operatyvaus darbo mokslinio planavimo pagrindų, todėl ir LG praktinio darbo rezultatai yra apverktini – atsitiktinai išlikusių kadrinių LG inžinierių beveik nėbėra, o tokie kaip specialistas – „nepaveža“.
Neabejoju, kad nei vienoje ūkiskaitinėje stotyje nėra normatyvinės bazės, sudarytos adekvačiai kompleksinės mechanizacijos pajėgumams, manevrinių darbų vykdymo galimybėms ir teisinei bazei, kuri būtų išreikšta 24 val trukmės stoties darbo planu – grafiku iš kurio duomenys būtų paimti ir sukrauti į sutartis su geležinkelių klientais.
Stoties darbo plano – grafiko pavyzdys:
Ruožo stočių darbo planų – grafikų pagrindu turi būti sudarytas vietinio darbo organizavimo planas – grafikas:
Jei būtų bent kiek stengiamas viso to laikytis organizuojant vietinį darbą, vyskas vyktų daugmaž „just in time“, o dabar – „ s boduna“. Bet kadangi „specialistui“ visa tai labiau panašu į tarybinę ideologiją ir Komunistų partijos istoriją vardan tarybino ūkio ir tarybinio žmogaus gerovės, LG nelieka kito kelio, kai didinti vagonų parką vakarietiškais, nes pirkti gamintus buvusiose TSRS šalyse būtų pernely rusiška ir sovietiška.Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Parašė Combat Rodyti pranešimąkaip?
Comment
-
Šiuos grafikėlius aš braižiau mokydamasis vienoje mokslo įstaigoje. Juos lengviausiai nubraižytų ir apskaičiavimus padarytų pirmaklasis mokinukas.
Visos vagonų krovos operacijos ir jų nuvarymo klientams laikas yra seniausiai apskaičiuotas ir įkalkuliuotas sutartyse su partneriais. Svarbiausia, kad tik visos pusės jų laikytųsi.
Norėčiau pastebėti, tam kad pagreitėtų šios operacijas, LG investavo milžiniškas lėšas į manevrinių lokomotyvų ČME3 modernizavimą. Ir šiuo metu uosto krovos kompanijoms pristatomi žymiai sunkesni sąstatai. Taip pat ketvirtadaliu sutrumpėjo pačių sąstatų parangos trukmė. Visa tai LG ir uostininkų bendradarbiavimo rezultatas.
Jūsų žiniai man tenka bendrauti su austrų, vokiečių, rusijos universitetų atstovais, todėl aš turiu galimybę palyginti visų sugebėjimus. VGTU geležinkelio transporto srityje kultivuojančius "profesorius", jų atžvilgiu, įvertinčiau daugiau negu blogai.
Nežinau kas tamsta esate, tačiau šiuo savo komentaru Jūs eilinį kartą mane įtikinote, kad Lietuvoje geležinkelio transporto srtities mokslininkų nėra.
Esu Jums labai dėkingas, kad suteikėte man žinių apie Sovietų idiologijos subtilybių pritaikymą geležinkelio transporte, tačiau ateityje prašyčiau būti objektyvesniam ir toliarantiškam kitų atžvilgiu, antraip aš būsiu priverstas kreiptis į forumo administratorius dėl tamstos teisių ribojimo.
Comment
-
visiskai sutinku su LT-1. grudoveziai dirba tik keleta menesiu per metus. kai kuriais ne sezono metu vezdavo trasas. poto varydavo i Skersabaliu plovykla prie Vilniaus. Pats dirbau, pats maciau, kaip yra... 2003 vasara Rimkuose (prie Klaipedos) buvo du keliai privaryti grudoveziu. kas pora savaiciu atrinkdavom, kuriem pasibaiges depinio remonto laikas, prikabindavom prie rinktinio, kad per Klaipeda issiusti i Radviliskio vagonu depa periodiniam remontui. liepos menesi vel atveze ir numete apie 40 grudoveziu. vaziuodamas traukiniu, ta pati vaizda maciau Kretingos, Telsiu, Gudziunu stotyse...ir taip iki rugpjucio vidurio. paskui,iki gilios ziemos, nebebuvo matyti pamestu stotyse grudoveziu.Paskutinis taisė dariuks; 2009.09.04, 22:24.
Comment
-
Parašė LT-1Aisku, tu manai - visada LABAI KALTI LG. Bet gal pasiaiskink, kodel taip yra..
Tada belieka grudininkams tik rasyti laiskus prezidentei, semui, vyriausybei ir trimituoti spaudai, kad KALTA LG. JI ZLUGDO LIETUVOS ZEMES UKI ir t.t. O ka turetu daryti LG???? Nusipirkti tuos papildomus simtus grudveziu, kurie padirbe keleta menesiu, likusia dali rudytu stotyse laukdami kito derliaus nuemimo sezono. Vat patys isigyti ar isinuomoti vagonu tai nenori... Geriau savo problemas suversti LG..
Siuo metu, kai LG patyre spaudima ir suformavo pasinaudodami svetimais vagonais dideli tuskatantini vagonu-grudveziu parka, apsisi... grudininkai - paskutines keteta dienu simtais matuojami skaiciai vag. stovi nepanaudoti, nes sandeliai pilni, matomai ir kainos rinkoje nekokios.
Vargšai LG
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąŠiuos grafikėlius aš braižiau mokydamasis vienoje mokslo įstaigoje. Juos lengviausiai nubraižytų ir apskaičiavimus padarytų pirmaklasis mokinukas
Imk medalį už gerą LG pijaro propagandinį darbą, ir kreipkis į forumo „organus“, nes aš tolerantiškas pačio melagystėms tikrai nebūsiu.
Medalis yra geležinkelietiškos kilmės.Paskutinis taisė Combat; 2009.09.04, 23:43.Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Parašė LT-1Del grudu: LG turi 832 vagonus grudvezius.
Tada grudininkai pakrautu nors ir 3000 tokiu vagonu ir laikytu juose javus kaip sandeliuose, nes elevatoriu ir sandeliu sistema pas juos nera gerai isvystyta.
Pas mus tik AB KLASCO turi 60000 tonu grudu sandelius, todel tik jie ir yra vieninteliai rimti zaidejai Lietuvoje grudu pervezime. Kiti zaidzia kraudami laivelius tiesiai is vagonu, del ko vagonai, laukdami laivo, tampa sandeliais ant ratu. O siems stovint, vis priekaistaujama, kad nepaduodama pakrovai papildomai vagomu..
Lietuviški vagonai su grūdais Lietuvoje, šiaip jau, neturėtų laukti laivo (na, nebent tik porą dienų). Taip turėtų būti planuojamas ir organizuojamas darbas. 1000 grūdovežių turėtų būti pakankamas vagonų parkas, kad būtų galima užtikrinti nepertraukiamą grūdų pristatymą į laivą iš krovos punktų (kokia prasmė laikyti grūdais pakrautus vagonus, jei nepajėgi iškrovos fronto kompleksinė mechanizacija?).Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Parašė LT-1Atsakymas trumpas - NENUSISNEKEK
Marazmai. Grūdų elevatoriai dirba kuo puikiausiai (jų talpos yra pakankamos), bet yra kita didžiausia problema, kad LG užgobusi visą monopolį nebesusitvarko su logistika. MN - nebespėja aprūpinti savo klientų naftos produkcija kaip ir grūdų pardavėjai negali operatyviai parduoti grūdų rinkoms. Todėl tenka iš latvių LDZ labai brangiai nomuoti grūdų vagonus (LKŽ neradau tokio žodžio grūdvežys) tam, kad nebūtų matomos šios logistikos problemos.
Užuot, už tas lėšas, už kurias 2008 m. pavasarį buvo remontuoti bėgiai Mažeikių-Rengės ruože, o paskiau po pusmečio nurinkti (gal prastai dirbo remontininkai) - už tuos pinigus LG galėjo nupirkti trūkstamus grūdovežius. Bet ne LG VADOVYBĖ nusprendė - "darykime ir mes didžiąją politiką, o Lietuvos ūkis palauks - ištvers, gal išnomuosim vagonų".
Kam dirba LG? Sau ar valstybės ekonomikai vystyti, vykdyti deleguotas socialines funkcijas? Kadangi 100 proc. akcijų vis dar priklauso valstybei (t. y. mums) - ir pirmokui aišku, kad ji turi tarnauti ekonomikai, žemdirbimas, o kai nebėra kam - tai paskutinėje vietoje politikai (tebūnie).
Jei su šiomis deleguotomis funkcijomis nesusitvarkoma - normaliame pasaulyje paprastai atsistatydina vadovas. Bet čia, deja, yra Lietuva.
Gerai, kad tik Jūs VIENINTELIAI nenusišnekate (nors remiuosi žiniasklaidoje pateiktais faktais - jei jie meluoja turėtų būti paduoti į teismą). Mes, kaip teigėte anksčiau, tik ... krūva.
Beje, taip ir nesulaukėme atsakymo dėl tariamo LG 150 m jubiliejaus. Kaip ten iš tiesų yra?
Taip pat neatsakėte kodėl vyko tariamas remontas Mažeikių-Rengės?
Pradėjus daugiau gilintis esame išvadinami visokiausiais epitetais.Paskutinis taisė Salvijus; 2009.09.05, 09:51.
Comment
-
trumpai
Dabar kiekvienoj temoj prirašinėkim, pripeikim, prikeikim ir prismaukim LG darbuotojus. kam jie reikalingi... tik man bus gaila, kai šie žmonės išmes šį forumą iš savo lankomų puslapių sąrašo ir apie Lietuvos geležinkelius įdomesnės informacijos galėsime ieškoti delfyje ar kurnors panašiau.
Comment
-
Parašė LT-1Siaip gailiuosi, kad po ilgos pertraukos pasisakiau. kai kurie IDIOTAI kazko nesupranta. Mano pasisakymu sia tema daugiau nebus.
Konstitucija dar nedraudžia turėti savo nuomonę, tačiau reikėtų gerbti ir kitų, nes to reikalauja elementari bendravimo etika.Paskutinis taisė Salvijus; 2009.09.05, 01:30.
Comment
-
Parašė adju Rodyti pranešimąDabar kiekvienoj temoj prirašinėkim, pripeikim, prikeikim ir prismaukim LG darbuotojus. kam jie reikalingi... tik man bus gaila, kai šie žmonės išmes šį forumą iš savo lankomų puslapių sąrašo ir apie Lietuvos geležinkelius įdomesnės informacijos galėsime ieškoti delfyje ar kurnors panašiau.
Comment
-
Parašė LT-1Aisku, tu manai - visada LABAI KALTI LG. Bet gal pasiaiskink, kodel taip yra..
Del grudu: LG turi 832 vagonus grudvezius. Tik nedidele dalis ju dirba istisus metus, veziodami nesezoninius krovinius. Pats siu vagonu panaudojimo pikas atsiranda rudeniop, javapjutes metu. Tada grudininkai pakrautu nors ir 3000 tokiu vagonu ir laikytu juose javus kaip sandeliuose, nes elevatoriu ir sandeliu sistema pas juos nera gerai isvystyta. Taciau gaila, bet siu vagonu kiekis buna ribotas, o gauti ju is kaimyniniu saliu taip pat buna labai sunku, nes analogiska situacija buna ir ten.
Žodžiu, kaltas uostas, kad neturi sandėlių, kalti užsakovai, kad neatplaukia laivai, kalti žemdirbiai, kad jų produkcija sezoninė. Yra tokia patarlė - blogam šokėjui ir kiaušai maišo...
Bet kokia privati firma su tokiu požiūriu į klientą seniai žlugtų.
Comment
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąSutinku. Akivaizdu, kad forumas pamažu tampa kovos lauku tarp LG priešininkų ir LG darbuotojų. Tad gal kartą reiktų pabaigt visas šitas nesąmones ir pradėt diskutuot konstruktyviai, ieškot bendro dialogo?
Comment
-
zmones, jus labai pavirsutiniskai ziurit i sia problema. atrodo - kas cia tokio, imam ir nusiperkam grudoveziu...
Rusijoj juos gamina viena gamykla. kitos salys negali ju gamintis del vieno dalyko - visi buvusios tarybines 1520mm zonos riedmenys sertifikuojami tik Rusijoj. del to gamykla laiko trigubas kainas ir per metus pagamina pora trejeta simtu vagonu (ne tik grudoveziu). 2004 ar 2005 buvo rasyta, kad ta gamykla dalinai atsauke Lietuvos uzsakyma del 50 grudoveziu. atseit, nespeja visu uzsakymu ivykdyti. Radviliskio vagonu depas turi reikiamus irengimus ir gali gaminti grudovezius, reiktu tik vezimeliu velgi Rusijoj nusipirkti. nors jie kainuotu 2 ar net 3 kartus pigiau, nei rusiski, bet galetu kursuoti tik Lietuvos teritorijoj ir ju atsiperkamumas butu su dideliu klaustuku. uostininkai laiko vagonuose grudus ne tik savo teritorijose - jie tiesiog nepriima vagonu, o tie ismetomi stotyse, taip sakant "virtualus" sandeliai (kiekviename - 3500-4000t grudu). prekinis vagonas per Lietuva nuo Kenos iki Klaipedos atvyksta per 9-24h ("Vikingas" dar greiciau). paduodamas i uosta per pora valandu. jei uostas nepriima vagonu, stovi vagonai stotyje, uzimdami kelius. per keleta paru nusitesia grandine per visas stotis nuo Klaipedos iki Kenos. norit isitikinti patys? palaukite, kol kils smarkesne audra, kai uostas nebegales krauti. per diena Klaipedoj bus prikimstas priemimo ir isleidimo kelynas. cia del gamtos,kaip sakant "force majore". daznai taip atsitinka ir del laivu velavimu. Draugystes stotyje (pietiniame Klaipedos gale), budavo, ateini is ryto i darba - laisvas tik vienas kelias. nera kur traukinio priimti. paskui signalas - laivai paruosti, duokit vagonu. kas 30-40 minuciu i uosta isvyksta po 60 - 75 vagonu manevriniai sastatai. po pietu stotyje gali futbola zaisti - keliolika vagonu. vakarop pradeda paliktus sastatus davezineti iki galines stoties - po tokios dienines pamainos, naktine buna pragariska.
vietoj to, kad vagonas butu iskrautas/pakrautas per nustatyta laika (berods, 12 valandu duodavo, nebepamenu...), jis galineje stotyje turi laukti kartais net kelias paras. jei vagonas ne lietuviskas - LG moka uz jo prastova savininkui. netgi budavo nurodymas is auksciau - pirmiau sastata issiuntimui formuoti is uzsieniniu vagonu, tik poto is lietuvisku, kad tik greiciau jau nebereikalingus vagonus issiusti uz sienos ir maziau moketi uz ju naudojima.
tai - ne propaganda, kaip kazkas sake (a gal i man koki medaliuka?), bet gryna patirtis darbo nuo zemiausio iki vidurinio sluoksnio LG hierarchijoj. testi karjera ir uzlipti auksciau ruginuke sutrukde...
Paskutinis taisė dariuks; 2009.09.05, 11:04.
Comment
-
Parašė adju Rodyti pranešimąDabar kiekvienoj temoj prirašinėkim, pripeikim, prikeikim ir prismaukim LG darbuotojus. kam jie reikalingi... tik man bus gaila, kai šie žmonės išmes šį forumą iš savo lankomų puslapių sąrašo ir apie Lietuvos geležinkelius įdomesnės informacijos galėsime ieškoti delfyje ar kurnors panašiau.
LT–1, atrodo, diskutuoja nuoširžiai iš „lokomotyvininko“ pozicijų. Jo tarnybinė (ar socialinė) padėtis, matyt, leidžia jam tai daryti. Jis itin niršta, kai kitų dalyvių nuomonė nesutampa su jo, nes forumo dalyviai jam yra niekaip nepavaldūs ir neataskaitingi. Manau, jis pripras diskutuoti, nes diskusijų dalyvių žinomi faktai, jų interpretacijos ir nuomonių įvairovė nebūtinai turi sutapti su LT-1 žinomais ir turimais – jis gi mato, kad mūsų išvadinimas š. . krūva, idiotais ir kt. „epitetais“, nieko nekeičia. Tiesiog, toks gyvenimas.Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
Comment