Perskaičiau. Panašu į seniai girdėtus "paistalus". Gražiai skamba, tačiau kažkodėl realybė šiemet kiek kitokia - gerokai krito tiek "Lietuvos geležinkelių", tiek Klaipėdos uosto rodikliai.
Straipsnyje nė žodžio apie RailBalticą ir Kauną.
O Latvijos geležinkelių (apie tai rašyta) ir uostų rodikliai tik auga. Estijos rodikliai taip pat gerokai atsigavo po 2007-2008 m. nuosmukio. Atgauna 2007 m. lygį.
Paskaitinėjus Latvijos puslapius (http://www.ldz.lv/dc/lv/aktuala_info...ta_avize/20258) aptikau, kad nemažai kuro latviai apsirūpina iš Rusijos (skaičių neaptikau) ir Baltarusijos (40 proc. dyzelino ir 30 proc. mazuto, tačiau benzinas 2005 m. neatitko ES reikalavimų, todėl 80 proc. produkcijos buvo iš "MN"). Įdomu kokie išties figūruoja skaičiai 2009 m. Tad kaimynams (galima spėlioti) "MN" produkcija artimiausiu metu gali visai neberūpėti tuo labiau kai "pabrango" jos pervežimai iš Mažeikių per Šiaulius. Gal todėl pas latvius ir visą laiką kuras pigesnis nei pas mus (nereikia pamiršti ir dempingo)? Estijoje dar pigiau.
Dėmesio vertas ir kitas straipsnis p. 16-17. Tiesa jame nekalbama apie geležinkelius, tačiau aiškinama, kodėl Rusija neįleidžia mūsų vežėjų ir pieno produktų. Krizė, ginami savo vežėjų interesai, smuko Peterburgo uosto (į jį sudėti milijardai) rodikliai, kuriuos reikėtų nedelsiant taisyti. Minimi didžiausi Lietuvos eksportotojai MN, Achema, Lifosa. Tikriausiai, spėju, tai dar labiau atsilieps mūsų tranzitui geležinkeliais. Vienu žodžiu, naujienos nėra džiuginančios.
Straipsnyje nė žodžio apie RailBalticą ir Kauną.
O Latvijos geležinkelių (apie tai rašyta) ir uostų rodikliai tik auga. Estijos rodikliai taip pat gerokai atsigavo po 2007-2008 m. nuosmukio. Atgauna 2007 m. lygį.
Paskaitinėjus Latvijos puslapius (http://www.ldz.lv/dc/lv/aktuala_info...ta_avize/20258) aptikau, kad nemažai kuro latviai apsirūpina iš Rusijos (skaičių neaptikau) ir Baltarusijos (40 proc. dyzelino ir 30 proc. mazuto, tačiau benzinas 2005 m. neatitko ES reikalavimų, todėl 80 proc. produkcijos buvo iš "MN"). Įdomu kokie išties figūruoja skaičiai 2009 m. Tad kaimynams (galima spėlioti) "MN" produkcija artimiausiu metu gali visai neberūpėti tuo labiau kai "pabrango" jos pervežimai iš Mažeikių per Šiaulius. Gal todėl pas latvius ir visą laiką kuras pigesnis nei pas mus (nereikia pamiršti ir dempingo)? Estijoje dar pigiau.
Dėmesio vertas ir kitas straipsnis p. 16-17. Tiesa jame nekalbama apie geležinkelius, tačiau aiškinama, kodėl Rusija neįleidžia mūsų vežėjų ir pieno produktų. Krizė, ginami savo vežėjų interesai, smuko Peterburgo uosto (į jį sudėti milijardai) rodikliai, kuriuos reikėtų nedelsiant taisyti. Minimi didžiausi Lietuvos eksportotojai MN, Achema, Lifosa. Tikriausiai, spėju, tai dar labiau atsilieps mūsų tranzitui geležinkeliais. Vienu žodžiu, naujienos nėra džiuginančios.
Comment