Cituoju žurnalą "Veidas" nr.33, 2009 rugpjūčio 17, 24-25psl.:
"Lietuvos geležinkeliai" didins pervežimo pajėgumus Klaipėdoje (PR)
Iki 2014m. LG planuoja rekonstruoti ir išplėsti Klaipėdos geležinkelio mazgą — Klaipėdos, Draugystės, Rimkų stotis, uosto privažiuojamuosius kelius ir net 60 proc. padidinti pervežimo pajėgumus.
(...)
Šiandien apkrovimas artėja prie maksimalios ribos.
(...)
LG per 5 metus ketina Klaipėdos geležinkelio mazgo pajėgumus padidinti daugiau kaip 60 proc. — nuo 30 iki 50 mln. t per metus. Planuojama, kad iki 30 mln. t bus galima pervežti per šiaurinę, o iki 20 mln. t — per pietinę uosto dalį. Klaipėdos geležinkelio mazgo plėtros programa apima Klaipėdos stoties, įskaitant Pauosčio kelyną, Draugystės ir Rimkų stočių bei uosto privažiuojamųjų dalių rekonstrukciją ir plėtrą. Numatyta ilginti stočių kelius, tiesti naujas linijas, pertvarkyti iešmų sistemą, statyti viadukus, modernizuoti automatikos sistemą, įrengti garsą slopinančias sistemas. (...) Mažindami veiklos sąnaudas LG galės siūlyti palankius pervežimo tarifus.
(...)
"Spartesnis ir efektyvesnis aptarnavimas Klaipėdos uosto mazge yra itin svarbus LG tikslas. Juk pro Klaipėdą pravažiuoja maždaug trečdalis visų LG krovinių, čia keliauja kroviniai iš Rusijos ir Baltarusijos. Maža to, ši rekonstrukcija prisidės prie bendrų įmonės tikslų. Atlikus šiuos darbus, padidės LG konkurencingumas tarptautinėse rinkose, bus pagerinta Klaipėdos mazgo aplinkos apsaugos padėtis, sumažinta eismo įvykių, kurių metu į aplinką gali patekti pavojingų teršalų, tikimybė", — sako S. Dailydka.
Čia dar ne visas, tegu ir sutrumpintas straipsnis, yra šiek tiek skirta ir keleiviniams pervežimams. Kaip matote, kai kurie PR straipsnio teiginiai šiek tiek prieštarauja Sovijaus pateiktame straipsnyje iš Delfi. Juolab keista, kad LG nesiskaito su Orlen Lietuva, kuri duoda Lietuvai 1/4 eksporto, ir tuo pačiu investuoja į pajėgumų didinimą. Įdomu, kur dabar ruošiasi investuoti Mažeikių įmonė ir kiti potencialūs užsienio investuotojai?
"Lietuvos geležinkeliai" didins pervežimo pajėgumus Klaipėdoje (PR)
Iki 2014m. LG planuoja rekonstruoti ir išplėsti Klaipėdos geležinkelio mazgą — Klaipėdos, Draugystės, Rimkų stotis, uosto privažiuojamuosius kelius ir net 60 proc. padidinti pervežimo pajėgumus.
(...)
Šiandien apkrovimas artėja prie maksimalios ribos.
(...)
LG per 5 metus ketina Klaipėdos geležinkelio mazgo pajėgumus padidinti daugiau kaip 60 proc. — nuo 30 iki 50 mln. t per metus. Planuojama, kad iki 30 mln. t bus galima pervežti per šiaurinę, o iki 20 mln. t — per pietinę uosto dalį. Klaipėdos geležinkelio mazgo plėtros programa apima Klaipėdos stoties, įskaitant Pauosčio kelyną, Draugystės ir Rimkų stočių bei uosto privažiuojamųjų dalių rekonstrukciją ir plėtrą. Numatyta ilginti stočių kelius, tiesti naujas linijas, pertvarkyti iešmų sistemą, statyti viadukus, modernizuoti automatikos sistemą, įrengti garsą slopinančias sistemas. (...) Mažindami veiklos sąnaudas LG galės siūlyti palankius pervežimo tarifus.
(...)
"Spartesnis ir efektyvesnis aptarnavimas Klaipėdos uosto mazge yra itin svarbus LG tikslas. Juk pro Klaipėdą pravažiuoja maždaug trečdalis visų LG krovinių, čia keliauja kroviniai iš Rusijos ir Baltarusijos. Maža to, ši rekonstrukcija prisidės prie bendrų įmonės tikslų. Atlikus šiuos darbus, padidės LG konkurencingumas tarptautinėse rinkose, bus pagerinta Klaipėdos mazgo aplinkos apsaugos padėtis, sumažinta eismo įvykių, kurių metu į aplinką gali patekti pavojingų teršalų, tikimybė", — sako S. Dailydka.
Čia dar ne visas, tegu ir sutrumpintas straipsnis, yra šiek tiek skirta ir keleiviniams pervežimams. Kaip matote, kai kurie PR straipsnio teiginiai šiek tiek prieštarauja Sovijaus pateiktame straipsnyje iš Delfi. Juolab keista, kad LG nesiskaito su Orlen Lietuva, kuri duoda Lietuvai 1/4 eksporto, ir tuo pačiu investuoja į pajėgumų didinimą. Įdomu, kur dabar ruošiasi investuoti Mažeikių įmonė ir kiti potencialūs užsienio investuotojai?
Comment