Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    O traukinys Vilnius-Šeštokai su vienu tranzitiniu prasilenkia tarpstotyje prie Kazlų Rūdos.
    Traukinys Vilnius-Šeštokai maždaug tarp Mauručių ir Pabališkių susitinka D1 Kybartai-Kaunas, tarp Jūrės ir Kazlų Rūdos - tarptautinį Nr.80 Kaliningradas-Sankt Peterburgas.

    Gražų prasilenkimą praeitą sekmadienį (liepos 19 d.) mačiau važiuodamas automotrisa 15:55h. iš Kauno į Marijampolę. Gal taip buvo atsitiktinumas, gal taip būna kasdien, - nežinau. Nes šiuo reisu po gegužės 31 d. į Marijampolę važiavau pirmą kartą.
    Kairėje kai horizonte pasirodė geležinkeli oatšaka iš Jiesios per Rokus į Palemoną, netrukau pamatyti į šiuos bėgius jau pasukusį TEP60. Netrukau pamatyti ir "Gintaro" vagonus. Vaizdelis kairėje buvo puikus. Truputėlį gaila, kad kaip tik tuo metu priėjo bilietų tikrintoja, tai žvilgsnį nuo lango teko atitraukti...
    Traukinys Nr.30 "Jantarj" Kaliningradas-Maskva iš Kybartų išvyksta 15:05 h. Pastebėjau, kad kaliningradiniai traukiniai nuo Kybartų iki Jiesios važiuoja maždaug valandą, o priemiestiniai iš Kauno į Jiesią - apie 10 minucių. Tai automotrisos ir "Gintaro" prasilenkimą prognozavau Jiesioje, ir prognozė pasitvirtino.
    Prieš kelis metus vieną vasaros dieną bebūnant Palemone ~14:15 h. kaip tik ties stoties peronais prasilenkė abu peterburginiai traukiniai. Vaizdleis buvo vertas filmavimo. Gal kažkam toks vėl pasitaikys? Todėl ~14h Palemono stoties prieigose pabuvoti verta.

    Comment


      Šiandien traukinis N.Vilnius-SanktPeterburgas veliavo 20 minučiu,keista del ko taip?

      Comment


        Parašė Siemens Rodyti pranešimą
        Šiandien traukinis N.Vilnius-SanktPeterburgas veliavo 20 minučiu,keista del ko taip?
        Kažkuriuo metu tarpstotyje Vilnius-N.Vilnia turi būti vykdomi remonto darbai.

        EDIT: Pasitikslinau litraile, kad bus liepos 27 d.
        Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.07.24, 16:14.

        Comment


          http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...7/49966/?fid=2


          aktuali tema, nezinau kiek apriboja greiti keleiviniams , bet krovininiams greitis karstam orui laikantis kuri laika, ribojamas, diena iki 70 km/h, nakti nustatytas
          Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

          Comment


            Pastebejau tiesa kad kasdien beveik is Palemono ~ 18:30 isvyksta prekinis traukinys i Gaiziunus, tempia 2M62 ir vagonai pagrinde automobiliams vezti, automobiliai beveik nauji buna kad is turgaus nesitiki pvz visas vagonas vienodos markes uzkrautas net lieti ratlankiai vienodi, kur idomu vyksta tas sastatas

            Comment


              Dėl diskutavimo forume

              Akivaizdu, kad kai kurie forumo dalyviai iš diskusijų apie geležinkelius yra susikūrę du vartotojus, nors yra vienas ir tas pats asmuo. Reikėtų į tai atkreipti dėmesį.

              Comment


                Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                Akivaizdu, kad kai kurie forumo dalyviai iš diskusijų apie geležinkelius yra susikūrę du vartotojus, nors yra vienas ir tas pats asmuo. Reikėtų į tai atkreipti dėmesį.
                Dar pasakyk ,kad aš

                Comment


                  Ne i tema biski: Gavau informacijos kad Radviliskio depe liko tik 3 RA2, ketvirtasis sake duzo, gal kas ka nors zinot? (dar du atvaziuoja).


                  Sorry, jau radau informacija.
                  Paskutinis taisė Ocelotas; 2009.08.09, 12:04.

                  Comment


                    Jonavoje ne dvikelis tiltas. ten likucia karo metu sugriauto tilto. jo neatstatinejo, o pastate nauja salia.
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      Parašė Ocelotas Rodyti pranešimą
                      Ne i tema biski: Gavau informacijos kad Radviliskio depe liko tik 3 RA2, ketvirtasis sake duzo, gal kas ka nors zinot? (dar du atvaziuoja).


                      Sorry, jau radau informacija.
                      Du motorinius vagonus isveze remontui i Rusija. Apie tai jau rase forume.

                      Comment


                        Parašė dariuks Rodyti pranešimą
                        Jonavoje ne dvikelis tiltas. ten likucia karo metu sugriauto tilto. jo neatstatinejo, o pastate nauja salia.
                        Kaip tik rugpjūčio 10d. važiavau į Anykščius. Pakeliui sustojau Jonavoje, ties geležinkelio tiltu. Nors tiltas dabar yra vienkelis, susidarė įspūdis, kad jis projektuotas su galimybe ant jo nutiesti antrąjį kelią. Traukiniai įvažiuoja į Jonavą (nuo Kaišiadorių) dešiniąją tilto puse. Nuotraukos:













                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                          Kaip tik rugpjūčio 10d. važiavau į Anykščius. Pakeliui sustojau Jonavoje, ties geležinkelio tiltu. Nors tiltas dabar yra vienkelis, susidarė įspūdis, kad jis projektuotas su galimybe ant jo nutiesti antrąjį kelią. Traukiniai įvažiuoja į Jonavą (nuo Kaišiadorių) dešiniąją tilto puse.
                          panasu i tai,kad tamsta teisus. reiks dar pasikapstyt internete...
                          idomiausia tai, kad juo esu vaziaves daug kartu - gal simta, gal du... niekad rimciau demesio neatkreipdavau. dazniausiai miegodavau
                          Paskutinis taisė dariuks; 2009.08.13, 09:31.
                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                          Comment


                            Ale buvai prie Jonavos tilto ir sargybinių bokštelių nenufotografai Et nu

                            Comment


                              Grūdų supirkėjai skundžiasi „Lietuvos geležinkeliais"

                              Lyg perkūnas iš giedro dangaus Suvalkijos žemdirbius išgąsdino žinia, kad Laimos Stonkuvienės agroserviso įmonė laikinai sustabdo derliaus supirkimą ir sutarčių sudarymą. Išsipildė šios įmonės valdytojo Aleksandro Stonkaus prognozė, kad šiemet grūdai ne tik bus pigesni, bet žemdirbiai neturės ir kur jų dėti.

                              Sausi ir šilti pastarųjų savaičių orai Suvalkijoje gerokai paspartino javapjūtę, todėl 33 tūkst. t talpos L. Stonkuvienės agroserviso įmonės grūdų sandėliai jau užpildyti. Pasak ūkio valdytojo, kitaip ir negalėjo būti.

                              „Per parą iš ūkininkų priimame po 3–3,5 tūkst. t grūdų, o išvežame tik po 500 t. Suprantama, kad ilgai taip tęstis negalėjo – sandėliai užgrūsti, dar 4 tūkst. t grūdų turime išpylę kieme po laikinomis uždangomis. Tuoj prasidės lietūs, ką aš su tais grūdais darysiu?“- antradienio popietę „Ūkininko patarėjo“ retoriškai klausė A. Stonkus.

                              Ūkio valdytojas neslėpė, kad L. Stonkuvienės agroservisą kankina ta pati problema, kaip ir visus kitus stambiuosius grūdų supirkėjus – AB „Lietuvos geležinkeliai“ nė vienai grūdų supirkimo įmonei nepateikia tiek vagonų, kiek buvo numatyta sutartyse.

                              „Turėtume gauti po aštuonis vagonus per savaitę, tačiau mums neduoda nė vieno. „Lietuvos geležinkeliai“ tarnauja nežinia kam, todėl stovi visi elevatoriai, ūkininkai tuoj visai neturės kam parduoti grūdų net už pačią mažiausią kainą. Nežinau, ką darys tie žemdirbiai, kurie neturi sandėlių. Tai tiesiog valstybės įmonės nusikaltimas prieš žemdirbius“, - piktinosi A. Stonkus.

                              „Ūkininko patarėjui“ jis prasitarė, kad didžiųjų elevatorių vadovai teisybės ieškoti jau ėjo pas Prezidentę Dalią Grybauskaitę, tačiau permainų kol kas nematyti, o jei jų ir bus, tai garantuotai – per vėlai. Ir L. Stonkuvienės agroserviso įmonėje, ir daugelyje kitų Suvalkijos vietų jau nuimta kone du trečdaliai šiųmečio derliaus.

                              „Šiemet javapjūtė kur kas spartesnė nei ankstesniais metais – pagal tai, kiek jau esame nukūlę, įprastus tempus lenkiame maždaug dešimčia dienų. Tačiau ūkininkai parduoti veža dar labai daug žieminių, kai kur nekultas beveik visas vasarojus“, - „Ūkininko patarėją“ tikino A. Stonkus.
                              Ūkio valdytojas pasidžiaugė, kad nors šiemet ir prikuliama mažiau, šiųmečių grūdų kokybė yra kur kas geresnė nei pernykščių. Pasak A. Stonkaus, jei pernai 80 proc. derliaus sudarė pašariniai grūdai, tai šiemet – atvirkščiai. Tačiau supirkimo kainos turi tendenciją mažėti.

                              L. Stonkuvienės agroserviso įmonė su Suvalkijos ūkininkais yra sudariusi grūdų supirkimo sutartis, tačiau dėl neįvykdytų įsipareigojimų neturėtų nukentėti.

                              „Sutartyje esame numatę supirkti grūdus iki spalio 1 d. Savo įsipareigojimus mes tikimės įvykdyti, nors neįsivaizduoju, ką darys ūkininkai, negalėdami grūdų parduoti nuo lauko“,- svarstė A. Stonkus.

                              Agroserviso įmonės valdytojas tvirtino, kad dėl grūdų išvežimo problemos kyla pirmą kartą. Blogiausia, pasak A. Stonkaus, kad Klaipėdos uostas nepritaikytas priimti automobiliais atvežtus krovinius, todėl grūdus tenka vežti į Liepojos ir Venspilio uostus. Tai tik padidina grūdų supirkimo kaštus.

                              Antradienio vakarą Suvalkijoje pradėjus lyti, žemdirbiams prasidėjo „nemokamos atostogos“. Tačiau ramiai pailsėti ūkininkai negalės. Ir ne tik dėl prognozuojamų prastų orų. Labiau už orus nerimą jiems kels grūdų supirkėjus kankinančios problemos. Belieka tikėtis, kad kol saulė sugrįš, problemas pavyks išspręsti.

                              http://www.delfi.lt/news/daily/count...hp?id=23545002

                              Comment


                                o kam vezti, jei galima viska ant krizes suverst?
                                is tikro, tai butu idomu suzinoti ir antros puses nuomone. gal ten yra rimtu problemu ir is kliento puses - delsia atsiskaityti uz vagonus, privaziuojamas kelias nesutvarkytas ar paraiskas velai paduoda...
                                Paskutinis taisė dariuks; 2009.08.13, 22:12.
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  Parašė dariuks Rodyti pranešimą
                                  o kam vezti, jei galima viska ant krizes suverst?
                                  butu idomu suzinoti ir antros puses nuomone. gal ten yra rimtu problemu ir is kliento puses - delsia atsiskaityti uz vagonus, privaziuojamas kelias nesutvarkytas ar paraiskas velai paduoda...
                                  Problema tame, kad grūdovežiai yra populiarūs ir visiems norintiems jų nebeužtenka. LG puikiai žino šį rūpestį ir operatyviai stengiasi padėti žemdirbiams. Artimiausiu metu gūdovežių turėtų paskolinti kaimynai.

                                  Comment


                                    Isleistas pasto zenklas, skirtas gelezinkeliu Lietuvoje 150-meciui.
                                    Jame pavaizduotas prekinis garvezys ir elektrinis traukinys EJ 575.

                                    http://www.post.lt/katalogas/item_de...&parent_id=216

                                    Comment


                                      Sveiki, gal galit kas nors, galbūt kolega LT-1, paaiškint kodėl pabėgiai Lietuvoj nauji yra betoniniai? Kodėl renkamasi betonas? Kokie pliusai/minusai?
                                      Juk, kiek mačiau "Vakarų" Europoj tai visur beveik mediniai naudojami, tame tarpe ir sunkiasvorių sąstatų linijoje Lulea - Kiruna - Narvik bei Stokholmo, Helsinkio metro/hibriduose.
                                      Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                                      Comment


                                        Kaip tai suprast? "Paistalai" (kaip pasakytų kurie ne kurie) ar tokios vykdomos politikos išdava?

                                        "Klaipėda netenka tranzito energijos"

                                        "[...] Manome, kad visų transporto dalyvių tarifai, o ypač daranti didžiausią įtaką geležinkelių tarifų politika, turi kurti konkurencingesnes sąlygas, palyginti su alternatyviais kitų uostų maršrutais. O juk šiemet nuo balandžio, nederinus su krovos kompanijomis bei apie tai nežinant krovinių siuntėjams, bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ gerokai padidino papildomų paslaugų, t. y. vagonų atvarymo ir nuvarymo bei kitus įkainius. Krovinių savininkai praranda pasitikėjimą „Lietuvos geležinkeliais“, - kitą krovinių mažėjimo priežastį nurodo A.Kuzmarskis. [...]"

                                        Šaltinis: http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=23619396
                                        Paskutinis taisė Salvijus; 2009.08.18, 23:44.

                                        Comment


                                          Cituoju žurnalą "Veidas" nr.33, 2009 rugpjūčio 17, 24-25psl.:

                                          "Lietuvos geležinkeliai" didins pervežimo pajėgumus Klaipėdoje (PR)

                                          Iki 2014m. LG planuoja rekonstruoti ir išplėsti Klaipėdos geležinkelio mazgą — Klaipėdos, Draugystės, Rimkų stotis, uosto privažiuojamuosius kelius ir net 60 proc. padidinti pervežimo pajėgumus.
                                          (...)
                                          Šiandien apkrovimas artėja prie maksimalios ribos.
                                          (...)
                                          LG per 5 metus ketina Klaipėdos geležinkelio mazgo pajėgumus padidinti daugiau kaip 60 proc. — nuo 30 iki 50 mln. t per metus. Planuojama, kad iki 30 mln. t bus galima pervežti per šiaurinę, o iki 20 mln. t — per pietinę uosto dalį. Klaipėdos geležinkelio mazgo plėtros programa apima Klaipėdos stoties, įskaitant Pauosčio kelyną, Draugystės ir Rimkų stočių bei uosto privažiuojamųjų dalių rekonstrukciją ir plėtrą. Numatyta ilginti stočių kelius, tiesti naujas linijas, pertvarkyti iešmų sistemą, statyti viadukus, modernizuoti automatikos sistemą, įrengti garsą slopinančias sistemas. (...) Mažindami veiklos sąnaudas LG galės siūlyti palankius pervežimo tarifus.
                                          (...)
                                          "Spartesnis ir efektyvesnis aptarnavimas Klaipėdos uosto mazge yra itin svarbus LG tikslas. Juk pro Klaipėdą pravažiuoja maždaug trečdalis visų LG krovinių, čia keliauja kroviniai iš Rusijos ir Baltarusijos. Maža to, ši rekonstrukcija prisidės prie bendrų įmonės tikslų. Atlikus šiuos darbus, padidės LG konkurencingumas tarptautinėse rinkose, bus pagerinta Klaipėdos mazgo aplinkos apsaugos padėtis, sumažinta eismo įvykių, kurių metu į aplinką gali patekti pavojingų teršalų, tikimybė", — sako S. Dailydka.

                                          Čia dar ne visas, tegu ir sutrumpintas straipsnis, yra šiek tiek skirta ir keleiviniams pervežimams. Kaip matote, kai kurie PR straipsnio teiginiai šiek tiek prieštarauja Sovijaus pateiktame straipsnyje iš Delfi. Juolab keista, kad LG nesiskaito su Orlen Lietuva, kuri duoda Lietuvai 1/4 eksporto, ir tuo pačiu investuoja į pajėgumų didinimą. Įdomu, kur dabar ruošiasi investuoti Mažeikių įmonė ir kiti potencialūs užsienio investuotojai?
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X