Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts


    Turmante begius daro,matosi toliau jie daromi ant kitų begiu,kaip ir ankčiau taip Dūkšte darė,tad laukiam kas čia bus...Nuotrauka ne mano,Peterio jis iš Daugpilio raj.

    Kitą pusė matyt,kad daromi begiai,jie eina toliau...laukiam
    Paskutinis taisė Siemens; 2009.07.13, 20:18.

    Comment


      Penktadieni buvau Turmante. Nieko nepastebejau, niekas nevyksta. Tuscia stotis...

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Penktadieni buvau Turmante. Nieko nepastebejau, niekas nevyksta. Tuscia stotis...
        Penktadieni visada taip būna,net ir Dūkšte,nes visi dirba iki 16val,tad matai kaip būna,va Pirmadieni prasideda,turbut ČME šiandiens važuos į Turmanta..

        Comment


          Ryte buvo tylu, ramu...

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Ryte buvo tylu, ramu...
            Tai gal pagiriojosi dar.

            Comment


              kaip tik planuoju is festivalio grizti per Daugpili, tad pesciom kirsiu siena iki Turmanto. Tai bus pirmadienis arba antradienis, tad gal pasiseks ka nors idomesnio pastebeti

              Comment


                Yra klausimas: ar dar yra naudojami geležinkelio bėgiai į Naująją Akmenę (kaip matau žemėlapyje, stotelė Akmenė yra arba buvo Ventos miestelyje)? Į Senąją Akmenę tikriausiai niekada nevažiavo, nebent buvo stotelė(s) ties kaimais Gulbinai ir/ar Dabikinė. Ar kada nors važiavo keleiviniai traukiniai ten? Ir kokiu tikslu nutiesta atšaka nuo maždaug Gulbinų kaimo iki kaimų Eglesiai/Barvydžiai?
                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                  Yra klausimas: ar dar yra naudojami geležinkelio bėgiai į Naująją Akmenę (kaip matau žemėlapyje, stotelė Akmenė yra arba buvo Ventos miestelyje)? Į Senąją Akmenę tikriausiai niekada nevažiavo, nebent buvo stotelė(s) ties kaimais Gulbinai ir/ar Dabikinė. Ar kada nors važiavo keleiviniai traukiniai ten? Ir kokiu tikslu nutiesta atšaka nuo maždaug Gulbinų kaimo iki kaimų Eglesiai/Barvydžiai?
                  Atsakysiu tik iš dalies: Akmenės stotis įsikūrusi Ventos miestelyje, o atšaka iki Naujosios Akmenės dabar turi privžiuojamojo kelio statusą:

                  http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Matyt Latvijoje jau visai blogai, kad tikisi uzdirbti uz naudojimusi infrastruktura, o ne patys vezdami...
                    O gal apie Lietuvos geležinkelius taip galvoja baltarusiai, atvažiuodami ne iki Stasylų ar Kenos, bet į Vilnių, taip pat lenkai, atvažiuodami iki Šeštokų?

                    Comment


                      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                      O gal apie Lietuvos geležinkelius taip galvoja baltarusiai, atvažiuodami ne iki Stasylų ar Kenos, bet į Vilnių, taip pat lenkai, atvažiuodami iki Šeštokų?
                      Tai visai kas kita. Nei lenkai, nei baltarusiai negabena kroviniu per Lietuva. Nedidelis ivaziavimas i kitos valstybes teritorija - tai viena. Taciau butu visai kas kita, jei baltarusiai temptu krovinius tranzitu per Lietuva iki pat Kybartu ar Nesterovo.
                      Lenkams Toliau Sestoku nera kur vaziuoti.

                      Comment


                        Į Rusiją per Latviją

                        Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                        ...
                        Bendrovės vadovybė neseniai Šiauliuose vykusiame susitikime su Latvijos geležinkelių atstovais svarstė galimybę vežti krovinius iš mūsų šalies į Latviją bei tranzitu į Estiją ir Rusiją, panaudojant AB „Lietuvos geležinkeliai“ lokomotyvus „Siemens ER 20 CF“ bei 2M 62M.
                        ...
                        Tur būt siekiama iš Lietuvos į Rusiją krovinius vežti aplenkiant trečią šalį Baltarusiją?
                        Per Šengeno erdvėje esančią Latviją privalumai akivaizdūs.
                        Gal tikrai LD lokomotyvams ir jų mašinistams nenaudinga vežti nuo Turmanto ar Obelių iki Zilupės ar Sebežo, didesnis efektas iš Vilniaus iki Turmanto (iš Radviliškio iki Obelių) nuvežusiam traukos riedmeniui sąstatą vežti toliau?
                        Radviliškio lokomotyvų depo šilumvežiams važiuoti iki Valgos atrodytų utopija. O gal Šiauliuose kalbėtasi dėl važiavimų per Latviją maršrutu Mažeikiai-Vainiuodė-Priekulė-Skuodas-Klaipėda?

                        Comment


                          Aš jums sakiau,kad gali per Turmanta ,nes ten kažka daro žinokit,su begiais ,nu pamatysim kaip čia bus

                          Comment


                            Parašė Siemens Rodyti pranešimą
                            Aš jums sakiau,kad gali per Turmanta ,nes ten kažka daro žinokit,su begiais ,nu pamatysim kaip čia bus
                            Tai kodėl tik ten daro ir niekur kitur?

                            Comment


                              Kelių remontai

                              Parašė robertas Rodyti pranešimą
                              Tai kodėl tik ten daro ir niekur kitur?
                              Bėgius dar keičia Marijampolės stotyje. Neseniai bėgius su gelžbetoniniais pabėgiais paklojo antrame kelyje (skaičiuojant nuo stoties ), dabar kloja pirmame. Iš Kauno 13:46 atvykęs D1 nuvaromas į tolimesnį kelią - už 15 minučių į tą patį kelią (likusį vienintelį su peronu) tenka priimti traukinį "Vilnius-Šeštokai".
                              Kazlų Rūdos gyventojai jau patenkinti baigtų greitesniu stoties kelyno ilginimo darbų užbaigimu, nes dėl to uždaryta M.K.Čiurlionio/Miškininkų gatvių prvaža. Kai vėluoja D1 Marijampolė-Kaunas (iš Kazlų Rūdos išv. 16:27h), AR2 Kaunas-Marijampolė (iš Kazlų Rūdos išv. 16:36 h) laukia prieš įėjimą į stotį, nes stoties ketvirtas kelias važiuoti iš Kauno į Marijampolę kol kas likęs vienintelis...

                              Marijampolės stotyje dirbant bėgių klotuvui, vietinės bobutės pletkavoja, atseit stotyje jau "Rail Baltica", apie "evropejskaja koleja" kalba "Ecolines" autobusų keleiviai... Apie darbus geležinkeliyje supratingesni Kazlų Rūdos gyventojai.

                              Comment


                                Parašė Siemens
                                Tai čia buvo prieš 5 metus,neatsimenu,jei atsiminsiu parašysiu.
                                Gal specialistai atsilieps ir parasys siaip www.litrail.lt skaiciau kad rengiamas kazkoks projektas LT silumveziais vest krovinius i LV

                                Comment


                                  Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                  Sudėtinga prognozuoti. Viskas priklausys nuo poreikio. Šiandieninė krovinių srauto kryptis rytai - vakarai, todėl vežti krovinius iš Daugpilio į Vilnių ir atvirkščiai neracionalu.

                                  Jeigu kartais užlūžtų Ventspilio, Liepojos ir Rygos uostai, tai Dūkštas ir Turmantas tikrai pamatyvų prekinių traukinių.
                                  Vat linkas i Litrail kur rasoma kad LT lokomotyvai vaziuos i LV

                                  http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...1SlNOQk8xSkUx/

                                  Comment


                                    Šiandien Vilniaus stotyje stovėjo turistinis traukinys Ū(matėsi, kad vagonai Lenkijos geležinkelių). Klausimas - kur buvo keičiami aširačiai? Ar tai automatiniai?

                                    Comment


                                      Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                                      Šiandien Vilniaus stotyje stovėjo turistinis traukinys Ū(matėsi, kad vagonai Lenkijos geležinkelių). Klausimas - kur buvo keičiami aširačiai? Ar tai automatiniai?
                                      Keisti Breste. Kur nuotraukos?

                                      Comment


                                        Tas pats ir Dūkšte su begiais yra ir nenauduojami į bazė ,bet kodel LG nenuardo ju?Vakar Dūkšte buvo Čme.

                                        Comment


                                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                          Greičiausiai gali būti tik mediena.
                                          nu ne,nemačiau ,kad ten vagone butu miedena viršuj turejo matytis,kažka kita...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X