Turmante begius daro,matosi toliau jie daromi ant kitų begiu,kaip ir ankčiau taip Dūkšte darė,tad laukiam kas čia bus...Nuotrauka ne mano,Peterio jis iš Daugpilio raj.
Kitą pusė matyt,kad daromi begiai,jie eina toliau...laukiam
Penktadieni buvau Turmante. Nieko nepastebejau, niekas nevyksta. Tuscia stotis...
Penktadieni visada taip būna,net ir Dūkšte,nes visi dirba iki 16val,tad matai kaip būna,va Pirmadieni prasideda,turbut ČME šiandiens važuos į Turmanta..
kaip tik planuoju is festivalio grizti per Daugpili, tad pesciom kirsiu siena iki Turmanto. Tai bus pirmadienis arba antradienis, tad gal pasiseks ka nors idomesnio pastebeti
Yra klausimas: ar dar yra naudojami geležinkelio bėgiai į Naująją Akmenę (kaip matau žemėlapyje, stotelė Akmenė yra arba buvo Ventos miestelyje)? Į Senąją Akmenę tikriausiai niekada nevažiavo, nebent buvo stotelė(s) ties kaimais Gulbinai ir/ar Dabikinė. Ar kada nors važiavo keleiviniai traukiniai ten? Ir kokiu tikslu nutiesta atšaka nuo maždaug Gulbinų kaimo iki kaimų Eglesiai/Barvydžiai?
Yra klausimas: ar dar yra naudojami geležinkelio bėgiai į Naująją Akmenę (kaip matau žemėlapyje, stotelė Akmenė yra arba buvo Ventos miestelyje)? Į Senąją Akmenę tikriausiai niekada nevažiavo, nebent buvo stotelė(s) ties kaimais Gulbinai ir/ar Dabikinė. Ar kada nors važiavo keleiviniai traukiniai ten? Ir kokiu tikslu nutiesta atšaka nuo maždaug Gulbinų kaimo iki kaimų Eglesiai/Barvydžiai?
Atsakysiu tik iš dalies: Akmenės stotis įsikūrusi Ventos miestelyje, o atšaka iki Naujosios Akmenės dabar turi privžiuojamojo kelio statusą:
Matyt Latvijoje jau visai blogai, kad tikisi uzdirbti uz naudojimusi infrastruktura, o ne patys vezdami...
O gal apie Lietuvos geležinkelius taip galvoja baltarusiai, atvažiuodami ne iki Stasylų ar Kenos, bet į Vilnių, taip pat lenkai, atvažiuodami iki Šeštokų?
O gal apie Lietuvos geležinkelius taip galvoja baltarusiai, atvažiuodami ne iki Stasylų ar Kenos, bet į Vilnių, taip pat lenkai, atvažiuodami iki Šeštokų?
Tai visai kas kita. Nei lenkai, nei baltarusiai negabena kroviniu per Lietuva. Nedidelis ivaziavimas i kitos valstybes teritorija - tai viena. Taciau butu visai kas kita, jei baltarusiai temptu krovinius tranzitu per Lietuva iki pat Kybartu ar Nesterovo.
Lenkams Toliau Sestoku nera kur vaziuoti.
...
Bendrovės vadovybė neseniai Šiauliuose vykusiame susitikime su Latvijos geležinkelių atstovais svarstė galimybę vežti krovinius iš mūsų šalies į Latviją bei tranzitu į Estiją ir Rusiją, panaudojant AB „Lietuvos geležinkeliai“ lokomotyvus „Siemens ER 20 CF“ bei 2M 62M.
...
Tur būt siekiama iš Lietuvos į Rusiją krovinius vežti aplenkiant trečią šalį Baltarusiją?
Per Šengeno erdvėje esančią Latviją privalumai akivaizdūs.
Gal tikrai LD lokomotyvams ir jų mašinistams nenaudinga vežti nuo Turmanto ar Obelių iki Zilupės ar Sebežo, didesnis efektas iš Vilniaus iki Turmanto (iš Radviliškio iki Obelių) nuvežusiam traukos riedmeniui sąstatą vežti toliau?
Radviliškio lokomotyvų depo šilumvežiams važiuoti iki Valgos atrodytų utopija. O gal Šiauliuose kalbėtasi dėl važiavimų per Latviją maršrutu Mažeikiai-Vainiuodė-Priekulė-Skuodas-Klaipėda?
Bėgius dar keičia Marijampolės stotyje. Neseniai bėgius su gelžbetoniniais pabėgiais paklojo antrame kelyje (skaičiuojant nuo stoties ), dabar kloja pirmame. Iš Kauno 13:46 atvykęs D1 nuvaromas į tolimesnį kelią - už 15 minučių į tą patį kelią (likusį vienintelį su peronu) tenka priimti traukinį "Vilnius-Šeštokai".
Kazlų Rūdos gyventojai jau patenkinti baigtų greitesniu stoties kelyno ilginimo darbų užbaigimu, nes dėl to uždaryta M.K.Čiurlionio/Miškininkų gatvių prvaža. Kai vėluoja D1 Marijampolė-Kaunas (iš Kazlų Rūdos išv. 16:27h), AR2 Kaunas-Marijampolė (iš Kazlų Rūdos išv. 16:36 h) laukia prieš įėjimą į stotį, nes stoties ketvirtas kelias važiuoti iš Kauno į Marijampolę kol kas likęs vienintelis...
Marijampolės stotyje dirbant bėgių klotuvui, vietinės bobutės pletkavoja, atseit stotyje jau "Rail Baltica", apie "evropejskaja koleja" kalba "Ecolines" autobusų keleiviai... Apie darbus geležinkeliyje supratingesni Kazlų Rūdos gyventojai.
Sudėtinga prognozuoti. Viskas priklausys nuo poreikio. Šiandieninė krovinių srauto kryptis rytai - vakarai, todėl vežti krovinius iš Daugpilio į Vilnių ir atvirkščiai neracionalu.
Jeigu kartais užlūžtų Ventspilio, Liepojos ir Rygos uostai, tai Dūkštas ir Turmantas tikrai pamatyvų prekinių traukinių.
Vat linkas i Litrail kur rasoma kad LT lokomotyvai vaziuos i LV
Šiandien Vilniaus stotyje stovėjo turistinis traukinys Ū(matėsi, kad vagonai Lenkijos geležinkelių). Klausimas - kur buvo keičiami aširačiai? Ar tai automatiniai?
Šiandien Vilniaus stotyje stovėjo turistinis traukinys Ū(matėsi, kad vagonai Lenkijos geležinkelių). Klausimas - kur buvo keičiami aširačiai? Ar tai automatiniai?
Comment