Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Dėl geležinkelių ir LNK projekto tai tikrai gera iniciatyva, man labai patiko O dėl Kauno apskrities viešojo transporto tinklapio kokia nuomonė? Informacija dar ne visa sukelta, bet naujienos ir esami tvarkaraščiai jau reguliariai atnaujinami.
    Įspūdinga . Matosi, kad iš širdies padarytas. Labai daug informacijos.

    Comment


      Parašė Perfect Rodyti pranešimą
      Įspūdinga . Matosi, kad iš širdies padarytas. Labai daug informacijos.
      Reikia dėkoti ir šio forumo dalyviams: vilijampolietis, Groundzer, Mettal, na ir kol kas mažiau prisidėjusiems Paulius, disident, aistiiss. Na ir daugiau nei pusę informacijos įkėlusiam amiko jei šie nariai bus aktyvesni, tai tinklapis tikrai bus geras ir lankomas, bet jei darbo apimtys išliks tokios didelės ir teks man daug ką daryti, tai tikėtina, kad man tai bus per didelis krūvis ir projekto po kažkiek laiko teks man atsisakyti, nes realiame gyvenime siekiu ir kitų dalykų (mokslai), kurie prioritetu man svarbesni.

      Tinklapis kaunastrans.kde.lt skirtas ne tik Kauno apskrities viešojo transporto keleiviams, kaip gali atrodyti, bet mes bandome suburti ir visus viešojo transporto entuziastus (tiek kelių, tiek geležinkelių transporto), tam esame sukūrę forumą ir fotogaleriją. Žinoma, viso to įvertinimas būtų tinklapio lankytojų aktyvumas (reikia, kad užsiregistruotų, nes kitaip negali bendrauti forume ir rašyti komentarų po kiekvienu pranešimu naujienų skiltyje).
      Taip pat minėtame tinklapyje skatinamas keleivių ir entuziastų aktyvumas dėl to, kad jie reikštų pastabas ir idėjas, kaip tobulinti viešąjį transportą. Ten mintys bus išklausytos ir pasieks su viešuoju transportu dirbančių asmenų ausis, kurie gali inicijuoti pokyčius.
      Paskutinis taisė Ametistas; 2009.06.01, 22:50.
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Ar dar gyvuoja konteinerių traukinys „Merkurijus“?

        Sveikata,


        pasidarė smalsu, gal kas žino ar gyvuoja Greitasis konteinerių traukinys „Merkurijus“, kuris kursuoja iš Klaipėdos į Maskvą?

        Skaičiau, kad jis nenusisekęs, įdomu kodėl. Gal turite info ar bus kitas traukinys?

        Cituoju Dailydka:

        "S. Dailydka teigia, kad šis traukinys- ne vienintelis projektas šiais metais. Numatoma vietoje nesusisekusio "Merkurijaus" paleisti kitą šaudyklinį traukinį Maskva-Vilnius, kuriuo krovinius iš įvairių Europos įmonių galėtų gabenti Rusijos verslininkai."

        Comment


          Vikingas tai tikrai kursuoja...

          Comment


            Tarp Klaipėdos ir Vilniaus – šaudyklinis traukinys

            Pasak AB „Lietuvos geležinkeliai“ Krovinių vežimo direkcijos direktoriaus pavaduotojo plėtrai Sauliaus Stasiūno, svarbiausias nūdienos transportininkų uždavinys – kuo optimaliau išnaudoti visas transporto rūšis, pasirenkant tinkamiausias bei geriausiai optimizuojančias vežėjų išlaidas. „Naujojo projekto naudą turėtų pajusti visos krovinius eksportuojančios bei importuojančios bendrovės. Pasirašytoji sutartis sudarys galimybes sujungti krovinių gabenimą jūra, geležinkeliu ir automobilių transportu, taip klientams pasiūlant didesnę pasirinkimo laisvę“, - kalbėjo S. Stasiūnas. Projektą įgyvendinti ketinama pradėti balandžio pradžioje.

            Daugiau >>

            Transporto pasaulis
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Parašė amiko Rodyti pranešimą
              Tarp Klaipėdos ir Vilniaus – šaudyklinis traukinys

              Pasak AB „Lietuvos geležinkeliai“ Krovinių vežimo direkcijos direktoriaus pavaduotojo plėtrai Sauliaus Stasiūno, svarbiausias nūdienos transportininkų uždavinys – kuo optimaliau išnaudoti visas transporto rūšis, pasirenkant tinkamiausias bei geriausiai optimizuojančias vežėjų išlaidas. „Naujojo projekto naudą turėtų pajusti visos krovinius eksportuojančios bei importuojančios bendrovės. Pasirašytoji sutartis sudarys galimybes sujungti krovinių gabenimą jūra, geležinkeliu ir automobilių transportu, taip klientams pasiūlant didesnę pasirinkimo laisvę“, - kalbėjo S. Stasiūnas. Projektą įgyvendinti ketinama pradėti balandžio pradžioje.

              Daugiau >>

              Transporto pasaulis
              Kada jis pradės važinėti, nes šneka jaugerą pusmetį, jei ne daugiau.
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                Tarp Klaipėdos ir Vilniaus – šaudyklinis traukinys

                Pasak AB „Lietuvos geležinkeliai“ Krovinių vežimo direkcijos direktoriaus pavaduotojo plėtrai Sauliaus Stasiūno, svarbiausias nūdienos transportininkų uždavinys – kuo optimaliau išnaudoti visas transporto rūšis, pasirenkant tinkamiausias bei geriausiai optimizuojančias vežėjų išlaidas. „Naujojo projekto naudą turėtų pajusti visos krovinius eksportuojančios bei importuojančios bendrovės. Pasirašytoji sutartis sudarys galimybes sujungti krovinių gabenimą jūra, geležinkeliu ir automobilių transportu, taip klientams pasiūlant didesnę pasirinkimo laisvę“, - kalbėjo S. Stasiūnas. Projektą įgyvendinti ketinama pradėti balandžio pradžioje.

                Daugiau >>

                Transporto pasaulis
                Senokas straipsnelis. Bent jau tame Transporto pasaulyje pasirodęs kovo mėnesi.

                Comment


                  http://www.alfa.lt/straipsnis/102752...09-06-01_10-03

                  Ar čia tik man www.litrail.lt neatidaro?
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    Na man tai atidaro, bet pastebejaum jog siandien po piet labai internetas suletejo...
                    Sorry uz offtopic.
                    Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                    Comment


                      E. Masiulis: Azijos krovinių srautus į Europą padidintų naujas konteinerinis traukinys



                      Birželio 2 d. susisiekimo ministras Eligijus Masiulis susitiko su Kazachstano Respublikos nepaprastuoju ir įgaliotuoju ambasadoriumi Galimžanu Koišybajevu (Galymzhan Koishybayev) ir aptarė Lietuvos bei Kazachstano bendradarbiavimo transporto srityje perspektyvas.

                      "Lietuvos ir Kazachstano bendri veiksmai plėtojant tranzitinį transportą gali sudaryti geras prielaidas platesniam Europos ir Azijos šalių bendradarbiavimui transporto srityje", – sakė ministras E.Masiulis, pristatydamas Susisiekimo ministerijos įgyvendinamus tarptautinius transporto infrastruktūros plėtros projektus.

                      Pasak E. Masiulio, Lietuvos ir Kazachstano transportininkų glaudus bendradarbiavimas padėtų plėtoti tarptautinius transporto koridorius, einančius per Eurazijos šalis, ir sukurtų geras perspektyvas jų krovinių srautams didėti. Lietuvos patogi geografinė padėtis suteikia jai galimybes užtikrinti palankias tranzito sąlygas Kazachstano ir kitų Azijos šalių kroviniams keliauti per Klaipėdos jūrų uostą į Skandinaviją ir Vakarų Europą. Šiuo tikslu reikėtų išplėsti mišraus vežimo traukinio "Vikingas" maršrutą, susiejant jį su Azijos tarptautiniu transporto koridoriumi TRACECA. "Siekiant pagreitinti jūsų krovinių patekimą į Vakarų šalis, siūlytume paleisti tiesioginį konteinerinį traukinį maršrutu Lietuva–Kazachstanas–Lietuva",– Kazachstano ambasadoriui sakė susisiekimo ministras E. Masiulis. Susitikimo dalyviai sutarė, kad šiai galimybei išnagrinėti būtina sudaryti dvišalę darbo grupę.

                      Kazachstano ambasadorius G. Koišybajevas, pristatęs šalies transporto prioritetus ir siekius, savo ruožtu išsakė Kazachstano transportininkų norus mokytis Lietuvoje jūrų verslo, europietiškų technologijų bei kitų transporto verslo naujovių. "Mes planuojam vykdyti programą "Ėjimas į Vakarus",– teigė ambasadorius. Todėl, pasak jo, dabartinis Kazachstano transporto sektoriaus prioritetas – tranzitinio transporto į Vakarus plėtra.

                      Apie tai bus diskutuojama ir Lietuvos inicijuojamame Azijos bei Europos šalių transporto verslo forume Vilniuje spalio 19 d., į kurį susisiekimo ministras E. Masiulis pakvietė ir Kazachstano valstybės institucijų bei verslo atstovus. Pasaulinio forumo tikslas – sukurti bendrą Eurazijos šalių transporto bendradarbiavimo viziją ir deramai pasirengti Europos ir Azijos prekybinių ryšių plėtrai. Tam būtina subalansuota ir tvari tarpkontinentinė transporto sistema, sukurta ir palaikoma Europos bei Azijos šalių ministrų lygiu.

                      Šaltinis: http://www.kelias.net/10033.html
                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        Investicijos

                        Antradienį AB „Lietuvos geležinkeliai“ pasirašė 15 mln. eurų (51,75 mln. litų) paskolos sutartį su Šiaurės investicijų banku. Dešimčiai metų imama paskola bus skirta transeuropinio, sujungiančio Ukrainą ir Baltarusiją su Baltijos valstybėmis, bei Talinas – Ryga – Kaliningradas geležinkelių koridorių modernizavimui.

                        Šaltinis bei plačiau žr: http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=22562622
                        http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...1SlNOQk8xSkUx/

                        Pagyvensim, pamatysim kaip ten bus su keleiviniais traukiniais į Taliną, Rygą.
                        Paskutinis taisė Salvijus; 2009.06.09, 18:13.

                        Comment


                          O kur cia randasi tos linijos? nejau ties naujus kelius kurnors?
                          Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                          Comment


                            Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                            O kur cia randasi tos linijos? nejau ties naujus kelius kurnors?
                            Manau, kad renovuos esamas.

                            Comment


                              Išvažiuojamame posėdyje aptartos „Lietuvos geležinkelių“ problemos

                              http://www.balsas.lt/naujiena/295466...etuva-politika

                              Comment


                                Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                                Išvažiuojamame posėdyje aptartos „Lietuvos geležinkelių“ problemos

                                http://www.balsas.lt/naujiena/295466...etuva-politika
                                geriausia zinia, kad vel bus mokamas minimalus atlyginimas.
                                dailydka su Ligeika jau nezino kaip siknas siltai kitais budais islaikyti...
                                Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                                Comment


                                  Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
                                  geriausia zinia, kad vel bus mokamas minimalus atlyginimas.
                                  dailydka su Ligeika jau nezino kaip siknas siltai kitais budais islaikyti...
                                  Mane tai pritrenkė:
                                  „Negana to, „Lietuvos geležinkeliai“, - sakė ministerijos sekretorė, - moka didelį akcizo mokestį už šilumvežių naudojamą kurą, o tas mokestis nueina į autokelių fondą. Galvojama, kad panašų fondą reikėtų įkurti geležinkeliui ir tuos pinigus būtent jo infrastruktūrai naudoti“.

                                  Geležinkeliai turi dengti visas išlaidas iš savo uždirbtų lėšų, kur teisybė?
                                  Paskutinis taisė Salvijus; 2009.06.10, 23:19.

                                  Comment


                                    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                    Mane tai pritrenkė:
                                    „Negana to, „Lietuvos geležinkeliai“, - sakė ministerijos sekretorė, - moka didelį akcizo mokestį už šilumvežių naudojamą kurą, o tas mokestis nueina į autokelių fondą. Galvojama, kad panašų fondą reikėtų įkurti geležinkeliui ir tuos pinigus būtent jo infrastruktūrai naudoti“.

                                    Geležinkeliai turi dengti visas išlaidas iš savo uždirbtų lėšų, kur teisybė?
                                    Vat vat. Dar gerai, kad iskele akcizo problema. Gelezinkeliai turi islaikyti konkurentu - autotransporto - infrastruktura.

                                    Siuo metu nera prasmes ikurti fondo, is kurio lokomotyvu kuro akcizas eitu infrastukturos islaikymui. Bent jau grazinti akciza gelezinkeliams galetu.
                                    Taciau 2011 metais planuojamas infrastrukturos ir pervezimu atskyrimas. Tada akcizo rinkimo klausimas i gelezinkeliu infrastrukturos fonda nusvinta kitoje sviesoje.
                                    Atskiras klausimas del kuro akcizo - imoniu lokomotyvai, kurie dirba tik imones kelyne.
                                    Paskutinis taisė Al1; 2009.06.12, 19:13.

                                    Comment


                                      Įdomus straipsnis. o antraštė tiesiog rėkianti:

                                      http://simonas.bartkus.lt/blog/2009/...iskas-klaidas/

                                      Comment


                                        Sveiki,Nepatikesit kas dedasi Dūkšto stoty vis atveža daug begiu jau nera kur ju deti tai gal bus daromas antra kelias Dūkštas-Turmantas???Nes ir ankciau taip buvo ir padare nauja kelia nes kiekviena vasara liepos men vis daromi čia nauji keliai ,jau trečias kartas bus šia vasara

                                        Comment

                                        Working...
                                        X