Parašė Siemens
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Beje gal kas zino ar nepaduso vienas is musu dviauksciu ? nes 5adieni turejes isvykti 16:30 taip ir neatvyko ir kiti traukiniai is/i N.V. velavo minimum 40min, o dviauksti su nuleistu pantografu ir prikabinta prie manevrinio (ČME3) pastebejau N.V. stotyjPaskutinis taisė BastA-7; 2009.05.19, 21:14.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąO tai dar nežinai? Tigi RailBaltica bus dvikelis, einantis iš Lenkijos pro Kauną, Vilnių, Nemenčinę ir Turmantą, elektrifikuotas geležinkelis. Jau deramasi dėl supergreitų traukinių Sapsan pirkimo (tokie jau važiuoja Rusijoje, pasiekia iki 250km/h greitį).
Comment
-
Parašė Siemens Rodyti pranešimąGirdejau ,kad nebus Vilnius-Turmantas traukiniu?liks tik Vilnius-Ignalina tiesa tai?Paskutinis taisė Darius555; 2009.05.19, 21:44.
Comment
-
Parašė Siemens Rodyti pranešimąGirdejau ,kad nebus Vilnius-Turmantas traukiniu?liks tik Vilnius-Ignalina tiesa tai?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Siemens Rodyti pranešimąGal žinote koks čia dabar traukinis kiekviena vasara kažkur birželio-liepos men atvažuoja iš turmanto puses su 12 melynu vagonu su žmonemis,bet lokomotyvas lietuvos TEP-60.ir sustoja Dūkšto stoti pastovi 20-30min ir važuoja į vilniaus puse?
Comment
-
Tai jie pradeda jau nuo sio menesio 31 dienos. www.litrail.lt (tvarkarasciai)
ir kiek pastebejau vaziuoja net 7 kartus per diena (i viena puse). Kelios dienos teliko.Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Parašė kaskas Rodyti pranešimąTai jie pradeda jau nuo sio menesio 31 dienos. www.litrail.lt (tvarkarasciai)
ir kiek pastebejau vaziuoja net 7 kartus per diena (i viena puse). Kelios dienos teliko.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąTeko pašifruot visą tą tvarkaraštį, bet seka mintis, kad po kelių dienų septyni maršrutai vienon pusėn bus min. antra klase, o tai reiškia, matyt, arba dviaukštis, arba jam "pagedus" - senasis riedmuo
Comment
-
Net nezinau, į kokią temą buvo geriau rašyti.
Pirmasis pasaulyje komerciškai pavykęs magistralinis šilumvežis pagal J. V. Lomonosovo projektą.
Ю^э-001 (raidė э viršutiniame indekse, vėliau Э^эл-2) užsakytas Vokietijoje 1922 gruodžio 15 d., Hohenzollern gamykloje Diuseldorfe. Tačiau projektavimas prasidejo 1923 liepos 8 d. (buvo pakeistas gamintojas - į Esslingen firmą).
Projektavimo darbuose Vokietijoje dalyvavo tarybiniai specialistai. Rėmas, elektros varikliai ir kt. buvo suprojektuoti panaudojant vokiečių turimą elektrovežių projektavimo ir gamybos patirtį. Dyzelinis - povandeninio laivo, MAN firmos. Elektros varikliai - šveicariški Brown-Boveri, skirti elektrovežiams. Taip pat panaudotas šios šveicarų firmos generatorius. Pagrindine technine problema tapo galingas didelis aušintuvas. Dėl ir taip didelės šilumvežio masės aušintuvas buvo sumontuotas tenderyje.
1924 buvo pagamintas ir išbandytas. Nustačius trūkumus, atlikta modernizacija. 1924 gruodžio 13 d. buvo išardytas ir išsiųstas 1435 mm vėže į Daugpilį. Čia buvo perstatytas ant 1524 mm vėžės savo vežimėlių, surinktas ir išbandytas dalyvaujant specialistams iš TSRS, Vokietijos, Lenkijos ir Latvijos. Po to išvažiavo į Maskvą (1925 sausį). 1926-31 m. traukė prekinius traukinius. 1928 m. buvo modernizuotas - sumontuoti nauji efektyvūs aušintuvai ir atsisakyta tenderio su aušintuvais.
1931 m. perduotas į Ašchabadą. Nurašytas 1954 m.
Kodėl aš apie šį šilumvežį rašau čia? Todėl kad jis buvo transportuojamas per Vilniaus krašta, tuo metu okupuotą Lenkijos. Savotiškas istorijos prisilietimas. Juk tai pirmasis pasaulyje komerciškai pavykęs magistralinis šilumvežis su elektrine pavara. Galbūt apie šio šilumvežio transportavimą per Vilnių rašė to meto (1924 gruodžio pab. - 1924 m. sausio pradž.) Vilniaus spauda.
Nors amerikonai savinasi visą šilumvežių sukūrimo garbę sau, jie tiesūs tik iš dalies. Jų šilumvežiai su elektrine pavara sukurti anksčiau už tarybinius, bet buvo nepavykę. Iki 1924 m. amerikonai buvo sukurę tik komerciškai pavykusį mažesnės galios manevrinį šilumvežį su elektrine pavara.Paskutinis taisė Al1; 2009.05.29, 18:05.
Comment
-
Vaizdelis Palemone
Parašė sknts Rodyti pranešimąSiandien ~15.50val buvo Kupiskyje uzmatytas RA2 vaziuojantis i Rokiskio puse. Svieslenteleje dege uzrasas "Rokiskis". Tuo laiku jis turejo Kupiskyje prasilenkti su D1 vaziuojanciu i Siaulius. Idomu kokiu tikslu keliavo i Rokiski. Variantas, kad vaziuos rytoj is ryto i Siaulius atkrenta nes vaziuoja traukinys, kuris nuvaziuoja i Rokiski vakare ir pernakvojes ryta grizta. Gal su nauju tvarkarasciu paleis RA2 marsrutu Rokiskis-Siauliai. Tai manau buvo siandien masininstu susipazinimas su keliu.
Panašiu laiku ne kartą esu stebėjęs dviejų Rusijos keleivinių traukinių prasilenkimą būtent šioje stotyje: Nr 79 S.Peterburgas-Kaliningradas ir Nr 80 Kaliningradas-Sankt.Peterburgas. Taip būna nelyginėmis mėnesio dienomis, vasarą taip gaunasi kasdien. Panašu, kad pagal naują tvarkaraštį nuo gegužės 31 d. prasilenkimas gausis taip pat Palemone, nors 80-asis iš Kybartų link Vilniaus išvyks keliomis minutėmis vėliau. Penktadienį Palemone traukinį, važiuojantį iš Kaliningrado į Sankt.Peterburgą išgirdau ir pamačiau būdamas prie S.Nėries muziejaus. Kol nuėjau iki geležinkelio stoties, užlipau ant pėsčiųjų viaduko, praėjo kelios minutės. Stotyje ant kelio, kuris yra pagrindinis važiuojant iš Vilniaus į Kauną, pravažiavęs šviesoforą su įjungtu „baltos-mėnulio“ spalvos signalu stovėjo prekinis traukinys. Pasigedau traukinio Sankt.Peterburgas-Kaliningradas. Bet netrukus nuo „Palemono keramikos“ pusės pasirodė raudonas traukinio priekio siluetas. Pagalvojau, kad tai TEP 60 arba TEP 70. Bet apsigavau...
Nuo Vilniaus pusės artėjo elektrinis traukinys. Pagal iki rytojaus dienos galiojantį tvarkaraštį tokiu laiku į Kauną traukinio nėra (artimiausias – beveik už valandos). Kai ER9M (modernizuotas) priartėjo, švieslentė rodė „Naujoji Vilnia“. Traukinys sustojo. Keleivių nebuvo, tik pirmame vagone sėdėjo vienas mėlyną-oranžinę aprangą vilkintis geležinkelio darbuotojas.
Dirstelėjęs į Kauno pusę, jau pamačiau atidarytą šviesoforą (du geltoni, viršutinis mirksi) ir ... nuo Kauno atvažiuojantį kitą elektrinį traukinį.
Tas jau nemodernizuotas, o trafaretas (jau ne švieslentė) rodė „Kaunas“. Tas elektrinis traukinys taip pat sustojo.
Mašinistai(ir jų padėjėjai, konduktoriai) susikeitė traukiniais. Tas kitas geležinkelininkas taip pat perlipo. Traukinys link Kauno pajudėjo tuoj pat, o važiuoti link Vilniaus besiruošiantis mašinistas dar atlikinėjo kažkokius bandymus, kažkokius perjunginėjimus...
Taigi, Palemono geležinkelio stotyje susitiko du ne pagal tvarkaraštį važiavę tušti elektriniai traukiniai... Jų „pasivažinėjimo“ tikslai liko nežinomi.Paskutinis taisė Vitas; 2009.05.29, 22:25.
Comment
-
Nuo birželio 6 d. kiekvieną šeštadienį per LNK televiziją bus rodomas bendras LNK ir "Lietuvos geležinkelių" projektas, kuriame bus rodomi filmuoti reportažai iš kelionių traukiniu Lietuvoje.
Šeštadieniais 19 val. per LNK.
Kauno apskrities viešasis transportaswww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąNuo birželio 6 d. kiekvieną šeštadienį per LNK televiziją bus rodomas bendras LNK ir "Lietuvos geležinkelių" projektas, kuriame bus rodomi filmuoti reportažai iš kelionių traukiniu Lietuvoje.
Šeštadieniais 19 val. per LNK.
Kauno apskrities viešasis transportas
Comment
Comment